Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Nytårsaften
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 12:06

I år bliver vi kun os to, så jeg gider ikke fondue. Jeg har slet ikke lyst til Nytårsaften i år.

Knægten er jo 17- og sidste år valgte han at besøge venner i Bogense. I år har han valgt at holde det med kollegiet i Grenå.

Ja, børn vokser op! Og vi gamle må se at få et liv. Det er bare svært. Jeg holder meget af knægten, men mine følelser må jeg så proppe ind i klædeskabet. Jeg er da glad over, at han er et menneske i sig selv- og et rigtig rart menneske. Fuglen er fløjet af reden. Godt- og trist.

Så input søges til god mad (ikke fisk, fugl eller lam!), og underholdning- en rigtig sjov dvd fx. Fjernsynet er jo kedeligt (Udover 90 års fødselsdagen! ;-) )

Nørdemanden er desværre ikke et festmenneske. Og det at sidde og futte bordbomber af- er han kold over for. Øv! Jeg elsker tudehorn, roll-mops og serpentiner.

Nå- ikke synke hen i tristhed! Og de ting jeg har købt, kan knægten få med.

Mvh

xtiny

"There is, incidently, no way of talking about cats
that enables one to come off as a sane person.
"

-Dan Greenberg

Deltag i Julekonkurrencen: www.heste-nettet.dk/forum/25/443534/ 443534/

0
0
Svar på denne tråd

*G*...
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 13:13

Ih hvor lyder det bekendt *griner*

Jeg har godtnok begge børnene hjemme, men der bliver nu heller ikke det vilde halløj, vi spiser en masse godt mad, somregel rådyr stegt som vildt. og noget isdessert, bagefter er der slik og tv hygge.

Kl 12 går vi så ud og ser de andre skyder af, og det er så den aften

0
0
Svar på denne tråd

Rådyr stegt som vildt
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 13:47

Rådyr er da vildt?! ;-D

Mvh

xtiny

"There is, incidently, no way of talking about cats
that enables one to come off as a sane person.
"

-Dan Greenberg

Deltag i Julekonkurrencen: www.heste-nettet.dk/forum/25/443534/ 443534/

0
0
Svar på denne tråd

Af eget valg...
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 15:02

... er vi begge hjemme Nytårsaften- og kun os. Vi har bestilt mad fra en lokal reaturant, men udover det bliver der ikke gjort noget ud af, at det er nytår. Jeg hader fyrværkeri i alle afskygninger og er ikke til alt muligt pynt.

Jeg er også glad for, at kunne give vores dyr en rolig aften.

Tine

Hestens Urtehave

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og vind

Nu forhandler af Marstall hestefoder på Midtfyn

0
0
Svar på denne tråd

Spil et spil
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 15:06

Maden har jeg ikke noget forslag til, men hvad med at spille et eller andet spil sammen?

Hilsen Hanne

Connemara selvfølgelig

Det er beskæmmende, at vi lever i en tid,

hvor det er lettere at sprænge et atom end en norm.
- Albert Einstein

0
0
Svar på denne tråd

xtiny..
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 15:16

i kunne lave det til en romantisk date

Josefine

A woman needs two animals; the horse of her dreams and a jackass to pay for it. - Unknown author

0
0
Svar på denne tråd

nytår jaaa...
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 17:17

alene med gemalen og god mad og en god film. hygge så det basker. Snakke om det gamle år og planlægge lidt af det nye år. spise lidt godter og nyde stilheden. se endnu en god film og pludselig ringer telefonen.

Ja! så er det nu lyder det i røret.

Gemalen er på vej ud for at tage varmt tøj på, imens jeg finder lidt godter og putter det ned i kurven, sammen med et par kaffekopper, en god kande kaffe og lidt mælk til min kaffe.

Gemalen er allerede på vej ud af døren, inden jeg når at pakke kurven færdig. Imens han starter maskinen, finder jeg mit varme tøj fem. få minutter senere, dytter han i hornet ude ved indkørslen og så er det med at få fart på.

Et par hyggelige timer i lastbilen, hvor vi sørger for at folk kan komme sikkert rundt på de nysaltede veje, ja sådan ender mange af vores nytårs aftner.

Da ungerne var små, nød de at sidde oppe bag i køjen og køre turen med rundt på ruten. Men nu er de så gamle at de hellere vil bruge tid sammen med venneren.

Jeg nyder vores stille rolige og " ensomme" nytårs aften.

Ikke noget med stres og jag, nej der er tid til at snakke og hygge sig.

en god oksesteg, hvidekartofler og en god hjemmelavet bearnaise sovs. kl 12, ja så er der fin kransekage og kølig hvidvin. En rejemad som afslutning på en god nat og så er vi godt på vej ind i dte nye år.

