Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Adresse til julemanden
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 12:44

"Moar, kan vi ikke skrive et brev til julemanden når vi kommer hjem..?? For det har vores lærer skrevet sidste jul med hendes dreng på 3, og de fik svar tilbage"..Jo, selvfølgelig unger, det gør vi og så julehygger vi lidt samtidig...ja, mor er dagens helt og kan her score nogle virkelig nemme point...men nu erindrer jeg pludselig at julemanden vist lukkede ned på grønland p.g.a. økonomiske uoverensstemmelser med hjemmestyret...mener jeg. Der skulle vist være en julemand i tyskland man kan skrive til nu...Er der nogle der har en adresse på ham julemanden - så vil jeg være taknemmelig...Alternativ må jeg skrive til bedsteforældre...men hvor er julemanden i år..??

0
0
Svar på denne tråd

min gudsøn
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 13:08

Min gudsøn har en anden løsning. Han bliver 6 til januar og da min mor spurgte ham om han julemanden han været der i søndags sagde han ja, har han ikke været hos dig. Det måtte min mor jo sige nej til. "Har du så skrevet til ham" spurgte lille manden" Nej det havde hun ikke, hvordan gør man det? "Man kaster det bare op i luften, så får julemanden det og så ved han hvad man ønskser sig, ellers kan han jo ikke komme med noget"

Se det er jo én løsning.

Efterfølgende spørge lille manden så: "Men faster hvad ønsker du dig da" "Jamen jeg ønsker mig et nyt bælte" Der bliver rynket lidt på næsen "Ønsker du dig ikke andet" "Jo jeg ønsker mig også nogle nye strømpebukser" "Altså faster dem kan man slet ikke få så lange"

Min onkel var meget glad for han ikke sagde at man ikke kunne få dem så tykke.

Hanne Grambow Jensen

På eventyr i Newcastle

www.grambow-online.dk

Skruk, skrukkere, skrukkest *suk*

0
0
Svar på denne tråd

Mener da han
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 13:08

stadigvæk bor i Grønland. Var der ikke noget med at det var en privat forening som overtog, og så vendte hjemmestyret tilbage som "ejer".. Så tror bare du kan skrive julemanden,Grønland på kurverten.. Men husk at skrive jeres adresse udenpå og indeni hvis I vil ha svar

Skal giftes 3. maj 2008
0
0
Svar på denne tråd

Glemte at sige
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 13:10

jeg ikke mener der skal frimærke på.. men spørg på posthuset

Skal giftes 3. maj 2008
0
0
Svar på denne tråd

Postkassen i Nuuk
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 13:14

Her den foreviget af Michael i januar 07

mvh PiaR
quantum in me fuit

Kan du tegne et logo?

Svar venligst i tråden og ikke via besked

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 13:18

Du kan bare skrive "julemanden, Nuuk, Grønland".

Men husk frimærket... Det PostDK jeg kender (har været ansat i 5år) sender ingen breve afsted uden frimærker... Så julehymør agtige var de ihvertfald ikke i Slagelse - det måtte jeg ikke engang have nissehue på juleaften på min rute for postmesteren...

0
0
Svar på denne tråd

Ifølge...
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 13:19

... postdanmarks hjemmeside kan man skrive på adressen

2412 Julemanden
Grønland

Alle breve, som julemanden modtager - helt frem til udgangen af december - besvares. Så HUSK at skrive afsenderadresse på brevet. Prisen for et standardbrev på 50 gram til julemanden er 7,25 kr.

£isbeth & Baloo
*

Sælges - Griffin Distancesadel m. e. bred bom - 17,5 "

0
0
Svar på denne tråd

Hol da op hvor er I søde
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 13:23

mange mange tak for hjælpen...Vi må hjem og skrive - og huske afsenderadresse..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider