I år var det første gang nogensinde, at jeg skulle vågne helt alene på min fødselsdag.
Kæresten er på arbejde i Norge, sønnen på weekend i Malmø og datteren skulle arbejde til midt nat i går på slottet og ville selvfølgelig tage hjem til sig selv og sove bagefter - hun er lige flyttet hjemmefra.
Jeg havde gået og grint lidt af og joked med, at jeg jo måtte være meget stille i morges, så jeg ikke vækkede mig, mens jeg dækkede bord og hentede morgenbrød til mig, inden jeg skulle ind og synge fødselsdagssang for mig 
Da jeg så vågnede i morges, stod min datter ved min seng og sang fødselsdagssang for mig. Derudover havde hun hentet morgenbrød, dækket bord og sat flag frem. Åh, hvor jeg da knuselsker hende, den sveske 
Derudover havde en af mine gode kolleger sendt mig en lyd-besked, hvor hun - totalt tonedøv som hun er - indspillet en fødselsdagssang for mig, fordi hun mente det var en menneskeret at få sunget fødselsdagssang, når man fylder år. Det lød møg-dårligt og jeg blev bare så varm om hjertet 
Hvor er det dejligt, når man bliver glædeligt overrasket...
Mvh
Line