|
|
| Hvornår er aldersforskellen for stor??? |
| Forfatter:  |
Chulek ♥mana♥ |
| Dato:  |
28-11-2007 19:23 |
|
Hvornår er aldersforskellen for stor i kærlighedslivet? Er det en forskel om det er kvinden der er ældre end manden? Hvad ville i tænke hvis jeres søn på 20 fandt en der var 10 år ældre? Eller omvendt? Kan såen to godt nå det samme punkt i livet sammen, eller er det helt utopi??? Spørger fordi jeg har et dilemma, efter jeg er blevet total forelsket i en, som så har vist sig at være 10 år yngre end mig.( nej, det vidste jeg ikke før det var for sent). Det er helt gengældt... og så burde det vel være fino? Men jeg har bare en mindre frygt for, hvordan andre vil se på det...??? sååååå hvordan ser folk på sådan noget??? ( jeg ligner ikke en på 30, andre tror oftest at jeg er 23-24)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
chiqvocats |
28-11-2007 19:27 |
|
Hvis det føles godt og rigtigt for dig... Så da hul i hvad andre måtte tænke.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det ville ikke |
HHansen |
28-11-2007 19:28 |
|
genere mig. Måske kunne det få ham til at opføre sig fornuftigt (sønnen altså ) Anyway, det er folks eget liv, og jeg ville helst ikke blande mig i hvem mine børn er kærester med. Aldersforskel eller ej.. tja, betyder det så meget?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej... |
|
|
Jeg personlig syntes at det er op til folk selv.. Det er ikke ens venner der skal leve med den kæreste man finder... Men folk er så nemme til at dømme.. hvis man harmoner med vedkomnet, så må ens omgangskreds finde sig i det, det er ikke dem der skal leve sammen med vedkomnet.. Ja det var så lige min mening.. knus lene
Rytter søges til 2 er pony på 140.. går m. dressur og s spring www.lenes3d.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aldersforskel |
Tine85 |
28-11-2007 19:30 |
|
Det er et meget ømt emne det med aldersforskel  Men for at gøre en lang historie kort, så vil jeg mene at det er vigtigt at man gør op med sig selv hvad man søger! Altså er det bare en kæreste ligenu og her og bare såen for sjov ELLER er det dit livs kærlighed du søger, for med det handler det jo om at være på samme sted her i livet hvis man skal fungere sammen Altså hvis den ene part stadig render rundt med skoletasken og den anden prøver at leve livet i overhalingsbanen for at få succes kan der komme voldsomme gnidninger  Men i bund og grund ser jeg det ikke som nogen hindring, men personligt fortrækker jeg manden skal være ældre end kvinden!
M.V.H Tine ***Vær dit eget ikon*** (") (") ('.' ) (")-(")
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
HNielsen ♥Trundte♥ |
28-11-2007 19:31 |
|
jeg er 27, 28 i dec... min kæreste er 22 fylder 23 i maj. vi har været sammen i snart 3 år. Jeg kan ikke se at der er noget problem... kærlighed har ingen alder. der var da lidt snak i starten, og der kom da kommentare, men det er gået over...og for øvrigt kan andre også være ligeglade...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min mening |
|
|
Hvis du føler det er rigtigt, er der vel ikke noget forkert i det. Det kan jo så være jeres forældre ikke synes det er så fedt igen, men dem om det! I er jo voksne mennesker. Og hvis I fungerer godt sammen, kan jeg ikke se, hvorfor nogen skulle blande sig. Min kæreste er også yngre end jeg - godt nok kun 2 år og vi fungerer fint sammen - har kendt hinanden i over 8 år nu. Men det kommer vel også an på, om han er moden af sin alder eller ej - og om du stadig er en "drenger*v" - sådan tror jeg det er her 
Mette Isabella Molly - 15. juni 2007 Jeg skal giftes 12/7-08 pænt, tæt, 133 liters akvarium til salg - Kbh Ø Star Shine søger (spring?) part - tirsdag, fredag og søndag - bor i Lynge - skriv for info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anbefaling! |
Tina *Germ* |
28-11-2007 19:37 |
|
Min kæreste gennem de sidste 3 år er 7 år yngre end mig. Jeg holdt ham 10 skridt fra livet i sådan ca...3 uger...men Amor havde tilsyneladende andre planer end jeg. Spring ud i det og nyd det! Det kan kun anbefales 
Forget love - I'd rather fall in chocolate!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjah... |
|
|
Mvh. Cat - Stud.med.vet "Gratis" fotografering tilbydes - se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum bum |
Chulek ♥mana♥ |
28-11-2007 19:37 |
|
Om det er den eneste ene jeg søger.. det ved jeg ikke. Lige nu tager jeg bare en dag af gangen, og nyder selskabet Han er modsætning til det jeg før er gået efter( også alders-mæssigt ), og tror at det er det der har fanget mig. Min eks var meget stille og rolig kontor-mus, hvor det vildeste han kunne finde på, var at fræse ud efter brænde iført nattøj. Nå, må vel lade folk snakke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er jo |
|
|
sammen med en gut der er næsten 8 år yngre end mig Han havde 20 års fødselsdag for en uges tid siden og jeg fylder 28 i januar  Og det har der altså godt nok ikke været ret mange løftede øjnbryn over - hverken fra min families side eller fra hans - selv om der blir gjort tykt grin med det tit og ofte. De fleste af hans venner tror han er fyldt med løgn når han fortæller dem min alder - og mine venner tror han er ældre end han reelt er... MEN når det så er sagt så er vi jo "vant til" at det er omvendt - altså at manden er ældst i forholdet sådan generelt set - især når der er flere år imellem så lidt røg kan man altså ikke rigtigt undgå  Du kan forrestn - sku du være interesseret i mine oprindelige tanker læse mere her: www.heste-nettet.dk/forum/25/437390/ 437390/ Og forresten: Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig om den kommer igen! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aldersforskel |
|
|
Min mand er 12 år ældre end mig og det har vi aldrig haft problemer med, hvis man er forelsket så skid hul i aldersforskelen og nyd det. held og lykke med det Mvh. Rikke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Alder... |
|
|
Tjah .. Min x-forlovede var 10 år ældre end mig .. Det var nu på ingen måde aldersforskellen der gjorde ende på forholdet.. Og nu bliver jeg scoret på af en 9 år ældre mand.. Også der er der slet ingen problemer med aldersforskel.. Den anden vej rundt har jeg så aldrig prøvet, en yngre fyr og kunne heller ikke forestille mig at prøve.. Men tror nu på at alder blot er et tal.. Det vigtigste er at man mentalt er samme sted.. God vind med det.. 
MVH ManEater, Nu Permanent Jyde igen.. Hyggehest/pony søges i cykelafstand fra 6064 Jordrup
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke aldersforskel, men hvornår. |
|
|
Ganske simpelt, når den ene er teenager og den anden voksen. Så er aldersforskellen for stor. For hvad har disse 2 lige tilfælles?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er nok .. |
|
|
.. ikke normalt at høre om dette fra en mand, but here it goes fra den anden side af lejren så at sige .. Jeg har selv prøvet, indtil for nyligt, at være i et seriøst forhold til en 14 år ældre kvinde. Der er ingen tvivl om at vi på det personlige plan matchede hinanden rigtig godt, nærmest soulmates og vi vil hver for evigt have en plads i hvert sit hjerte - vi havde det pragtfuldt sammen i alle henseender når vi var sammen (jeg i DK, hun i USA) .. Og hvor jeg nu er 34 og hun 48 gjorde aldersforskellen ikke det store. Det bekymrede mig faktisk ikke, selvom jeg forinden havde forsvoret at hun max. måtte være 2 år ældre, helst yngre. Men sådan er livet jo nu engang .. Livets cyklus er jo som en halvbue der står op - halvvejs er man 40-50 år og den hælder ikke meget til hverken den ene eller anden side, nærmest flad. Men i enderne, altså fra man er barn/teenager og man er 10-20 skridt fra graven, der er jo en voldsom udvikling/ændring i ens liv, både personligt men også fysologisk. Som en skriver, det er hvornår i ens livscyklus forholdet sker .. For hvad nu 10 år nede af vejen, eller 15 år - så er jeg 44 og hun 58. Eller når hun går på pension, så har jeg stadig 14 år tilbage på arbejdsmarkedet. Lidt ligesom en 16-årig der kommer sammen med en 30-årig. Og hun har sine børn som er i tyverne og hvad nu hvis jeg gerne vil have en pusling eller to i nærmere fremtid, det er jo afskrevet med hendes alder. Jeg ville lyve for mig selv hvis det ikke på det et senere tidspunkt ville bekymre mig selvom jeg erkender jeg ikke kan planlægge bare 2-3 år fremad .. I enderne af ens livscyklus bliver forskellen jo så meget meget større end halvvejs i ens liv og hver persons ståsted i livet endnu mere synlig og dermed forskellen endnu mere synlig .. Så medens legen var god valgte vi alligevel at lade fornuften sejre og splittede som bedste venner. Snakker ofte stadigt .. Det var så ikke det eneste vi løb sur i. Den lille sø ved navn Atlanterhavet gjorde også sine besværligheder med at mødes, da jeg er nødt til at være i EU p.t. pga. arbejde .. Så det var ikke på det personlige plan der gjorde vi splittede. Det var alle de eksterne faktorer vi løb sur i samt tvivlen om fremtiden pga. aldersforskellen. Og dem skal du nok være bevidst om at de før eller siden vil spille en større og større effekt. Nu er 10 år så heller ikke 14, men stadig er det derop ad .. Your choice .. - Martin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Sylvia: En teenager og en voksen - det må vi da næsten høre ind under Og hvad havde den 16-årige tøs så til fælles med den 26-årige fyr? En hel del viste det sig jo... Jeg synes altså ikke man kan generalisere og sige at bare fordi den ene part er teenager har man ikke noget til fælles Vi havde jo sådan set kendt hinanden i over et år, og gået op og ned ad hinanden al den tid... Vi kendte hinanden ret godt, og svingede vildt godt med hinanden.. Vi kunne stå og snakke i flere timer, og selvom det blev mørkt stod vi udenfor og snakkede videre indtil jeg tog mig sammen til at cykle hjem.. Vi havde hestene til fælles, vores humor og meget andet... Kan ikke rigtig se hvad vi manglede at have til fælles som er et "krav" for at et parforhold kan fungere  Og her snart 3 år senere må jeg jo stadig melde mig under fanerne som teenager - jeg fylder først 20 om 2 mdr 
Mvh. Cat - Stud.med.vet "Gratis" fotografering tilbydes - se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stor forskel |
|
|
En klassekammerats far fyldte 80 sidste år... Sønnen er 25. En god (mandlig) ven af mig er 26 - kæresten er 37 og de har holdt sammen i lang tid efterhånden, og er lige flyttet sammen. Så er det lykken - så er det lykken. /Lene
Med part på Basse, og en gang i mellem på Regina - Fordi Gamle Hopper Er Bedst! Hvad skal jeg sige, mine ord Vil ikke meget sige O Gud hvor er din visdom stor Din godhed, magt og rige.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke alderen... |
|
|
Alderen i sig selv har vel sådan ikke så meget at sige. Men som flere nævner er det nok mere hvor man er i livet. Hvis fx kvinden er 40 og manden er meget yngre, måske 20, så KAN det være mere et mor/søn agtigt forhold. Det forhold tror jeg hurtigt kvinden bliver træt af... Eller hvis manden er 40 og har 4 børn og 2 ekskoner og finder sig en pige på 20 der jo sagtens kan leve med at hun aldrig skal ha børn osv og pludselig begynder hendes bio-ur at tikke... I min familie er min mand 7 år ældre end mig, det synes jeg ikke er den store forskel og vi har sådan ca fulgtes ad af "stigen" i alle årene (15 år efterhånden...) Min mor har fundet sig en mand der er 10 yngre og de passer super fint sammen, de prioterer det samme, byture for "voksne", en overnatning hos/med børnebørnene. Og så er de begyndt at rejse lidt sammen, noget som ingen af dem rigtigt har dyrket før men som de nu har fundet sammen om. Så alder synes jeg ikke direkte har "ansvaret" for om et forhold kan lykkes. Det er mere hvor langt man er i ens "udvikling".
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
maikenm |
28-11-2007 22:32 |
|
Den sommer jeg var 30, mødte jeg en rigtig sød og lækker mand. han var 21, og jeg var enlig mor til to piger på 4 og 7 år. Havde han været som de fleste 21-årige var det aldrig gået, men vi er stadig sammen nu 4 år senere, og vi tænker aldrig over aldersforskellen. Kun når vi snakker tøj og film fra vores barndom. Morer os over at da jeg blev konfirmeret, kørte han stadig med støttehjul, og da han var 14 fødte jeg mit første barn. Folk tror vi er jævnaldrende, sikkert fordi jeg ser 10 år yngre ud!  spring ud i det, det kunne jo blive fantastisk!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum bum |
Chulek ♥mana♥ |
28-11-2007 22:41 |
|
Åhhh.. hvor er i bare dejlige alle sammen!!! I gør mig i så godt humør over aller jeres positive erfaringer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Man skal |
|
|
altså lade være med at sætte så mange begrænsninger for sig selv og i stedet prøve at leve efter mavefornemmelsen! Den siger altså en meget godt om hvorvidt det man har gang i er godt for en eller ej efter min erfaring 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Man siger jo at alder bar er et tal.. Og der er vel noget i det. For fordi man møder en der er 10 år ældre end en behøver personen ikke umiddelbart være mere moden end en selv. Det kommer vel an på hvor i livet man befinder sig rent mentalt  Jeg har selv haft en kæreste der var 8 år ældre.. Det var intet problem med alderen. Og sys heller jeg kan huske der var nogen der pegede fingre af os, men det hele endte faktisk fordi HAN skulle have hornene rendt af sig. Jeg tror virkelig han blev klar over det fordi han mødte mig der var det yngre, og alligevel var jeg det mere voksen. En kort overgang så jeg også lidt til en fyr der var 5 år ældre end mig, hans forrige kæreste som han havde kendt nogle år, var 10 år ældre end hende. Og jeg må indrømme at det at hans eks var 15 år ældre end mig fik mig til at føles som" lille Katrine der lige er startet i børnehaveklasse og har fået nyt penalhus", hehe.. Det er selvølgelig også en lidt anden situation fordi det jo var hans eks. Men det var nu ikke noget dårligt i mine øjne, jeg følte mig bar lidt mere speciel fordi han valgte mig når hans eks ellers var det ældre. Men jeg må så indrømme at da min kære mor der nu er 42 år, præsenterede mig for hendes nye kæreste på 25 år, var jeg ved at falde bagover. Det var jo sådan set den" aldersgruppe jeg fillede rundt med". Og min kæreste er ligeså gammel. Jeg tænkte desværre nok i starten hvad min mor så i ham, fordi jeg jo sys hun var det mere voksen, hun var jo min mor. Men hurtigt fandt jeg ud af der ingen grund var til at tænke sådan  Godt nok holder min mor sig ret godt, og ser brandgodt ud, men jeg sys alligevel til sidst det egentligt var lidt "sejt" af hende. Og han var alletiders fyr  Igen, det kommer an på hvor man befinder sig rent mentalt. Fordi man finder en på samme alder som en selv, er det jo ikke sikkert personen er samme sted i sit liv  Man skal da bar følge sit hjerte, det er jo en selv der skal leve med det. Og føles det rigtigt, hvorfor så smide håndklædet i ringen bar pga et tal??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
|
|
Det blev for gammelt da min mor var 18 og min far 41 da de fik mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Anja90 |
29-11-2007 07:43 |
|
Det gør ingenting med alder. Jeg er 17, min kæreste 28. Har været sammen i over 2 år nu. Og bor sammen. Så kan man godt.
Anja <3Muggi´Joe & Hector<3 <3Elsker min lille jyde og min dejlige shire<3 Muggi´Joe & Hector Power!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aldersforskel |
|
|
Du skal simpelthen bare gøre som du/I føler er rigtigt! Der er jo jeres liv, og kun jer der kan gå glip af det dejlige I kan få sammen!! Min onkel er gift med en kvinde der er 27 år ældre end ham selv. Hendes ældste barn er ældre end ham. Hendes børnebørn kunne have været hans egne børn - og de ældste kun lige!!! MEN de har nu været sammen i snart 30 år - siden han var helt ung! Selv om det er tydeligt at der er stor aldersforskel på dem, så har DE valgt at de er ligeglade hvad alle andre siger. De har et vidunderligt liv sammen, og selv om hun nu er sidst i 70erne og forlængst pensioneret, og han kun i starten af 50erne og har mange års arbejde foran ham - ja så er der ingen tvivl om at de virkelig har det godt sammen. De er da vildt heldige at elske hinanden i så mange år. En tante der snart er 60 har tilgæld fundet en fyr på 30! Yngre end hendes egne børn!! De er helt vilde med hinanden, men det er på lånt tid, for han vil have børn, og det bliver jo klart ikke med hende. Men de nyder den tid de har med hinanden indtil han ikke "vil" mere. Så lad nu være med at gå glip af noget der kunne være rigtig rigtig godt ikk!! Mange hilsner Anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
HeleneJ |
29-11-2007 09:32 |
|
Der er en som jeg godt kan lide, som er 24 år - jeg er 16 år. Men vi er dog ikke andet end gode venner.
Hilsen Helene Nu med: Dværghamster Speedy gon charles og hunden Mie R.I.P. Martha 4. feb. 07-9. maj 07. Stald Hesselbjerge - et godt sted at være...!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| no problemo |
|
|
Min kæreste er 7 år ældre end mig og nu, efter 1 ½ år er vi stadig sammen. Vi bor i lejlighed sammen og har to dyr sammen. Der er ingen tvivl om at han er den jeg vil tilbringe mit liv sammen med.  Så spring ud i det! Men som Jose også siger, skal man være forberedt på de komplikationer og situationer der kan komme pga den aldersforskel der er, men så længe man selv synes man kan klare det og man er vild med fyren skal det nok gå. Held og lykke 
.. Trine .. Samson - I LOVE YOU! ♥ <3 B.M.F .. glemmer jer aldrig! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er |
|
|
ikke alderen, der skal være afgørende i et forhold. Det er, om man elsker hinanden og at kemien er der. Kender flere par hvor den ene er mere end 10 år ældre end den anden part. Både hvor kvinden er ældst og hvor manden er. De er perfekte par og har det fantastisk sammen. Mærker det rigtigt, ja så er det rigtigt 
Stald Petit v. Tinna og Peter Knudsen opdræt af Dansk Varmblod og islændere. besøg vores hjemmeside www.stald-petit.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dengang mor var dreng... |
Gitte (Tyran) |
29-11-2007 11:20 |
|
ahem.. ja.. jeg selv har været sammen med 2 fyre som var hhv. 7 & 8 år ældre end mig, -og det gik sådan set også fint nok, det var ikke alderen som gjorde at vi gik fra hinanden.. men dog vil jeg sige at jeg er glad for at min nuværende kæreste(forlovede om i vil) kun er 1½år ældre end mig, for vi har væsenligt mere tilfælles end jeg nogensinde ville få med en af de andre, -igen ikke kun pga. alder, men pga. vi mentalt´er "samme sted".. min bedstemor var 17 år yngre end min bedstefar, de har fået 6 børn, hvor den ældste er 25 år ældre end min mor, og født da min bedstemor var 16.. men de holdt sammen hele livet, nåede bla. at have guldbryllup, -og ingen tvivl om de var glade for hinanden.
mvh. Gitte & Julie & Tyran.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| woopwoop |
|
|
Jeg vil ikke sige at man kan bestemme det ved at sige et bestemt nummer - som før nævnt, har det også meget at gøre med, hvor man er i livet. Jeg er på sin vis enig med Sylvia: er den ene teenager og den anden voksen, så er der da ét eller andet galt. Ligemeget hvad, så kan en 16-årig ikke være lige så moden som en 28-årig; og hvis det er sådan, så burde den 28-årige vidst lige til at tænke et par gange ekstra. En på 35 og en på 47 ville lettere kunne gå an, hvis du spørger mig.
Kia med Gabriel at the end of the road, you'll find what you've been longing for I know 'cause my feet have the scars to show
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Anja90 |
29-11-2007 12:59 |
|
Okay. Men hvis man nu har kendt hinanden længe, og kender hinanden. Ja så er det da vel ikke anderledes end hvis det er en på 35 og 47? Min kæreste og jeg havde kendt hinanden i 4 år inden vi begyndte og være sammen. Jeg ser ikke der er noget galt der? Vi passer jo sammen. men ja. For 2 år siden da vi startede med at være sammen, var der da også mange der havde ondt i røven af det. Men det var jo ikke vores problem. Nu ser folk det på en helt anden måde. Og folk der ikke ved det kan ikke se aldersforskel.
Anja <3Muggi´Joe & Hector<3 <3Elsker min lille jyde og min dejlige shire<3 Muggi´Joe & Hector Power!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
Britthn |
29-11-2007 13:18 |
|
Helt personligt, så er min grænse dér, hvor den ene part teknisk set kunne være forælder til den anden - En 13-14 år må være maks. Når det er sagt, så ved jeg godt, at der sikkert findes fantastiske eksempler på, at forhold med større aldersforskel kan gå helt fint. Jeg har dog set flere eksempler på, at det ikke holder i længden. Pludselig bliver manden eksempelvis "gammel" og vil have ro, mens kvinden stadig har ild i rumpen... Jeg er 32 og kan ikke engang forestille mig at være sammen med en i 40'erne. Et kid på 22 lyder sku' heller ikke sjovt. Jeg plejer at sige, at en mand skal være født i 70'erne ligesom mig 
Kh. Britt Welsh Partbreed og Welsh Cob - mit valg Maglehøj Knightley og Valhallas Abigail Et par af verdens smukkeste heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| se det fra |
|
|
den lyse side. Når du engang er 20 år ældre vil alle dine veninder misunde dig ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
aldersforskel bliver mere og mere normalt - specielt i jeres alder. jeg har selv en kæreste der er 6 år ældre end mig (jeg er 16, han er 22) det tog lidt tid for min mor at vænne sig til det, men det var alt. og i den alder vi er i, er det trodsalt en stor udvikling der sker. (og guuud, hvor kan det være irriterende når han bliver ved med ''bare rolig, den tid har jeg også været igennem da jeg var på din alder'' )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum bum |
Chulek ♥mana♥ |
29-11-2007 16:02 |
|
" voksen og teenager passer ikke sammen". Nu er det sådan, at overgangen fra teenanger ligesom er overstået i det her tilfælde. Han har haft en barsk opvækst og har været nødsaget til at være mere moden end han egentligt er. Alt dette ved jeg godt kan være et problem. Men det vil jo være et problem i alle forhold han indleder. Vi har ikke så mange fælles ting sammen( endnu), men jeg tror på at tingene sker af en grund. Han er mere opmærksom og omsorgsfuld end mine tidligere kærester. Måske er jeg rendt ind i ham fordi jeg kan være der for ham og omvendt, aldersforskel og fordomme eller ej. Det er det jeg er nået frem til i dag... og er glad for det:O)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Tina *Germ* |
29-11-2007 16:16 |
|
Arhh...må liiige: Min kæreste (som nævnt tidligere, 7 år yngre end mig) er den mest "modne" mand jeg har haft et forhold til. Også derfordi at vi er sammen idag. Og så er han jo lækker ad h... til  Har også haft kærester der var 5-8 år ældre end mig - bare ikke på samme stadie rent mentalt som mig. Om de var umodne eller jeg bare er "gammel af sind" kan jo så diskuteres. Alder er kun et tal - det handler jo om at man "svinger" sammen. Følg dit hjerte.
Forget love - I'd rather fall in chocolate!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hvis I to ikke føler, at aldersforskellen er for stor - ja så er den ikke for stor. Så lad andre mennesker tænke, hvad de vil!!! Éns alder er jo ikke nødvendigvis et udtryk for éns modenhed. Hvis man har det godt sammen og vil de samme ting, så betyder de år jo ingenting. Spring ud i det, hvis I er forelsket. 
*Snepony* "A woman travels the world over in search of what she needs and returns home to find it" *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aldersforskel |
|
|
Har ikke læst alle svarerne.. Men hvad hvis en teenager på 15-16 år, var forelsket i en mand på 35 år? Ville de nogensinde kunne få det til at køre? Ville man blive stemplet som "underlig"? Ja kom med jeres mening om det.. Min egen mening er baseret på en virkelig hændelse.. En af mine bekendte/veninde på 16 år var sammen med en mand på 32.. Vi andre, altså hendes veninder/bekendte, syntes det var underligt, og lidt klamt! Men man skulle bare vænne sig til tanken, for efter 1 måned, var det okay.. De var sammen 2 mdr. tror jeg det var.. Han slog op, fordi han ville videre med sit liv, og have en mere moden "dame", og måske børn, sagde han.. Fordi efterfølgende har vi fået at vide, at det var fordi han blev "mobbet" af sine kammerater, og blev netop stemplet som underlig og klam.. Synd at det skal være sådan, for jeg ser intet galt i det, hvis begge partnere er klar til det..
Kærlig hilsen Sofie. Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony - Zobell og Lisa. Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jae... |
|
|
modenhed... jeg er 16, og det ældste jeg er blevet spået til at være var 26...af en 26 årig pige... ellers tror folk jeg er mellem 19 og 22.. så selvom man ikke er så gammel, kan man godt være utrolig moden, eller omvendt.. jeg ville virkelig føle det underligt, hvis jeg rendte rundt med en på under 18, men synes så heller ikk de skal være mere end 23... men som sagt, aldersforskellen er måske ikke det vigtigste, hvis den rigtige står der, men vil have det lidt svært med at jeg studere på gym, og så have en kæreste, som er færdig med studier, og allerede på arbejdsmarkedet... der er problemet nok ikke så stort når man bliver ældre, og begge uddannet... lidt mærkeligt skrevet måske, men håber i forstår det..:)
sadler m.m. til salg...tjek det.. No hour of life is wasted that is spent in the saddle by Winston Churchill
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aldersforskel |
AS (tinkertosse) |
29-11-2007 23:12 |
|
Jeg har altså ikke lige læst samtlige indlæg, men vil da bare lige komme med mit eget 'skulderklap' til starteren af tråden. Jeg er tæt på 27 og meget, meget forelsket i en knægt på 18. Og ja, han er en knægt, men på mange måder også mere voksen end sine jævnaldrende. Desuden er de fleste af mine veninder meget yngre end jeg, så mon ikke jeg også er til den barnlige side selv? Alderen har intet at sige, hvis først man har mødt den rigtige. Jeg kæmpede imod længe, men det nyttede altså ikke. 18 år og han er sgu den dejligste, der findes!!
Med venlig hilsen Anne Sofie Jørgensen aka Tinkertossen Shetlænderhingst sælges Hingsteplag efter Brahim OX sælges www.kijofreg.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|