Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Wallmanns juleshow
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 21:22

Hej Alle,.

Jeg skal med firmaet til julefrokost i wallmanns på lørdag, og er godt nok spændt. Har hørt utrolig godt om stedet, men aldrig været der selv.. Er der nogen af jer som har?.

Christina Hjelmroth ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Det er super
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 21:49

Jeg har været derinde i år, og sidste år, og jeg synes det er rigitg godt.

God mad, og underholdning i topklasse.

Part søges til min oldenborg hoppe. Skriv for mere information.

0
0
Svar på denne tråd

Wallmans
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 21:54

Jeg har også været derinde

Super sted, lækker mad, dejlig stemning og toptunet underholdning

Jeg var vild med det! Og det blev jo ikke dårligere af, at min fætter på daværende tidspunkt var sanger/tjener/underholdning, og jeg derfor fik VIP-behandling med dertilhørende tjener osv.

Det er bestemt en oplevelse, der er værd at betale for! Jeg skal derind igen, så snart jeg rejser til KBH igen

<3 Ejer af 13 Dansk Varmblodsheste <3

Ethvert forhold er som et puslespil:

Hvis der mangler en brik, så må man gøre op med sig selv, om man kan leve uden, eller den er værd at lede efter!

0
0
Svar på denne tråd

Wallmans
Forfatter: 
Dato:  13-12-2007 16:21

Har været der to gange i år - en gang med min afdeling i maj, og en gang til firma-fødselsdagsfest her først i november.

Underholdningen er god - de medvirkende synger virkelig godt.

Men det er nok en fordel, ikke at komme derind to gange så tæt på hinanden, for en del af showet er "genbrug", så vi, der havde set noget af det i maj, synes måske det var så som så med interessen, når vi genså de samme numre i november.

Til gengæld har jeg ikke så meget godt at sige om maden.

Bevares, den smager godt - men hvis man har en bare nogenlunde sund appetit, så kan man godt være forberedt på at skulle lægge penge ekstra forplejning oven i udgifterne.

Og det synes jeg simpelthen er for dårligt, prisen taget i betragtning.

Som vi jokede med til personalefesten: det er ikke uden grund, at der står en pølsevogn lige uden for døren til Cirkusbygningen!

Til personalefesten gik det også HELT galt med serveringen! De var slet ikke gearet til opgaven, og det endte med, at dem, der sad længst oppe i salen, fik deres hovedretter længe efter der var ryddet af nede på de forreste borde. Det er bare noget sjusk!

Og så var der sådan en gennemtræk, at halvdelen af festdeltagerne sad og frøs, og blev snotforkølede.

Så tag lige en ekstra trøje eller et sjal med, hvis I skulle være uheldige at komme til at sidde på en af de udsatte pladser.

Så hvis jeg skal opsummere min oplevelse af Wallmans, så er det et fint show, OK mad (men for lidt af den) og nogle irriterende "skønhedsfejl" hos omgivelserne og personalet.

Jeg er ikke sikker på, at jeg nogensinde vil gå derind igen - jeg synes ikke, det er de penge værd, som sådan en aften koster.

Hilsen

Annelise

0
0
Svar på denne tråd

Også her
Forfatter: 
Dato:  13-12-2007 20:17

Skal også derind lørdag og var der også sidste år. En super aften.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider