Ja, ved godt det ikke er noget at tude over. Men øv, hvor jeg altså ærger mig. Vi har, imorgen aften, lanciers fest ude på mit gymnasie. Det foregår sådan, at alle 3.g'ere er dressede op til den store guldmedalje. Alt er tilrettelagt efter kunstens regler og alle glæder sig med store smil. Det gjorde og gør jeg da stadig også, men hold op hvor er det altså bare ærgeligt, når ens frisør ringer dagen inde, og siger at hun er blevet syg.
Der er ikke noget at gøre ved det, for jeg er sikker på, at når frisøren ringer og melder sig syg dagen inden, er det nok alvorligt. Men hold op, hvor jeg ærger mig.
Jeg havde regnet med, at jeg skulle ha sat mit hår så flooot op. Vi har faktisk næsten ikke snakket om andet, os piger, inde i klassen. Ja selv drengene, har glædet sig til at se, hvordan vi kommer til at se ud. Men nej. Ikke jeg. Men jeg må vel finde på et eller andet kreativt.
Har i nogle foreslag til nogle flotte frisure?
Mit hår er langt, og med krøl. Krøllerne er ikke så slemme, at de ikke kan glattes ud, så alt kan næsten laves ved mit hår. Selv havde jeg tænkt på bare at tænde for krøllejernet og så få det hele krøllet(i ved, sådan nogle prinsessekrøller) og så måske bare have det løs. Min mor har lovet, at hun gerne vil hjælpe mig, heldigvis, og tak søde mor 
Men, kom frisk, kære hn'ere. Nu bliver i nødt til at hjælpe mig, ellers ved jeg ikke hvordan det skal komme til at gå i morgen.
På forhånd tak