Man _skulle_ tro at vi med al vores viden om kroppen og dens funktion var sådan nogle små gummibolde der aktivt hopper rundt med jævne mellemrum for at røre kroppen - ud fra en devise om at den bedste stilling altid er den næste! Kroppen er skabt til bevægelse!
...
Nu er jeg så ved at få træsplinter i måsen af at have siddet på den samme stol i snart 9 timer (and counting!) - den er hård og ubekvem - med sådan en elendig kant som skærer sig ind i mine lår og jeg kan lige præcis ikke nå gulvet. Desuden sidder jeg naturligvis med min laptop på skødet så jeg sidder aldeles sammekrummet ... Der er ikke et af mine øvrige gruppemedlemmer der er en hujende fis bedre!
Altså - hvis vi ikke kan - hvordan pokker sku vi så ku forvente at andre kan!?
/Trine T =) What We Do in Life Echoes in Eternity.
Med den erkendelse, hvorfor sidder du så og læser HN istedet for at dirigere din gruppe i en gang vild dans på stedet til - hvad der nu lige er i radioen?
ved at gå bagover da jeg tog turen ned og op af trappen tidligere - "bare fordi" - så jeg tror ikke der er lydhørhed over for den slags forslag Og musik!? *Pffft!* den slags er det kun mig der bruger når jeg skriver!
Og du har ret - jeg burde jo IKKE være på HN - men det er jeg så alligevel sådan lidt - en smule - indimellem
/Trine T =) What We Do in Life Echoes in Eternity.
hehe... tror da heller aldrig jeg har nogle helt sunde arbejdsstillinger, men der er blevet sat fokus på det hvor jeg arbejder, så hvis jeg kommer til at løfte en kasse forkert... "KAN DU SÅ SÆTTE DEN KASSE NED; GÅ I KNÆ; OG LØFT RIGTIGT"... hehe.. hoppede 4km op i luften første gang min leder råbte det til mig... hihi..
kærlighed er en sejlivet plante, men den trives kun, hvis den gødes med gensidig respekt.