|
|
| Tak så, HN... |
|
|
Tja... Nu kører der jo en tråd, der handler om, hvordan man egentlig er havnet på HN i sin tid... Jeg indrømmer gerne, at da jeg i sin tid kom på HN, havde jeg ikke forestillet mig, at det kunne være så "lærerigt"?  Jeg har lært; At lave verdens bedste æbletærte, takket være HN (Og Pia R's opskrift), Jeg har fået lært, at der er noget der hedder M&M cookies, samt fået en opskrift på disse, af Lisbeth(Baloo)... OG I et par rygestop-tråde, har jeg læst om en bog, der hedder "endelig ikke-ryger", som er indkøbt og læst... Og tænk engang... Nu har jeg ikke røget i 4 dage... Dette vi så bevirke, at jeg snart vil kunne smage mere, så faktisk er det jo en ekstra gevinst til kagerne... Jeg har også fået indkøbt et lækkert tørklæde, som jeg meget nødig ville have undværet... Samt jeg har indkøbt, byttet mig til og læst mig til en fantastisk masse ting... Så faktisk har jeg da fået en del ud af HN... Tak for det, 'Ænder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
| Forfatter:  |
Nanna Geenie |
| Dato:  |
01-12-2007 23:56 |
|
Jamen, må vi andre så ikke få opskrifterne  Nanna
Støt børnecancerfonden www.boernecancerfonden.dk Bog sælges, se præs.: Lisbeth Liebmann og Gitte Haag: "Når to bliver til tre - At skabe en familie sammen"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak HN... |
|
|
Ja jeg kan takke HN for : * At have lært mig det fantastiske ved roepiller. * At have lært at udtrykke mig bedre, mere fornuftigt. * At have lært en masse om foder som jeg ikke vidste. * At have fået aflivet myter om krybbebidning. (Pretty Fancy) * At have "mødt" mange spændende mennesker og personligheder. * At have købt/solgt/byttet mange ting på MP. * For god underholdning når jeg keder mig, og for gode svar når jeg er i tvivl.
Hilsen Kanoagaard med de 3 røde: Blondie Tornsberg, Madelaine af Nord-Als & Kanoa. .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tak til HN |
Illum |
02-12-2007 13:05 |
|
Har givet mig en mulighed for at sælge et tørklæde, i ny og næ. Bare nogle jeg har for mange af, af og til  Har fået hjælp til foderplaner.
Illum Jeg undskylder IKKE for stavefejl . manglende tegn eller tegnsætning. Deal with it!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| He he he... |
|
|
Ja, glemmer nu aldrig, at jeg fik det tørklæde... Ganske akut... Så det var da alligevel godt, at du havde for mange af dem... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg har fået mig et par gode Cyberveninder.  Så tak for dem HN. 
Hilsen fra Pony-mor. Livet er for kort til telefonsælgere, sadelproblemer og foderautomater.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Og der fulgte |
Illum |
03-12-2007 10:48 |
|
En vaske anvisning med ikke ? blev den fulgt ??
Illum Jeg undskylder IKKE for stavefejl . manglende tegn eller tegnsætning. Deal with it! HÅBER DET ER SKREVET TYDELIG NOK SÅ OGSÅ DE STUPIDE KAN FORSTÅ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uha min |
|
|
liste er lang. Men jeg har mange ting at takke HN for, både materielt og åndeligt. Jeg har lært meget, på både plus og minus siden her på HN.
Mvh. Tine Equi-work.com Jobportalen for hestefolket Hjælpere søges enten fredag, lørdag, søndag til overskueligt job ved DV´s hingstekåring ´08. Få timer dagligt (~2 timer pr. dag). Kontakt mig pr pb. ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Puha min |
|
|
liste bliver vist også meget lang, men her er der da lidt: - Rigtige gode bekendskaber
- Sjove arrangementer
- Lækre madopskrifter
- Gode handler, både køb-salg og bytte
- Hjælp til det jeg har haft brug for at få hjælp til
- mange mange timer foran pc'en
- og ikke mindst, fandt jeg jo min smukke dejlige og helt fantastiske grå araberbasse.
Pernille
Top lækker og helt ny Mulberry taske sælges billigt. Se præsentation. Sød og stabil part/ridepige søges til frisk arabervallak.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Netværk |
|
|
Herinde har jeg fået mig super bekendtskaber der er blevet til gode venner. - min inspiration, - min hverdagsheltinde - hendes højhellighed - den næsten alvidende - den uundværdlige Og så er der også Inger Christensen - det mest hjælpsomme menneske jer kender gennem HN  Inden for den sidste måned har jeg lært to nye bekendtskaber, som jeg glæder mig meget til at lære at kende mere  Når ejg gør dette får de også tilnavne  Mvh Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak Hn... |
|
|
Jeg har fået nogle flere at snakke med. Jeg kan til en hver tid stille de spørgsmål jeg ønsker, man får hurtigt svar, fra alle sider af en sag. Man kan følge med i hvad der sker på hestesalgs fronten. Og følge med i hvor useriøse nogle sælger er... = prisen flyver op og ned på den samme hest selv om der ikke er nogen forbedring/forværring af hestens ridning/ uddannelses grad. Og ja så er det jo hyggeligt at læse hvad andre går og tumler med i hverdagen. Så tak HN
Hvor verdens behov og dine talenter mødes, der findes dit kald ! R.I.P. Monti Juli 1999 Broget hingste føl e. Wyatt Earp til salg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gennem HN.. |
|
|
Jeg har også lært en masse nye mennesker at kende, nogle mere end andre. Tilmed har jeg fået mig et ekstra hjem i ny og næ, som jeg er rigtig glad for.. Min viden indefor ridning og heste har også udvidede sog en del. Tilmed fandt jeg min elskede hest her inde:)
- Ingen er perfekte, men alle gør deres bedste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak til HN |
JulieTaylor |
04-12-2007 13:17 |
|
Jeg kan i flæng nævne: 1) Lynhurtigt svar på et hvert spørgsmål - det være sig om heste eller ej. Der er altid nogen på, som har svaret. 2) Gode, sommetider heftige debatter, som man kan bruge til at tjekke om man kan stå 100% inde for sine egne holdninger. 3) Nogen at pjatte med. Når man keder sig eller er i et tosset humør, skal man bare lave en åndssvag tråd, og så tropper der straks et hold tanter op, og gør den hyldende morsom. Så tak til HN  Mvh Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ehm... |
|
|
Jo, der var skam service med vaskeanvisning og det hele... Som jeg dog glemte i første omgang, så måtte opdateres... Ehm, ja, altså...Min tålmodighed rækte ikke helt til sælger fik svaret, såeøhm... Neeej, den blev ikke rigtig fulgt... Så til andre ejere af lækre tørklæder; Undlad at vaske dem i maskine... Heller ikke på skåne-uldvask... Der ryger altså tråde ud... Heldigvis overlevede mit den hårdhændede behandling, men har mistet 3 tråde... Det skal dog siges, at jeg ikke betvivler, at sælger til en hver tid, vil sælge mig et nyt tørklæde, hvis jeg skulle få held til at ødelægge det jeg har... Eller andre årsager... GGG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bestemt |
Illum |
05-12-2007 10:56 |
|
Til en hver tid 
Illum Jeg undskylder IKKE for stavefejl . manglende tegn eller tegnsætning. Deal with it! HÅBER DET ER SKREVET TYDELIG NOK SÅ OGSÅ DE STUPIDE KAN FORSTÅ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HN skylder jeg meget |
|
|
Jeg kan takke HN for: - At jeg har Figo - At jeg har verdens bedste underviser - At få nuanceret mit syn på ridning - At min viden om dressur er blevet kraftigt forøget. - At jeg fandt frem til en gammel rideskolehest jeg havde redet - At jeg får et godt grin en gang i mellem.
------------------------------- Linnea - Aldrig uden Jay-Jay & Figo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan.. |
|
|
takke HN for, at jeg ALDRIG keder mig, at jeg ALTID kan få ondt i maven af at grine, når nogen folder sig ud, at der ALTID er hjælp at hente, hvis man virkelig er på ski...en, at man altid kan se HN-POLITIET er i velforberedt tjeneste og at råd og vejledning er lige rundt om hjørnet. Tak HÆnder, fordi I er dem, I er  Mvh Line
Frelst... heldigvis 
Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenti
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HN tak |
|
|
Tak HN for mange ting: Jeg har fået en super underviser. Jeg ved MEGET mere om fodring nu. Jeg har noget at fordrive den kedelige kontortid med, når der ikke er noget at lave. Jeg kan altid få råd, gode som dårlge, om hvadsomhelst. Man kan altid komme til at hestenørde den heeelt vildt Eva
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Yeps.. |
Hurricane ♥fleur♥ |
05-12-2007 14:08 |
|
Tak...tak...HN 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Tak til HN for at jeg mødte min søde veninde Stephanie her igennem Jeg kan ikke finde noget større end hendes venskab jeg har fundet gennem HN  Ellers har jeg fået en dejlig MSN-vegetar veninde, Monica igennem HN.. Så tak for det 
Mvh Heidi RIP Martinna Andersen - du havde en alt for tidlig og tragisk død. Tak for minderne søde - sov sødt..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan takke HN for... |
|
|
At give mig... * viden jeg manglede (især om hestetræning og pleje) * viden jeg ikke vidste jeg manglede (især om hestetræning og pleje) * viden jeg ikke manglede (og måske gerne var foruden ) * indblik i liv og værdier hos et bredere udsnit af befolkningen end dem jeg normalt omgås * indblik i sociale og psykologiske reaktionsmønstre, 'vedtagne sandheder', idealisering, konflikthåndtering og selviscenesættelse (studierelevant) Samt for at jeg ikke længere kan... * se på en stor del af mine omgivelsers hestebehandling uden at få ondt i maven * skrive opgaver til mit studie og være koncentreret  Anissi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tidsrøver |
|
|
Jeg kan takke HN for, at jeg nu gør meget mindre rent, arbejder mindre og kommer for sent til alting  Tak HN, mit liv er meget mindre stresset - nu hvor jeg bruger så mange timer her 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|