Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Er du til mærkevarer?
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 20:56

Ja , som overskriften lyder , er du til mærkevarer, altså er det noget der er vigtigt for dig at gå med eller er du ligeglad ? Og hvorfor , eller hvorfor ikke ?

- Nanna

0
0
Svar på denne tråd

Bestemt
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 20:59

Bestemt nej! Kunne aldrig drømme om at give penge for noget bare sgu af et mærke hvis jeg kan få noget tilsvarende uden mærke...

Køber gladeligt mine bukser i bilka til 100kr.

Det samme gælder for hesten :)

0
0
Svar på denne tråd

ja jeg gør
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 21:00

ja mærke vare til både hest og rytter, kan jeg godt lide :D

Sofia Revel

Den lykkelige ejer af Vinette (snart)

0
0
Svar på denne tråd

Havde jeg råd
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 21:04

Havde jeg råd gik jeg nok lidt mere i luxustøj og "mærkevarer".

Især fordi kvaliteten ofte er bedre. F.eks. ville jeg gerne have lidt flere lækre jeans i stedet for jeans til 400-500 kr hvor jeg synes udvalget er meget ensformigt.

Men så igen, hvad er indbegrebet af "mærkevarer"? Er det luxus, eller blot mærker man kender?

Dog har jeg lidt luxus-rideudstyr, f.eks. to Pikeurstævnejakker og en Kingslandjakke samt en Kingslandvest - det fås jo meget billigere end lige netop disse mærker.

Dog har jeg prøvet enormt mange stævnejakker, og ingen sidder lige så godt som Pikeurs, så der var ingen tvivl til sidst.

Hilsen fra LISE

Vi holder C-stævne i spring (hest) for D 1-5 i Kongelunden d. 11.-13. januar 2008!
Klubklasser (sløjfe 80+90) fredag, LC-MB lørdag og søndag. Propositioner på infosport.dk!

0
0
Svar på denne tråd

alle mulige
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 21:08

Når jeg siger mærkevarer mener jeg , diesel , Dolce and gabbana , Gucci , louis vuitton , miss 60 , burberry , calvin klein , osv osv.

0
0
Svar på denne tråd

Nogen gange
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 21:51

Det kommer an på om det er noget jeg falder for.

Jeg har en Versace jakke og nogle Armani jeans, sko fra Gabor osv. Men jeg har også jakker fra Tøj og Sko, synes dog det er bedre kvalitet når man køber lidt dyrere ting. Heldigvis kan jeg godt lide tøj der er klassisk så jeg skifter ikke meget ud i garderoben og følger ikke moden, kun min egen. Er bedøvende ligeglad med om det er moderne, køber kun noget JEG synes er pænt.

Hesten har nok mere mærkevarer, men heller ikke der bliver der skiftet efter moden.

Karin

Køn, stor hoppeplag efter Kaiser Wilhelm sælges, morfar Parlør

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 21:53

ikk det der ligner- kun mine wrangler bukser som jeg ikk kan få mere. Men det er pga. holdbarheden, samt brugen af dem. Jeg er den praktiske type såvel som manden min osse er.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet, intet midt i mellem

0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 21:58

Aldrig nogen sinde vil jeg betale for, at en eller anden tumbe (læs: klogere end undertegnede) skal sidde og blive fed af mine penge...

Jeg er super glad, når jeg finder noget billigt, bla cowboy bukser i Bilka, de er i vinkel og hold da op de er gode når der skal males, når der alligevel er slidt hul deri...

Læser man div test, så er det jo ganske sjovt, at indenfor bla. mad, da har kvalitet absolut ikke noget specifikt med pris at gøre... Aldi har fået mange guld medaljer i test for deres varer...

Hilsen Vibeke

Wrap sælges, mini bigballer, Nordjylland 200 kr

Jeg ønsker overhovedet ikke, at du ændre din mening, men jeg vil gerne have, at du prøver at se tingene fra en anden vinkel..

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ser ...
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 22:07

... ikke på mærkerne andet end hvis det er fordi jeg har fundet noget jeg kan lide, så forsøger jeg at få mere af samme slags når der skal udskiftes.

Det er sjældent at der står et "mode-navn" på mit tøj eller andet jeg køber.

£isbeth & Baloo
*

Sælges - Griffin Distancesadel m. e. bred bom - 17,5 "

0
0
Svar på denne tråd

Ja...
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 22:09

efterhånden er jeg - fordi min erfaring er, at man får det man betaler eller ikke betaler for - og jeg gider ikke billigt @!#$.

Hilsen May-Britt.

Pædagogisk rådgivning, healing mv: www.mbneumann.dk

0
0
Svar på denne tråd

woopwoop
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 22:36

Egentlig ikke. Finder jeg noget jeg falder for som også er i god kvalitet er jeg ligeglad med mærket.. Dog vil jeg helst ikke bruge ALT for mange penge på tøj til mig selv men på f.eks. udstyr til hesten vil jeg helst ikke spare.

Og jo, man må vel indrømme at kvaliteten også ofte følger prisen. (Ofte, ikke altid)

Kia med Gabriel

at the end of the road, you'll find what you've been longing for

I know 'cause my feet have the scars to show

0
0
Svar på denne tråd

Ikke her!
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 23:50

Jeg er simpelthen for nærig til at købe noget der bare kommer i nærheden af mærkevarer.

Drøner gladeligt rundt i billige jeans fra Bilka el. Føtex, og kvier mig ved at give mere end 300 kr. for et stykke tøj. Eks. er mine staldbukser et par navnløse ridebukser købt på tilbud i Hööks til 200 kr!

Heller ikke hestene får mærkevarer her, de er ganske ligeglade med hvad der står på deres udstyr. Selvom miniatureudstyr generelt er dyrt nok i forvejen står der altså ikke noget fancy navn i nakken af deres.

Det eneste jeg ikke sparer på er kvalitetsfoder til dyrene, og godt solidt vinterfodtøj til mig selv.

0
0
Svar på denne tråd

både og...
Forfatter: 
Dato:  11-12-2007 01:51

hvis jeg havde råd, ville jeg gerne give penge for det lille ekstra, som tit koster..

Men ville aldrig købe et par bukser bare fordi de hedder Diesel eller Miss 60

Kan sagtens købe både bukser og trøjer i Bilka eller føtex og købe G-star T-shirts..

For mig handler det om hvilke "mærker" der passer mig model mæssigt og ikke selve prisen...

Synes ikke der er prestige i mærkevarer bare fordi det er dyrere, men køber det hvis pasformen er bedre end hos de billige.

Har da bukser til både 200 og 700 kr. som begge passer mig godt...

Hvad angår mit rideudstyr køber jeg de mærker som laver noget jeg lide, og som jeg synes passer hesten. At der så tilfældigvis ofte er Eskadron og Stubben til hesten og Pikeur til mig er jo mit problem Har den holdning at jeg hellere vil købe kvalitets udstyr som kan bruges i mange år, istedet for at købe den sidste nye mode farve. Mode farverne plejer så som regel heller ikke passe til min hyp..

Livet er en fest, når man sidder på en Fjordhest!!

Tjek min hjemmeside
WWW.123hjemmeside.dk/AnneMS

Tænk ikke for andre, deres hjerner skrumper, og din eksploderer

0
0
Svar på denne tråd

Nej det
Forfatter: 
Dato:  11-12-2007 02:19

eneste mærke jeg kigger på er prismærket nej det passer nu ikke helt.

Jeg har i grunden godt råd, men jeg er ikke særlig interesseret i mærker som sådan, det eneste der tæller er om tøjet sidder godt og om jeg befinder mig godt i det og så selvfølgelig at det er noget jeg kan li'.

Jeg har næsten lige købt et D&G bælte, jeg købte det absolut ikke fordi det var D&G, men fordi jeg kunne/kan lide det.

Hilsen Helen.

Flot galla kjole sælges

billeder på præsentation.

HUSK IGÅR

DRØM OM IMORGEN

LEV IDAG.

0
0
Svar på denne tråd

mærkevarer
Forfatter: 
Dato:  11-12-2007 08:11

Nej jeg køber efter pris og smag og ikke mærke.

Jeg ku aldrig drømme om at købe en taske bare fordi der står Gucci eller et eller andet mærkeligt navn på...

Har du klappet din hest idag?

- Heidi -

Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hannibal

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-12-2007 08:14

Jeg er uden tvivl til mærketøj, og mærkeudstyr til hesten. Camus' garderobe er dog noget dyrere end min efterhånden ;-)

Dog vil jeg hellere selv undvære nyt, for at Camus kan få udstyr. Der bliver på ingen måde sparet på hendes ting, hverken udstyr eller foder.

Jeg ved ikke hvornår denne lidt tossede ide er opstået, det må jo være en fejl i min opdragelse ( ), da jeg ikke husker mine forældre købe hverken tøj eller andet i "billige" forretninger.

Hilsen
Sarah
og
Thordahl's Camus
-nu uden Cat's Chili :(

Påsætning af ægte swarovski sten tilbydes, både til rideudstyr og tøj.

Petrie Oxford springstøvle sælges, skriv for info

0
0
Svar på denne tråd

mærketøj
Forfatter: 
Dato:  11-12-2007 08:22

Nu er jeg på SU så lige nu er der ikke råd til det og jeg er ærlig talt også ret lige glad...

Det jeg kigger på er hvad jeg kan lide.. fx. har je et d&G ur som var lige den stil jeg ønskede mig og derfor fik jeg det i julegave.

Jeg syntes afgjort at det vigtigste at tøjet sidder ordenligt.. for når du har tøjet på kan man alligevel for det meste ikke se hvad mærke jeansne er alligevel så har virkelig ikke behov for at give 2000 for et pr jeans jeg kan få noget der ligener til 400

Hilsen

Line

Susi prisesse hesten

Verdens dejligste shetter

0
0
Svar på denne tråd

Mig til
Forfatter: 
Dato:  11-12-2007 08:33

Mærkevare..

Lad mig fastslå jeg er til kvalitet... Men finder det sørgelig at folk, nogle, er så usikre i dem selv at med mindre der står D&G på popoen så kan de ikke forlade hjemmet...Tisk tisk sørgeligt.

Illum

Nye farver.fx.

.

Pink Blå BrunGråTurkisLillaGrønRød

0
0
Svar på denne tråd

jhsjjahskj
Forfatter: 
Dato:  11-12-2007 08:36

Hvad angår parfumer så JA :D

Hvad angår tøj - så er det ikke lige det jeg har flest penge til ;)

Er vild med retro og sin egen stil - så jeg kan købe alt fra en kjole til 100 kr til et par røde støvler til 800 kr - det hele kommer an på om jeg kan lide det!

Dog har jeg aldrig ejet et par "ægte" mærkevarer bukser/trøje - stilen tiltaler mig nemlig IKKE..

Så det er ganske let..

Okay - jeg har en pradataske købt i Bulgarien - det må så være det tætteste jeg kommer mærkevarer - og det mest fordi den var noget fed (læs totalt retro..)

Pt. kæmper jeg med de sidste 3 kg der adskiller mig fra at kunne bruge min farmors gamle vinterfrakke :P

Anna og Flicka - Et broget makkerpar !

Fortiden kan ikke laves om så lad være at fortryde den,

fremtiden kan ændres.

0
0
Svar på denne tråd

Både og...
Forfatter: 
Dato:  11-12-2007 09:34

Inden for visse "kategorier" betyder mærket alt for mig og i andre tilfælde er jeg bedøvende ligeglad. Det betyder kun noget for mig når jeg er overbevist om at pris/mærke og kvalitet høre sammen.

Hilsen

Askepot

0
0
Svar på denne tråd

jeg elsker
Forfatter: 
Dato:  11-12-2007 09:48

god kvalitet, er som sådan lige glad hvad der står i nakken, men kvaliteten skal være i top... gider ikke vaske tøj som bagefter ligner noget der er løgn..

men har især til mine børn favoritmærker.. men det skal hænge sammen med kvaliteten, der er dyrt tøj som ligner løgn efter få vaske og det gider jeg ikke.

Mette

Billeder af mine børn.

Et barn er en engel, hvis vinger krymper i takt med at benene vokser.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-12-2007 19:31

Jeg kan godt lide kvalitet og en bestemt stil - om mærket er det ene eller det andet er ret ligegyldigt. Jeg aner slet ikke, hvilke mærker der er "smarte"!!!

Jeg har sjældent råd til at købe dyre mærkevarer. Jeg har desværre aldrig kunnet finde et par cowboybukser i Bilka, som sidder godt på mig. Så derfor køber jeg dem til 5-600 kr.

*Snepony*

"A woman travels the world over in search of what she needs

and returns home to find it"

*

0
0
Svar på denne tråd

ja, jeg
Forfatter: 
Dato:  11-12-2007 19:50

jeg elsker mærkevarer, men kun pga kvalitet og design... jeg køber det jeg kan lide, men ofte er det mærkevare, men det er ikke sådan at jeg kun køber noget hvis det er det "rigtige" mærke der er i...

ville faktisk ønske jeg kunne stille mig tilfreds med mere billigere ting for det ville da være skønt, men -desværre- så falder jeg tit for de dyre goter simpelthen pga design og materialer...

I' m me.... and I'm perfect...

Nu med cabriolet og vind i håret... :-)

Ægte Gucci taske SÆLGES, se præ.

0
0
Svar på denne tråd

øhh not
Forfatter: 
Dato:  11-12-2007 20:21

den eneste tidspunkt jeg har købt mærkevare - er ved køb af gaver - og der er kun en person som jeg ofre gaver i den størrelse på - så det er sjældent

jeg selv går i billigt tøj - noget fra bilka og noget fra tøjbutikker - finder jeg noget i tøjbutikken der ser iorden ud og så det viser sig at koste en bondegård - så bliver det lagt tilbage igen - tøj er i min verden noget man har på for at holde varmen - ikke for at vise sig.

jah - det er jo så ved nemmere eftertanke ikke helt rigtigt - jeg har nogle windbreakere i mærkevare - men det er mine fritidssysler og ferievaner der gør at jeg har brug for sådanne i 100% uld og det koster jo - men der er funktionen igen at holde varmen.

0
0
Svar på denne tråd

Mærkevarer
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 10:18

Jeg køber det jeg kan lide og køber efter kvalitet. Det kan være mærkevarer eller ej, men jeg køber ikke efter "mærket".

Kan dog godt lide eksklusive varer, og ville da eksempelvis heller ikke bytte min Louis Vuitton samling ud. Men derfor kan jeg godt falde for og købe tasker af andre kendte eller ukendte mærker.

Nogle folk tror simpelthen bare at de kan skabe sig stil og personlighed ved at bære udelukkende mærkevarer.

Baronessen

Velvære og forkælelse

Den dejligste julegave

Varmepuder med hvedekerner sælges

...se min præsentation

Også stor succes som:

• Fødselsdagsgave
  • Værtindegave
  • Barselsgave
0
0
Svar på denne tråd

jeg...
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 10:24

har samme holdning som Baronessen Og så hvad angår Tøsens udstyr (hendes "garderobe" er også noget dyrere end min )

Xoco82 & hoppedyret Davina

Stud.theol ved KU

Davina søger (spring)part. fuldpas,alle fac. postnr 4000. Skriv for info!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan sagtens
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 21:02

styre mig, men når vi evt. er i Paris for at shoppe. Så plejer jeg godt at kunne gå lidt lettere amok og f.eks købe Calvin Klein tøj.. Men nu er det bestemt heller ikke værre end at jeg til en hver tid og faktisk for det meste er trukket i ganske almindeligt tøj uden noget bestemt mærke..

Nej, så plejer det at være hestene der er trukket i "det fine tøj"..

0
0
Svar på denne tråd

Næh...
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 21:31

Jeg kan godt lide kvalitet = pasform, holdbarhed og ordentlige materialer. Jeg blander dyre mærker med billige og genbrugstøj.

Men jeg går nu aldrig i tøj fra bilka, føtex etc - simpelthen fordi kvaliteten og pasformen er for dårlig, i hvert fald til min krop.

Hvilket mærke der står på er ligegyldigt - men jeg kan ikke fordrage logo-varer, tasker og tøj med tydeligt mærke/logo - det er SÅ upersonligt og efter min mening totalt stilløst.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider