alene med gemalen og god mad og en god film. hygge så det basker. Snakke om det gamle år og planlægge lidt af det nye år. spise lidt godter og nyde stilheden. se endnu en god film og pludselig ringer telefonen.
Ja! så er det nu lyder det i røret.
Gemalen er på vej ud for at tage varmt tøj på, imens jeg finder lidt godter og putter det ned i kurven, sammen med et par kaffekopper, en god kande kaffe og lidt mælk til min kaffe.
Gemalen er allerede på vej ud af døren, inden jeg når at pakke kurven færdig. Imens han starter maskinen, finder jeg mit varme tøj fem. få minutter senere, dytter han i hornet ude ved indkørslen og så er det med at få fart på.
Et par hyggelige timer i lastbilen, hvor vi sørger for at folk kan komme sikkert rundt på de nysaltede veje, ja sådan ender mange af vores nytårs aftner.
Da ungerne var små, nød de at sidde oppe bag i køjen og køre turen med rundt på ruten. Men nu er de så gamle at de hellere vil bruge tid sammen med venneren.
Jeg nyder vores stille rolige og " ensomme" nytårs aften.
Ikke noget med stres og jag, nej der er tid til at snakke og hygge sig.
en god oksesteg, hvidekartofler og en god hjemmelavet bearnaise sovs. kl 12, ja så er der fin kransekage og kølig hvidvin. En rejemad som afslutning på en god nat og så er vi godt på vej ind i dte nye år.