Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ringer du med hem nr???
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 19:38

Nu er jeg igennem de sidste 14 dage blevet kimet ned mange gange om dagen af en der ringer med hem nr...!!

Da jeg ikke har særlig god erfaring med folk som ringer med hem nr (er der en stor og personlig årsag til) så tager jeg ikke tlf,men er af den mening at hvis det er vigtigt så lægger man en besked på min tlf svarer...

Men det bliver der ikke gjort...

Hvad gør du???

Ejer af:

Oldenborg - Kasmir.

Fuldblods araber-OX - AC Taher Marah.

Kig ind på www.ac-arabians.dk (salg af ox,anglo og palomino).

Show grime til ox købes...

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 19:44

jeg hader selv hemmeligt nr. af personlige grunde. Sjældent blir der lagt en besked til lige med. Derfor kunne jeg ikk selv drømme om a6t gøre det.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet, intet midt i mellem

0
0
Svar på denne tråd

Tager da
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 19:45

telefonen, når den ringer...

Det KAN jo lige så nemt, være noget meget vigtigt, når det er nogen der ringet med hemmeligt nr.

Men det er irreterende, hvis man ikke har haft mulighed for at tage telefonen, og der ikke kommer en besked, når der er ringet flere gange fra hemmeligt nr...

Zamangah

0
0
Svar på denne tråd

Det sker...
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 19:48

... hvis jeg ringer fra arbejdet f.eks.

Jeg har aldrig rigtigt fattet den med ikke at ville svare hemmeligt nummer. Der er ingen der kan gøre mig noget pr. telefon - og er det nogen jeg reelt ikke VIL tale med, KAN jeg jo sige farvel og lægge røret på.

£isbeth & Baloo
*

Sælges - Griffin Distancesadel m. e. bred bom - 17,5 "

0
0
Svar på denne tråd

Hemmeligt nummer
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 19:55

Jeg hader, når jeg tjekker min telefon, og der har haft ringet et hemmeligt nummer, og der ikke er lagt en besked. Så kan man gå der og spekulere over, hvem det mon kan være.

Men hvis et hemmeligt nummer ringer, så tager jeg da telefonen. Som regel er det telefonsælgere, men det kan lige så godt være min mor eller kæreste, der ringer fra arbejde.

Mvh

Mette, Macon & Luna

Lille Hovgaard Hestepension

www.lille-hovgaard.dk

i øjeblikket en ledig boks

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 20:00

nåh ja- ps jeg tager den da hvis jeg når det. Sjovt nok sker det sjældent med hemmeligt nr. Når min mor ringer fra arbejdet er det ikk længere med hemmeligt, så står der mener det er 5 tal i displayet... Men det irriterer mig. Jeg tager den KUN fordi det kan være nogen af mine kære der er kommet slemt til skade el lig.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet, intet midt i mellem

0
0
Svar på denne tråd

Nej - det gør jeg
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 20:01

ikke.

Med venlig hilsen

Gitte, stolt ejer af hingsten Jack D.

- mor til Tera fra feb. 2005

- termin med søn 14. dec. 2007

http://www.26270272.dk

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 20:04

Jeg kender ikke mange der ringer med hem nr og dem jeg gør sender mig som regel en sms eller indtaler besked på min svarer så jeg kan ringe tilbage...

Som sagt så er der personlige og store årsager fra fortiden der gør at jeg ikke tager tlf når der blir ringet med hem nr

Ejer af:

Oldenborg - Kasmir.

Show grime til ox købes...

0
0
Svar på denne tråd

Hemmeligt nr.
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 08:02

Jeg har hemmeligt nr. på fastnettelefonen og er glad nok for det. :-)

Det betyder, at jeg kan være nogenlunde i fred for div. telefonsælgere og "rundspørgere" og jeg kan sætte en vare til salg f.eks. gennem Den Blå Avis - og være nogenlunde sikker på, at "varen" ikke allerede ER afhentet, inden jeg når hjem fra arbejdet.

Jeg kan forøvrigt ikke se det store problem i, at nogle ringer fra "hemmeligt nr." ...

Hvad gjorde I FØR der kom display på telefonerne ...

Dengang kunne man jo ikke se, hvem der ringede?

Venlig hilsen

Nina

0
0
Svar på denne tråd

mmm
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 08:06

nogle gange det kan an på hvem jeg ringer til

Spring pony.kat 2 til salg.

0
0
Svar på denne tråd

Nogle gange
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 08:51

Og min mobil gør det også nogle gange.

Illum

Jeg undskylder IKKE for stavefejl

.

manglende tegn eller tegnsætning.

Deal with it!

Stadig mange farver ;-) og tilbud, 1 DAG TILBAGE ;-) Nye på vej !!

0
0
Svar på denne tråd

Nanana...
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 10:01

Ja, det gør jeg - men det er fordi min mobil kun kan ringe fra hemmeligt nummer Rigtig irriterende...

Og jeg hader selv, at folk ringer med hemmeligt nummer. For oftest, når jeg tager den (og det er ikke hver gang), så er der ingen i den anden ende - eller også bare en der morer sig over at jeg siger 'hallo' to gange og derefter lægger på

De mennesker der evt. kunne ringe til mig ang. noget vigtigt/alvorligt, ringer ikke fra hemmeligt nummer.

Tine & Tulle
Det klinger! :D

It's not always easy and sometimes life can be deceiving
I'll tell you one thing; it's always better when we're together

0
0
Svar på denne tråd

Nej, jeg ringer
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 10:03

aldrig med hemmeligt nummer.

Tine - hvorfor kan din mobil kun ringe med hemmeligt nummer? Det kan du da selv gå ind og lave om?

Christel

2 dejlige shettere sælges samlet - se præs.

أَنا أُريد أنْ أَكْتُبَ بِلْعَرَبِية

Eller du skylder mig en julebryg!

0
0
Svar på denne tråd

Man kan...
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 11:01

Man kan sagtens ændre i sin mobil om man vil ringe med vis nummer eller ej...

Det er forskelligt fra mobil til mobil hvordan man kommer ind i det...

Ejer af:

Oldenborg - Kasmir.

0
0
Svar på denne tråd

Nej, jeg ringer
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 11:05

ikke med hemmeligt nummer..

Venlig hilsen

Kongehøj

0
0
Svar på denne tråd

Hemmeligt nummer
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 11:08

Nej, jeg ringer ikke fra hemmeligt nummer.

Tager dog altid telefonen når den ringer (hvis jeg hører) den, uanset om der ringes fra hemmeligt nummer eller ej.

Anastasia & Tina
Tjek denne hjemmeside: www.prinsessetoben.dk

0
0
Svar på denne tråd

Aldrig
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 11:25

Nej, hvorfor skulle jeg dog det? Jeg ringer aldrig til folk der ikke gider snakke med mig

~~~ Mvh. Annette ~~~

Hvalpe sælges!

www.stutteri-soendergaard.dk/ hvalpe.html

0
0
Svar på denne tråd

jeg ringer sjældent
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 11:49

med hemmeligt nummer.

Dog pt gør jeg det rimelig ofte, da jeg ligger og ringer til forskellige sælgere, og ret hurtigt fandt ud af, de noterede mit nummer ned, og enten ringede eller skrev til mig igen senere, uden opfordring! Og det kan irritere mig, at en sælger ringer, imens man er igang med noget, og ja, hører jeg min telefon tager jeg den. Man ved jo aldrig om det er noget vigtigt.

Den bedste er dem der ringer fra hemmeligt nummer, og ikke ligger besked. Det er da helt gak?! Så har opkaldet vel slet ikke været relevant, hvis man ikke engang kan sige, hvem det er, der har ringet på ens tlf svar??

Forrige nat, ringede der en med nummer, flere gange, og jeg tog den alle gange, men personen smed på. Da jeg slog nummeret op dagen efter, var det ikke til at finde. Og da jeg ringede op, blev den ikke taget. Meget provokerende!

Mvh. Tine

Equi-work.com

Jobportalen for hestefolket

0
0
Svar på denne tråd

Vi gør altså.
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 12:25

Ringer med hemmeligt nr fra vores fast net, men kun fordi vi ikke gider alle de opkald fra reklamesælgere osv.

Fik hemmeligt nr pga en træls eks, men det er der styr på nu...

Mobilen har vi ikke skult nr på.

Hvor verdens behov og dine talenter mødes,

der findes dit kald !

R.I.P. Monti Juli 1999

Broget hingste føl e. Wyatt Earp til salg.

0
0
Svar på denne tråd

Hemmelig
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 12:30

Jeg tar telefonen selvom det er hemmelig nr der ringer. Hvis det er en jeg ik ønsker at snakke med, siger jeg det og lægger derefter på...

Man kan se det er mig der ringer, men man kan ikke tage oplysninger om min adresse osv.

- Heidi -

Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hannibal

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 12:36

Tjo, før havde jeg altid hemmeligt nummer.

Jeg brugte min telefon på jobbet som vikar, bl.a. i hjemmeplejen, og det er ikke alle fru Hansen'er der forstår at det er en privat tlf., så hvis man fx. ringer og siger at man kommer en halv time tidligere eller senere end planlagt, så kan de snildt få noteret nummeret.

Og de forstår ikke at det er en privat telefon, og at de ikke skal ringe næste dag for at høre hvem der kommer hvornår og om man ikke liiige kan tage Billed Bladet med og et franskbrød.

Derfor stod min mobil altid til at vise hemmeligt nummer.

Mvh Louise Hertz

*Queen Of F*cking Everything*

Citat "Mor til Franciska":

Louise Hertz - Queen of @!#$ Everything!

Sød pige med nogle gode holdninger!

-BASTA!!!

ACTION SPEED aka SPEEDY aka DYRET

0
0
Svar på denne tråd

Nightwish
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 14:12

Nej, jeg ringer ikke på hemmeligt nummer for jeg ved hvor irriteret jeg bliver, når nogen ringer til mig på hemmeligt nummer.

Og det sker faktisk ret ofte... ...nægter at tage den, når der bliver ringet på hemmeligt nummer.

Desuden, hvis det er vigtigt, så kan personen bare vise sit nummer.

Charlotte

Baptized with a perfect name
The doubting one by heart
Alone without himself

0
0
Svar på denne tråd

Ja jeg ringer
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 21:08

altid fra hemmeligt nr. hjemmefra - og somme tider fra min mobil.. Jeg tager ikke selv altid min tlf. hvis den ringer - uanset om det er hemmeligt eller ej, men ik altid jeg gider snakke i tlf. - og så må folk sende mig en sms..

Jeg er ligeglad om folk indtaler en besked på min svarer, for vil de mig noget ringer de nok igen..

Mette & Miss I´Will

Nok har den der nøjes.

0
0
Svar på denne tråd

jeps...
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 21:46

Tager den altid når det er hemmeligt nummer, er nemlig for nysgerrig til at lade være! Og er det nogen jeg ikke gider snakke med, jamen så får de det pænt at vide, og så lægger jeg på.

Når jeg ikke telefonen og ligger der ikke en besked, ja så har det jo nok ikke været vigtigt!

Ringer for øvrigt heller ikke med hemmeligt nummer, hverken på faatnetten eller mobilen. Selvom jeg engang imellem ville ønske at fastnetten var hemmelig sådan som de sælgere ringer Og gerne 2-3 gange på samme aften!

Leder efter afkom. Se denne efterlysning: www.heste-nettet.dk/fo...086/21086/

En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!

Medlem af AHNA

0
0
Svar på denne tråd

Det er
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 21:52

da en underlig mani at man ikke vil tage telefonen hvis det er hemmeligt nr

Ja vores fastnet ringer med hemmeligt, ikke fordi nummeret er hemmeligt for man kan godt få det oplyst. Men fordi vi er flyttet fra Odense til København og dengang var det først lige blevet indført at man kunne flytte nummeret med rundt i landet, men kun så det ringer med hemmeligt. Om det kan laves om, tja det har vi entlig ikke undersøgt.

Min mobil ringer ikke med hemmeligt.

PernilleKrake
0
0
Svar på denne tråd

Nix...
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 23:01

Nix, det gør jeg aldrig

Hilsen fra LISE

MANGLER DU EN GOD KALENDERGAVE TIL KÆRESTEN? Lad ham lukke sin indre brygmester ud! Beerkits, dvd'er, ølglas, gavekort mv. - www.maltbazaren.dk :)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg fatter stadig ikke...
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 23:56

.. hvorfor man ikke svarer, når telefonen ringer???

Er folk virkelig blevet så frygtsomme - at de tror, at alverdens ulykker rammer dem - eller perverse personer ringer uden at vise nr???

Er det ikke en menneskeret at ønske at være lidt anonym, når man ringer - eller sætter en annonce ind på en salgsside?

Er det "forbudt" at fravælge de fleste rundspørgeundersøgelser og frit kunne sætte en annonce ind på en internetside???

Jeg har mobiltlf, hvor nummeret vises, når jeg ringer op.

Jeg har fast hemmeligt nr. på min fastnettelefon - men jeg kan vælge at trykke #31# inden jeg taster modtagernr. (hvilket jeg faktisk gør ved en enkelt person, som jeg ved - ikke tager tlf. uden han kender nummeret).

Det er så HANS valg - og det respekterer jeg - men på den anden side set - så vil jeg da også gerne respekteres for, at JEG ikke ønsker at lægge mine personlige data ud - bare fordi jeg har en telefon!

De fleste mennesker, jeg kender - ved - at jeg ikke viser nr., når jeg ringer - og når de kan se,. at det er en "hemmelig" - så siger de: "Hej Nina". .*LOL*

Jeg mangler stadig oplysning på - hvad I gjorde FØR der blev display på telefonen - og I kunne se, hvem der ringede! ;-)

Venlig hilsen

Nina

0
0
Svar på denne tråd

Tilslutter mig nysgerrige NinaL ...
Forfatter: 
Dato:  01-12-2007 00:45

... hvad gjorde i før der kom display på telefonerne ??

Jeg kan forstå, hvis der er nogle, der reelt forfølger èn med utallige opkald døgnet rundt, ellers forstår jeg heller ikke denne paranoia.

Mvh. Lisbeth

PS. Jeg ringer aldrig med hemmeligt nummer og tager også telefonerne, uanset om jeg kan se nummeret, fastnettelefonen er desuden uden display.

Alle der føler sig ramt af janteloven, er folk, der ikke kan noget og er kede af, at andre har opdaget det.

Anders Lund Madsen

0
0
Svar på denne tråd

Hemmeligt nummer
Forfatter: 
Dato:  01-12-2007 08:28

Tja, grunden til mine bekendte ringer fra hemmeligt nummer. Det er ganske enkelt fordi de enten får rodet sig ud i noget skidt, eller ikke får fjernet skeletterne fra skabet.

Jeg fatter ganske enkelt ikke hvorfor folk ikke bare tager turen og får skidtet overstået.

Ja X'er kan være noget skidt, men som regel hører det op med en bestemt og seriøs samtale.

Når man får lavet noget @!#$, så er det jo nok lidt sværerer at få det ordnet, hvis man ikke vil stå ved det. Ude af øje ude af sind.

En beskendt skred fra sin foderregning og skylder mig stadig et par tusinde, hun fik sjovt nok hemmeligt nummer til hele familien, udskiftet deres imails og hemmelig adresse ved flytning.

Skimmel 1'er ca 143-145 høj, 16-18 år vallak Savnes.

.

Se efterlysning

.

www.heste-nettet.dk/forum/7/104754/ 104754/

0
0
Svar på denne tråd

Selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  01-12-2007 10:14

Jeg tager telefonen.

Der er ikke rigtig nogle problemer hos mig... For er det en der laver fis, så ligger jeg da bare på igen.

Jeg til gengæld heller ikke nogle "fjender" eller sådan der ringer til mig 24 timer i døgnet.

Så jeg tager telefonen.

-Min mening... I må meget gerne modargumentere hvis det lyster jer.

Hilsen Cathrine

» trainers, mariel dressursadel sælges, se præs. «

www.123hjemmeside.dk/cathrine-magic

0
0
Svar på denne tråd

Svare altid
Forfatter: 
Dato:  01-12-2007 10:16

Kan ikke se på andet end mobilen om det er hemmeligt eller ej, men jeg svae altid.

Frygter intet.

Illum

Jeg undskylder IKKE for stavefejl

.

manglende tegn eller tegnsætning.

Deal with it!

0
0
Svar på denne tråd

ikke hemmeligt
Forfatter: 
Dato:  01-12-2007 10:38

Jeg ringer aldrig med hemmeligt nummer

Hilsen Stina Med Perfekte Perfi
Og Måske Også Perfekte Stina
Lækker Passier sadel sælges
0
0
Svar på denne tråd

uhuhuuuhuhhu
Forfatter: 
Dato:  01-12-2007 11:10

jeg ringer med hemligt nr pga en episode for et par årside... med en dame på 46 der bildte mig ind at hun vare anne gadegård (var stor fan af hende, var cirka 10 - og lige startet med at chatte på en kæmpe side..) Siden det fik jeg hemligt nummer..

*** Engang Pony pige altid pony pige ***

~~~~

Cocktail, er dejlig pony.

~~~~

Drømmen om en pony varer evigt <3

0
0
Svar på denne tråd

Heeejsan
Forfatter: 
Dato:  01-12-2007 11:15

Heej ..

Nej jeg ringer heller ikke med hemmeligt nummer men kender godt at folk de ringer konstant med hemmeligt nummer men prøv og tag den næste

0
0
Svar på denne tråd

hemligt nr.
Forfatter: 
Dato:  01-12-2007 17:33

Ja jeg ringer med hemmeligt nr. , men den eneste grund er at jeg ikke kan finde ud af at slå det fra

Nu skal min mobil (min bedste ven ) også snart ud på dens sidste rejse (den har ellers fuldt mig tæt de sidste 2,5 år! Men nu vil den ikke mere..) , så kan jeg få en ny, hvor jeg kan slå hemmeligt nr. fra

A good horse is never a bad colour.
mine dejlige "ponyer"
Katinka og Thor. <3
*Akademisk*
0
0
Svar på denne tråd

hemmeligt nr.
Forfatter: 
Dato:  01-12-2007 17:46

jeg har hemmeligt nr. det er for at have fred for butikken..

knus lene

Rytter søges til 2 er pony på 140.. går m. dressur og s spring

www.lenes3d.dk

0
0
Svar på denne tråd

Spændingen..
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 07:50

Det er jo spændingen.. Spændingen i tidsrummet fra, at man registrerer at telefonen ringer, man fisker den op af lommen, kigger på displayet.. (og NU starter spændingen)... For HVEM mon det kan være ???

Derfor er det vigtigt at man, for sin sjælefreds skyld, ALTID svarer, når der bliver ringet med hemmligt nr. HVIS vedkommende opkalder, vælger IKKE at lægge en besked på svareren, så risikerer man at få førhøjet puls, ved at skulle tænke på HVEM det mon var der ringede, resten af dagen.. Eller indtil de ringer igen, selvfølgelig.

Med nr viser, véd man i det mindste HVEM det var, man ikke gad snakke med..

Blue Berry Hill - På hestens præmisser.

www.blueberryhill.dk

"Our greatest glory is not in never falling, but in rising every time we fall."

0
0
Svar på denne tråd

hemmeligt
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 19:40

tager heller ikke selv tlfen hvis folk ringer med hemmeligt nr, hvis de ikke tør at vise hvem de er snakker jeg ikke med dem, så må folk lægge en besked eller skrive sms hvis de kun kan ringe med hemmeligt nr. sådan er det bare

Ny hest, men den samme dejlig kæreste, i de sidste 2 år

0
0
Svar på denne tråd

Nej det gør jeg ikke
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 19:43

og tar heller ikke tlf når folk ringer med hemmeligt nummer.

Think for yourselves and let others enjoy the privilege to do so, too.
~ Voltaire ~

0
0
Svar på denne tråd

Underligt
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 20:44

Ja - underligt,som folk skal sættes i "bås", hvis de ikke viser nr., når de ringer.

Jeg har fast hemmeligt nr. på min fastnettelefon.

Det skyldes ikke "lig i lasten" - gamle eller nye "fjender" - eller at jeg ikke "tør" vise mit nr.

Det skyldes simpelthen, at jeg valgte det i sin tid - og sådan er det fortsat.

Men når nu vi "skyldige" udi alt muuuligt og umuligt, som sikkert har lig i lasten - er skumle eller har andre svagheder - så vil jeg da lige påpege, at det dog er utroligt så paranoide folk er!!!

Tænk - at folk ikke TØR at tage telefonen, hvis de ikke kan se, hvem der ringer???

Hold da op mand! *LOOOL*

Jamen - selvfølgelig ringer jeg da kun fordi jeg har tænkt mig at bombe pågældende paranoide person dagen efter. *GGG*

"Christ". *LOL*

Grin fra "hemmelige Nina"

Som stadig undrer sig over, hvordan kommunikationen foregik i "gl." dage - hvor man ikke kunne aflæse telefonnummeret på displayet. ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider