Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Gallafrisure, nogle ideer?
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 15:44

Ja, ved godt det ikke er noget at tude over. Men øv, hvor jeg altså ærger mig. Vi har, imorgen aften, lanciers fest ude på mit gymnasie. Det foregår sådan, at alle 3.g'ere er dressede op til den store guldmedalje. Alt er tilrettelagt efter kunstens regler og alle glæder sig med store smil. Det gjorde og gør jeg da stadig også, men hold op hvor er det altså bare ærgeligt, når ens frisør ringer dagen inde, og siger at hun er blevet syg.

Der er ikke noget at gøre ved det, for jeg er sikker på, at når frisøren ringer og melder sig syg dagen inden, er det nok alvorligt. Men hold op, hvor jeg ærger mig.

Jeg havde regnet med, at jeg skulle ha sat mit hår så flooot op. Vi har faktisk næsten ikke snakket om andet, os piger, inde i klassen. Ja selv drengene, har glædet sig til at se, hvordan vi kommer til at se ud. Men nej. Ikke jeg. Men jeg må vel finde på et eller andet kreativt.

Har i nogle foreslag til nogle flotte frisure?

Mit hår er langt, og med krøl. Krøllerne er ikke så slemme, at de ikke kan glattes ud, så alt kan næsten laves ved mit hår. Selv havde jeg tænkt på bare at tænde for krøllejernet og så få det hele krøllet(i ved, sådan nogle prinsessekrøller) og så måske bare have det løs. Min mor har lovet, at hun gerne vil hjælpe mig, heldigvis, og tak søde mor :)

Men, kom frisk, kære hn'ere. Nu bliver i nødt til at hjælpe mig, ellers ved jeg ikke hvordan det skal komme til at gå i morgen.

På forhånd tak :)

Mvh.

Regina Sørensen

Nu med RDH hoppe, Wega

0
0
Svar på denne tråd

Ring til en frisør
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 15:47
i nabobyen.

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

jamen dog.
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 15:56

Jamen problemer er jo desværre, at alt er booket. Det er jo alle piger på gymnasiet der skal ha sat hår, og så mange frisører er der desværre ikke. Og så, har de fleste saloner også lukket nu, så det vil alligvel være for sent.

Mvh.

Regina Sørensen

Nu med RDH hoppe, Wega

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 16:31

Mit hår så sådan her ud da jeg var til gallafest med gym

Det var min søde veninde der havde været så sød at hjælpe mig..

Det tog ikke mer' end 10 min og en hel flaske hårlak

Jeg har desværre ikke nogen billeder af håret sådan "ligepå".

Men på den anden side er det ligesom rullet ind.. Hvis du kan forestille dig det?

Håber du finder en løsning, så du kan blive stylet helt op til den store dag!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 16:44

Jeg var til frisør, men hun krøllede mit hår og satte en lille knude hvor hun satte krøllerne sådan lidt løst med hårnåle det blev et rigtig flot resultat og det blev kommenteret meget om hvor flot det var.

Jeg ville nemlig ikke have det alt for opsat, så det kunne være en ide?

Synes det ville være synd hvis du havde lyst glattet hår men lave prinsesse krøller lyder bestem osse flot.

Held og lykke med det..:)

/Camille

0
0
Svar på denne tråd

jamen dog.
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 17:00

Tak for jeres ideer. De er gode. Min mor vil hører hendes veninde om hun evt vil komme op og hjælpe med at sætte mit hår. Ingen af dem er specielt gode til det, men alt hjælp kan jo bruges lige nu :)

Plamadeus: Dit er rigtig flot, men hold op det ser svært ud :)

Camille: Hvordan mener du, var det sat op i en knold eller hvordan?

Mvh.

Regina Sørensen

Nu med RDH hoppe, Wega

0
0
Svar på denne tråd

hmm ?
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 17:35

.. Du kunne evt. også prøve at krølle hele dit hår med krøllejern, og derefter sætte det op forskudt, så det nærmest hænger ned, bagud - også bare have en tot til at hænge ned ad siden, nu ved jeg jo iik om du har langt pandehår, men er det tilfældet ville det være super flot hvis du satte det sådan. Det plejer jeg at gøre til fester, hvor det skal sidde ekstra flot ... I med en masse hårnåle også en masse hårlak.

- Du må lige sætte nogle billeder ind når du får sat din frisure

Lasse mitliv - (LL)

Jeg tror på lægerne kan gøre noget ved din leukæmi!

Du er noget af det bedste der er sket for mig.

Linka - Vi glemmer dig aldriig !

Vestergaards In-zeit! - Tico - Calypso - Tulle

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 17:44

Mvh. Christina

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 18:37

www.oestrogen.dk/ show_page.asp?PageID=3390

Her kan du se hvordan man laver den frisure der er billede af længere oppe.

Nederst på siden er der desuden link til andre frisurer.

Mvh Louise
*
At vove, er at miste fodfæstet et øjeblik - ikke at vove er at miste sig selv
Søren Kierkegaard

*
- Så er det bestilt! :D
0
0
Svar på denne tråd

mit var
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 19:03

lavet hosen frisør, men en veninde og mig efterlignede det faktisk lige i weekenden.. det er overhovedet ikke svært, kræver bare en masse hårlak. Så er det bare lige om det er din stil??

Det er mig med hanekammen

Held og lykke med frisuren

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 19:14

jeg rendte selv ind i samme problem i sommers - men gudskelov for en venindes søde mor og hendes krølle dimser

Jeg er selv ret god til at flette fransk fletning, så jeg startede med at flette - med meget små totter så det så pænere ud. Når jeg så lige havde flettet ned på "den anden side af hovedet", satte jeg en elstik i med sådan lidt pynt der matchede min kjole. Alt det løse hår blev så krøllet op i prinsessekrøller og oversprayet med hårlak.

Det blev super flot! Men desværre ikke noget billede på computeren

*Anne*

~ Hestens fejl er rytterens fejl ~

Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning

BM herre volley elite - nu med fanklub :) Yeah, så snupper vi titlerne i år!

0
0
Svar på denne tråd

jamen dog.
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 20:38

Tak, for alle jeres ideer. Tror jeg kan bruge rigtige mange af dem i morgen, når det går løs. Håber bare det bliver godt :)

Mvh.

Regina Sørensen

Nu med RDH hoppe, Wega

0
0
Svar på denne tråd

gallahår.
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 21:11

Se billeder af mit gallahår på min præs. Det hele er blevet krøllet :)

/Lindis
Tidligere kendt som L.H. Paradico
Lejlighed i Odense V,C eller NV søges omkring februar 2008
min. 40 kvm, maks. 3000 kr. i husleje
0
0
Svar på denne tråd

Fletninger
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 21:47
Jeg plejer at få min gode veninde til at sætte mit lange hår helt gratis, og hun er super god til det. Da vi var til bryllup sidste sommer, stod den på fletninger foran (lidt a la en fransk fletning i hver side, dog med sideskil) og det nederste hår krøllet og sat op i en stor knold - undervejs blev frisuren dekoreret med en hvid rose fra festen. Flere forskellige fletninger og lidt krøl synes jeg virker rigtig godt, og det er noget, man godt selv kan klare med lidt tålmodighed, fikse fingre og en masse Elnett. Håber du finder en løsning og får en fantastisk fest med fint hår :)

0
0
Svar på denne tråd

krøller er godt
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 01:23

mit hår som det var sat op til bryllup i maj.

alt håret avde været krøllet op, derefter tager man og laver en "hanekam" derned af og vupti smart fritz, syntes jeg selv. og den fungerer også med længere hår, så er det jo bare at slutte af med en stor prinsesse krølle.

ellers så kan du tage nede fra nakken og nærmest sno håret sammen inden under så det bliver stramt og glat under neden, derefter tage resten af håret i mindre totter og sætte op på hovedet så det giver spil og fylde.

men det er self. også lidt svært at sige når jeg ikke ved hvor langt hår du har.

Mvh. Mette

0
0
Svar på denne tråd

jamen dog.
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 06:48

Mette Dior: Det er lidt i stil med dit, jeg regner med at vi måske kan fixe. Mit hår, bliver så bare meget længere, men det tror jeg ikke gør noget. Og hvis, alt går glt, kan jeg jo altid bare have løst hår. Vil i ikke, alle, krydse fingre for at det kommer til at gå godt og at jeg bliver smuk omend hvad :)

Mange tak for jeres hjælp og foreslag. I gør det pludseligt meget nemmere at skulle sætte det. Mange tak :)

Mvh.

Regina Sørensen

Nu med RDH hoppe, Wega

0
0
Svar på denne tråd

krydse fingre..
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 10:52

jeg krydser fingre og sender gode tanker :)

held og lykke med det hele og nyd din gallaaften - det er vikelig sjovt!!

/Lindis
Tidligere kendt som L.H. Paradico
Lejlighed i Odense V,C eller NV søges omkring februar 2008
min. 40 kvm, maks. 3000 kr. i husleje
0
0
Svar på denne tråd

Resultat...
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 15:35

Hvordan blev resultatet så..? :-)

Mvh. Cat - Stud.med.vet

"Gratis" fotografering tilbydes - se præs.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider