Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Svindel omkring Fakse/Køge med heste
Forfatter: 
Dato:  27-11-2007 21:16

Vi er nu flere, der er blevet snydt af en rimelig lokalkendt dame.

Vi snakker manglende betaling for heste der har været i kommission, ID og vacciner, der aldrig er blevet tilsendt som lovet, samt heste der er forsvundet mens vedkommende har haft hestene i kommission.

Personen går kontant under jorden men har stadig nogle af vores heste til salg på hjemmesiden.

Er der andre, der har oplevet det samme i lokalområdet?

Vi er irriteret samt vi står ikke og har fået penge for vores solgte heste/ponyer og andre står med ponyer der er klar til landsstævner, der er færdigmålt osv der ikke er blevet afleveret pas på og ikke er udsigter til at få og nogle af os står med ulykkelige piger, der har glædet sig til at starte stævner osv på deres nye ponyer, men kan ikke komme til det da vi intet pas har.

Vi prøver at finde så mange som muligt hvilket polititet har rådet os til, at gøre da vi står stærkere.

Hestesportens Hus er også indvolveret da hun har underskrevet sig som ejer af hestene på tro og love erklæringer og aldrig har ejet hestene.

0
0
Svar på denne tråd

Hej Brutus
Forfatter: 
Dato:  27-11-2007 21:19

Jeg syntes, at du skulle oprette dit indlæg på leverandører ris og ros, så du kan nævne vedkommende ved navn, så er der flere der undgår, at komme i kløerne på vedkommende

Mvh

Charlotte, der accepterer at andre har deres egen mening.

0
0
Svar på denne tråd

Charlotte
Forfatter: 
Dato:  27-11-2007 21:21

Jeg poster den alle steder da vi altså gerne vil have der sker noget i vores sag nu.

Folk skal gøres opmærksomme på vedkommende og have en lærestreg dette er ikke acceptabelt overfor folk der handler i god tro

0
0
Svar på denne tråd

Men er også nu
Forfatter: 
Dato:  27-11-2007 21:24

postet under leverandører dog ikke så dramatisk :)

0
0
Svar på denne tråd

!!!
Forfatter: 
Dato:  27-11-2007 22:06

ja JEG GÆLDER NIG TIL ALT STARTE PÅ DEN PONY JEG SKAL RIDE ET STYKKE TID MEN KAN IKKE KOMME TIL STÆVNE PGA INTET PAS !!!...!!!

hader FOLK SOM IKKE GIDER PASET MED !!!

Heeej

0
0
Svar på denne tråd

har selv haft
Forfatter: 
Dato:  28-11-2007 11:37

problemer med en person som er gået under jorden.

det kunne måske være den samme???

evt privat besked

0
0
Svar på denne tråd

Noget nyt
Forfatter: 
Dato:  08-12-2007 12:53

Er der nogen som skulle ha hørt nyt i sagen???

0
0
Svar på denne tråd

Nyt i sagen?
Forfatter: 
Dato:  08-12-2007 13:00

Jamen, det er vel dig selv, der ved mest om den, er det ikke?

JANNE

0
0
Svar på denne tråd

Sikke noget svineri
Forfatter: 
Dato:  08-12-2007 13:05

Jeg synes at det sker oftere og oftere, at man hører om folk som hestehandlere7avlere som snyder

Danmarks eneste borzoi-hvalpe 8 uger gamle, og klar til at flytte hjemmefra - se de nye billeder ved at klikke på linket.

http://www.lhaghana.dk/

0
0
Svar på denne tråd

siken grov kommenatar at skrive
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 08:56

Katrine olsen, man skal underbygge sine kommentarer, ellers må det blot være din mening.

Karina

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 09:01

Hvad med at få fat i en advokat og det pronto???

Og ellers er der jo de danske medier

0
0
Svar på denne tråd

Hende fra Ponyland..
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 21:31

Min mening hun snyder ! Vi mangler hestepas som vi blot skulle havde fået . og hun lovede og send.e men nej, de gjorde hun ikke.

og et hestepas skal følge hesten, eller skla man ikek sige til køber den har pas. vis man ik vi gid det med. jeg syntes det er snyd af hende hun ikke gider hestepas med når hun har sagt hun har hestepas på den

Heeej

0
0
Svar på denne tråd

miiin mening
Forfatter: 
Dato:  23-12-2007 12:34

DET ER MIN MENING :D

Heeej

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider