Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Lidt pral :) Min hest som tv stjerne
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 21:10

Jeg er jo lidt stolt af at min Major kom med på tv2øst´s interview med Torben Andersen, omkring indsamling til julemærkehjemmene i skælskør...

Torben spurgte om det var i orden at de kom, han skulle jo komme og hjælpe mig med trailerlæsning af Major, joehh - bare jeg ikke skulle optages

- men jeg tror nok Major nød sine 2-3 minuter i rampelyset... smiler - og endnu bedre, det er en god sags tjeneste, hatten af for Torben for det flotte stykke arbejde.

www.tv2regionerne.dk/reg2005/ se klippet her, klik på datoen d.9 og overskriften: En hjælp i nøden

Hilsen den stolte Moar

Mange hilsner fra Monica

En rigtig hest - har 4 ben og en hale

0
0
Svar på denne tråd

tv-hest
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 21:15

yep det så jeg.

Tillykke med tv-stjernen

Carina
Klap lige hesten
The Word was the Word, and what a Word it was!
0
0
Svar på denne tråd

Hehe :P
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 21:16

Ej hvor fint :b

Så er den jo allerede på vej til at blive en ægte filmsstjerne .

0
0
Svar på denne tråd

Stolt moar
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 21:19

Tak tak, ja det er lidt sjovt at se sin hest i tv :) hihi...

Jep, vi er på vej til hollywood

Det vigtigste på dagen var selvfølgelig trailertræningen, som BARE virker... men det her det er da lige prikken ;) det er optaget og gemt.

Mange hilsner fra Monica

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke med din stjerne
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 21:23

Da vi boede på Sjælland, havde vi også Torben ude til 2 af vores heste, og jeg skal lige love for, at han sit kram...

De dejligste jule-hilsner fra

Gitte Bjørn & team Vognbjerg

Opdræt af Pinto heste

Rødbroget hingsteføl fra i år til salg

Se evt. på min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

woopwoop
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 21:25

Tillykke med stjernen - jeg synes faktisk det er en rigtig fin hest, sad også og så TV Øst i går aftes :D

Forresten, hvor længe tog det Torben at hjælpe din hest? På gården hvor jeg står har han været ude og hjælpe en hoppe to gange og hun er stadig lidt hysterisk..

Samt ved du om han hjælper heste med "trenseproblemer"? :)

Kia med Gabriel

at the end of the road, you'll find what you've been longing for

I know 'cause my feet have the scars to show

0
0
Svar på denne tråd

Har hørt
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 21:29

Har hørt meget godt om ham - dejligt at han også hjælper en god sag som julemærkehjemmet.

Dejlig hest du har, skøn rød farve!

Hilsen fra LISE

Vi holder C-stævne i spring (hest) for D 1-5 i Kongelunden d. 11.-13. januar 2008!
Klubklasser (sløjfe 80+90) fredag, LC-MB lørdag og søndag. Propositioner på infosport.dk!

0
0
Svar på denne tråd

Tak tak
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 21:34

Ja han kan sit kram -

Kia: Det tog Torben 10 min. så stod Major i traileren første gang - efter max. ½ time, var det mig der skulle trænes, og han gik bare ind i den trailer - uden tøven, flere gange...så sammenlagt vist nok 45 min. :)

Det vigtige her er at træne videre, jeg har trænet med Major 2 gange siden i onsdags(burde 3), og det virker 100% - Vi kører ingen steder endnu. Det var det vigtigste siger Torben, vent 14 dage og jeg tager ingen chancer uanset hvor fint han går ind og ud af den trailer, så venter vi :)

Trenseproblemer - efter at have set den mand i action, tror jeg ikke på at der er noget den mand ikke kan med en hest, kik på hans hjemmeside og ring og få en snak med ham.

www.naturalhorsetraining.dk/

Mange hilsner fra Monica

0
0
Svar på denne tråd

Torben Andersen
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 21:37

an helt klart anbefale Torben til alle mulige og umulige problemer vi har med vores heste.

De dejligste jule-hilsner fra

Gitte Bjørn & team Vognbjerg

Opdræt af Pinto heste

Rødbroget hingsteføl fra i år til salg

Se evt. på min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

TOrben
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 21:39

Tusind tak :)

Han virker også som en rigtig sympatisk mand der kan lide sit arbejde.

Kia med Gabriel

at the end of the road, you'll find what you've been longing for

I know 'cause my feet have the scars to show

0
0
Svar på denne tråd

Hvor dejligt et indlæg
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 21:45

godt for alle involveret!! Dejlig hest du har dig.

Med venlig hilsen

Gitte, stolt ejer af hingsten Jack D.

- mor til Tera fra feb. 2005

- termin med søn 14. dec. 2007

Jul hos OLIVER´S

0
0
Svar på denne tråd

Julemærkehjem
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 21:51

Tak for rosen af min skønne mule Lise og Gitte :)

Og ja for det flotte stykke arbejde han har lagt til julemærkehjemmene.

Mange hilsner fra Monica

0
0
Svar på denne tråd

jeg vil også
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 22:19

sige fin hest...

<Samtidig vil jeg sige at Torben virker som en der kan få alle til at slappe af - jeg syntes han virker meget beroligende bare de videoer jeg har set med ham... Glæder mig til at han en gang kommer forbi ved Viborg til en kop kaffe...

Ps køber altid julemærker og den rigtige julekalender... Syntes det er et super arbejde de gør for de børn

Bettina.....

medlem af de altid støttende mødre på langsiden

God jul til alle i kære HN'er

0
0
Svar på denne tråd

min hest som avisstjerne
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 22:59

Det er altså meget sjovt sådant noget :-)

Nu vidste du på forhånd (så vidt jeg har forstået?) at den ville komme på tv :-)

Jeg var engang ude for at min hest var på forsiden af Metroxpress!

Jeg anede intet overhovedet. Jeg er i toget på vej i skole, og er på vej hen til togdøren da jeg holdt på stationen. Der er en der holder avisen på den typiske måde, hele avisen slået op foran ansigtet.

Jeg går hurtigt forbi (folk presser også på bagfra) og får et hurtigt glimt, hvor jeg helt klart mener at det er min hest jeg lige har set på avisens forside!

Skynder mig hen til en af holderne hvor aviserne ligger - og ganske rigtigt, der var min hest, sammen med dens foldkammerat, på forsiden af Metroxpress, med snedækket fold og det hele

Det eneste "forkerte" der var ved det, var at de skrev at det var på nygård ridecenter billederne var taget. Det passer ikke. Det var på Tom Gulakers gård, Hestekøbgård, de blev taget fra (de havde taget billederne fra vejen af, ingen i stalden vidste det før jeg fortalte det).

Det var en ret anderledes oplevelse!

Håber din var lige så anderledes :-)

Mvh

Charlotte

Horses Are Like

Potato Chips

You Can't Have Just One

Dejlig 9-års vallak på 164 cm til salg, springer LA, nem at have med at gøre, kontakt for nærmere info.

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 23:06

Det er da også en hest med hollywood potentiale - i hvert fald en køn en

Det var da i øvrigt også en fin reklame for julemærker, dem tror jeg da jeg skal have nogle af på alle (hvis overhovedet nogen) mine julekort.

En hver har pligt til at bringe sig ud af sin uvidenhed

sagde Emanuel Kant

0
0
Svar på denne tråd

heldigt
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 23:18

Ja du er da virkelig "lykkenspamjulefis" med sådan en hest !

Men heldigvis går det jo til et godt formål.

Mvh Graven

Køn sortbrun Welsh cob 6 år,146 cm ( dressurmodel) sælges .

2 ledige staldpladser til store heste ledig 1/1-2008

0
0
Svar på denne tråd

lykkenspamjulefis
Forfatter: 
Dato:  11-12-2007 07:42

Igen allesammen, bliver jo helt rørt - tusind tak for rosen til rødhætten, :)

Betinna: Ja, det har du ret i - alt virker roligt omkring Torben og han var rigtig god til at få os til at slappe af, han skulle jo også træne venindens hest, som virkelig er meget bange for traileren, og han taklede ham bare så godt - og Vupti stod hesten derinde, det tog bare lidt længere tid og der skal mere træning til bagefter. Og WOW igen, for Torben er kanon til at læse de heste, så der ikke kommer FOR meget pres på, tingene sker i deres tempo.

Charlotte: Det må have været lidt , og hvor heldigt du opdagede det, og jo- selvom jeg vidste det kom, kikker man alligevel når hesten min kommer frem på skærmen

Jane Ø: hollywoodpotentiale, smiler.. taak :) Og jes, det er da bare skønt, hvis der er lidt flere der køber et par julemærker i år ;)

Graven: lykkenspamjulefis jo, det må være mig der er det, elsker den hest det gør jeg jo :)

Mange hilsner fra Monica

0
0
Svar på denne tråd

Sjovt nok
Forfatter: 
Dato:  11-12-2007 09:54

Jeg faldt også over indlægget - men ikke pga. din ellers meget kønne hest.

Ejendommen som der blev filmet på har min tante og onkel tidligere ejet, og jeg har været på ridelejr der.

Vi troede at Torben boede der, men det ved jeg så nu at du gør.

I skulle vist nok forresten kende dem - Hanne og Palle - efter hvad jeg har forstået har Palle dykket sammen med en af jer..

Mvh. Gitte

www.staldolsen.dk

www.staldolsen-foto.dk

Hestefotograf

0
0
Svar på denne tråd

Hej Gitte
Forfatter: 
Dato:  11-12-2007 11:37

Jeg bor ikke der, det er optaget ovre hos genboen, da de havde bedre plads på gårdspladsen :)

Men jeg ved at ham/dem der bor der, har dykket tidligere, så han kender nok Hanne og Palle...

Mange hilsner fra Monica

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider