Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

tror du på forbandelser
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 13:45

Jeg tror ski at jeg er forbandet, i får lige den korte historie

6 januar falder kæresten og får dårlig ryg.

3 januar falder min far og brækker hoften, han dør af kræft den 22 juli 2007

i maj dør min mads farmor pluslig,

så dø min far som sagt, og i oktober dør min sviger far plusligt, lige som om der er en som slukker for kontakten.

nå men nu er min mands ryg stadig ikke i orden, og nu har han fået en tandbyld. rigtig godt, det vil bare ingen ende tage,

så jeg tror at der er en eller anden der er virkelig sur på mig og min familie, jeg tror ski at vi er forbandet.

hvad tror i, har vi bare et ualmindeligt dårligt år eller kan der være noget om snakken.

Husk at leve livet mens du kan, om lidt kan det være for sent.

0
0
Svar på denne tråd

dårligt år
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 13:46

Tror ikke på det.

:Pia

*

købes:

vind/vandtæt dækken m. 100-200 g fyld og halvhøj hals - til kraftig hals og bringe 130 cm

billig "lammefætter" (sadel) str. PONY

0
0
Svar på denne tråd

Niks...
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 13:59

Jeg tror ej heller på forbandelser, men måske på temmelig meget uheld...

Hilsen Vibeke

Wrap sælges, mini bigballer, Nordjylland 200 kr

Jeg ønsker overhovedet ikke, at du ændre din mening, men jeg vil gerne have, at du prøver at se tingene fra en anden vinkel..

0
0
Svar på denne tråd

Nej...
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 14:07

... jeg tror ikke på forbandelser.

Men det er da en stor samling uheld på et enkelt år du har væet ude for - håber at de kommende år bliver uden uheld.

£isbeth & Baloo
*

Sælges - Griffin Distancesadel m. e. bred bom - 17,5 "

0
0
Svar på denne tråd

tuye6uy
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 15:12

ja det kan du tro jeg gør...

for en del år siden havde jeg min hest opstaldet på en lille gård hvor der var en stald med 5 bokse.

og i de år min hest stod der var der en del udskiftning af hestene i stalden.

der var en speciel boks som jeg aldrig rigtig brød mig om.

først stod der en hest der hed palle i denne boks,han blev aflivet pga dårlige lunger,så kom isabell,hun blev aflivet pga dårlige ben,så kom mundi,hun blev aflivet pga dårlige lunger.derefter var boksen tom et stykke tid indtil jeg flyttede min hest over i den.hun blev senere aflivet pga dårlige ben og da jeg købte ny hest kom han ind i den samme boks.han døde nogle år senere pga dårlige lunger.behøves jeg at sige ingen ville bruge boksen tilsidst!!!

det er sku da lidt mærkeligt

Neisti Fra Munkhøj og Gári Fra Bjálmholti

0
0
Svar på denne tråd

det er meget mærkeligt
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 15:37

Jeg har sådan en fornemmelse at der er en som prøver at sige noget, enten min far svigerfar eller mormor, ja jeg ved det ikke, men jeg tror at der er en som ikke kan li at mig og min mand er sammen, så de vil gøre alt for at bryde os, ja jeg ved det ikke men hvis der er en med "evner" må de da godt sige til.

Husk at leve livet mens du kan, om lidt kan det være for sent.

0
0
Svar på denne tråd

mette-mana
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 15:43

...tror du ikke der har været skimmelsvamp, asbest eller lign i den boks siden alle hestene fik dårlige lunger?

Jeg har stået et sted hvor én af boksene gav udslæt...

Christina-Lady - jeg tror ikke på forbandelser, selvom det lyder som et rigtig hårdt år. Havde selv en periode på 3 mdr for nogle år siden, hvor 2 rigtig nære venner af familien samt min onkel døde. Af pludseligt opståede sygdomme - inden for de samme 3 mdr.

Men hvis det kan give dig ro, så opsøg en clairvoyant og fortæl om det - og spørg hvad du skal gøre. Så du får følelsen af kontrol over eget liv tilbage... for jeg kan godt forstå det er frustrerende at sidde og føle sig magtesløs!

Anissi

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 15:51

jeg tror på man kan være født under en uheldig stjerne så at sige.

Jeg vil ikk sige jeg tror på forbandelser på den måde at noget kan kaste en over andre.

Men jeg tror egentlig på det er ment to be in some cases.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet, intet midt i mellem

0
0
Svar på denne tråd

Forbandelser
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 15:53

Nej.Men mere at man kan have uheldige perioder,såvel som heldige.

Malerier sælges og bestillinger modtages.

Billig sadel til 1er pony købes.

Rolig skovturshest købes.max 17år.20.000kr.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 17:47

Tror heller ikke på forbandelser, men du har godt nok været uheldig.

År 2007 har heller ikke været et godt år for mig med dyrlæge, det har både været med de 3 af hestene og begge hunde, så sidder med en gæld nu som jeg så kan betale ud til de skal vaccineres næste forår!

Så satser på at i 2008 skal være dyrlægefrit!

Startvægt: 108.9 kg

Ønsket tab: 34.0 kg

Tabt: 24.7 kg

Cavello Læderridestøvler sælges str 39-40 Højde 45 Læg 39

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 18:59

Jeg tør næsten ikke sige det.. men ja.. jeg har været igennem sådanne perioder i mit liv.. hvor jeg kørte galt 3 gange på 3 mdr feks. Det er frygteligt..

For mit vedkommende.. (mener jeg) at det var fordi jeg havde taget en forkert beslutning... Ja, det lyder helt skørt.. men.. da jeg ændrede min beslutning.. fik jeg god vind igen..

Det er lidt svært at forklare.. men.. du må endelig spørge.. hvis der ringer nogle klokker..

Smil fra Karina.

Bigands

Ponyrideklub

ridning for velvære...

og for sjov!

0
0
Svar på denne tråd

12334555
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 21:41

Helt ærligt: Nej !!!

Sys

Living is - knowing which bridges to cross - and which to burn !!

Trekker Master dressursadel til salg, brugt 3 måneder, str. medium, 17 tommer, se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider