Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

tv2/pyrus
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 14:38

Er det kun mig, der er lidt træt af at tv2 ikke kunne sende deres julekalender noget tidligere,...syntes det er lidt sent for mange vores børn der gerne vil se den..

Hilsen Tina:............TEAM COWHOUSE

www.123hjemmeside.dk/Cowhouse

Painthingsten Kenos Audacious Seven står til avlsbenyttelse i 2008...

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 15:47

de kan se det på spunnik, der kan du se alle deres programmer.

Husk at leve livet mens du kan, om lidt kan det være for sent.

0
0
Svar på denne tråd

den bliver genudsendt
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 15:58

...hver dag kl 17, netop for at de mindste også kan se den.

Anissi

0
0
Svar på denne tråd

du er ..
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 16:16

ikke den eneste, her i huset er vi også irriterede over den sene udsendelse .

tanja

Kloge Frode maj 2001

charmerende Alfred februar 2004

lynet Gorm juli 2006

0
0
Svar på denne tråd

Her i huset
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 16:53

Her i huset er vi også voldsomt irreteret over det. Selvom det bliver genudsendt, er det altså ikke lige lykken.

Vi har nemlig en som sagtens kan se den på det sene tidspunkt. Så har vi en som kan se den, for det meste, på det sene tidspunkt. For det meste fordi hun kan ikke tåle at komme i seng til den tid hver dag. Hun kammer simpelthen over efter tre dage. Hun bliver umulig pga. træthed, og så har vi en som under ingen omstændigheder kan se den på det sene tidspunkt.

Når den så bliver genudsendt næste dag og den mindste ihvertfald skal se den, ja så er der lige noget på DR1 som de to store plejer at se... Og så ruller lavinen.

Men næh nej. Man kan jo ikke rykke nyhedsudsendelsen og lokalnyhederne for børnenes skyld. Det lader sig kun gøre når der er fodbold eller håndbold...

Mvh LoneR

Den underfundige Dancer søger en part. Kontakt mig via tlf. eller privat besked. :-)

0
0
Svar på denne tråd

Helt ærligt
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 17:23

TV2 har da sendt deres julekalender på det tidspunkt lige så længe, de har sendt julekalender. Sputnik og genudsendelser er opfundet så det store problem er det vel ikke. Derudover er den jo udgivet både på VHS og DVD.

Undskyld mig

Knabstrupperhingsteplag fra april 2006 til salg

Jeg undskylder på forhånd evt. manglende punktummer, kommaer, taste og stavefejl:=)

0
0
Svar på denne tråd

genudsendelse
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 17:27

Tænk ja jeg er bare SUPER træt af, at jeg kommer hjem fra arb klokken 17, tænder for tv2 for at koble af med VENNER, men næh nej, i stedet for er der de åndssvage skabagtige nisser, hvor er det dog bare træls!

Men jo jeg synes de skulle sende det omkring 6 tiden, ved ikke hvor sent den kører normalt, men man skal vel indrette sine programmer efter målgruppen..

Med Tequila og Medina, og nu også med Champ <3

Frelst, uden at være fanatisk!! ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Det er vel
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 17:37

ikke mærkeligt at de vælger at sende programmet i bedste sendetid. Det er jo netop der de fleste har tiden til det. Jeg kunne godt forestille mig at en del familier kunne få svært ved at nå det til fx klokken 18:00

Camilse og Looksen

Pandebånd sælges

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

sen udsendelse..
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 17:48

Jeg synes ikke problemet ligger i hvornår de bliver sendt (for de større børn/voksne med barnlige sjæle), men at de har valgt en julekalender som folk efterhånden har set 1000 gange, og som nogle (MIG) måske er blevet ret træt af. En rigtig julekalender er Bamses Julerejse gad vide om den bliver sendt igen..

Self. elsker de fleste at se Pyrus, men jeg synes den er blevet sendt alt for mange gange nu.

Men ja, jeg kan godt følge jer i at den bliver sendt sent, for de mindste der gerne vil se den..

Men som der er blevet skrevet, så genudsender (staves) de den jo tidligere næste dag.

Elsker 'min' ismule Katla <3 , Du er ALT

- Nu med China House Donatello I'm Cool

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider