|
|
| Julegave til manden/kæresten |
|
|
 I morgen skal jeg ud og købe de sidste julegaver, men jeg har desværre ikke den fjerneste ide om, hvad jeg skal give til min mand - og heller ikke til min bror...  Såååå... hvad giver i jeres kæreste og mænd´er til jul? Brors gave havde jeg tænkt måtte koste ca 300 kr og manden op til 1000 kr. Håber der er masser af gode idéer jeg kan "stjæle" af når jeg kommer ind fra stalden igen, når jeg har ordnet fodret kalve og heste... Hilsen Pernille -Og god jul til jer alle sammen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julegave |
|
|
Min mand brokkede sig forleden over, at han kun enten har kondisko eller meget pæne sko. Han har ikke noget midt imellem. Så jeg smuttede ud og købte et par sko til ham. Hvis han ikke kan lide dem eller passe dem, kan de byttes eller han kan få pengene retur, og så selv finde sig et par. Vi skulle egentlig ikke give hinanden gaver i år, vi har istedet købt billetter til Nytårs koncert med Stig Rossen og super skønne Simone. Men han har også købt noget til mig, så imgen af os kunne overholde vores aftale 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gave kort |
|
|
min kæreste får en gavekort til en tattoo
¤Sara¤.
-It's nice to be important, but it's more important to be nice! farvel til Toronto sep. 2007. Nu pinto-araber-dulle og welsh-låne-pony. Wrap søges 4690 Billig opstaldning tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julegaver |
| Forfatter:  |
Carina 1 |
| Dato:  |
19-12-2007 19:07 |
|
Min kæreste får en del ting... 2 hvide samsøe t-shirts, et sort læderbælte, 2 biografbilletter, en lille komisk efterligning af en Cowparade ko (han HADER dem ), og et gavekort på et tilskud til en tatovering. Det var vist det... Håber han kan bruge det, men det tror jeg nu også at han kan.
Carina Klap lige hesten The Word was the Word, and what a Word it was!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julegaven |
|
|
Nu er jeg så heldig at kæresten har en halskæde som han er virkelig glad for. Har kendt ham i snart to år, og været sammen i snart 3 mdr. og i al den tid har han nærmest ikke haft halskæden af. Derfor har jeg købt et armbånd til ham af samme type  Knus
Man lugter ikke af hest. Man dufter!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Katia Kalimo |
Carina 1 |
19-12-2007 19:35 |
|
Det gjorde jeg også da min kæreste havde fødselsdag i august. og han har ikke haft armbåndet af siden. 
Carina Klap lige hesten The Word was the Word, and what a Word it was!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| abcdefgh |
Pernille ♥Egost♥ |
19-12-2007 19:40 |
|
min mand er ikk så vild med smukker så sidste jul købte jeg et meget dyrt ur ,,,meget dyrt og jeg har aldrig set ham blive så glad han går med det hverdag i år giver vi ikk hinanden gaver ,,da vi lige har købt bill 
juuuhuu traver mulen ,,, er glad igen ,,ørene stritter og øjnene glimter ,,,elsker egos,,,min traver mule ,,, søger bolig med plads til hest ,,på sjælland
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Herhjemme |
PernilleKrake |
19-12-2007 20:02 |
|
får min gemal en søn om forhåbentlig 3 uger, det er hans julegave 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min mand |
|
|
Min søde og dejlige mand er INGEN handy mand, men han eeelsker at gøre det selv. Specielt meget har han ønsket sig en vognpark af lækkert gør det selv værktøj til sit skur. Så hvad skulle manden så have... jo han skulle da have en kombineret bore/skrue maskine med et tilhørende bits/bor sæt. Jeg har købt en ordenlig mother f... af en krabat til ham, så nu satser jeg på at vi får et eller andet spændende boret op og skruet i  Vi har aftalt en enkel gave, men den her sneg sig vist nok op i noget der ligner 1500,- den kan dog fåes i en mindre og billigere udgave. Kh Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ak ja... det manden ønskede sig |
xtiny |
20-12-2007 10:10 |
|
Var udsolgt. (Det var en lille dvdafspiller- men vores Aldi havde kun fået 5! Da jeg kom klokken 13- var de væk. Så jeg gik Expert- og de havde så noget andet, som han udtrykte ønske om for et par måneder siden. Knægten får en dvd med en stand-up komiker, som han godt kan lide- den havde de også i Expert. Og ellers får han et par bøger på engelsk- han har den første i trilogien. De blev købt i oktober og pakket ind! (Ellers ville jeg komme til at læse dem! ) Kattene har sparet op- og giver en papirkurv. De får til gengæld et stykke kattelegetøj- en pind med fjer, så de kan sidde pænt, når de skal fotograferes. Ellers vader de nemlig bare lige op i linsen: Sidder du dér- um, jeg holder så meget af dig- ae ae... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julegaver |
|
|
Jamen min mand har skam fået hans julegave... Nemlig en GPS! Han er en kan fare vild i en telefonboks, så de vakte stor lykke! Og da vi skulle ned til svigermor efter hun var flyttet, ja så kunne han jo lige så godt få den før tid  Og så skal han også have en lille ting til selve juleaften... Overvejer lidt noget tøj, men nu får vi at se... Skal med min far ud og handle julegaver (han skal finde en til min mor) og så kan det jo være jeg finder noget manden kan bruge...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mand og mand |
cruella76 |
20-12-2007 13:06 |
|
Men jeg har en god mandlig ven som skal have en julegave, og det bliver et abonnement på drengerøvs bladet M! Der var et tilbud på 3 blade og DVD med standup komiker, for 159,- kr. Det var jo billigt sluppet  Og så har jeg købt en slipsebøjle til ham, med plads til 8 slips mener jeg - han bruger slips hver dag, og jeg ved han er træt af at de altid hænger på bøjlestangen i skabet og glider ned 
Christel
أَنا أُريد أنْ أَكْتُبَ بِلْعَرَبِية Eller du skylder mig en julebryg!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|