|
|
| stævne på HIS denne weekend |
|
|
Så er de sidste forberedelser ved at være overstået, de sidste sponsorpræmier hentes imorgen tidlig hvorefter de sidste mails behandles. Denne weekend står den på springning for hest. og vi har alle klasser mellem 90 cm sløjfespring og 135 cm. der er HIS cup lørdag og finaler i Forstædernes bank cup søndag. Jeg skal selv ride plettelasen i Lb lørdag og Lb og La søndag. andre der kommer op og rider eller kigger? husk at komme forbi og sige hej.
Med venstre hånd Line og Calano GRÅ POWER - For mere magt til de skimlede heste Allé rideudstyr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uhhh... Det kunne tænkes |
|
|
Tak for info..:D Jamen jeg kigger nok forbi på søndag:D
Hilsen Pernille og Zafira
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kommer |
|
|
Jeg kommer i morgen og rider 90 og 100. Skulle have redet lørdag, men der havde min mor lige lagt andre planer. Og uden en til at køre bilen kommer man ikke langt 
Hilsen Katja & Nimble Guy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| katja... |
|
|
hvor står din hest?  jeg er desværre i norge 
Venlige hilsen hende der i stilhed river sig i håret når hestene kan bide sig selv i bringen!! Og husk ridning skal være en fornøjelse - ikke en slåskamp Lidt frelst og Stud.agro
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skulle have redet |
|
|
men Mon Ceur har sadel problemmer , så det forklare måske også hende mærklige adfærd på det sidste.
Henriett Stutteri Brydegaard 1 stk. Herning billet sælges til fredag i sek. 3 række 6 Pris 300 kr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nope.. d |
| Forfatter:  |
Anna Hvidkjær |
| Dato:  |
30-11-2007 07:31 |
|
Nope det gør jeg desværre ikke. Hesten er ikke klar endnu. Men held og lykke 
Hvem ejer egenligt HIS efter Dorte, nu?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stævne |
|
|
jeg kommer også forbi, jeg skal ikke selv ride, men skal hjælpe dem jeg arbejder for med deres heste. vi kommer i aften til baby jump og LC med en, og i morgen med 2 i mini LA og LA. venlig hilsen karia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
HIS - Hillerød sportsrideklub. Jeg tager til Vallensbæk i stedet for og se dressur  Held og lykke til stævnet!
Mange venlige hilsner
Maria ღ OBS: HJEMMESIDE: www.123hjemmeside.dk/LauraVanB ღ ღ Billeder af Van Basten, Laura & Papaya på min præsentation. Husk GB ღ OBS: Salg af 2 DV'er - se hjemmeside for mere info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| his... |
|
|
Jeg kommer også til HIS, både lørdag og søndag, selvfølgelig med Hannibal. Lørdag står den på 110 og 115 og søndag 110 og 120.
Wildly & Hannibal Besøg os på vores hjemmeside! medlem af AWR Candyfloss forever! ~~~~~~~~ Fighting for peace is like fucking for virginity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| puha mandag er hård =) |
|
|
Ja så må vi da lige høre hvordan det gik jer allesammen =) Rago og jeg red LA/MB lørdag - La var super fin, men MB var han noget træt og gik på pindene... søndag var den store dag her skulle Rago og jeg debutere i MA =) Det gik over al forventning, selvom jeg var meget nervøs og fik redet lidt tæt i et par spring og fik nedslag, havde vi en rytmisk tur og hold da helt op jeg var ved at flyve af i 3 kombinationen. Den hest kan bare springe til .. hihi Men hold da op sådan en mandag morgen kan godt være lidt hård når man skal møde på arbejde 7.30 =) Må jeg høre fra jer andre hvordan det gik? vh Helena
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja, vi var løbske |
|
|
eller plette var. men placeret blev vi da i Lb lørdag. søndag prøvede vi ny taktik i Lb hvor det gik rigtigt fint noget bedre kontrol nogle flere fejl, men sålænge det er fordi jeg rider parader og volter så gør det mig ikke det store. i La var han lidt flad. så var tre lodrette. men han sprang rigtigt godt resten af vejen og var nærmest under kontrol. han trænger stadig til en masse dressur. men han har jo også kun været redet for alvor i 9 mdr så det skal nok komme. sigurd har lovet at prøve en tur på ham inden KAR.
Med venstre hånd Line og Calano GRÅ POWER - For mere magt til de skimlede heste Allé rideudstyr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| browie.. |
|
|
Han er nu sød ham Browse =) så fik han også lige vist han kunne løbe stærkt =) Jeg må lige bevæge mig på KAR og se ham der =) Jeg er nu også super glad for Sigurd lige hjalp med banegennemgang og opvarmning især i MA - hvor nerverne ikke var så stabile. og så kommer der lige lidt promotion; Det var et super stævne - hjælperne var søde og sekretariatet havde fuld fart på for at tingene skulle være klar til tiden - og samtidig meget hjælpsomme. og dejligt at være til et stævne hvor bunden blev ordnet så fint hele tiden! =) vh Helena
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tak for de pæne ord |
|
|
vi knokler, men det så du jo, det er weekender uden søvn og mad. og det er weekender med stress hele ugen op til og hele ugen efter. det meste af stævneudvalget holder fri både fredag og mandag fra job for at vi kan få det til at hænge sammen. men vi gør det gerne. både for vores egen, for klubbens og for alle de udefrakommende rytteres skyld. næste stævne for hest bliver ugen efter holtes landsstævne. vi skal lige evaluere dette stævne og blive enige om hvad ambitionerne for det kommende år er. står det til mig skal vi se at få udskrevet nogle 125-130 klasser for vores egne ryttere der er ved at være klar til det. men jeg ved at der også er dem i udvalget der mener at det er vigtigst at have Lc-klasser. så det skal der nok blive debat om.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Line... |
|
|
HIS har heldivis altid haft tjek på afviklingen af stævnerne.Hvilket også honnores af alle de rytter de ønsker at ride jeres stævner  Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stævne |
|
|
Hihi Line - ja du arbejder virkelig hårdt =) ej spøg til side.. Glæder mig til jeres næste stævne så kan det være jeg kan få lillefod med - hvis ellers klasserne er åbne. Den skal nok ikke starte særlig højt efter ca. ½ års pause fra stævner og spring =) vh Helena
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi var der også |
|
|
Jeg red Daggry i 90 cm med 0 fejl Ca-Dia i LC med 4 fejl og Linse gik en enkelt klasse lørdag. Det var MB og den vandt vi. Christmasshowet er jo i næste uge, så jeg skulle bare ride en enkelt klasse for at se om vi var dus
Dejó *Kilinga* Former known as Linse *Dejó* Gud give mig klarsynet til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre, modet til at ændre de ting jeg kan, og klogskaben til at skelne mellem dem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| his... |
|
|
Hannibal var tilsyneladende vældig glad for igen at starte i Hillerød - det var jo også her han gik sit allerførste stævne  Om lørdagen gik det rigtig fint - vi havde dog lidt problemer med at finde en ordentlig rytme i mini-LA'en. Men det blev da til en 2. plads i LB og en 5. plads i mini-LA. Så Hannibal gjorde det skam ganske fint  Søndag var han noget ilter. I LB havde vi dog en rimelig tur, fik dog redet ham noget dybt på muren i omspringningen, og der faldt en kasse. Ellers var vi vist blevet 4'er eller 5'er. LA'en var en ret dårlig tur. Han var temmelig ukoncentreret, hvilket medførte to nedslag, det ene var jeg dog medskyldig i. Desuden red jeg en volte, da vi kom helt ud af gear mod slutningen af runden. Men så sprang han til gengæld super på de sidste forhindringer  Nu holder vi så en lille stævnepause hen over julen - det har den lille hest vist fortjent 
Wildly & Hannibal Besøg os på vores hjemmeside! medlem af AWR Candyfloss forever! ~~~~~~~~ Fighting for peace is like fucking for virginity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
jannej: Hun bor i ishøj  Min stakkels Corvette var frygtelig bange for sin egen skygge inde på banen, men rendte alligevel fejlfrit i 90cm og fik en enkelt bom i 100cm.
Hilsen Katja & Nimble Guy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Super fine stævner |
| Forfatter:  |
kristina |
| Dato:  |
04-12-2007 23:13 |
|
Ja vi prioterer stævnerne på HIS meget højt. Bunden er jo blevet go, banerne er goe, det er altid venlige mennesker der sidder i sekretaiatet, hjælperne er gode og til sidst, klart mit favorit sted at være til stævne når det gælder nordsjælland.. Alle hestene gik godt, især Lysander 0 i MB-(Så han fik ekstra gulerødder da han blev puttet i seng). Så vi er klar næste gang i holder stævne..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| line... |
|
|
det er vist La vita der hedder lillefod som nick
Dejó *Kilinga* Former known as Linse *Dejó* Gud give mig klarsynet til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre, modet til at ændre de ting jeg kan, og klogskaben til at skelne mellem dem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lillefod... |
|
|
hihi Line.. jeg har da ikke tid til at have 3 heste, HD og elevstilling =) næ nej, beholder de 2 skøre krikker jeg har - og det er La Vita der hedder lillefod...  vh Helena
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| den hedder da hval |
|
|
du kan da ikke bare sådan skifte rundt. hvaler har jo ingen fødder...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|