Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvad laver i??
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 13:14

Ja hvad laver i en dejlig dag som idag

Hilsen Linda

Man bliver aldrig for stor til en shetlandspony!

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 13:18

har projekt :P sidder i skolen og knokler.. (eller ikke) og tænker på alt det jeg skal hjem og lave om 10 min :)

MVH Marie Pahuus

med de 2 trunter Tess og Bella <'3 :)

0
0
Svar på denne tråd

Øhhh...
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 13:19
...er...På arbejde?

... 8-) ~ 99E ~ 8-) ...

Your Horse Can Only Be As Brave As You Are!
Love - Language - Leadership - Lightness
Om vores tur til Colorado
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 13:19

også arbejde her..

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 13:21

Jeg ligger i sofaen og er syg.

Typisk nu når solen skinner og jeg ikke kom ud at ride i går af frygt for at blæse af hesten...

Rose - og Kongejordens Cardiff

0
0
Svar på denne tråd

Hjemme pt
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 13:32

Hele formiddagen har jeg været på skole og sidder nu på nettet selvom jeg burde lave lektier inden jeg skal på arbejde kl 16 til 21. Så denher tråd må blive et skub om at komme igang med at læse noget mere vigtigt

Hilsen Lene
0
0
Svar på denne tråd

Rose, det er...
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 13:34
...med rette, du var bange for at blæse af. Jeg VAR ude at ride på udendørsbanen i går.
Hold da op!
Jeg var nær blæst af og måtte binde (!!!) hatten fast til min fletning for ikke at skulle på hattejagt!

... 8-) ~ 99E ~ 8-) ...

Your Horse Can Only Be As Brave As You Are!
Love - Language - Leadership - Lightness
Om vores tur til Colorado
0
0
Svar på denne tråd

jeg holder en fridag
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 13:41

Jeg holder en fridag efter jeg har været på øvelse hele weekenden. Er toltalt smadret. Så jeg har vasket tøj og set film. Nu skal jeg bare ud og se til hesten og så tilbage på arbejde igen iaften..:(

Hilsen Pernille og Zafira

0
0
Svar på denne tråd

Sygemeldt...
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 15:14

Jeg er stadig sygemeldt, har lige påbegyndt min 2. uge. Pga forvredet knæ.

Har snakket med arbejdet om, at komme tilbage på kontoret, fordi jeg keder mig noget så grusomt, men det er de ikke så sikre på jeg må :( :(

I dag har jeg foretaget nødvendige opringninger (sygehus, arbejde, læge) og unødvendige (generet venner og veninder), handlet i lokal kiosk (Der er så laaangt til supermarkede når man er på krykker), og skal lige straks ned og rydde op i opgang (Igen, igen efter de andre beboere) og rydde op i have...

Jeg keder mig stadigvæk :(

Hav en god dag :D

Lolle

0
0
Svar på denne tråd

barsel
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 15:45

er min dagligdag lige nu, så ligeså snart bette sover, så søger jeg voksen stimuli her på HN

Hvad skal jeg dog gøre, når jeg starter på job igen d. 4. feb Jeg må hellere melde mig til de skrækkelige nattevagter, så jeg kan chatte om natten, når arbejdet er passet og gjort.

Idag har jeg ryddet op, vasket tøj, skiftet sengetøj og passet min søn. Hygget med de to store efter deres skoletid og så siddet foran skærmen på HN!! Desuden har jeg ordnet stald, lukket heste ind og ud (har for mange lige nu, så de er på fold i hold) og givet frisk vand.

Stald Petit v.

Tinna og Peter Knudsen

opdræt af Dansk Varmblod og islændere.

besøg vores hjemmeside www.stald-petit.dk

0
0
Svar på denne tråd

ligger syg
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 15:52

jeg har desværre måtte overgive mig og melde mig syg pga. den florende snotsyge der er i værk for tiden...har kunnet undvige den i laaang tid nu, men nej her til morgen skulle jeg rammes for alvor med hedeture,kvalm og hele svinmøget...suk jeg hader at være syg og SKAL bare være rask imorgen for der skal jeg simpelthen på arbejde, sådan er det bare!!

M.V.H
Tine

***Vær dit eget ikon***

(") (")
('.' )
(")-(")
0
0
Svar på denne tråd

arbejde
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 15:54

Min mor kom på surprisevisit lige som jeg sad og arbejdede, så vi endte i haven hvor der lå 1 milliard nedfaldsæbler som hundene ynder at æde og kaste op i stride strømme - dejlig aktivitet i solen, når man har selskab. Nu læser hun så boligaviser mens jeg arbejder lidt videre, vi er pludselig blevet enige om at jeg skal have lavet 5 film på de næste 4 uger. Så krikkerne holdt fri i dag, jeg havde også lige en boks der skulle bundmuges.

:Pia

*

billig "lammefætter" (sadel) str. PONY købes

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider