Kære The-drikkere. vær nu søde...
Kaffe kunder og The kunder er det samme for mig. Kaffe koster 12 kr. The koster 12 kr. UANSET HVAD. når man ikke bare kan hente al den kaffe man kan bæller i sig for 12 kr, så gælder det sørme også The!.
jamen jeg skal bare have lidt mere vand. nej det kan du lige tro du ikke skal. men du er som altid hjertligt velkommen til at købe mere the. nøjagtig som de der ønsker mere kaffe også må købe den.
jamen det er jo bare vand. ja, men det er kogt vand. altså skal der bruges følgende: elektricitet, maskine, min arbejdsløn, mere sukker og des lige. hvis du bare lige skal have en kop vand mere der hjemme, hvordan undgår du så at bruge el? hvordan får du det varmt? slider du eventuelt på noget kogemaskinel? og kan du bare knipse i fingrene, så er den der, eller må du godt nok bruge lidt tid på det?
søde venner. forretning er forretning. UANSET HVAD
jeg drikker selv både kaffe og the, og ved du hvad? det koster. uanset hvor jeg indtager den. hjemme koster det mig. i byen koster det også mig, men i kontant betaling til forretningen. hos venner og familie koster det dem. det er b.la. derfor jeg siger tak for min kaffe og/eller The.
puuust!!