Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Mig ikke forstå? (3F)
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 22:06

Jeg betaler, og har altid betalt, mit medlemsskab til 3F og en fritidsulykkesforsikring gennem min løn. Hver eneste måned er der trukket det samme beløb til disse to ting. Jeg har lige rodet mine lønsedler igennem, så det er jeg 100 % sikker på...

Hvorfor har jeg så lige fået et giro fra 3F på et stks. 3F medlemsskab og et stks. fritidsulykkesforsikring ind med posten??? Samme beløb som det jeg betaler gennem lønnen?

Mig ikke forstå..? Suk

Lolle, som er ved at blive fuldstændig vandvittig over at være sygemeldt...

0
0
Svar på denne tråd

3F suk suk suk
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 22:30

Nu har jeg ikke lige problemer med medlemsskabet, da jeg er blevet overflyttet til HK, MEN jeg har en sag kørende hos 3F ang. en masse penge jeg er blevet snydt for, og de rider da godt nok ikke den dag de sadler

Stoppede på denne arbejdsplads i juli, og siden har sagen "kørt" el rettere sagt bare ligget på deres bord...

Har så sent som i dag snakket med dem - og det svar man får er bare, at arbejdsgiveren er medlem af arbejdsgiverforeningen, så de kan blive ved med at trække det ud - der må squ da være grænser... Og så er de normalt heller aldrig til at få fat i og ligger man besked, ja så hører man intet alligevel...

Næ HK de ved hvad de laver - fik brev idag, at der var rejst krav overfor arbejdsgiver på næsten 23.000 kr, og de forventede forhandling om 4 uger - det er ca. 1 mdr siden jeg kontaktede dem - og dette er allerede 2. skridt i den sag

/Cecilie - der har det med at finde dårlige arbejdsgivere

0
0
Svar på denne tråd

Hk...
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 22:51

Er der ikke kun bestemte medarbejder grupper, altså indenfor visse faggrupper, der kan blive medlem af HK?

har nu aldrig haft brug for fagforening, men da min veninde havde, ved mistanke om uretmæssig fyring, var det også hos 3F og hun fik hurtigt svar.

Lolle, der så inderligt ønsker sig et nyt knæ..

Lolle

0
0
Svar på denne tråd

Sygemeldt..
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 23:22

Ligger lige mærke til du er sygemeldt, får du løn eller er du gået over til sygedagpenge, for så er problemet nok der.

Men det nemmeste var dog at ringe til 3f og spørge.

;o) Anne

Satis temporis mihi est

( Jeg har tid nok)
www.kallehauge.org

.

0
0
Svar på denne tråd

Min Mand
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 00:00

Har også fåetgirokort på at han selv skal betale, men det er fordi de i firmaet ikke betaler det gennem lønnen mere.

Måske det er derfor du har fået dit tilsendt.

Sussi

0
0
Svar på denne tråd

Sygemeldt
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 00:41

Anne >> Jeg får stadig løn... Så tror ikke det er der den ligger...

Sussi >> Jeg har så også, lige i dag, fået lønseddel, og den bliver skam stadig trukket over lønnen...

Lolle

0
0
Svar på denne tråd

så er det
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 14:24

da vist en fejl fra deres side.. Jeg ville i hvertfald ikke betale til deres julefrokost!

En rigtig hest er en Fjordhest!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider