Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Alanya og Thailand lommepenge?
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 20:37

Ja, jeg skal til Alanya i sommerferien, og til Thailand til efteråret. Skal enten alene, eller med min søster. Hvor mange penge synes I man skal have med pr. dag? Alanya skal jeg være 1 uge, og Thailand i ca.2 uger. Hvad synes du man burde have med ca., det skal dække mad og drikke, også til ting og sager.

Skal giftes 3. maj 2008
0
0
Svar på denne tråd

3000 kr
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 20:38

Pr dag.

Illum

Nye farver.fx.

.

Pink Blå BrunGråTurkisLillaGrønRød

Sidste sende dag d. 20. dec.

0
0
Svar på denne tråd

Det virker
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 20:40

lidt meget.. Det er kun mig selv jeg skal have penge til

Skal giftes 3. maj 2008
0
0
Svar på denne tråd

Lommepenge
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 20:42

Jeg kunne også sagtens bruge 3000 kr. pr dag, men det er nok de færreste af os der har råd til det Jeg ville sige du skal regne med ca. 300 kr. til mad pr. dag og så alt efter hvad du regner med at skulle købe af ting og sager. Jeg plejer at have ca. 5000 kr. med til en uge og så mastercard'et, hvis jeg skulle blive fristet af noget særligt.

Anastasia & Tina
Tjek denne hjemmeside: www.prinsessetoben.dk

0
0
Svar på denne tråd

Advarsel!
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 10:31

Min erfaring siger mig, at når jeg skal til Tyrkiet skal jeg medbringe rigeligt med penge. Det er billigt at leve dér; men der er alt for mange fristende ting som man simpelthen er nødt til at eje. F.eks. tasker, skindtøj, modetøj, guld o.l.

Jeg har engang fået syet ridebukser efter mål helt i skind for 1100,- De bedste ridebukser jeg har haft!

0
0
Svar på denne tråd

Hvad med oplevelser
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 14:38

Skal det bare være til mad og shopping eller også til oplevelser, altså attraktioner, ture etc?

Kender ikke noget til Tyrkiet, men i Thailand er mad og drikke jo ret billigt. Du kan sagtens nøjes med 100 kr om dagen og så stadig spise lige hvad du har lyst til. Til gengæld kan man hurtigt bruge penge på at shoppe. Det kommer selvfølgelig også an på, hvor i Thailand det er. Det er jo stort set umuligt at være i Bangkok uden at købe rigtig meget med hjem ;-)

Nu gider jeg ikke ligge på stranden, når jeg er på ferie, men vil enten ud at shoppe eller ud at opleve noget, og jeg vil også gerne spise på et par gode restauranter, så jeg ville i hvert fald sætte 6-7000 af til 14 dage i Thailand.

Mvh

Anna

0
0
Svar på denne tråd

Alanya 1 uge
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 14:50

Min mor og jeg var i Alanya 1 uge her i foråret og vi brugte ca. 2500 kr. pr. person.

Vi boede i lejlighed og købte selv ind til morgenmad i supermarkedet, men ellers spiste vi ude hver aften og vi købte noget let til frokost. Var på et par udflugter og købte nogle småting såsom bikini, punge osv.

Men skal du købe en masse tasker, tøj osv. med skal du nok medbringe lidt flere lommepenge.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er lige
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 16:53

hjemvendt fra Thailand.

Du kan få det lige så billigt (fra kr. 100,- om dagen) til dyrt. Det vælger man selv. Vi brugte lidt over kr. 12.000,- på 14 dage på 2 voksne.

Og vi gav den gas med alt lige fra mad til skræddersyet tøj

/Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

Altså i
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 17:26

Tyrkiet brugte jeg 3500 kr på en uge (og ja, man kan så trække 500 kr fra pga. en nar til taxamand som snød mig ). Ved ikke hvad jeg skulle have brugt 3000 kr på?? Vi fik god mad, købte det guld vi måtte osv, ja vi manglede altså ikke noget ;-)

Kæresten var i Thailand i 3 uger for 3-4 år siden (rejste 2 dage inden nytår), og der brugte han 25000kr incl fly, de bedste hoteller osv.

Og de rejste rundt til de forskellige steder, oplevede en masse osv.

Når man først er dernede, så er alt bare BILLIGT. Det er tit rejsen som er dyrest, og de planlagde rejsen en uge før de bille afsted, så biletten var dyr..

Katrine ♣KatrineP♣: "Det er oftest dem, der rent faktisk ikke har ret mange penge, der opføre sig sådan."

Hvor har du dog ret. Den som faktisk har betydelige beløb stående på kontoerne, har heller ikke brug for at skilte med det. De er tit de mest beskedne mennesker..

-HeidiZ :-)

The trust between horse and rider creates a unique partnership

0
0
Svar på denne tråd

Du har...
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 18:17

...så inderligt ret Katrine.

Venlig hilsen Anne

Hvad andre har - kan du ikke bruge til noget - vær glad for det du selv har.

0
0
Svar på denne tråd

rejser
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 18:44

Nu ændrede Illum det også til tropeøen, fra mangen en tropeø

Tyrkiet har sagt mig noget, og har kun været i Istanbul. Så det kan jeg ikke udtale mig om.

Jeg har sammen med min forældre, været udstationet i Bangkok(6 mdr), samt været på ferie i Thailand de først 20 gange.

Med hensyn til priser, kan man selvfølgelig godt bruge en masse penge. Jeg har fx, boet på hotel Oriental ved siden den øk bygning. ( verdensberømt hotel, behøver ingen præsentation) til ca 400 usd om pr. dag. Ca. 2000 kr. En middag samme sted koster 300-500 kr pr person. Meget dyrt efter Thaistandart.(Men kan kun anbefales, udsigten over Chao Paya floden er fantastisk.

Håber det satte prisnivauet lidt på plads.

De allerbedste oplevelser har jeg fået når jeg har boet lokalt til 500- 1000 bath om dagen(50-160 kr). Thaierne er helt fantastisk søde..

Og jo, den bedste lokale mad fås, naturlig vis bedst på de lokale spisesteder.(40-120 kr for et måltid).

Dog skal man have in mente, at man skal holde sig væk fra Thailand, hvis man ikke gider møde halvdelen af Dk, ude på Sukumvit road. Det vrimler med skandinavere i Thailand.

Derfor finder jeg polynisien mere spændende.

Hilsen

An Lo... Som alligevel drager til Bangkok på juleferie lørdag.

0
0
Svar på denne tråd

helt klart...
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 19:37

Vi ved vist alle hvem der er en lus her på HN..

Men som man siger:

if you going down with dogs, you get up with fles...

Nå, nu vil jeg bruge aftenen på noget mere fornuftigt.

Synes Ms. Hyacint har givet morskab nok.

0
0
Svar på denne tråd

Rejsebudget
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 20:25

Katrine ♣KatrineP♣ Ja, der er vist heller ingen tvivl om at visse brugere på HN ynder at skilte med hvad man er - eller måske rettere gerne vil se ud til at være...

Jeg vil mene at du skal regne med 3-500 kr for mad om dagen alt efter om der er måltider med på hotellet. Hvad du skal bruge derudover er vist meget individuelt.

Winnie

Selskab søges på rideturene.. (8740)

0
0
Svar på denne tråd

Godt der
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 22:19

er jantelov i Danmark, det ville da være synd hvis man troede man var noget

PernilleKrake
0
0
Svar på denne tråd

Rejser ikke meget
Forfatter: 
Dato:  19-12-2007 07:23

Men var i Thailand i julen for 4-5 år siden.

Vi, to voksne og to børn, brugte 11.000,- på mad, drikke og diverse indkøb på 14 dage. Vi købte, hvad vi havde lyst til, og troede faktisk, at vi havde brugt meget mere. Min mand var ude at fiske to gange, hvor han den ene gang chartede en båd selv.

Måske priserne har ændret sig lidt, men man kommer sikkert stadig langt for pengene.

JANNE

0
0
Svar på denne tråd

Illum...
Forfatter: 
Dato:  19-12-2007 11:18

du burde jo vide, at HN er fyld med snævertsynede folk der kun læser og hører, det de gerne vil høre.

Puha til dig, fordi du har set en hest på markedspladsen til 250.000 kr som du siger godt kunne være en drømmehest, på trods af at du kun vil ride i skoven på den... puha... shame on you

Og tænk engang at du tillader dig at sige, at 3000 kr om dagen på en ferie er et beløb du gerne vil bruge...

Ja jeg tager også gerne alt for mange penge med på ferie, for er jeg på ferie, så vil jeg sgisme ha lov til at købe, spise og opleve det jeg har lyst til, uden at skulle tænke på, at ihh åhh nej, det har jeg ikke penge nok med til. Der er jo ingen der siger, at jeg så nødvendigvis bruger alle de penge jeg har taget med, for det gør jeg rent faktisk sjældent. Jeg kan bare godt lide at være dækket ind Og ja, jeg bruger nogen dage på ferier 3000+ og andre dage meget meget mindre. Og det er både i Thailand, Alanya, Athen, Egypten eller hvor jeg nu er på ferie.

Pernille

0
0
Svar på denne tråd

Ok, så man må kun svare...
Forfatter: 
Dato:  19-12-2007 12:25

hvis man ikke bruger "for meget"? For ellers skilter man med sine penge?

Jeg har været på rejser, hvor min bedre halvdel og jeg kun brugte nogle få hundrede kr. om dagen. Hyggelige rejser hvor vi stort set kun var i den bolig, som vi havde lejet. Vi lavede selv mad, og købte ikke noget særligt.

Vi har også været på rejser, hvor vi dagligt brugte et beløb, som man ikke må skilte med

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-12-2007 12:51

Jeg tror at du kan leve godt for 2000 kr i Tyrkiet, men du kommer nok til at bruge flere penge hvis din søster er med. Og Så tror jeg det bud længere oppe, mht økonomi i Thailand er meget passende.. God tur!

Suk, endnu en tråd med ballade - hov, hvem skuer mit øje?

Mvh Bonnie

Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did

www.bjfoto.ridesiden.dk
MOLO dreng købes!

Errare humanum est - men der må da være grænser

Uha du sidder tæt på skærmen nu!

0
0
Svar på denne tråd

Måske dit øje skuer
Forfatter: 
Dato:  19-12-2007 13:13

En der IKKE lader små latterlige normer styre livet.

Illum

.Pink Blå BrunGråTurkisLillaGrønRød

Sidste sende dag d. 19. dec.20. hvis du tør

Jeg har DKs DYGTIGSTE smed !

0
0
Svar på denne tråd

2000 kr i Tyrkiet
Forfatter: 
Dato:  19-12-2007 13:28

Er altså ikke meget til en uge, hvis der både skal købes mad også være til lidt snold. Så billigt er der heller ikke dernede (mere).

Jeg har haft 2500 kr. med til en uge for nogle år siden ,hvor jeg skulle passe lidt på hvor meget jeg brugte.

Du skal nok regne med at det koster ca. 100-150 kr. pr. måltid, hvis du spiser et "almindeligt" sted og ikke drikker vin/øl til maden. Det kan gøres billigere ved at spise de steder lokalbefolkningen spiser og sikkert også langt dyrere.

Så alene maden løber op i mindst 1500 kr. for en uge.

Lædervarer, smykker mm. er klart billigere end herhjemme, men det er altså ikke så man får smidt varene i nakken. Samtidig hænger pris og kvalitet også sammen - også i Tyrkiet.

Anastasia & Tina
Tjek denne hjemmeside: www.prinsessetoben.dk

0
0
Svar på denne tråd

Illum ..
Forfatter: 
Dato:  19-12-2007 15:56

Illum hvor er jeg dog bare vild med din livsfilosofi

At andre får ondt i r*ven over dine udsagn, er vel et godt tegn på hvor utilfredse folk er med deres egen tilværelse - som man hver især iøvrigt selv er herre over

christina olsen ♥Bønne♥ : Med hensyn til lommepenge, så følg din egen mavefornemmelse. Hvor meget har du lyst til at bruge på ferien? Derudover er visa altid godt at have med i lommen i tilfælde af at budgettet skrider.

Jeg er selv af den mening at jeg ikke orker at tænke på penge når jeg er på ferie. Jeg bruger alt det jeg har lyst til. Pengespekulationer gider jeg ikke spilde min ferie på.

~~ KLOGEST ER DEN SOM VED HVAD HUN IKKE VED ~~
0
0
Svar på denne tråd

Katrine ♣KatrineP♣
Forfatter: 
Dato:  19-12-2007 17:23

Neeej Katrine ♣KatrineP♣ det er vist dig der er for morsom at høre på!

Det er ikke engang Illum der er slem i denne her debat det er tværtimod dig der er for dum at høre på...

Du går vist i for små sko, siden du kan have ondt i røven over Illum synes en hest til 250.000 kr er lækker (hvis det er den samme som jeg savlede over kan jeg godt forstå Illum)

Hvis Illum har tænkt sig at bruge 3000 kr om dagen, eller ser en hest til flere penge end du sikkert selv har råd, kan du da være ligeglad. Det gør da ikke Illum til umodent og barnligt.

Lad dog Illum bruge sine egne penge som hun vil, det gør hende ikke til et dårlige menneske end dig.

Og hvis du føler dig stødt over hendes udtalelser kan du da bare lade vær med at angribe hende.

/Camille

0
0
Svar på denne tråd

i guder...
Forfatter: 
Dato:  19-12-2007 17:58

NEJ!! Katrine ♣KatrineP♣ det lyder sørme som om at det er dit liv der ikke er tilfredsstillende, siden du gider hidse dig sådan op over hvad Illum skriver.

Havde det været enhver anden herinde der havde skrevet, at hvis de skulle have ny hest, at det så godt måtte være den der er til salg herinde for 250.000, var du så faret lige så meget i flint??

For pokker, det er sgu da også en lækker sag, så ville du kunne sige dig fri for, at det ikke også var en hest du godt kunne tænke dig?

Jeg synes du er utrolig dømmende ud fra hvad du tror du læser, af det som Illum skriver.

Fordi hun skriver at hun vil tage 3000 kr med pr dag hun er på ferie, så er rejser ikke ligefrem hendes bedste fag og hun kan ikke være særlig berejst eller hvad hulen det var for en gang ævl du skrev.

Jeg kunne da også sagtens bruge 3000+ kr om dagen på mine ferier, og jeg har endda rejst mere og til steder andre kun drømmer om at komme til, så jeg mener nu nok rejser er mit stærke fag Og jo... i Alanya kan man skam også sagtens bruge de summer om dagen. Men det er klart, at har man ikke pengene, så kan en ferie skam også gøres meget meget billigere.

Det handler jo om, at vi som mennesker er forskellige og vælger at holde ferie eller bare bruge vores penge forskelligt. Og ja nogen har mere end andre, og sådan vil det altid være.

Hvorfor ialverden have så ondt i numsen over det??

Jeg synes absolut ikke at Illum skilter med hvad hun har og hvad hun ikke har. Det er jer der gætter på at hun nok er fuld af løgn. Og jeg kan kun sige at i tager fejl, hvis i tror det om hende.

Illum er en af de få herinde der kommer med meget direkte og ærlige svar, har altid et svar på tiltale og hun hopper ikke bare med på rygklapper holdet og det er nok i bund og grund jo nok det, som flere af jer ikke kan klare.

Pernille

0
0
Svar på denne tråd

Katrine
Forfatter: 
Dato:  19-12-2007 19:22
Selvom du ikke behøver at fortælle det : Fik du alligevel lige klemt det ud mellem sidebenene :-o

0
0
Svar på denne tråd

Det kan jeg
Forfatter: 

overhovedet ikke læse at hun skriver.

Jeg læser det som, at når hun rejser på ferie, så gider hun ikke have grænser for hvad hun må og kan bruge. Og det kan jeg skam godt følge hende i.

Jeg tror at du har set dig surt på hende, og så læser du alt det hun skriver som negativt.

Pernille

0
0
Svar på denne tråd

helt klart...
Forfatter: 

Indlægsstarteren spørger til hvad budgettet skal være på rejser til henholdsvis Tyrkiet og Thailand:

Derfor kan vi antage:

Trådstarter spørger efter et gennemsnits budget.

Rejser til sol og strand.

Det er sandsynligvis charterrejser(store charterdestinationer og der spørges efter beregning af lommepenge).

Det giver nogle rigtigt gode retningslinier for at give trådstarter svar, og som de fleste mennesker
der har været på ferie burde kunne svare på.
Velhavende, som mindre bemidlet.

I dette tilfælde kommer Illum med et svar helt hen i vejret. Hun har tydeligvis ikke forstået formålet med tråden, og viser ikke mindst manglende fornemmelse for rejseform.

Jeg vil så ikke bedømme om det er almindelig dumhed eller et pinligt forsøg på barnlig show off der falder til jorden.

Og helt ærligt, hvis man har så mange penge, så bruger man dem nok på rejser til mere eksotiske og eksklusive steder..

Og, nej. Jeg tror de fleste herinde er pænt ligeglade, hvor mange penge Illum har, for hun er så uendeligt ligegyldig.

Der er så mange interessant og selvstændige
kvinder med sjæl, intelligens, drømmekarriere, og ikke mindst tjener de pengene til deres forbrug selv..

Det er vist mere end hvad man kan sige om Illum.

De barnlige udbrud i nogle af hendes indlæg, understøtter kun min påstand.

Hav god aften

AnLo

0
0
Svar på denne tråd

Anlo Eller
Forfatter: 
Dato:  19-12-2007 22:19

hvem hvad du end er...

Hvor er det dog nemt at sidde og gemme sig bag en anonym profil og komme med påstande der ikke passer.

Jeg kan nemlig se en påstand i det du har skrevet, som jeg ved er en direkte løgn.

Og har du så stor kendskab til Illum som du sidder der og indirekte påstår, så burde du måske lige tænke dig om en ekstra gang inden du poster sådan et indlæg her.

Pernille

0
0
Svar på denne tråd

Katrine ♣KatrineP♣
Forfatter: 
Dato:  19-12-2007 23:34

Katrine ♣KatrineP♣: Sjovt nok så jeg selv det indlæg hvor illum syntes en hest til 250.000 kr var lækker og var selv inde lige og kigge på markedspladsen. Så vis endelig hvor det er Illum skriver noget forkert, og hvorfor er det egentlig at et andet indlæg skal blandes ind i denne her?

Helt ærligt det er dig der selv skaber situationen. Du kunne jo bare have ladet vær med at være personlige mod Illum, når du åbenlyst har et problem med hende så orden det dog over pb.

/Camille

0
0
Svar på denne tråd

penge og rejser
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 15:36

min kærste og jeg har både været i tyrkiet(alanya og side)og thailand(koh samet,koh chang og bangkok)

vi var i tyrkiet i 14 dage og havde 7000kr med til alt bort set fra morgenmad som var includeret i prisen. vi havde lige præcis nok, men det kan anbefales at tage min. 4000kr med pr. person til 14 dage, hvis i/du også skal opleve noget ud over det sædvanlige. det er dyrt i tyrkiet sammenlignet med thailand. folkefærdet er gæstfrie, men MEGET pågående og kan finde på at svine dig til hvis ikke man handler hos dem.

vi var en måned i thailand og havde også 7000 kr med til alt bort set fra morgenmad som igen var includeret i prisen.

vi var på elefantsafari, lånte motorcykel og levede som konger, gav tiggerne i byen lidt penge osv. og den sidste dag havde vi stadig 1000kr tilbage som vi ikke kunne nå at få brugt.

alt er super billigt(eks: stor øl 2-3 kr/ kongemåltid 20-40kr) og så laver de verdens bedste mad og har det flinkeste folkefærd jeg har oplevet noget sted i verden- og jeg har været vidt omkring.

Så glæd dig til et dyreliv ud over alle grænser og et folk hvis filosofi synes at være: mit hus, er dit hus.

En rigtig hest er en anglo normanner

og en rigtig hund er en staffordshire bull terrier.

0
0
Svar på denne tråd

xxx
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 19:26

Det er vel individuelt hvor meget man bruger.. jeg brugte iatl 9000 kr på 8 uger i thailand alt inkl. men det var også primitivt... Man kan sagtens bruge 3000 om dagen,- der er da en masse lækre ting man kan bruge penge på... Jeg har ikke råd til at rejse på den måde, men det er da helt fint at det er Illums måde at rejse på... Det er vel ikke en konkurrence hvor man skal gætte det korrekte beløb??? Gid jeg havde haft 3000 kr pr dag:)

Men du skal ihvertfald ikke bekymre dig,- det er muligt at lkeve ganske fint-ganske billigt... god tur

Mvh Louise Kemp Andersen

0
0
Svar på denne tråd

Altså sidst da kæresten...
Forfatter: 
Dato:  23-12-2007 10:31

... og jeg var i Thailand brugte vi ca. 15.000-20.000 i lommepenge på 14 dage. Vi havde så også nogen med hjem da vi simpelthen ikke kunne slæbe mere med hjem (måtte købe ekstra kuffert plus betale for overvægt suk).

Vi spiste både dyrt og billigt dernede alt efter hvad vi havde lyst til.

Og Tyrkiet sammenligner jeg lidt med Grækenland (prismæssigt) og da vi var afsted i august havde vi omkring 12000 med til en uge. Der havde vi så også penge med hjem... Vi lejede bil i 5 dage og det var da også lidt halvdyrt...

Men ellers må jeg sige tak til nogen gode grin i tråden. Utroligt så mange rygklappere der findes på HN...

Tina

Nu med egen hjemmeside:)

www.tb-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd

Kedelig drejning
Forfatter: 
Dato:  23-12-2007 11:27

Ja, denne tråd har taget en kedelig drejning, men jeg kan ikke se, hvorfor det er Illums skyld?

Illum skriver én kort sætning "3000 kr. pr. dag", (det er 4 ord for pokker) og straks er mange helt oppe at køre.

Hvis I tror, at hun kun skriver de ting hun gør udelukkende for at få opmærksomhed, og I mener, at hun ikke fortjener opmærksomhed, hvorfor bestiller I så ikke andet end at give hende opmærksomhed?

Det er i hvert fald ikke Illum, der får mange tråde til at handle om Illum

0
0
Svar på denne tråd

I guder...
Forfatter: 
Dato:  23-12-2007 17:27

Hvor findes der bare sølle mennesker der intet liv må have, ud over at sidde og kommentere hvad een enkelt person skriver herinde... tsk tsk...

Og undskyld mig, hvorfor ialverden skal man udnævnes som rygklapper, fordi man er enig med en person, som flere har set sig sure på??

Hvad er alle i andre så, der sidder og giver hinanden ret i, at Illum simpelthen bare er zåååå ztreng...???

Jeg undrer mig gang på gang over, at Illums indlæg absolut SKAL mislæses af de sammen personer gang på gang..

Hvis det nu var en af HN's vellidte brugere (nævner ingen navne, men der henvises til flere brugere, hvor mange konstant sidder og klapper i deres små tykke hænder, uanset hvad vedkommende skriver) der havde skrevet præcis det som Illum skriver, var jeres reaktioner så de samme??

Nej det tror jeg næppe.

Og det kan jo undre mig lidt, at der er så mange der har så meget imod Illum, når hun så samtidig er den person herinde der har flest klik på sin profil. For i følge jer selv, så er hun jo bare så ligegyldig for jer

Pernille

0
0
Svar på denne tråd

Thailand
Forfatter: 
Dato:  23-12-2007 19:58

Vi var i thailand sidste jul og mener vi brugte ca 15.000 på de 14 dage, og der blev bestemt ikke sparet på noget.

Pengene dækkede frokost og aftensmad de sidste fem dage, men derudover kun "snolder" og indkøbt.

Til gengæld havde jeg også både skræddersyet tøj, smykker og en masse andet med hjem, så det var primært den slags pengene blev brugt på.

Når vi spiste på hotellet eller en af de nærliggende restauranter spiste vi alle fem for 300 kr., så det at leve dernede er ikke dyrt.

Hvis du derimod gerne vil ud at se noget, så ved rejsebureauerne godt hvad de skal have for ture, så der kan der ryge rigtig mange penge.

Mvh

Mette, Macon & Luna

Lille Hovgaard Hestepension

www.lille-hovgaard.dk

Priser fra kr. 700,- pr måned

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider