Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Arg julegave til far
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 11:12

Så er det igen ved at være tid. de fleste julegaver er bestilt eller afhentet. tilbage står gaven til min far. Søs og jeg har besluttet at den i år skal bestå af elektrisk tog, det er min fars hobby nr 1 (måske med undtagelse af hans nyligt optagne byggen små huse rundt om på grunden). han kører med Märklin størrelse H0 og nu går den vilde jagt. jeg faldt tilfældigt over siden modeltog.nu men nu kan jeg jo så selvfølgelig ikke gennemskue hvilken størrelse de forskellige tog har. er der nogle der er klogere end mig?

hvad har besluttet jer for at de gamle skal have i år?

Med venstre hånd
Line og Calano

part på islandsk hest? se her www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/181702/15/

GRÅ POWER - For mere magt til de skimlede heste

Allé rideudstyr

0
0
Svar på denne tråd

Trådløst stegetermometer
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 11:24

min far ringede og sagde at han ønskede sig en trådløst stegetermometer - MEN! han skulle have det før jul, så han kunne bruge det juleaften.

Så han får det idag - og gudhjælpe mig om det ikke liiige akkurat passer med at de gamle os har bryllups dag

Selve juleaften får han 2 søde døtre !! Og en pose med mandler der overtrukket med chokolade og chili ...

Min mor får en dvd med serien beck - 1-4 og en den nye dvd med anne linnet

Det skal lige siges at min ELSKER at lave mad - så det er jo en oplagt gave ;-)

<3 med katten Bella <3
Blå stævne jakke sælges.

Str. 38, meget velholdt! Kom med et bud.

0
0
Svar på denne tråd

De kære forældre...
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 16:04

Min far ved aldrig hvad han ønsker sig. Så er det godt at min mutti ved hvad han ønsker sig... tror hun da... Han er ikke så nem den gamle. Han ved kun hvad han IKKE ønsker sig.

Men har købt en kreditkortholder til ham, med hans graveret i. Så er den da lidt personlig.

Min mor ønsker sig billederne fra mit og hestens første landsstævne. Så jeg har lavet en bog til hende med alle billederne i. Fandt en hjemmeside hvor man kan få trykt en rigtig bog med billeder i. Så håber ´jeg hun bliver glad for det ;-)

Med venlig hilsen
Zooropa - Anne

**** To touch is to heal. To hurt is to steal. ****
- Mysterious Ways, U2

Har jeg hovedpine er det fantomsmerter :-D
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 16:58

Mine gamle ved aldrig hvad de ønsker sig.

Så har købt et par løbehandsker og et dyrt halstørklæde til min far og noget økologisk creme gejl til min mor :-)

Mvh Flis.

0
0
Svar på denne tråd

min far
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 17:26

Kan desværre ikke hjælpe dig angående toget!

Men min far skulle have et joystik til computeren - vi havde fundet en på nettet til 215,- som var meget fin og passede med det beløb vi nu giver ham for- så sendte jeg kæresten op for at købe det da det ligger i viborg hvor han bor - Det skal man ALDRIG gøre for knægten kommer hjem med et joystik til 400,- fordi den har nogen flere knapper end den til de 215,- så det bliver en dyr jul!!! Typisk mænd!

Ninkamus
-Som er glad for HN har lavet sine farver om på hyggen!
Nu mangler vi bare at få ændret på SKrIftStøRreLSeN!(så det kan læses)

"Love is like the wind you can't see it but you can feel it"
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider