Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Mmm - Pizza!
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 20:22

Er det en smule bumset at bestille 3 pizzaer for at kunne få leveret mad?

Sagen er jo den at mit favoritpizzeria er begyndt på kun at levere når bestillingen er over 80kr - og det kan en pizza jo dårligt gøre det med - medmindre man hælder MANGE ting på den og så er det jo så absolut pludselig dyr mad!

Men man har da heldigvis en fryser så man kan jo bare bestille to - og da jeg så fik nærlæst menukortet kunne jeg se at man kunne få 3 pizzaer for 129,- ... og med lidt hurtigt hovedregning så er 3 pizzaer af 52 - 56kr omkring 160kr - og da jeg så alligevel har det med at skulle have ekstra et eller andet på så blir det mindst 30 kr oven i

Så jeg har lige for lidt siden fået leveret 3 pizzaer - forskellige naturligvis - MUMS!

/Trine T =)
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Bolig søges i/nær Maribo

Opstaldning til Monty nær Maribo søges.

0
0
Svar på denne tråd

!!!
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 20:24

Genialt! :D Du kan jo altid microbølge de andre, når lysten til pizza melder sig igen.

Jeg havde helt sikkert gjort det samme! ;D

Så det er da absolut ikke bumset

=)
Morten - Lille nørd med seje venner...

---
Hope is the first step on the road to disappointment.

0
0
Svar på denne tråd

Hehe...
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 21:00

Jeg kunne finde på det samme.

Men nu bor jeg på Nørrebro. Så plejer bare at vælge et pizzaria der leverer hvad jeg vil have, når jeg vil have det. Men kan nu også finde på og tøffe de par meter til et af de 5 nærmeste steder.

Jeg har tilgengæld fået min pizzamand til og lave mig en pizza med to feoskellige halvdele, da jeg ikke lige kunne bestemme mig.

Mvh.

Kiki

Med misserne Oscar og Maddox

0
0
Svar på denne tråd

jeg vil og ha pizza!!
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 21:02

her leverer de ikke:( og jeg har skadet meg så sitter litt fast i sofaen idag:( hver gang jeg e i danmark bor jeg omtrent på pizzeriane!! dere har så sinnsykt god pizza!!

---------------------------

- Aina, Nanga og Gittiamo -

0
0
Svar på denne tråd

Hrmf...
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 21:40

Ja... jesus kristus - mindst 80 kroner, hvad tænker de på

Meeen anyway, jeg bestiller også 'altid' 2 stk... så har jeg til to dage. Kold pizza er bare det bedste til morgenmad ;)

Tine & Tulle
Det klinger! :D

It's not always easy and sometimes life can be deceiving
I'll tell you one thing; it's always better when we're together

0
0
Svar på denne tråd

Tine med Tulle
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 22:14

Jeg kan ik være mere enig med dig ang morgenmads valg

Lizamuhtella
Jeg har ik sort humor, men farvet humør ;-D
Den glade ejer af:
Þrymur, Gufa og Litfari
0
0
Svar på denne tråd

Morgenmad
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 22:18

Ja kold pizza kan være godt om morgenen.

Men normalt er jeg nu mere til frugt, smothies, yougurt med frugt... Hmm er vist glad bare det er noget med frugt.

Mvh.

Kiki

Med misserne Oscar og Maddox

0
0
Svar på denne tråd

Billigt
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 00:27

Åh hvor jeg savner danmark og priserne på pizza, her oppe i Norge må jeg altså smide 140 kroner for en almindelig pizza og skal den være stor(famillie) så koster den 180 kroner, den er sindsygt god, men @!#$ det er dyrt...

Åh, nu fik jeg lyst til pizza... går liiige ud og laver en skive brød med leverpostej :P

Mvh. en fattig dansker i norge...

At vide hvad man ikke ved er dog en slags alvidenhed.

(Piet hein)

0
0
Svar på denne tråd

he he trine...
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 08:47

sikke du kan, nu har du jo knapt plads til mere i din fryser . bortset fra det, så er alle vores frysere nu fyldt op med gode bøffer, steger, hakket ko, mv. mums. det er lækkert med sådan en hjemmeavlet bøf.

Pizza får vi jo ikke rigtig mere, Jens gider det ikke, og jeg har nok levet så meget af det tidligere i dette liv, at jeg tildels også er træt af det. Ellers sku det da lige være dine hjemmelavede pizza'er trine

altså DU/I kan godt belave jer på at komme herover engang i jan/feb. så holder jeg lidt fødselsdag, ved dog ikke lige dato endnu.

ulla

som hellere må se at få pyntet op til jul. Det er jo 1. søndag i advent om 2 dage.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 09:49

Tine: Pizza om morgnen... helt ok. Det var en god idé... Det vil jeg gerne prøve... Hehe...

Nu sidder jeg og bliver helt sulten Pizza... Hehe.. Her i skolen har vi faktisk købt pizza, til min klasse...Men den ligger bare i fryseren og venter på at min klasselærer en dag tager den op og varmer den i ovnen

Hilsen Helene

Nu med:

Dværghamster Speedy gon charles

og

hunden Mie

R.I.P. Martha 4. feb. 07-9. maj 07.

Stald Hesselbjerge - et godt sted at være...!

0
0
Svar på denne tråd

Mums - Pizza...
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 09:54

.. glimrende ide - jeg tror jeg laver mig en pizza til aftensmad.

Hjemmelavet er nemlig bedst - og billigst (og jeg tvivler på at jeg kan lokke nogen til at levere ude hvor jeg bor)

£isbeth & Baloo
*

Sælges - Griffin Distancesadel m. e. bred bom - 17,5 "

0
0
Svar på denne tråd

Ork Lisbeth
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 10:06

Du skal bare have fat i pizzariaet inde i Fensmark, de leverer skam også herud hvor kragerne vender

Christel

2 dejlige shettere sælges samlet - se præs.

أَنا أُريد أنْ أَكْتُبَ بِلْعَرَبِية

Eller du skylder mig en julebryg!

0
0
Svar på denne tråd

Men Christel...
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 10:10

... er deres pizzaer gode? Og skal de ikke også have en formue for at levere?

Er lidt skeptisk overfor købepizzaer.

£isbeth & Baloo
*

0
0
Svar på denne tråd

Lisbeth..
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 10:21

Synes deres Pizza er ok faktisk. Kan ikke huske om det er 10 eller 20 kroner det koster at få bragt ud, men det giver jeg også gerne en mørk og kold aften hvor jeg bestemt ikke gider at pakke to unger i bilen for at hente Pizza - og så er jeg røv dårlig til at lave dem selv, de bliver ALDRIG gode

Iøvrigt kan jeg ellers anbefale SPAR´s egen Pizza (Four Cheese) til en flad 10´er på tilbud - lige en klat Bacon ovenpå og ind i ovnen - haps du

Christel

2 dejlige shettere sælges samlet - se præs.

أَنا أُريد أنْ أَكْتُبَ بِلْعَرَبِية

Eller du skylder mig en julebryg!

0
0
Svar på denne tråd

Chrsitel...
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 10:25

.. Det KUNNE da være at jeg skulle give mig - næste gang jeg bliver grebet af akut lækkersult og ikke gider lave mad.

Og med bacon på kan alt jo blive godt ;-)

Jeg synes bare altid jeg bliver så skuffet over købepizzaer - men jeg er også lidt kræsen ;-)

Er du ellers kommet godt på plads i dit nye hjem?

£isbeth & Baloo
*

0
0
Svar på denne tråd

Jeg LAVER
Forfatter: 
Dato:  01-12-2007 13:47

også gerne hjemmebagt pizza! Glad og gerne endda - det er bare så fandens besværligt når man har sammenlagt under ½ kvm køkkenbordplads at gøre godt med - og en bordovn at bage i. Det kræver en vist grad af koordination og planlægning

Og så smager mine chili og hvidløgspizzaer bare ikke helt som dem min pizzapusher laver til mig ... og det var altså det jeg lige sad og havde lyst til!

Og nu har jeg så mad til mindst 3 dage mere i fryseren i de 3 pizzaer ... MUUUMS!

/Trine T =)
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Bolig søges i/nær Maribo

Opstaldning til Monty nær Maribo søges.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider