|
|
| Hvilket køkkenredskab er du?? :) |
|
|
Lige en lille sjov test... lad os se hvilket køkkenredskab DU er  www.koekkeninspiration.dk Jeg er en bordskåner...
Michelle HUSK hjelmen - den er pænere end kraniebrud.
Gallakjole sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Havde gættet på rivejern... |
| Forfatter:  |
Camilla (Felur) |
| Dato:  |
27-11-2007 16:33 |
|
... men fik en dåseåbner 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| En æggedeler |
GooeyDuck |
27-11-2007 16:38 |
|
Fnis jeg er en æggedeler...
>>Camilla & Mille << . >> Opstaldning tilbydes i privat stald, Studsgård, 7400 Herning << >> Se præs for info. << >> Har du set min Thorkild? <<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ha ha ha |
|
|
Sjov test... Jeg er så en stegepande, hvor der bl.a. står jeg aldrig har haft et fast forhold. Nu kører jeg på 6. år i det her forhold, og inden det gik jeg ud af et på 2. år... Men stegepande er da en cool betegnelse, sjov test. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| haha en... |
theluny |
27-11-2007 16:42 |
|
stegepande. også påstår testen jeg aldrig har haft et fast forhold. interessant! - så må jeg hellere spørge ham den mærkelige inde i sofaen, hvorfor han bor her... 
~ hesteløs ~ Men med 2 tykke madorgler: Benzer & Chloe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hahahaha! |
|
|
Jeg er også en æggedeler. Herligt. Og jeg har ikke engang en. -+- Zip.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er en |
tralle-trold *Tone* |
27-11-2007 16:44 |
|
køkkenruldholder Og beskrivelsen af mig passet ganske bra, men ikke alt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Beskrivelsen passede meget godt på mig som bordskåner 
Michelle HUSK hjelmen - den er pænere end kraniebrud.
Gallakjole sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nightwish |
|
|
Jeg er en æggedeler... 
Charlotte Baptized with a perfect name The doubting one by heart Alone without himself
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Testen siger ... |
Lisbeth Sejberg |
27-11-2007 16:56 |
|
... jeg er det, jeg er  Mvh. Lisbeth
Alle der føler sig ramt af janteloven, er folk, der ikke kan noget og er kede af, at andre har opdaget det. Anders Lund Madsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Whaaat... |
|
|
Jeg er en...Dejskraber  "Du er den pertentlige type. Du hader, når tingene ikke er i orden, og når noget går til spilde. Du er meget effektiv og målrettet men også en god og hjælpsom ven. Du er en dejskraber" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| køkken redskab |
Carina 1 |
27-11-2007 17:01 |
|
jeg er en køkkenrulleholder... Men synes nu ikke at beskrivelsen passede så godt. Lige med untagelse af sidste linie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ha ha ha den er god |
|
|
du har et kolossalt temperament og en voldsom energi, du finder dig ikk i hva som helst, og man kommer galt afsted når man ikke behandler dig ordentligt. Du er beslutsom og pågående. Du er et rivejern. Det avr hva der stod i min.
Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life Elsket eller hadet, intet midt i mellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaaa-... |
|
|
Jeg er grydelap, dem har der vist været en mere af, så nu er vi da et par.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dejskraber |
|
|
Hej.. Ja jeg er også en dejskraber hehe.. Meget sjovt.. 
-Julius og Laura- Min elskede Buller DØD!! ? Hinnerup Rideklub HIRI
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| altså... |
Hexio |
27-11-2007 17:09 |
|
Jeg er så en køleskabsmagnet.. Ih, hvor fedt.. 
Pernille Vir prudens contra ventum non mingit, sed erare humanum est - Klog mand pisser ikke mod vinden, men det er menneskeligt at fejle Nu med Gredstedgårds Campari!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er en |
|
|
Få, hvad du kan, og behold hvad du har, det er den måde, man bliver rig på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| En SI??? |
Roksi 1 |
27-11-2007 17:14 |
|
Ej, hvor er jeg altså skuffet!! "du er konfliktsky og har svært ved at holde på kærester, men god at snakke med" noget i den retning, - Det er altså ikke mig...sorry Du er en si Kan man være en stegeso?? 
Mette Nyt sommerhus sælges ved vesterborg sø. 795.000!! se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Æggedeler |
|
|
Jeg er den manipulerende æggedeler...
Mvh. Helle Dansk Svensk gårhunde hvalpe sælges!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| den eneste |
BKris |
27-11-2007 17:19 |
|
Jeg er indtil videre den enste der er en wok. hmm vidste godt jeg var noget for mig selv bare ikke så meget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En stegepande! |
|
|
Alle (Og det er mange!) der kommer i nærheden af dig får en oplevelse de aldrig glemmer. Der er gang i dig og du er varm og kærlig. Men du har svært ved at binde dig til andre og har aldrig haft et fast forhold. Du er en stegepande! Hmm - gad vide hvornår man så er i faste forhold? Altså hvis 2½, 5½ og 2 år ikke kvalificerer? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar svar |
|
|
Jeg tænkte da jeg så din overskrift, jamen så ville jeg nok været et piskeri´s. Og så blev jeg sgu et piskeris 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
27-11-2007 18:32 |
|
Jeg er en køleskabsmagnet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmm... |
|
|
Jeg blev sørme et piskeris 
At falde er ingen skam, men at blive liggende. Der er ikke noget, der så skidt, at det ikke kan blive værre Dyden i midten, sagde Fanden. Han satte sig mellem to advokater.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jeg er.. |
Kamilla *Der leder efter part Se i pr |
27-11-2007 18:47 |
|
~~*VH Kamilla*~~ Ikke med hest - Men med drømmen om en. Jeg fotografere gerne dig og/eller din hest: www.k-pictures.dk Altid klar med kamera i hånden. Søger part - Link i præ.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bordskåner her..:) |
Melanie ♥Maddy♥ |
27-11-2007 18:51 |
|
jah, som en del andre.. en bordskåner:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er en |
Louise-s |
27-11-2007 18:51 |
|
Mvh Louise * At vove, er at miste fodfæstet et øjeblik - ikke at vove er at miste sig selv Søren Kierkegaard
* - Så er det bestilt! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| dåseåbner |
pjemm |
27-11-2007 19:01 |
|
Jeg gik temmelig død på 8. spørgsmål, da jeg egentlig hellere ville være alene med de valgmuligheder.  :Pia
* købes: vind/vandtæt dækken m. 100-200 g fyld og halvhøj hals - til kraftig hals og bringe 130 cm billig "lammefætter" (sadel) str. PONY
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Find-Nemon |
27-11-2007 19:03 |
|
Fik den samme som Stute - er åbenbart et rivejern 
I medgang, og modgang Der vil vi følge jer For evig, og altid Der vil vi elske jer Forza Brøndby <3 PUK <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| hmmm j r |
o1yourhero ♥ElskerMinBaby♥ |
27-11-2007 19:08 |
|
Mor til Tiffanie, D. 15/9-07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En grydelap |
Kiki |
27-11-2007 19:19 |
|
Ja en grydelap. Men teksten passer slet ikke. Eller den med at jeg er der for mine venner er god nok. Men at jeg ved første indtryk virker slatten og vattet. Ja det passer ikke. Har faktisk fået afvide jeg virker lidt skrap og skræmmende, indtil man lærer mig og kende.
Mvh. Kiki Med misserne Oscar og Maddox
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ha ha ha ha |
|
|
Jeg er en grydelap. 
*Snepony* "A woman travels the world over in search of what she needs and returns home to find it" *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmmm |
|
|
Ja jeg er så en køkkenrulleholder, hehe men den siger at jeg er go i sengen og pålidelig, tja... hehe  Meget sjovt...
Husk at leve livet mens du kan, om lidt kan det være for sent.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| øsdljgøldsf |
|
|
Grydelap... Står at jeg sikkert har været i årelangt forhold... hmmm ja med mig selv 
Med venlig hilsen Laila Kan man tabe noget man ikke kan have mellem hænderne?? Varmblodsvallak til salg, Mor: Cheri FF: May Sherif MF: Rambo se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn,. |
Nanna »med pony tøzen« |
27-11-2007 19:39 |
|
en bordskåner 
Nanna - dog uden Stephanie Jeg hedder Nanna. Er 'kinderæg' dog ikke rund & så er jeg 14 år. Så hvis det jeg skriver ikke passer jer kan i altid give mig den i mit faceh 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hahahah :D:D:D |
|
|
Jeg er en WOK :d "Du er ikke bleg for at eksperimentere. Det er sjældent du folder dig ud, men når du gør, så gør du det 100%. Dine venner elsker dig for det. Du er en wok." Haha , jeg folder mig ud HELE tiden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe sjovt |
Camilla-2980 ♥Fun♥ |
27-11-2007 19:52 |
|
Jeg er en wok 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| grydelap |
Charlotte ☻Springer Jack☻ |
27-11-2007 20:17 |
|
Jeg er en grydelap - er blød og vattet ved førstehåndsindtryk *ggg*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stegepande |
Wacke |
27-11-2007 20:29 |
|
Det er hvad jeg er  Dog er jeg gift, så den med at jeg ikke har haft fast forhold holder ikke helt..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehehe... |
Stald Damsbo ♥Tania Bambinib |
27-11-2007 20:43 |
|
Jeg er en wok... hmmm... ligner nu ikke sådan en... griner, havde gættet på et piskeris eller et rivejern..
Søges: pony stg. ca 100+ til hestevant pige på 4,5 år, rolig, omgængelig osv. skriv for hvad du har.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift. |
HeleneJ |
27-11-2007 21:08 |
|
Ja.. Jeg er altså en dåseåbner...  Jeg er en gæv tøs.. stod der blandt andet...
Hilsen Helene Nu med: Dværghamster Speedy gon charles og hunden Mie R.I.P. Martha 4. feb. 07-9. maj 07. Stald Hesselbjerge - et godt sted at være...!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ha ha ha - jeg ER et rivejern |
|
|
total griner!! 
Med venlig hilsen Gitte, stolt ejer af hingsten Jack D. - mor til Tera fra feb. 2005 - termin med søn 14. dec. 2007 http://www.26270272.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 0000000 |
|
|
ha ha jeg er en stegepande OG har boet med den samme i 17 år. griner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er |
|
|
et rivejern. Kanonfed test 
Det er bedre aldrig at begynde, end aldrig at slutte!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg er.. |
|
|
.. også et rivejern.  Sjov test.
De Rige Har Mange Glæder, De Fattige Har Mange Heste... Jeg Har Begge Dele...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Si si si si |
Emsen |
27-11-2007 23:46 |
|
Jeg er en si 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Det blev en |
|
|
æggedeler, det var da en sjov test, flere af dem 
Stald Petit v. Tinna og Peter Knudsen opdræt af Dansk Varmblod og islændere. besøg vores hjemmeside www.stald-petit.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skørt... |
|
|
æggedeler 
Tine & Tulle Det klinger!  It's not always easy and sometimes life can be deceiving I'll tell you one thing; it's always better when we're together
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| for griner |
diakris |
28-11-2007 11:36 |
|
er også en BORDSKÅNER! 
Hilsner fra Dianna c",) ~~~~~~~~~~Med shetmulerne Liv og Lucca!~~~~~~~~~ :-) og Mini er også kommet hjem nu. ....................når livet er en win-win situation................
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er en |
Lilar |
28-11-2007 11:48 |
|
dåseåbner hehe. Halvdelen af klassen har taget testen nu, vi er mange forskellige ting hehe. Linda.
At vide hvad man ikke ved er også en slags klogskab! *** Freja - verdens smukkeste pige *** Mosegaards El Diablo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Køkkentest... |
|
|
Havde ellers altid forestillet mig at jeg ville være sådan et stykke rigtig cool køkkengrej... Men jeg er åbenbart born to be a grydelap 
Sagde Kristina... Lykkelig ejer af Skumfidussen & den lille sorte I dont discriminate, i hate everyone! If i tread you like a number, its because i dont remember your name
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jeg er en |
|
|
dåseåbner  "Du er en gæv type, der altid går lige efter sagen og ikke er bange for at tage fat. Du elsker at bruge dig selv og din krop. Du er en dåseåbner..."
Mange venlige hilsner
Maria ღ OBS: HJEMMESIDE: www.123hjemmeside.dk/LauraVanB ღ ღ Billeder af Van Basten, Laura & Papaya på min præsentation. Husk GB ღ OBS: Salg af 2 DV'er - se hjemmeside for mere info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wok... |
Helle-Mimi |
28-11-2007 15:57 |
|
jep, har lige klaret den store wok test 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| køkken redskab |
|
|
jeg grinte og fortalte kærsten at jeg er et RIVEJRN så svarede han "det kunne jeg godt have fortalt dig"  total sjov test...
Jade den skønne røde knapsrtupper.e/Hamlet Frydenlund. centyfieldstud.com Sorg er kærlighed man ikke kan komme af med. Med venlig hilsen Noëlle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
Kirsa |
28-11-2007 17:18 |
|
køkkenrulleholder 
Mvh Kirsa... "Den største lektie livet har lært mig er, at idioterne mange gange har ret" (Winston Churchill)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er en.. |
teamTR »Rebecca B« |
28-11-2007 17:30 |
|
WOK 
REBECCA Med dressur hesten Zeus Dressur ponyen Golden Gucci Spring ponyen Smilla Alt i alt team egbjerg, C16, we can do it.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fandt ud af |
sugarpop ♥minimule♥ |
28-11-2007 18:02 |
|
at jeg er en wok, der er ikke så mange af dem men jeg er en
Med venlige hilsen Karina Formand for www.minimule.dk Hvorfor se sig sur på alt, når det så kun kan blive bedre fremover? Har rigtig godt arbejde, 2 dejlige børn, gode venner og kollegaer. Kunne livet være ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Som jeg regnede med |
TinaCR |
28-11-2007 19:08 |
|
Rivejern 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jdhakjshak |
Anna-S |
28-11-2007 19:26 |
|
"Du er en type, der altid går lige til sagen og er ikke bange for at tage fat. Du elsker at bruge dig selv og din krop. Du er en dåseåbner" Det er sku lige mig Dåseåbner - sådan en der ikke giver fortabt overfor selv tykpandede mennesker eller problemer.. Beskrivelsen passer vidst sygt godt! Har "kun" gået 2½ time i dag i terræn og skal snart ud at løbe 3 km - mangler dog mine 10 km på cykel.. Men det må så blive imorgen 
Anna og Flicka - Et broget makkerpar !
Fortiden kan ikke laves om så lad være at fortryde den, fremtiden kan ændres.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er |
Burman ♥Vallow♥ |
28-11-2007 19:37 |
|
en æggedeler... og det passer meget godt:-) sjov test 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hahah... |
|
|
Jeg er stegepande..!  Hmm.. ja jeg er lige kommet ud af et forhold på 10 mdr. 
A good horse is never a bad colour. mine dejlige "ponyer" Katinka og Thor. <3 *Akademisk*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Æggedeler |
|
|
Jeg havde selv gættet på rivejern eller piskeris...men nej.. Såmænd bare en Æggedeler 
Albion dressur sælges. Billeder på Præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wooow... |
|
|
Haha fedt  Jeg var en æggedeler .- og beskrivelsen passede uhyggeligt godt på mig 
Sabrina Sandholdt Den rigtige rytter kan få det bedste ud af enhver hest..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm. |
Eldur ♥Djarfur♥ |
28-11-2007 20:17 |
|
You can dress like me, you can talk like me, you can be friends whit my friends, but you can be me cause you still a wannabe!! Be yourself!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg blev |
|
|
jeg blev ski en æggedeler
Hilsen Maria Gør livet til en fest, rid islandsk hest. I regn, slud, sne og blæst, har vi det alle bedst på en Islandsk hest!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zxdvgsdvfds |
mussei ♥cecilia♥ |
28-11-2007 21:39 |
|
ja jer er så en grydelap ligee hvad jer drømte om
hilsen ninna mor til Cecilia 31-12-06 se præs for billeder rideudstyr sælges se præs hus ønskes til leje i randers søger en hest at ride på se præs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe.. |
|
|
Tænkte nok at jeg var det jeg var - havde nok ikke behøvet en test til at vide, at jeg er et ... RIVEJERN 
Mvh Katharina Si vis pacem, para bellum quidquid latine dictum sit altum viditur
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kath... |
|
|
Ja, det vidste vi jo godt i forvejen... Spørg hvem som helst - Mads for eksempel 
Mvh. Cat - Stud.med.vet "Gratis" fotografering tilbydes - se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmnnee |
|
|
Jae så er jeg medlem af: "grydelappe klubben" - tror at det direkte er baseret på de to sp. der går på hhv. utroskab og hvad laver du helst en god hygge weekend ;o) Og nu vil jeg jo så gerne vide hvornår vi "grydelapper" holder foreningsmøde...hæhæ ;o) Mvh.
OPDATERET PRÆS. - OX Fuldblodsaraberheste m. UNIK int. Multi Champion afstamning sælges/udlånes! TOP kvalitet Fra KUN 10.ooo kr.!!! Bedækning tilbydes v/5 Hingste pt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bordskåner.. |
|
|
Og gemalen si - hvad mon vi kunne formere os til... Hmmm billeder på min nethinde;)
Helle & Mulerne;) Hvis du var en tåre, ville jeg aldrig græde af frygt for at miste dig (U know who you R) Intet er så dårligt, det ikke er godt for noget..........................
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sophie »Mavians Choice« |
02-12-2007 22:15 |
|
Jeg er en grydelap 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er en |
NinaL |
02-12-2007 22:26 |
|
bordskåner ... Hvilket jeg nu ikke ser mig selv som.  Men visse af spørgsmålene kunne jeg nu heller ikke helt forholde mig til - så jeg svarede "det sikre". *G* Venlig hilsen Nina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Piskeris |
xtiny |
02-12-2007 22:33 |
|
Mvh
xtiny
♣ "There is, incidently, no way of talking about cats that enables one to come off as a sane person."♣ -Dan Greenberg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
kiss »amanda« |
18-12-2007 13:01 |
|
Haah . Jeg er en si  God jul 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stegepande |
|
|
Uden fast forhold, så ved jeg ikke hvad man kalder de sidste 5år.
Nu med Amaze i "egen" stald Sarah med Losell, Amaze du Z og Mira.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
du stikker næsen i alt. roder dig ud i den ene affære efter den anden og lader intet tilbage som før. du har et heftigt temp. og er meget pågående. du er et piskeris.. hvor er jeg skuffet. den beskrivelse passer slet ikk. andet end jeg er lidt tmp. fuld..
¤ nu mor og forlovet ¤ ' en rigtig hest er en travhest '
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm...jeg |
Line ♥Rubina♥ |
18-12-2007 13:41 |
|
er et Rivejern!!! Det passer meget godt  
Man skal ikke sælge skindet, før børnene er skudt. Hvis ikke du rider den dag, du sadler, kan det være, at hesten er sur, når du endelig vil af sted.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sjovt nok så tænkte jeg ... |
Lisbeth Sejberg |
18-12-2007 13:56 |
|
... lige på denne tråd i aftes, da vi havde rivejernet fremme for at rive marcipan til noget konfekt  Skal der indkaldes til stiftende generalforsamling i Rivejernsklubben i det nye år ?? Mvh. Lisbeth
Alle der føler sig ramt af janteloven, er folk, der ikke kan noget og er kede af, at andre har opdaget det. Anders Lund Madsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
zille ♥Carina♥ |
18-12-2007 14:01 |
|
jeg er en køkkenrulleholder? haha!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| alt siver igennem |
Tine85 |
18-12-2007 22:40 |
|
Jeg er åbenbart en Si 
M.V.H Tine ***Vær dit eget ikon*** (") (") ('.' ) (")-(")
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Test... |
Delfinen |
01-01-2008 08:50 |
|
Hehe,jeg er en bordskåner... Det passede meget godt på mig. Sikke dog en sjov test 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|