Hejza...
Nu har mine 2 tidliger passer fået en hest selv...
De købte en hest selv (til deling) så de kunne ride begge to. Jeg har selv 2, hvor kun den ene kan rides. Så købte de jo så en selv.
Jeg beslutter mig for at sige de ikke må passe mine mere for så står min bette jo bare helt alene og glor.
Jeg vil ikke have 2 piger om 3 heste for så er den bette jo ikke interesant.
Er det uretfærdigt??
Nå men så kommer deres hest å til stalden. Vi er kun mig og dem i stalden for tiden da de andre stafig er på sommer fold..
Je spørg dem og vi ikke skulle deles om at lukke ind og ud. Det siger så at de har bedt en mand som har sine heste på sommerfolden om at lukke ud for dem ...
Jeg siger jeg gerne vil tage de 3 af dagene da jeg ikke syntes det er fair han skal køre på gården når hans heste ikke er der.
Nu finder jeg så ud af at de bare forventer at jeg vil lukke ind hver aften ud over tirsdag og lørdag...
Det syntes jeg bare ikke er fair. Jeg vil også gerne slippe for at lukke ind ... Jeg skal trods alt med bus hele vej som tager 1 time hver vej og de har forældre til at køre...
derudover regnede de også med de bare kunne tage min store pony og ride hende når de selv skulle ride deres...
Åhhh hvor er jeg irreteret...
Trængde lige til at få det ud..
Syntes I jeg er unfair og hva skal jeg stille op??
HesteVrinsk