MOBBEN IMC.
jubii..
Gyldenløvshøjrideklub
medlem af DRF pr.1/1-08 http://www.glrk.dk/
0
0
Svar på denne tråd

Alene...
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 17:39

nytårsaften. Hyggeligt og dejlgt og med godt selskab af hundene og katten. Vores naboer er i samme situation, så det er blevet en tradition, at vi skiftes til at besøge hinanden hen af aftenen. Så skåler vi for det nye år og får lidt at spise kl. 12.

Verdens bedtse nytårsaften synes jeg.

Hvis vi ikke havde nabotraditionen kunne jeg tænke mig at tilbringe nytårsaften i vores sommerhus ved vesterhavet, hvis vejret ikke er alt for dårligt, men ikke så længe vi har vores gode nabo tradition. Har I ikke nogle gode naboer I kan hygge lidt med?

Hilsen Helle - Mimi

0
0
Svar på denne tråd

ren hygge
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 17:45

Hvor lyder det bare hyggeligt, Inger :)

mvh PiaR
quantum in me fuit

Svar venligst i tråden og ikke via besked

0
0
Svar på denne tråd

Inger...
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 18:03

Inger selv om det måske ikke er sådan en aften man betragter som en måde nytårs aften bør foregå, så lyder det altså bare smadder hyggeligt :)

Jeg har ingen børn, men skal nu alligevel bare hygge med lidt godt mad sammen med en veninde, så skal vi bare gå en runde i byen og hilse ind hos nogle forskellige vi kender.

- det skal nok blive en hyggelig aften, jeg er ikke så meget for knald og bang, og slet ikke kombineret med fulde mennesker..

Rikke og sparky (og Nynne)

Det er godt at have tårer i øjnene, men man ser bedre uden

Tøj til høje kvinder - Your Highness

0
0
Svar på denne tråd

Her er...
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 18:13

vi altid hjemme pga dyrene. Og i år er alle ungerne for første gang hver og en andre steder... Og jeg har endda været så heldig at have fri både nytåraften og dagen efter :-)

Måske inviterer vi nogen, men sandsynligvis vil vi nyde at være bare os :-) Så spiser vi noget dejligt og drikker god vin og champagne. Og dapper lige forbi hestene nogle gange i løbet af aftenen, og checker at de er glade og har det godt :-)

Hilsen May-Britt.

Opstaldning tilbydes pony i Herlev/Bagsværd.

Se www.mbneumann.dk

0
0
Svar på denne tråd

dejligt dejligt
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 18:54

Hvor er det dog dejligt og hører at ikke alle absolut skal drikke sig monster stive of fejre nytår med bræk i en hæk også lidt (eller meget) knald og bang i luften.

Ja mig, jeg skal lave noget god mad med en veninde, måske se en god film og sludre og hygge med slik & chips, også ellers se og synge på tv2 ud og lurer fyrværkeri kl. 00 , måske gå en tur og kikke på det fine fyrværkeri og hilse på folk vi kender eller måske gå en tur på disko -hvis vi gider.! Så ja alt i alt bare hygge...

0
0
Svar på denne tråd

nu er vi jo nød til...
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 21:09

at holde os på måtten, for gemalen har jo hele tiden vagt der skal passes.

Men ingen af os er mere til vilde fester. nytåret er for os, den dag hvor vi tager det helt roligt. nyder stilheden og hygger os. Har præsteret at vi begge sad i hver vores morgenkåbe, med fusserne op på en skammel, guf i en skål og tvét kørte på fulde drøn, imens vi begge to snorkede på livet løs.

for os er det årets bedste afslapnings dag.

MOBBEN IMC.
jubii..
Gyldenløvshøjrideklub
medlem af DRF pr.1/1-08 http://www.glrk.dk/
0
0
Svar på denne tråd

vores nytår...
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 21:32

Vi rejser til Polen d. 27.december og skal på ride-, hotelferie, med musik og god mad nytårsaften.

prisen?? ca. 4000 kr inc rejse t/r, hotel med fuldpension + 5 overnatninger, 4*1,5 timers ridning, kane/hestevognstur, svømmepool ect..

Normalt holder vi en stille nytårsaften med et par venner, fondue og lavt musik i højtalerne imens vi hygger og knævre om tiden, og alt det andet. Vi deler måske en god rødvin til maden, champange kl. 00.00, men fulde os, gider vi ikke.

Vi elsker nytårsaften. Især på denne måde, fordi der ikke bliver skruet op for forventningerne og at det skal være såååå speciel aften. For os er det perfekt med få gode venner.

Kilden.
0
0
Svar på denne tråd

nytårsaften
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 21:38

For et par siden var der så meget sne, at vi ikke turde køre nogen steder, så vi blev hjemme. Min kære mand var meget tæt på at dø af kedsomhed i mit selskab. Stakkel. Jeg syntes nu, det var meget hyggeligt. Karina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider