Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hjælp! Dukkehus 1:12
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 16:19

Nå, så er min datter kommet i den alder, hvor hun gerne vil lege med dukkehus, og forleden, da jeg spurgte hende om hun glædede sig til jul, sagde hun: "Ja, og jeg glæder mig til mit dukkehus, som julemanden har med".

Godt så... 1 stk. dukkehus indkøbt, men skidtet er jo i samlesæt, så nu skal jeg sidde dér og male og lime og gøre ved. Jeg prøver at lyde julevranten, men faktisk glæder jeg mig usigeligt, for jeg har sandt at sige aldrig ejet så fornemt et dukkehus som det, jeg er kommet til at rive mig på i dag

Imidlertid medfølger der inden vejledning, når man indkøber et såkaldt starter house - de kunne man ellers have forventet, men producenten må have ment at vi småbørnsforældre ikke har nok at rive os i håret over 12 dage før jul. Så nu vender jeg blikket mod HNs hyggebrugere, som utvivlsomt også tæller et kræsent ekspertpanel af minature-entusiaster.

Skal man lime eller skrue sådan en bavian? Mærket er Barbara's Mouldings, og huset er som sagt et starter house (uden kælder, den må vente).

Findes der evt. et sted på nettet hvor man kan printe en vejleding...? Eller et forum, hvor man kan spørge? Dukke-Nettet?

På forhånd tak, HN Forslag til dukkefamilier modtages også. Dem i butikken havde alle sammen lim i panden og mærkelige næser.

Mvh

Julie

PS: Ejendommen ser således ud, når den engang er samlet, og skal være lysegul med hvide vinduer.

EPONA.tv

Bliv klogere på din hest

Tv for hestenørder

-se trailer her

0
0
Svar på denne tråd

Den bedste gave...
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 16:36

Jeg tager for givet du har googlet på producenten.

Men måske findes der et forum (el. 10) for dukkehuse...enten i USA el. GB. Dukkehuse er en STOOR ting, der er uendelig mange samlere, og 'byggere'...

Min mor byggede et til mig til min 10'ende jul...det var fantastisk. En af disse magiske oplevelser, man aldrig glemmer.

God fornøjelse...i øvrigt tror jeg husene er limet...men er ikke sikker...

Birgitte

......modtager bestilling på gedekød

Sokrates:

"Det eneste jeg ved, er, at jeg ingenting ved"

www.foldbumser.dk

www.mikala-lichtenstein.com/

0
0
Svar på denne tråd

Google...
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 16:41

Jeg har googlet og fundet producentens hjemmeside, men jeg kunne ikke finde nogle samle-vejledninger.

Jeg søger videre.

Julie

EPONA.tv

Bliv klogere på din hest

Tv for hestenørder

-se trailer her

0
0
Svar på denne tråd

qweewew
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 16:47

Jamen du skal vel ikke lime alt indholdet fast? "Kun" samle huset ikke?

Tror jeg har en gammel pixi-bog om det et sted

Nina

0
0
Svar på denne tråd

Måske...
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 16:53

...man kunne spørge, de må da ha' en byggevejledning...

Birgitte...

Sokrates:

www.foldbumser.dk

0
0
Svar på denne tråd

Facinerende...
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 17:07

Sokrates:

www.foldbumser.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hæ hæ...
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 18:39

Sådan en marmorpejs har vi jo i fuld størrelse i vores lejlighed i London, så mit afkom kan under ingen omstændigheder leve uden en miniaturekopi til sit dukkehus. Hun får ar på sjælen

Mvh

Julie

EPONA.tv

Bliv klogere på din hest

Tv for hestenørder

-se trailer her

0
0
Svar på denne tråd

dukkehus
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 22:51

Jeg ville også mene at det skulle limes - forresten har Fakta nogle dukkehusmøbler i denne uge - måske værd et kig?

Jeg glæder mig til Isabella kommer i den alder - jeg var meget glad for mit dukkehus - hver gang jeg skulle rydde op på mit værelse kunne jeg få timer til at gå med at rydde op i dukkehuset :-D, men min far har det desværre og vil ikke udlevere det til mig :-(

Mette

Isabella Molly - 15. juni 2007

Jeg skal giftes 12/7-08

pænt, tæt, 133 liters akvarium til salg - Kbh Ø

Star Shine søger rytter fredag - bor i Lynge - skriv for info

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider