Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Mobil - når indgående opkald ej virker
Forfatter: 
Dato:  25-11-2007 18:39

Hejsa

Ihh, er der mon nogen der har prøvet det samme som mig?

Nu har jeg to gange i løbet af en uge prøvet, at min mobil ikke ringer op, når folk ringer til mig .

Jeg kan ikke engang se at de har ringet op, normalt kan man jo se når der har været ubesvarede opkald - men den viser intet. Begge gange har der været indtalt besked - som først er bippet ind som sms besked mange timer senere.

I dag har min kære mor prøvet to gange - ingen af gangene kan jeg se hun har ringet. Sidste uge var min søn taget med en kammerat hjem - det ville have været rart at vide .

Da vi så prøvede at ringe op til mobilen her til aften, ringede den fint op.

Men den skulle jo gerne virke hele tiden - tænk hvis der var noget med børn, heste eller lignende.

Mobilen er knap et år gammel og er en Sony Ericsson K800 (et eller andet ).

Kan det være mobilen - eller Sonofon som jeg har abonnement på?

Eller har jeg en undskyldning for at gå ud og købe en ny mobil? .

Hilsen Christine

Nu med Fisker-manden

0
0
Svar på denne tråd

sonofon
Forfatter: 
Dato:  25-11-2007 18:45

Har haft lidt de samme problemer blot med sms'er, der aldrig nåede frem, og jeg kunne heller ikke sende til én bestemt person. Jeg fik at vide af sonofon, at det nok "bare" var forstyrrelser på netværket, men jeg synes altså ikke, at den forklaring holder helt vand. Min mand (som også har sonofonab) sendte mig en sms, som aldrig nåede frem. Han kunne godt sende den, men jeg kunne åbenbart ikke modtage den. Jeg var så inde i en sonofonbutik. Der sagde de til mig, at jeg skulle prøve at tænde og slukke for min telefon én gang om dagen for at undgå netværksforstyrrelser, som han også mente, det var...Har i øvrigt en samsung. Min teori er, at der er en fejl i min telefon eller på simkortet, men nu holder jeg meget øje med min telefon. Blot der er det mindste, så får de den smidt tilbage igen. Der er nemlig stadig garanti på telefonen. Karina

0
0
Svar på denne tråd

Du skulle...
Forfatter: 
Dato:  25-11-2007 19:08

Vil aldrig have selskabet 3???

Jeg kender problemet alt alt for godt, det samme gør samtlige andre 3 kunder jeg kender. Og NU har jeg skiftet teleselskab!

Milla

Min elskede Basse - nu den smukkeste stjerne i natten!
!
Frøsanggård - knabheste med fremtid!
!
Sød selskabspony udlånes - PB for nærmere info!
0
0
Svar på denne tråd

mmm
Forfatter: 
Dato:  25-11-2007 19:28

det kan og have nået i opsætningen i tlf. det kan værer galt med

Spring pony.kat 2 til salg.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  25-11-2007 20:12

Sonofon og er ikke "3-kunde".

Jeg tror nok at problemet pludseligt er kommet, eller er det i hvert fald tilfældigt, at jeg har opdaget det lige nu (når man nu ikke engang kan se opkaldet, er det svært at vide om nogen har ringet forgæves).

Men man mister lidt tilliden til den, når den gør sådan noget.

Og så kan I godt sige - "gå ud og køb en ny mobil " - for at lette samvittigheden hvis jeg gør det .

Christine

Nu med Fisker-manden

0
0
Svar på denne tråd

wertyuiop
Forfatter: 
Dato:  25-11-2007 21:38

har samme problem engang imellem. Det er vidst fordi mobilen ikke er opdateret, det fik jeg ihvertfald at vide da jeg ringede til mobilselskabet.

Problemet skulle gerne kunne løses ved at slukke+ tænde mobilen 1 gang i døgnet

'If you love something, let it go free. If it doesn't come back, you never had it. If it comes back, love it forever.'

0
0
Svar på denne tråd

telefonnet
Forfatter: 
Dato:  25-11-2007 22:19

en del af årsagen kan være, hvis du ikke er indenfor telefonnettet. Hvis så nogen ringer til dig, og du er "uden for nettet" (kommer vist også an på om du har indstillet din mobil til automatisk netværksforbindelse eller manuel net...) så vil de blive sat direkte videre til telefonsvareren.

Årsagen til du så først for sms'en senere, kan jo så være at du kommer ind for netværket igen.

Dette er en mulighed, men ved ikke hvor meget jeg selv tror på det :-)

Nogen gange vil min ikke sender sms'er - så skal jeg også bare slukke og tænde, så virker det fuldt ud. Tror dog min gør det fordi den er pænt slidt efterhånden...

Men et eller andet sted, mobilen er så vigtig (for mange) så måske er det en god undskyldning for at købe en ny :-)

Mvh

Charlotte

Horses Are Like

Potato Chips

You Can't Have Just One

Dejlig 9-års vallak på 164 cm til salg, springer LA, nem at have med at gøre, kontakt for nærmere info.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er sikker
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 00:03

på, det er telefonen - så Christine - køb en ny ;-)

Min telefon, som er fra januar måned, er også begyndt at gå i fisk. Bedst som jeg er igang med at skrive en sms, begynder den lige pludselig at slette bagud i en lynende fart, og den kan ikke stoppes - så forfra igen...!!

Andre gange "fryser" den midt i man skriver - og så går den ud - så forfra igen...!!

Det nyeste stunt den er begyndt på er at blande de sendte beskeder sammen, så den besked jeg lige har afsendt er blevet halveret og halvdelen af en gammel besked er blevet sat ind i stedet for.

Min kæreste, der pt er i Norge og arbejde, har flere gange spurgt, om jeg har fået hjælp til at skrive sms'er af hans gamle halvsenile mormor på 92 år, for det bliver til ren volapyk

Så - Line - ny telefon ;-)

Mvh

Line

Frelst... heldigvis ;-)

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenti

0
0
Svar på denne tråd

Et generalt problem.
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 07:24

S/E har med deres nyere telefoner anerkendt, at de har et problem med de nyere telefoner, telefonerne vil ikke modtage alle opkald og sms'er, send din tlf ind til rep, og bed om at de instalere ny software. Så bliver problemet løst.

Hilsen Marianne

Har du fået dine vinger

sidder de nu godt nok?

og kan du flyve rundt i luften

med de andre i din flok?

*Homestyle, -jeg glemmer dig aldrig, R.I.P 26/9-05*

0
0
Svar på denne tråd

telefon
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 09:03

Jeg kunne heller ikke modtage sms fra min datter.. Det viste sig jeg på en eller anden måde havde fået hendes sms spærret i opsætningen. Da det var fjernet, var der ingen problemer.

Bimsemor

Velholdt rideudstyr sælges

Besøg vores hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/mabepe

0
0
Svar på denne tråd

Tak for alle
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 12:46

de kloge svar .

I dag har den opført sig pænt, jeg kan både modtage opkald og smsér (af det jeg ved af).

Det er ikke fra en bestemt person jeg ikke kan modtage fra - tror mere at det er "tilfældigt", hvornår den skaber sig.

Det der med at jeg er ude for rækkevidde - den har jeg også svært ved at forholde mig til . I går var det min kære mor der havde haft ringet to gange imens jeg var til hundetræning - der er ca. ti kilometers afstand - og jeg er da blevet ringet op i Italien af samme telefon i sommers .

At Sony Erisscon har en generel fejl lyder sandsynlig - men at jeg burde overbevise mig selv om, at jeg skal have ny telefon, lyder endnu mere sandsynlig .

Christine - som måske burde gå en tur i sonofonbutikken...

Nu med Fisker-manden

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har...
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 13:52

også en K800i, som ikke vil vise ubesvarede opkald medmindre de allerede står på opkaldslisten:S

Det begyndte den på efter jeg trak stikket fra overførselskablet ud, mens computeren var ved at lukke ned...

Det er ret træls hvis det er et nyt nr der banker på, og jeg ikke lige får det skrevet ned - så kan jeg ikke ringe tilbage til personen - trist når man er selvstændig:-(

Jeg har nu fjernet banke på og beder folk om at lægge besked på svareren istedet...

Tænkte om du skulle aktivere banke på, så du kan se med det samme at din mor osv. har ringet, uden at skulle vente på sms fra svareren:-)

Det kan du gøre uder menu+indstillinger+næstsidste faneblad=opkald under håndter opkald og aktiver...

Min mb har seneste opd. men skal ind og nulstilles hos SE, når jeg får taget mig sammen til at overføre alle mine sms, tlfnr, kalender osv... tror også bare jeg ender med at købe en ny når jeg har fundet en ligeså god afløser med godt kamera

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider