|
|
| Onsdags aftensmad |
|
|
Hvad skal I have at spise i dag rundt omkring? Her står den på usund mad efter lang tids sundhed  Bådkartofler med fiskepinde og bearnaisesovs og salat... 
M.V.H. Maria L. Nielsen ** Glædelig Jul ** Lækker dressursadel sælges - klik her www.lykkepoms.dk ...gør ikke kun dit bedste, men gør hvad der skal til...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
| Forfatter:  |
Vibs 1 |
| Dato:  |
05-12-2007 18:06 |
|
Jeg havde lavet grøntsager klar, men familien fik mig overtalt til pandekager med is  Lidt bøvlet når man er på kur, så jeg gnaskede grøntsager og meget få pandekager mens de andre smovsede i mange og is... slurp ... slurp, samler lige lidt mundvand sammen 
Hilsen Vibeke Wrap sælges, mini bigballer, Nordjylland 200 kr Jeg ønsker overhovedet ikke, at du ændre din mening, men jeg vil gerne have, at du prøver at se tingene fra en anden vinkel..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mad... |
Heidi (Heidi) |
05-12-2007 18:08 |
|
Her står den på ris og kylling i karry. Knorr`s den bedste 
- Heidi - Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hannibal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Japansk |
|
|
Vi skal ud og spise god japansk mad  Det bliver lækkert. Vi er på vej ud af døren.
- Yuki Med salathesten Hjælp søges til Blomsterbutik på Amager. Skriv for nærmere info Med billeder på www.rigola.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi skal have... |
Tine (Ib) |
05-12-2007 18:22 |
|
... salat med feta, entrecote, rødvinsauce og frysekartofler.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
Her stod den på svensk pølseret, nemt og hurtigt.. Lonni
Mor til et lille tallent med ponyen Josefine.. Tænk før du taler...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| aftensmad |
Carina 1 |
05-12-2007 18:32 |
|
Carina Klap lige hesten The Word was the Word, and what a Word it was!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
her står den på ingenting- manden er sent hjemme og jeg spiste morgenmad kl 15 i eftermiddags, så det betaler sig ikk i dag  Han guffer med glæde rugbrød og jeg er ikk speciel sulten pga. kvalme alligevel.
Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life Elsket eller hadet, intet midt i mellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
Katrine Lindtofte |
05-12-2007 18:39 |
|
Jeg har lige guflet risengrød 
katrine R.I.P. Gamle Maria 1978 - 12/4 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dåsemad |
|
|
Vi har spist forloren skildpadde med hårdkogte æg til. Det bliver ikke til de store kulnariske oplevelser for tiden pga en hånd der er blevet opereret.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kogt skinke med |
|
|
Vores dejlige kat Pjevs er bortløbet under en pasning i Rødby. Se billede på mit HN. Øremærke nr. ZGO383 Dusør gives 1500kr. ved fremskaffelse i live. Dusør 500kr. i død tilstand.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| McD... |
Stina (Perfekte Perfi) |
05-12-2007 18:57 |
|
Mc Donalds stod den på idag herhjemme.. Prøvede deres nye burger og hold da op, hvor bliver man tit skuffet, når man åbner låget 
♥Hilsen Stina Med Perfekte Perfi ♥ Og Måske Også Perfekte Stina Lækker Passier sadel sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad. |
theluny |
05-12-2007 19:09 |
|
Lun hjemmelavet sandwich m. barbercue marinerede kalkun babs (25 kr. for 800g i netto på udløbsdato), Bacon, Ost, løg, Agurk, salat og en ordentlig klat hvidløgsdressing - MUMS 
~ hesteløs ~ Men med 2 tykke madorgler: Benzer & Chloe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftnsmad |
|
|
Herhjemme stod den på aspargeskartofler, bearnaisesovs(staves), og hakkebøffer med mozeralla ost inden i lettere usundt.. men det skal de rjo også være plads til  Men godt, det var det altså 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Havregryn, rosiner og mælk... Jep det er fantstisk at være single igen
MOD DUMHED KÆMPER SELV GUDERNE FORGÆVES...... Belgisk varmblod- En hest med personlighed.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Jeg har spist havregrød og en ristet krydderbolle med ost... Har haft ondt i maven siden sidste søndag - det er formentlig en omgang roskilde-syge - og ifølge lægen skal jeg spise skånekost...  Noget rigtig #¤&.. når man har vildt meget lyst til pizza!!!
stud.med.vet 'Vær mod andre, som du selv ønsker at andre skal være mod dig.'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hele ugen! |
Kristina König |
05-12-2007 20:14 |
|
Vi har for en gangs skyld hele ugen planlagt  I dag: Risengrød Torsdag: Græsk mad Fredag: Spiser ude Lørdag: Fyldte pandekager Søndag: Krebinetter med ris og grønt Kristina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ... |
|
|
Blev beordret ud i bilen af mand og børn,da jeg kom hjem fra arbejdet... Så kørte vi på den lokale Pizzabar,hvor jeg til forret fik rejer i hvidløg,og efterfølgende græske bøffer med tilbehør  Dejlig at blive forkælet,når man har fødselsdag  Sidder nu og venter på den største lagkage,som min datter har lavet, og varm cacao med flødeskum 
En af tosserne;-0 Marlene H Med araberen Babberups Don Diablo Bedre kendt som Dondi. Og nu med traveren Junker. Dondi udlånes. Se mere på præsentationen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Onsdags aftensmad |
|
|
Hold da op al den gode mad der er spist i dag  Og ikke mindst meget forskelligt..
M.V.H. Maria L. Nielsen ** Glædelig Jul ** Lækker dressursadel sælges - klik her www.lykkepoms.dk ...gør ikke kun dit bedste, men gør hvad der skal til...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi fik ... |
|
|
Spaghetti med tigerrejer, blæksprutteringe (uden dej!), hvidløg, chili, citron og persille. Hertil salat af babyspinat, agurk, røde druer og pinjekerner. Lidt af en hofret herhjemme efterhånden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ovnbagt laks |
|
|
Ovnbagt laks med dampede broccolibuketter og gulerodsstave, hvidvinssovs og grovflutes. Nemt og super-lækkert! Marianne
Gud sidder i himlen og ler af os mennesker fordi vi ikke tror på ham Jostein Gaarder "Kabalemysteriet"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Synes næsten at det |
cruella76 |
05-12-2007 20:52 |
|
er pinligt, og det er også første gang det er sket, men, idag fik vi altså pandekager  Og jeg fik vist titlen som "totalt yndlingsmor" 
Christel 2 dejlige shettere sælges samlet - se præs.
أَنا أُريد أنْ أَكْتُبَ بِلْعَرَبِية Eller du skylder mig en julebryg!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mmm... |
|
|
Oi oi oi, nu blev jeg da sulten igen, så meget godt mad der er blevet spist idag  Vi har spist noget så typisk norsk som kartofler med fiskeboller i hvid sovs, skulle egentlig haft reven gulerøder til, men det hoppede vi lige over idag... Mvh. Pia
At vide hvad man ikke ved er dog en slags alvidenhed. (Piet hein)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hey hey |
d-light ♥d-light♥ |
05-12-2007 23:36 |
|
jeg er lige blevet færdig med at spise vi fik kylling med sur sød sovs med masser af ris og grønt... mums
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|