|
|
| Backstreet Boys |
|
|
Hejza... Jeg er en af dem der stadig ikke er kommet over Backstreet Boys Er der nogle andre her på HN der heller ikke er?? Man hører jo ikke så meget til dem mere så er der nogle der har noget sladder?? Ved f.eks at Howie blev gift i lørdags. Og at de kommer med et nyt album. men ikke hvornår det kommer i Danmark. De er så kun 4 på albummet da Kevin ikke vil mere. Han vil bliver hjemme ved familien. Andet sladder ??
Shetlandsponyer er da for dejlige !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Snyd... |
|
|
hvem har dog hugget min Howie.. han var min absolutte drømmefyr for 10 år siden  Jeg har faktisk deres nye album, købte det i London for 1 måned siden.. der er faktisk nogle rigtig gode numre på.. også selv om Kevin ikke er med 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| uuuhhh |
|
|
ja jeg har jo også været helt vild med dem...og kan mærke det kribler i alle teenage resterne i mig, når jeg ser den vidio mia har linket til...mums jeg syntes stadig brian er lidt kær... men holda op det er utroligt de bliver ved, de har trods alt været lidt igennem bla med brians hjerte og aj's problemmer osv. men på den anden side så har de jo ikke lavet andet hele livet, så de kan nok ikke andet? men hvad pokker jeg nyder dem da gerne en del år endu, vi er jo næsten vokset op sammen med dem, og nu kan vi så også blive gamle med dem...hihi
i må gerne hade mig, men had mig venligst for hvem jeg er, og ikke hvem jeg ikke er!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| missing |
|
|
Kan det passe sangen "missing" er på deres nye album?? Har hentet 2 sange hvor hvor den ene er missing. så er lidt itivel om det er en ny eller bare en fra single.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum |
|
|
Jeg har været den STØRSTE BSB fan der kunne gå på dansk jord!!  Jeg havde en plakat med dem allesammen og kyssede trofast dem allesammen godnat hver aften. Hehe... Nårh ja, man var vel teenager  Men udover det tror jeg ikke der findes det vilde sladder. Kevin er jo som sagt ikke med længere, men synes da de sidste 4 har klaret det ganske udemærket alligevel 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sladder |
| Forfatter:  |
AmigoCjn |
| Dato:  |
15-12-2007 22:21 |
|
Sladder? Jeg har læst et sted at Nick skulle have været blevet misbrugt af var det manageren? Gennem flere år... Ellers har jeg ikke læst/hørt noget. Jeg var også fan i sin tid og kan da stadig lide deres musik. Har flere mapper med diverse ting og sager med dem fra dengang hehe. Måske man skulle sælge "skidtet"? =
Den 1. august 2007 kl. 12:23 blev min skønne datter Emma født.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| BSB love |
|
|
Nick Carter var min største kærlighed da jeg var lille... alle de minder, hvor jeg stod foran spejlet og sang med på "back streets back allright!"  åh my god 
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! Nu med Sambuca
MORRISON HOTEL THE DOORS vi knekker deg til sist
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Brian... |
AS (tinkertosse) |
16-12-2007 17:02 |
|
Her var det Brian, hjertet bankede for! Ih, hvor jeg elskede den plakat, hvor de var i badeshorts i vandet - man kunne jo se hele Brian's overkrop!!! Ha ha...hvor er det sjovt at tænke på. Jeg har også flere mapper med alle mulige udklip. Selv de MINDSTE udklip på ca. en kvadratcentimeter kom i mappen. Og nøj, hvor var mine vægge bare tapetseret med plakater af dem! Mon man kan sælge sådan nogle mapper og tjene penge på dem? Hører stadig deres musik indimellem - dog bliver cd'en ikke spillet ti gange om dagen, som den gjorde, da min BSB-feber var på sit højeste. Nåede en enkelt koncert med dem, og det var den fedeste oplevelse (indtil alle de andre koncerter med andre bands). Jeg var fuldstændig høj bagefter. Ha ha...minder mig om, at jeg ikke fik lov at tage med til deres første koncert i DK, fordi min mor mente, jeg var for lille. Så snakkede jeg ikke til hende i en uge (bogstaveligt talt, jeg kunne godt nikke og ryste på hovedet, men jeg nægtede at åbne munden), og så fik jeg lov at tage med til deres næste koncert. Hvor var jeg egentlig en møgunge! Men på en måde var det en fantastisk oplevelse at være så "forelsket" i dem. Seriøst, jeg tænkte på dem dag og nat. Stakkels min familie!!!
Med venlig hilsen Anne Sofie Jørgensen aka Tinkertossen Shetlænderhingst sælges! www.kijofreg.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stadig fan |
Dittesh |
25-12-2007 13:45 |
|
Jeg er stadig total fan... Bliver vist aldrig voksen på det punkt. Missing er en sang der vist aldrig blev udgivet andet end på et julealbum mener jeg, den er ikke med på det nye album... Nogen der skal med til koncerten i Ballerup d. 11 april?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Koncert?? |
|
|
Wow... kommer de til Danmark?? Kan man købe biletter nu?? Så SKAL jeg bare med... ingen tivel...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja... |
Dittesh |
25-12-2007 14:14 |
|
De kommer til Ballerup, så det er totalt fedt... Billetsalg starter d. 27 december kl 10 på billetnet...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nick Carter.. |
|
|
Wouw og jeg som troede jeg var den eneste.. Jeg vil altid være BackstreetBoys fan og specielt fan af Nick Carter.. Hvor er han dog dejlig også idag.. Hvis der er koncert skal jeg helt klart derind, har aldrig været til koncert med dem desværre..
<3 Nu med Zyacinth og Hippolitta <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nick fan |
Dittesh |
26-12-2007 09:34 |
|
Jeg er også Nick fan... Jeg så dem da de var her i 05'... Total fed koncert...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Her i huset bor en STOR BSB fan (min dater), det har hun været siden hun var 12-13 år og nu skal hun til koncert igen-igen-igen-igen eller også er det flere gange, hun er nu 22. Sidst de var her var jeg med hende i Alborg  i år tager jeg ikke med, men hun er helt klart der den 11 april, der er 4000 biletter. Hun har ALLE albuns og diverse speciel CDér som kun er kommet i USA, hele Coladåse serien med billeder er også gemt og en masse andet  Så vi kan alle de fleste sange !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dobbelgænger?? |
Dittesh |
26-12-2007 10:55 |
|
Hmm... Det lyder præcis som mig... udover jeg lige er nået at blive 23 Desværre er de fleste af mine veninder vist blevet for gamle til at ligge i kø i flere dage, så håber jeg når at finde noget der vil med... Ellers må jeg afsted alene...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ditte.. |
|
|
der er nummerede siddepladser og også ståpladser, min datter har også stået/ligget i kø i flere dage , jeg ved de allerede er en del som hr været sammen til koncerter før som har snakket sammen, så du bliver ikke alene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| siddepladser |
Dittesh |
26-12-2007 15:15 |
|
Er der siddepladser? Hvad er så bedst? Det er vel stadig bedst at have ståpladser hvis man vil op foran?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Dilemma |
Dittesh |
26-12-2007 16:56 |
|
Nu synes jeg a det bliver lidt af et dilemma når man ikke kender stedet... Gør ikke noget hvad billetten koster, tænker bare det vil være træls at købe en siddeplads og så slet ikke komme tæt på... Man må da gå ud fra siddepladserne er i siden og ståpladserne foran scenen...?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| de kommr til dk |
|
|
til april, tror at det er den 13 april... Vi skal bare have billetter, vi var også med sidste gang.. SÅ FEDT
F & F = Fjordhest & Frederiksborg Høppner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
tja der var vist noget engang med store plakater og bløde knæ til koncerter.
Så jeg må vist også bekende mig til en af dem der i sine teenage år har savlet over dem, klippet alt ud og derudover har haft BSB halstørklæde på om vinteren og hvad man ellers kunne få af fan artikler.
Men selvom jeg stadig godt kan lide at lytte til deres musik og syntes det er imponerende de har holdt ved stå erd et vist løjet lidt af.
Men skønt at se at man ikke er den eneste.
Hyggehejssa Renana
Fyldt af glæde... nyder vi vores dejlige søn og venter på den næste dejlige unge som har meldt sin ankomst til april!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Backstreet Boys |
|
|
Jeg har været BSB-fan i 10 år næsten, jeg var både med til koncerten i Valby Hallen i 1999 og i Gigantium i 2005, og jeg skal selfølgelig også med til Ballerup d. 11 april 2008  Jeg tror heller aldrig jeg holder op med at være BSB-pige De er jo nogle dejlige drenge selvom de ale sammen enten er blevet gift og har fået kærester  Mit hjerte har også altid banket hurtigst for Nick - han er så lækker.. Med alt det den mand har været igennem og at han stadig er nogenlunde normal, det er nok til han har min dybeste respekt..  Uden Kevin Scott Richardson, som stadig vil være en del af BSB in spirit 
Mvh Heidi RIP Martinna Andersen - du havde en alt for tidlig og tragisk død. Tak for minderne søde - sov sødt..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| koncert |
|
|
Åhh hvor er det da skide irreterne man ikke kan se hvor man kommer til at være henne af. Vil gerne sååå langt op som overhovedet mulig (det vil vi vel allesammen) hehe men puha nogle hæftige priser. Så må en tur til bank manden og be.. Han må da forstå at det er selveste BSB jeg skal til Og nok aller sidste gang. De har jo lavet de album de har lavet kontrakt på.. Hvor er det sørgligt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bumbum og MiniBailey ☻Shetter☻ |
Mia Sjørup |
28-12-2007 14:21 |
|
puha ja nu er jeg så også en gammel BSB fan også i den grad må jeg jo indrømme  Og ligesom i 2005 ja så skal jeg da også ind og se dem igen nu hvor de kommer til Danmark.. det bliver man da nød til  Men da ingen af de "gamle" tøser som også var ihærdige fans den gang , ikke rigtig vil beslutte sig nu om de vil med ja så har min søde kæreste sagt han tager med der ind heh  det bliver lidt sjovt  MiniBailey ☻Shetter☻ altså nu ved jeg ikke hvad du har bestilt ståplads eller side plads. men ja stå plads giver vel sig selv hvorfor man ikke kan se hvor man ender henne  det kommer jo an på hvor tidelig du vil stå i kø  og siddepladser tja inde på ballerup super arena har de et kort over hallen når der er koncerter.. rimelig dårlig kvalitet men ved ikke om man kan få en fornemmelse
Nu som Mia Sjørup men stadig med ponydyret April HoppeLoppen NU på amager igen Med Indhold  Jubii
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mia... |
|
|
i Arenaen er der flere former for STÅPLADSER og flere priser... helt nemt er det ikke at få den rigtige plads ...særlig ikke når billetnet udbyder forskellige biletter afhængig af hvilken dag man bestiller i 2005 var der under 1 håndfuld som stod i kø mere end 12 timer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jytte.. |
Mia Sjørup |
29-12-2007 00:01 |
|
ja okay der må jeg så give dig ret jeg har hele tiden bare regnet med at de to dyre var til siddeplads har ikke trykket på nogle af dem men nu hvor du nævner det der skulle jeg da lige se og ja der kan jeg da se at den ene dyre er en stå plads så er det sgi noget nyt de har gjort ved at dele dem op på den måde. men ja jeg har bare set på dem alle i 490 kr og der er alle de samme former for stå pladser havde ikke lige øjnet den dyre der  dog har jeg ikke opdaget den har lavet noget anderledes fra dag til dag når jeg har kigget
Nu som Mia Sjørup men stadig med ponydyret April HoppeLoppen NU på amager igen Med Indhold  Jubii
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|