Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Fødselsdag og dejlig datter/kolleger
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 18:52

I år var det første gang nogensinde, at jeg skulle vågne helt alene på min fødselsdag.

Kæresten er på arbejde i Norge, sønnen på weekend i Malmø og datteren skulle arbejde til midt nat i går på slottet og ville selvfølgelig tage hjem til sig selv og sove bagefter - hun er lige flyttet hjemmefra.

Jeg havde gået og grint lidt af og joked med, at jeg jo måtte være meget stille i morges, så jeg ikke vækkede mig, mens jeg dækkede bord og hentede morgenbrød til mig, inden jeg skulle ind og synge fødselsdagssang for mig

Da jeg så vågnede i morges, stod min datter ved min seng og sang fødselsdagssang for mig. Derudover havde hun hentet morgenbrød, dækket bord og sat flag frem. Åh, hvor jeg da knuselsker hende, den sveske ;-)

Derudover havde en af mine gode kolleger sendt mig en lyd-besked, hvor hun - totalt tonedøv som hun er - indspillet en fødselsdagssang for mig, fordi hun mente det var en menneskeret at få sunget fødselsdagssang, når man fylder år. Det lød møg-dårligt og jeg blev bare så varm om hjertet :-)

Hvor er det dejligt, når man bliver glædeligt overrasket...

Mvh

Line

Frelst... heldigvis ;-)

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenti

0
0
Svar på denne tråd

Moster :D
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 19:05

Jeg har også en tonedøv moster, som hvert år insisterer på at synge en HEL fødselsdagssang. Men man kan jo ikke andet end at blive i godt humør af det :D

Kristina

Heste udlånes: 5 års DV hoppe og 4 års DV vallak

Opstaldning tilbydes i Ribe, se min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Hov Line
Forfatter: 
Dato:  17-12-2007 14:30

jeg har da helt glemt at du havde fødselsdag igår UPS

Havde vist lige lidt for travlt med børn, gamle forældre og min søsters fødselsdag

STORT TILLYKKE med igår til dig Line.

Fødselsdagskram fra Gitte

Tal til mennesker, du henvender dig til på et sprog, de forstår. Forstår de dig ikke, er fejlen din. Da må du begynde forfra, ellers når vi ikke videre.

Carl Scharnberg

0
0
Svar på denne tråd

alene...
Forfatter: 
Dato:  17-12-2007 14:47

ja alene på sin fødselsdag kan godt være lidt ambivalent. Det er lidt trist, men så alligevel så er dagen jo egentlig som så mange andre.

Jeg skulle også have været helt alene i england på min fødselsdag da min kæreste var i DK, men heldigvis besluttede mine forældre og bedteforældre at komme over på en forlænget weekend

Men sikke en skøn datter og kollega du har. Og tillykke med dagen :)

Hanne Grambow Jensen

På eventyr i Newcastle

www.grambow-online.dk

Skruk, skrukkere, skrukkest *suk*

0
0
Svar på denne tråd

Hvor lyder
Forfatter: 
Dato:  17-12-2007 17:48

det bare hyggeligt :-)

Har været alene på mange af mine fødselsdage, eller, har da været i skole/på arbejde, men været alene om aftenen, det gør mig nu ikke så meget.

-HeidiZ :-)

The trust between horse and rider creates a unique partnership

0
0
Svar på denne tråd

Gitte Ryan
Forfatter: 
Dato:  17-12-2007 18:45

Du VED da, at Anette og jeg har fødselsdag samme dag Vi glemmer det ihvertfald aldrig...

Mvh

Line

Frelst... heldigvis ;-)

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenti

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider