Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Og hvad vil I så heller ikke høre om?
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 11:22

Jeg har vist ramt et par af de tråde som har været skrevet om flere gange. Vil undskylde mig lidt med at jeg ikke er så "gammel" her på HN endnu.

F.eks. skrev jeg en tråd om kendisser, den var vist skrevet mange gange før...

Jeg skrev også en om HN personers gennemsnitsalder

og idag var den så gal igen Jeg oprettede en tråd om hvilke fora som alle I herlige "ænder" færdes på.

Hjælp mig lige, hvilke tråde skal jeg ikke oprette fremover

Hvilke er I trætte af at få serveret igen, så vil jeg printe listen ud og love AT JEG ALDRIG SKRIVER OM EMNERNE på listen

Stald Petit v.

Tinna og Peter Knudsen

opdræt af Dansk Varmblod og islændere.

besøg vores hjemmeside www.stald-petit.dk

0
0
Svar på denne tråd

gennemtæskede emner
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 11:24

Rider du med ridehjelm?

Traveres fordele og ulemper

Hvornår skal hest have dækken af/på

Hvordan sætter man billeder ind

mvh PiaR
quantum in me fuit

Kan du tegne et logo?

Svar venligst i tråden og ikke via besked

0
0
Svar på denne tråd

man kan ikke
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 11:25

lave en liste. Og nogle tråde popper bare op jævnligt. Sådan er det.

Fx den du lavede idag. Den kommer jævnligt.

Ligesom "rider du med ridehjelm"

Og "hvad er der i vejen med travheste" (eller lign).

Aftensmads tråden er sjovt nok et dagligt bekendtskab, men ingen brokker sig over den??

Er man bange for at skrive en tråd, som måske gentager en måned gammel, kan man søge på emnet.

Mvh. Tine

Equi-work.com

Jobportalen for hestefolket

Hjælpere søges enten fredag, lørdag, søndag til overskueligt job ved DV´s hingstekåring ´08. Få timer dagligt (~2 timer pr. dag). Kontakt mig pr pb. ...

0
0
Svar på denne tråd

man kan da skrive
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 11:26

om hvad man vil... i og med at der kommer nye til hele tiden, så kan man da ikke forvente at de ved hvad der er skrevet om for 3 mdr siden... eller for 2 mdr siden.. osv.

man kan da på ingen måde undgå gentagelser, og er det så så forfærdeligt. det synes jeg nu ikke. :-)

Det er heller ikke alle der har læst alle tråde, idet der jo er andet at lave end være på hn.. .eller :-)

Mette

Billeder af mine børn.

Et barn er en engel, hvis vinger krymper i takt med at benene vokser.

0
0
Svar på denne tråd

Du skriver måske
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 11:33

For at se hvor mange der svare dig ??

Det her er jo ikke en konkurence om hvem der er mest populær eller meste kendt.

Det kan ikke måles i afgivene svar, måske i hvor mange der har læst

Illum

Jeg undskylder IKKE for stavefejl

.

manglende tegn eller tegnsætning.

Deal with it!

HÅBER DET ER SKREVET TYDELIG NOK SÅ OGSÅ DE STUPIDE KAN FORSTÅ..

0
0
Svar på denne tråd

gengangere
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 11:33

Det generer godt nok ikke mig at der er tråde der bliver gentaget, bare det ikke her med få dages mellemrum igen og ien, og skulle det ske at der er en tråd der bliver gentage hurtigt, ja herre gud, så springer jeg den da bare over.

Det er ikke alle tråde jeg ser, så det er tit måske først 2. eller 3. en tråd oprettes, selvom det er indenfor forholdsvis kort tid, at jeg ser den.

så for mig er det helt okay at der er nogle tråde der gentages.

Og tråde som, de to andre der er nævnt ang traverne og og ridehjelme, generer mig som sådan heller ikke. Der kommer hele tiden ne brugere på siden, skal de sidde og søge alt igennem, før de må oprette en tråd? Det kunne jo være at de havde noget fornuftigt at sige. Så lad dem da. Er man træt af tråden, kan man da gå uden om.

Carina
Klap lige hesten
0
0
Svar på denne tråd

Det var nu lidt ironisk
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 11:46

ment, det burde jeg have skrevet!!

Jeg skriver mest impulsivt og synes, at det er sjovt at læse folks svar. Det er jo en fed måde at komme i kontakt med andre mennesker på og det er spændende så meget man kan lære og læse herinde. Jeg finder meget inspiration ved at læse herinde og går ofte og grubler over en tråd ( ikke mine egne, men andres). Det er facinerende at se hvor forskelligt man formulerer sig og forholder sig til ting.

Jeg har ikke tænkt på at søge på, om der er skrevet om emnet før, da det ikke gør mig noget, at jeg ser flere indlæg, som handler om det samme emne, bare ikke de efterligner mine indlæg ( ironi igen, hvis nogen ikke så smileyen).

Jeg oprettede egentlig tråden for at se, om der var emner der ofte skrives om her på HN. Jeg har jo selv ramt 3 af dem for nyligt og har det fint nok med det.

Stald Petit v.

Tinna og Peter Knudsen

opdræt af Dansk Varmblod og islændere.

besøg vores hjemmeside www.stald-petit.dk

0
0
Svar på denne tråd

Nogle tråde
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 11:52

Kan være morsomme nog til at hentes frem igen, eller køre en ny omgang over temaet.

Husker ikke igen, den vannvittige tråd hvor folk forteller om sine største køkkentabber? Den kan jeg da fortsatt grine vildt af, men den er efterhånden blevet veldig lang. Måske nogen burde plukke godbidderne sammen til en ny tråd, til glede for nye lesere??

0
0
Svar på denne tråd

Her er den
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 11:54

Her er tråden.

Som sagt, til glede for nye lesere. www.heste-nettet.dk/forum/ read.php4?f=25&i=356576&t=356574

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 12:39

emner der er absolut gemmentærskede udover dem der er nævnt her er:

1) "kamphunde" eller hvad man vil kalde dem..

2) se min røv i de her bukser tråde (gerne forklædt under overskriften om hvilke bukser andre rider/ går/ sidder i osv osv

hvis du undgår dem er du ifølge mig ret godt på vej...

Dressurtante med de 2 stjerner !!

* Hannibal & *Morning Star - /nu uden Lord De luxe/.

EN KRONE OG EN BØLGE ER DA EN SELVFØLGE....;o)

ww

0
0
Svar på denne tråd

Gode minder
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 17:49

Altså problemet ligger nok i, at nogle mennesker kommer på HN for at få afløb for noget galde og det går så ud over eks. for der opretter tråde der er set før, men altså i min verden bliver de bare ignoreret, det er der ingen pædagogiske overvejelser i, jeg er bare for doven til at åbne den og sige "set før"

Men jeg glemmer sent den tråd der blev oprettet måneder efter rodeoet var aflyst og at det var for galt med rodeo i DK - men hey, den fik vi da meget sjov ud af

Men hvornår bliver vi egentlig trætte af at snakke om vores hjelme og travere og avl uden papire??

Bortset fra det, så er der en søgefunktion her på stedet, personligt viser den mig sjældent det jeg søger, end ikke med ordrette citater derfra. Men man skal jo øve sig i den slags

En hver har pligt til at bringe sig ud af sin uvidenhed

sagde Emanuel Kant

0
0
Svar på denne tråd

Jeg åbner da
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 19:59

simpelthen bare ikke tråde som har "overtærsket" indhold/emne. Lige som at jeg også "står af" med det samme en tråd ændrer karakter til en gang mudderkastning". Gider jeg ikke spilde min tid/krudt på.

Så skriv du da bare. Men forvent, at mange ikke gider læse/svare dig. At nogen absolut skal påpege (i dine tråde) at emnet lige har været oppe at vende - tja, det er måske fordi de endelig har fundet en tråd de kan "magte" at svare i.

Men jeg vil da så også slå lidt på tromme for søgefunktionen, som jo er en udmærket anordning. Bruger den selv, hvis jeg søger oplysninger om et emne, men jeg har så heller ikke absolut brug for at spørge hele danmark om hvorvidt de bedst kan lide gule eller røde huer.

Kan sagtens klare mig med de oplysninger

man kan finde et helt år tilbage.

Jette K

I mit næste liv vil jeg være hest - hos min datter!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider