Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

blister
Forfatter: 
Dato:  17-12-2007 23:05

så fik jeg to stk blister IGEN de dukker op bag kinderne i tandkødet og gør hulens ondt. jeg har haft været ved tandlæge med dem og læge. og fået noget krem som hed afta med. hjælper ingen ting er der andre der også har prøvet, eller har blister tit som kender en kur eller noget for det gør sindsyg ondt, at sådan en lille hvid plet kan være så forfærdelig

jeg bor i slagelse med min mor til maj juni flytter vi til jylland hvor jeg skal have hesten og hund+kat med min fjordhest han er 11 år og jeg 20 år ...

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  17-12-2007 23:40

jeg har det samme ret ofte, der er ikke så meget at gøre ved det. men en ting der hjælper lidt er at bruge zendium tandpasta.og lade være med at skylle munden når du er færdig.

det var et råd jeg fik af min læge og jeg syntes der er længere imellem jeg får det nu.

Hilsen

Stutteri Glarkroggård.

Avl af shetlandsponyer.

www.stutteri-glarkroggaard.dk

Vi har shetlandspony hoppe- plage til salg!!

kig ind på hjemmesiden.

0
0
Svar på denne tråd

Visse typer tandpasta
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 01:10

Indeholder et middel, der får dem til at skumme, natrium- laurylsulfat, (fx Colgate) der kan give blister- så det er korrekt at fx Zendium er bedre.

Jeg har oplevet at nikotintyggegummi gav blister (Det med lakridssmag), og en del andre ting kan også give blister. Man må bare lære, hvad, man skal holde sig fra... :-P

Her står lidt under Aphter (after)/Blister- lidt nede af siden: www.tandlaegerne-klostergade.dk/ spoergsmaal.asp

Mvh

xtiny

"There is, incidently, no way of talking about cats
that enables one to come off as a sane person.
"

-Dan Greenberg

Deltag i Julekonkurrencen: www.heste-nettet.dk/forum/25/443534/ 443534/

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 11:22

Du kan efterhånden, få nogle forskellige ting mod det på apoteket. Jeg har det rigtig mange gange om måneden, og ofte 3-4 stykker af gangen. Men som nævnt længere oppe, hjælper zendium..

Hilsen

Louise

Luna og Snippe <3

0
0
Svar på denne tråd

Longo vital
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 17:31

Longo vital vitaminpiller skulle også hjælpe. Du kan læse mere om det her:

www.dsgnet.dk/Sites/MF-Brevkasse/ Lyngposten%20- %20Blister%20i%20munden.asp

Men ellers, som de andre skriver, Zendium.

Hos mig selv, er det den elektriske tandbørste, der kan gøre det. Hvis jeg bruger en almindelig tandbørste, så er det 100 % sikkert, at jeg får blister i munden.

Hilsen Margit

Man kan hvad man skal

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 19:27

...min kæreste har dem også og ihh hvor han bander og svovler når det er for de kan blive ret store. Gerne op til ca. 0,5 X 0,5 cm.

Han spiser Longo Vital hver dag, men de hjælper ikke rigtig mere på de blister.

Vidste ikke det med det tandpasta, det vil jeg da lige sige til ham.

Nogle som ved om det kan være arveligt?

Hans søster og mor har dem nemlig også...

Mvh Nina Nielsen

* Funder Nørhedes Rasmine KNN 2249 *

Westernsæt sælges

0
0
Svar på denne tråd

hvis den
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 19:56

forbandede blist sidder hvor du kan komme til at tørre den lidt ud, og så smøre tandpasta på og lade det sidde så længe du orker at række tunge, så hjælper det også. Man ser dum ud, savler også lidt, men det hjælper!

Maiken

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider