|
|
| Indkøbsspørgsmål... |
|
|
Hej  Handler du altid det samme sted? Eller går du i bestemte butikker, hvis du f.eks. skal have vaskepulver osv.? 
Malle - med Honeyburst/Raja 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| indkøb |
| Forfatter:  |
Carina 1 |
| Dato:  |
04-12-2007 12:14 |
|
køber ind i de flere butikker her i Holbæk. Superbest, Rema1000, Strandberg, Kvickly, Lidl, Netto og en sjælden gang Aldi. Tager ikke udenfor byen for at handle ind, da vi ikke har bil og tit handler forholdsvist stort ind
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjae... |
|
|
Jeg går altid i mange butikker når jeg skal købe ind, først i de aller billigste så næst-billigste og tilsidst i en af de dyre hvis jeg mangler noget jeg ikke kan få i de andre butikker... Grunden til dette er at jeg føler mig "snot dum" og til grin hvis jeg betaler dobbelt så meget for den samme vare, bare fordi at butikken har et "navn". Jeg har det på samme måde med mange andre ting, såsom tøj og heste - jeg er målløs over hvad store stutterier/salgssteder ofte tager for deres heste, når man endten kan få den samme kvalitet til det halve ved de små avlere..eller få en langt bedre kvalitet til den samme pris...Hmmnnee... Men det er jo helt op til folk selv, og der er åbenbart virkelig mange mennesker der har for mange penge...;o) Hvad gør du selv når du handler...??? Mvh.
OPDATERET PRÆS. - OX Fuldblodsaraberheste m. UNIK int. Multi Champion afstamning sælges/udlånes! TOP kvalitet Fra KUN 10.ooo kr.!!! Bedækning tilbydes v/5 Hingste pt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg gider |
|
|
ikke at hoppe fra butik til butik. Men oftest går vi først i Netto/Rema100 og mangler der noget, går vi i Føtex. Som oftest er frugt og grønt, samt div special varer købt i Føtex, og alt andet i Netto eller Rema.
Mvh. Tine Equi-work.com Jobportalen for hestefolket Hjælpere søges enten fredag, lørdag, søndag til overskueligt job ved DV´s hingstekåring ´08. Få timer dagligt (~2 timer pr. dag). Kontakt mig pr pb. ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Handler tit |
HeidiZ |
04-12-2007 12:30 |
|
på vej hjem fra skole eller stalden. Så for det meste er det Netto, Rema1000 og Lidl. Kød handler vi hos slagteren.
-HeidiZ 
The trust between horse and rider creates a unique partnership
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke flere butikker |
Baronessen |
04-12-2007 12:59 |
|
Jeg handler som regel kun ét sted - jeg har et par favoritbutikker, og det er dem jeg bruger hver gang jeg skal handle - én butik pr. gang - medmindre der er noget jeg ikke kunne få i den ene, så kører jeg til den anden. Min klare favorit er Føtex, som er en lækker butik, og 2. prioritet er Løvbjerg - de har altid varerne til rimelige priser og har altid nogle gode tilbud. I de to butikker ved jeg præcis hvor tingene står, og det betyder meget for mig, at jeg ved hvor jeg skal lede når jeg er ude at handle. Derudover kender jeg kvaliteten på varerne i de to butikker, og jeg bliver tit skuffet, hvis jeg en sjælden gang skulle være nødt til at handle i Fakta, Netto el. lign., da jeg synes at f.eks. grøntsagerne er virkelig dårlige!
Baronessen Velvære og forkælelse Den dejligste julegave Varmepuder med hvedekerner sælges ...se min præsentation Også stor succes som: -
Fødselsdagsgave -
Værtindegave -
Barselsgave
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg går |
|
|
i Netto eller Fakta - køber helst alt det samme sted. Hvis der er noget specielt jeg mangler smutter jeg i Føtex eller SuperBrugsen.
Mange hilsner fra Sine stud.ling. ved AAU Som altid kravler over hvor gærdet er højest... ¤Interesseret i en ung haflinger til lån/køb? Skriv til mig!¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hovedparten af mine indkøb ... |
Lisbeth Sejberg |
04-12-2007 13:53 |
|
... bliver foretaget i Super Brugsen, så er der bestemte ting/tilbud, jeg går efter i Netto og Fakta. Får jeg en sjælden gang med måneders mellemrum den "geniale" idè at tage i Bilka, fortryder jeg som regel, inden jeg er nået halvvejs gennem butikken ... for stort og for uoverskueligt når man ikke kommer der hver uge. Eneste vare der SKAL købes i Brugsen, er vores vaskepulver. Mvh. Lisbeth
Alle der føler sig ramt af janteloven, er folk, der ikke kan noget og er kede af, at andre har opdaget det. Anders Lund Madsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg handler et sted... |
Tine (Ib) |
04-12-2007 13:57 |
|
... hvor jeg handler afhænger af, hvad der er tættest på og på hvad jeg skal have, Det kunne ikke falde mig ind at rende fra butik til butik, læser ikke tilbudsaviser og går derfor ikke efter tilbud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Handle ind |
Tine Vejlstrup |
04-12-2007 14:25 |
|
Hvis jeg har travlt eller skal have mange specialvarer handler jeg altid i Føtex. Ved alm. dagligdagsindkøb er Netto og Aldi mine favoritter, men gider ikke okse hele byen rundt for at spare 10kr, det er jeg for doven til..
MVH Tine Vejlstrup Gravid med termin 5/4 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nanana... |
|
|
Jeg handler i Netto eller Fakta, da de ligger relativt tæt på og er ret billige at handle i. Hvis jeg pludselig liige er forbi Føtex, og derfor handler ind til en uges tid dér... så bliver det pludselig vildt dyrt!
Tine & Tulle Det klinger!  It's not always easy and sometimes life can be deceiving I'll tell you one thing; it's always better when we're together
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg... |
|
|
... handler i Netto. Den ligger lige ved siden af mit arbejde, og det er det billigste sted at handle synes jeg. hvis jeg en dag kører i Kvickly (som ligger længere væk) bliver det pludselig meget dyre, og det gider jeg ikke når det er den samme vare jeg skal have. SÅ derfor Netto. Har jo også et budget der skal overholdes 
-Christina *Det er lysten til at ville, der giver evnen til at kunne*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg går i forskellige butikker alt efter, hvad jeg skal købe. Men generelt handler jeg mest i Netto. Men de har ikke altid lige præcis det, som jeg skal bruge. Så må jeg jo i Kvickly eller Rema.
*Snepony* "A woman travels the world over in search of what she needs and returns home to find it" *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg sværger til Kvickly |
|
|
Kvickly er min absolutte favorit butik! Kvickly har ALT hvad man skal bruge, og desværre også meget mere Jeg ender altid med liiige at skulle igennem pynte-afdelingen og jeg "hader" deres forbandede tilbud! Håndklæder! Sengetøj! Lys! Alle mulige ting som man altid kan bruge penge på at mangle 
Vickie The line between wrong and right is the length of a thread from a spider's web The piano keys are black and white but they sound like a million colours in your mind
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|