Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Kære the-drikker...
Forfatter: 
Dato:  28-11-2007 18:46

Kære The-drikkere. vær nu søde...

Kaffe kunder og The kunder er det samme for mig. Kaffe koster 12 kr. The koster 12 kr. UANSET HVAD. når man ikke bare kan hente al den kaffe man kan bæller i sig for 12 kr, så gælder det sørme også The!.

jamen jeg skal bare have lidt mere vand. nej det kan du lige tro du ikke skal. men du er som altid hjertligt velkommen til at købe mere the. nøjagtig som de der ønsker mere kaffe også må købe den.

jamen det er jo bare vand. ja, men det er kogt vand. altså skal der bruges følgende: elektricitet, maskine, min arbejdsløn, mere sukker og des lige. hvis du bare lige skal have en kop vand mere der hjemme, hvordan undgår du så at bruge el? hvordan får du det varmt? slider du eventuelt på noget kogemaskinel? og kan du bare knipse i fingrene, så er den der, eller må du godt nok bruge lidt tid på det?

søde venner. forretning er forretning. UANSET HVAD

jeg drikker selv både kaffe og the, og ved du hvad? det koster. uanset hvor jeg indtager den. hjemme koster det mig. i byen koster det også mig, men i kontant betaling til forretningen. hos venner og familie koster det dem. det er b.la. derfor jeg siger tak for min kaffe og/eller The.

puuust!!

0
0
Svar på denne tråd

Billigere
Forfatter: 
Dato:  28-11-2007 18:50

Jeg vil jo mene at det skal være lidt billigere for kop nr. 2 hvis ellers man genbruger thebrevet. Men selvfølgelig ikke gratis.

Mvh.
Charlotte
Züchten heißt: Denken in Generationen!

Lovende DV- og Welsh Mountain-føl/ungheste sælges
0
0
Svar på denne tråd

charlotte
Forfatter: 
Dato:  28-11-2007 18:53

skal folk så også have kaffen billigere ved kop nr 2?

hvorfor skal de egentlig det? det er ikke mig der laver reglerne inde hos os, men jeg kan fint følge dem. stod det kun til mig kunne vi såmænd forære hele butikken væk, men så er det ikke sikkert jeg ville have mit job så længe. jeg forstår udemærket politikken, men er træt, træt, træt af de the-drikkere der mener de skal have forfordeling ene og alene fordi de drikker the.

(ps. der findes jo også mange søde og fornuftige mennesker der drikker the hos os)

0
0
Svar på denne tråd

Kaffe..
Forfatter: 
Dato:  28-11-2007 19:00

Kaffedrikkere genbruger vist ikke kaffebønnerne til kop nr. 2 , mens thedrikkere ofte genbruger thebrevet, som trods alt er en temmelig stor del af prisen for theen.

Mvh.
Charlotte
Züchten heißt: Denken in Generationen!

Lovende DV- og Welsh Mountain-føl/ungheste sælges
0
0
Svar på denne tråd

næh, det gør de ikke
Forfatter: 
Dato:  28-11-2007 19:03

altså genbruger kaffebønnerne...det er nemlig ikke nødvendigt når kaffen allerede er lavet

det her er jo ikke "de gode imod de onde" det er bare mig der død hamrende træt af den samme klage sang fra nogen der tror de skal have rabat. skal jeg så også have rabat hvis jeg tager kaffen med ud udendørs og ryge? *GG*

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  28-11-2007 19:06

og som oftest står der jo varmt vann (skal ikke varmes ekstra).

Mange steder er de etter følgende kopper kaffe/the noget billigere enn kopp 1 også.

Men jeg syns nok at en kopp varmt vann burde koste noget mindre enn 12 kroner...

Hilsen Ellen

KIG IND !

0
0
Svar på denne tråd

holda op
Forfatter: 
Dato:  28-11-2007 19:16

ja nu syntes jeg altså bare generelt 12 kr for en kop the er MØJ dyrt... er det luksus the eller hvad?

et the brev koster jo ikke nær så meget som kaffe, dermed burde det vel være billigere.

men jeg ville sku også glo, hvis jeg tilmed sku betale 12 kr for noget vand der aligevel bare skal hældes ud!! det er vand for pokker, ikke vin!

men ikke at det behøver være gratis, man kan jo tage x'kr pr sukker x'kr pr mælk osv. det virker så mange andre steder, mon ikke det også virker hos jer?

i må gerne hade mig, men had mig venligst for hvem jeg er,

og ikke hvem jeg ikke er!

0
0
Svar på denne tråd

Mange tak
Forfatter: 
Dato:  28-11-2007 19:32

Jeg giver dig ret. Al den energi vi bruger bliver ofte betalt i fossilt brændstof, hvilket vores kære moder jord har svært ved at kapere. Jeg ser frem til den kommende hvor fossilt brændstof bliver erstattet af vedvarende energi, og hvor menneskeheden lære at passe bedre på dem selv. Men fortvivl ikke, tiden er skam på vej :-)

Mvh Christiane (y)

Gør livet til en fest

køb en .. islandsk fårehund :-D

Ridemakker søges i Sorø

Allways look on the bright side of life
- Monty Python - (i)

0
0
Svar på denne tråd

pigling
Forfatter: 
Dato:  28-11-2007 19:40

det er præcis hvad jeg tror og håber på...

du har ret. det skal nok komme

www.hyppoteket.dk

velvære for Hest & Rytter

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider