Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvad undervises der i i din klub?
Forfatter: 
Dato:  08-12-2007 22:27

Inspireret af et utroligt godt kursus for undervisere ved DRF idag kunne jeg godt tænke mig at vide om der bliver undervist i andet end dressur og spring på din rideskole? Tænker på f.eks. ponygames, voltigering osv.

Hilsen Mette

Med Korsvangs Salina, Luna og Nyholts Weingöttin (Fine)

Hjælp de græske gadehunde på Samos:

www.animalcaresamos.com

www.dfas.dk

0
0
Svar på denne tråd

vores nye rideklub..
Forfatter: 
Dato:  09-12-2007 06:32

som i kan se link til neders i mit indlæg, er først nu ved ta bygge ridehus, så desværre ligger undervisningen på rimeligt lavt blus.

Men vi er så heldige, at mogens mucha vil stå for undervisning af privat undervisningen i dressur. derudover vil der også blive spring undervisning og hvis interessen er der for andre former for ridedicipliner, ja så er vi åbne for forslag.

Klubben består jo af alle former for ryttere. så når ridehuset er færdigt, vil der rigtigt komme gang i aktiviteterne.

Kurser med feks. klikektræning og andre spændende ting har vi planer om.

MOBBEN IMC.
jubii..
Gyldenløvshøjrideklub
medlem af DRF pr.1/1-08 http://www.glrk.dk/
0
0
Svar på denne tråd

Selvfølgelig...
Forfatter: 
Dato:  09-12-2007 09:39

Vi havde nogle år med Pony Games undervisning. Men det er så blevet til Kvadrille pga. ny ridelærer.

Vi rider vores kvadrille en gang om ugen og kvalificere os til Landsfinalerne.

-Min mening... I må meget gerne modargumentere hvis det lyster jer.

Hilsen Cathrine

» trainers, mariel dressursadel sælges, se præs. «

www.123hjemmeside.dk/cathrine-magic

0
0
Svar på denne tråd

Hos os...
Forfatter: 
Dato:  09-12-2007 16:05

åbner vi til januar et hold (som vi har haft før), som vi kalder "pussenussehold". Her lærer eleverne at soignere en hest ordentligt, at ordne sadeltøj og alt muligt andet, som har med hestens røgt og pleje at gøre. Der vil også være noget teori om racer, farver, aftegn o.lign. Næsten som "dengang" der var ridemærker.

Med venlig hilsen
Mette

0
0
Svar på denne tråd

undervisning..
Forfatter: 
Dato:  09-12-2007 16:30

I min klub har vi både dressur, spring, western, voltigering, ponygames, fredags sjov, og horsemanship, Jeg er rigtig glad for at vi idag har så mange dicipliner, da jeg synes det giver et helt andet sammenhold, og at der er plads til alle

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider