|
|
| Svigermor! |
| Forfatter:  |
Mor til ♣Franciska♣ |
| Dato:  |
25-11-2007 08:39 |
|
Ja hun er sgu en perle. Hun er altid klar til at kigge efter ungerne, tage på en tøsetur eller hvad pokker ellers man kan finde på! Hende er jeg glad for! Hun har en dejlig humor og er typen man ringer og snakker med hvis man har noget på hjerte. Hun er også den man får et godt grin over, da hun er noget af en sprogspasser. Men hun synes selv det er ret sjovt... Eks bliver Biceps til Bibs, Bobcat til Catbob og senest var i går hvor hun skulle fortælle om en der havde fået en diskusprolaps og det blev så til en 'Diskolaps' *LOL*! Igår skulle hun så passe ungerne mens jeg og baben var på arbejde, og da vi kom hjem klokken ca 1630, blev vi mødt af en dejlig duft og et totalt rent hjem! Wauv siger jeg bare. Hun havde cleanet HELE hytten herhjemme... Hun havde tørret panelerne af, vasket skabene ned, vasket tøj og jeg ved dælme ikke hvad! Hun havde endda skiftet lagen på vores seng.. Men nu kommer det pinlige så... Vores soveværelse er ikke rigtig et soveværelse, men mere et sted hvor vi opmagasinerer alt vores helvedes vasketøj..: Vi har nemlig ikke en tumbler og når det er fugtigt i vejret er det næsten umuligt at få tørt tøj! Det tager en evighed... Og er I klar til det pinlige? Lørdag morgen tog mig og kæresten lige en ja... Hurtig tur ca tre sekunder før ungerne vågnede (Ja sorry min ligefremhed, men altså come on! ), og der blev jo så efterfølgende brugt wcpapir der så blev dumpet på gulvet. Jeg havde jo selvfølgelig en plan om at det selvf. skulle smides ud med det samme men vi hørte så ungerne begyndte at røre på sig, så det var bare i tøjet med det samme osv osv... Da vi jo så kommer hjem et ALT væk! Hvor pinligt tror I lige det var at ens svigermor har smidt ens 'efterladenskaber' ud??? Wauv hvor jeg måtte bruge list og snedige kneb for at holde hende fra at tænke alt muligt! Så i en samtale fik jeg lige smidt denne sætning ind...: "Ja, jeg har også været totalt snottet i de sidste par dage... Arj Ulla, så har du også fjernet alt mit snotpapir inde på soveværelset?"... Og hertil nikkede hun så... PINLIGT at man lige misser én bestemt vigtig udsmidning når man altid er ekstremt hysterisk med sådan noget! Selvom det var megalækkert med et rent hjem (ikke fordi jeg ikke selv gør rent, for SUK det gør jeg - men det er nok lidt tid siden jeg har gjort helt i bund tosset rent) så overskred den dejlige svigermor godt nok en grænse i går da hun gik ind på soveværelset...  Men alt i alt, svigermor er en engel, tænk at blive så forkælet! Hvad havde I sagt til at svigermor havde rendt og gjort rent i bund i jeres hytte? OG fjernet *hosthost*-papir fra soveværelset? (GUD jeg er SÅ pinlig over det, det sker bare ALDRIG - vi har aldrig ladet det ligge, og så liiige i går... ARGH!)
Mvh Bonnie Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did www.bjfoto.ridesiden.dk MOLO dreng købes! Errare humanum est - men der må da være grænser Uha du sidder tæt på skærmen nu!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kommer an på |
|
|
Det kommer vel an på ens forhold til ens svigermor. Det lyder som om du har en sød af slagsen der gør det af et godt hjerte og for at lette din byrde, sikke et sødt svigermonster  Hvis min kommer og der er rodet, ja så begynder hun også at rydde op og vaske op, men kun for at vise os at sådan kan man sq ikke bo. for at provokere og irritere, sådan er min hele vejen igennem. En gammel sur mokke, så jeg ville blive tosset hvis det var mit svigerMONSTER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| d-lkfjgølzdjf |
|
|
Jeg ville helt ærlig synes at det var dejligt, især hvis hun, som din, gør det fordi hun ved tiden måske ikke lige er der til den helt store tornado hver weekend. Men jeg kan godt forstå du synes det er pinligt jeg var nok også blevet noget rød om ørerne - men tror du ikke du fik reddet den? Det ville være noget HELT andet hvis hun, som tije skriver, begyndte at gå og gøre rent mens jeg var hjemme! Det ville jeg sgu ikke bryde mig om! God weekend til alle 
Med venlig hilsen Laila Kan man tabe noget man ikke kan have mellem hænderne?? Varmblodsvallak til salg, Mor: Cheri FF: May Sherif MF: Rambo se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
25-11-2007 10:00 |
|
Tije - Nej jeg har heldigvis ikke en sur mokke, thank god! Hun er bare en perle der gør det af godt hjerte! Ih hvor var det bare sødt!  Lasen - Ja jeg synes bestemt også det var dejligt. Tænk at træde ind i ens eget hjem, regner med det flyder og istedet SKINNER det bare! Jo jeg tror heldigvis jeg fik reddet den, ellers måtte jeg true hende på livet til at holde ædespalten lukket *LOL* SUPER pinligt det ville have været... Nej, hvis det var i overlegent øjemed havde jeg smidt hende ud på stedet... Men sådan er hun HELDIGVIS ikke! 
Mvh Bonnie Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did www.bjfoto.ridesiden.dk MOLO dreng købes! Errare humanum est - men der må da være grænser Uha du sidder tæt på skærmen nu!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgfgv |
mussei ♥cecilia♥ |
25-11-2007 13:22 |
|
først så har jeg en fantastisk svigermor, som jeg holder meget af. men begyndte hun og gøre rent i vores hjem, ja så tror jeg faktisk jeg ville spørge hende om "HVA FANDEN HUN BILDER SIG IND" ikke på vilkår om jeg ville have min svigermor eller mor for dens sags skyld til og gå og gøre rent i mit hjem, jeg ville da føle det var fordi vi ikke boede rent nok hvis de gjorde det, jeg ville overhoved ikke have nogen går ind i mit sovæværelse og begynder og rode, det mit hjem og jeg skal nok selv gøre rent !!! men er helt sikker på at hvis jeg bad min svigermor om hjælp, så smed hun alt hvad hun havde i hænderne og hjalp, men ligefrem og rode i mit beskidte vasketøj og sengetøj det har hun pli nok til at det gør man ikke bare sådan lige uden man har fået "lov"  men ja jeg ville blive stik tosst og ked af det hvis hun foldet sig ud her, og føle vi ikke boede rent nok
hilsen ninna mor til Cecilia 31-12-06 se præs for billeder rideudstyr sælges se præs hus ønskes til leje i randers søger en hest at ride på se præs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Altså... |
Tullermus |
25-11-2007 17:29 |
|
I har barn (børn?). Jeg TROR godt, hun har regnet ud HVORDAN hun er blevet farmor, skal du se  /Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svigermor |
|
|
ville aldrig gøre det Det er bare ikke hendes "stil"  men min mor har gjort det flere gange... vi har et temmelig stort hus og det er sket mere end en gang, at min søster og mor har været hele hytten igennem, som SURPRISE  Men netop den fornemmelse du beskriver har jeg også oplevet: Oskar havde kolik til han var næsten 5 måneder - og ikke bare den vanlige med 3-4 timers gråd om aftnen - nej han kørte igennem 24-7 Han har vel været 5-6 uger og vi var helt tappet. Vi tog i desperation til zone-terapeut. Da vi kom hjem, havde min mor cleanet hele huset. Det var så dejligt... Og ungen sov i 2 timer - som jeg tilbragte på sofaen, snorkende højlydt.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
dejlig dame MEN altså ikke gå i mit snavsetøj og heller ej i mit soveværelse det kommer altså ikke andre ved beklager men der går min grænse. må nok indrømme at folk ikke må ryde op eller gøre rent uden min viden. men dejligt for jer at de fungere og virker, og kan godt se det pinlige i hendes projekt. men bare rolig næste gang er den en menstrationsplet hun finder på lagnet så det kan sagtens blive pinligere, men en rengørings svigermor. for mig ville det nu være rarest hvis hun brugte hendes udelte opmærksomhed på børnebørnen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Brug for |
Illum |
26-11-2007 08:04 |
|
toiletpapir..efter s.x ...så har man vist ikke husket at stimulere visse muskler med knibeøvleser. Er da trist at være løs indenfor, at man ikke kan holde på "det" i et par minutter og det i en alder af 25... Men jaja dejligt med rent hus.
Illum Jeg undskylder IKKE for stavefejl . manglende tegn eller tegnsætning. Deal with it! Stadig mange farver og tilbud Nye på vej !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Baben? |
|
|
Dejligt med sådan en dejlig svigermor  Men.. Jeg jeg synes da at mindes om at jeg så et indlæg forleden fra dig om at du havde smidt din "babe" på porten ? 
Mvh Christiane  Gør livet til en fest køb en .. islandsk fårehund  Ridemakker søges i Sorø Allways look on the bright side of life - Monty Python - 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
26-11-2007 09:38 |
|
Ninna - Hehe, ja sådan er vi jo så forskellige. Min svigermor gjorde det ikke for at banke os i hovedet fordi vi bor beskidt, hvilket vi ikke gør. Men for tiden har der ikke været plads til den store hovedrengøring hver uge, så øv bøv...  Anna - Tror du? *LOL* Karina - Sikke dog en dejlig mor. Hvor er det dog dejligt at nogle gør sådan noget for os, KUN for at glæde os!  Olivia - Ja det der med vasketøjet og XXXpapiret... Det var det med grænsen.. Men hun har ikke gjort det af en ond mening, det er jeg jo klar over... Men arh, kan alligevel ikke spekulere lidt på hvad hun mon tænker om os! *GGG* Illum - Hvad er der trist ved dét? Pigling - Narrrj MIN babe ryger aldrig på porten, dét er helt 100! Hvis jeg har skrevet det, har det været et led i min underlige humor som så åbenbart er blevet misforstået! Men nej, mig og baben hænger sammen for altid! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Illum... |
|
|
Jeg gad godt se din mands muskler, hvis de er medvirkende til, at han ikke behøver "tørre" bagefter. Eller dine, hvis det er dem, som tager den del af tørnen... Nåh - det er fordi alderen trykker så meget, at væsker hører fortiden til..  Sorry - kunne bare ikke lade være
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nemlig mine |
Illum |
26-11-2007 10:18 |
|
Muskler er som "jern" og det vil de bliver ved med at være, det forbygger rigtig mange ting som livet skrider frem.
Illum Jeg undskylder IKKE for stavefejl . manglende tegn eller tegnsætning. Deal with it! Stadig mange farver og tilbud Nye på vej !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forklarer |
|
|
ikke at din mand ikke behøver et stykke papir til, at tørre sig bagefter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det jeg ville |
Illum |
26-11-2007 10:26 |
|
Skrive ville bliver slettet, så du må bruge fantasien.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Elle jeg hat misforstået |
Illum |
26-11-2007 10:28 |
|
Fik opfattelsen at F-mor var så slap i kødet at HUN havde brug for, du ved nok, inden hun fik sat sig på , du ved nok og gjort , du ved nok som man jo gør for bla. at mindske risiko for blærebetændelse...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
26-11-2007 10:32 |
|
Say what? Jeg forstår slet ikke hvad det er du skriver Illum!  Skal vi skære det ud i pap så gør vi da det... Jeg skal bruge papir efter vi har øvet os i at lave eventuelle ekstra afkom for jeg kan ikke knibe sammen længe nok til at fare op ad trappen på los dasos... Det kan jeg dog stadig ikke se noget trist i? OG baben skal da også bruge lidt da han ikke bryder sig om at sove med snask i de nedre regioner... Jeg er da spændt på at se hvad jeg egentlig har startet! *LOL*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen godt at du ikke |
Illum |
26-11-2007 10:37 |
|
Ser noget trist i, så misforstod jeg ikke, at du er slap i muskulatureni dit underliv, mener bare ikke det er noget kvinder på 25 bør være. Du gør dig selv en bjørnetjeneste ( Ingen tjeneste) ved at være muskelfattig i underlivet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
26-11-2007 10:42 |
|
Ja man kan da godt høre at du ikke har født unger på rekordtid! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
26-11-2007 10:50 |
|
Karina - Haha ja det sætter jeg pris på! *GG* Men ak, jeg står da gerne ved mine slappe regioner!  Hold op hvor du ellers kan... Du ved nok! *LOL* Kan måske sammenlignes lidt med at klemme en basketbold ud gennem næseborene og derefter prøve at holde snotten inde når der nyses! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu må i holde |
|
|
Det er mandag morgen og det er jo lige før man får kaffen galt i halsen  Franciska du mener ikke i fuldt alvor, at du tørrer urin af i toiletpapiret i soveværelset fordi du ikke kan holde dig  For så har Illum altså ret, så står den på muskeltræning af de nedre regioner  Jeg har også født et par børn og og har nogen flere år på bagen, så fødsler ingen undskyldning 
Mvh Charlotte, der accepterer at andre har deres egen mening.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
26-11-2007 11:03 |
|
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA nej det ved GUD jeg ikke gør!!! *LOL* Nej det er nærmere der der kommer ud af kærestem når vi lige har være en anelse intime! Dét kan jeg tilstå at jeg ikke kan holde i mig, men jeg tisser altså ikke i sengen! *LOL*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ah, hun |
|
|
mener vist bare at hun ikke synes det er chamerende og rende rundt med klatten indeni et par dage, hvis der alligevel ikke skal produceres afkom. Det gider jeg da heller ikke - knibeøvelser eller ej, og hvis man ikke lige er i humør til at sluge...Nej, jeg har ingen svigermor til at gøre rent - så ingen pinlige episoder der. Min mor vil gerne, men så vil jeg hellere have hun henter ungerne tidligere en dag...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mor til F... |
|
|
Basketball - LOOOL!!! Fantastisk sammenligning!!! Du har jo ret!
Kh Maria Errare humanum est - sed perseverare diabolicum est... Mor til skønne Kathrine, født 24.08.06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dejlig overraskelse... |
|
|
gad også godt at prøve at komme hjem til et total rent hjem. Har en fantastisk svigermor men tror dog aldrig hun ville finde på at gøre rent hos os.
Men apropos sjov oplevelse med svigermor havde jeg en sjov en for 1½ år siden. Jeg havde da kendt min mand i ca ½ år og vi var lige flyttet sammen. Jeg havde holdt et sælgermøde for mine kollegaer fra mit fritidsjob. Det var et firma som sælger "voksenlegetøj" på homeparties. Mine svigerforældre vidste på daværende tidspunkt ikke, at jeg havde dette job. Jeg var lige startet og hos dem er s.e.x. ikke noget man taler om eller gør - medmindre man skal have børn. Og de er jo færdige med at lave børn...så det er et overstået kapitel. Nå men svigerforældrene havde passet drengene, mens jeg lagde hus til vores sælgermøde hvor diverse nye produkter skulle præsenteres. Manden var sendt på fisketur. Efter mødet skulle jeg til nordsjælland og hente min bil - manden var endnu ikke kommet hjem, så jeg fik et lift af mine bosser. Mine svigerforældre ville komme med drengene og kom de før mig ville de bare vente til jeg kom hjem. Så afsted jeg kørte til nordsjælland efter bilen. Jeg kommer hjem igen og mine svigerforældre kører hjem. Og så slår det mig...jeg havde i sofaen smidt de nye produkter vi skal have med i kufferten...og der lå de ikke mere. Ups...så må svigermor eller svigerfar have flyttet dem. Og jeps...på skænken i den anden ende af stuen lå produkterne lige så fint. Senere fik vi fortalt dem, at jeg havde dette her fritidsjob og det var derfor der lå de ting i sofaen. Det kunne ellers hurtigt se forkert ud...jeg har haft gæster, manden var ikke hjemme og så lå der diverse dildoer og lign. i sofaen. Det har vi grinet lidt af derhjemme og ville stadig gerne have været en flue på væggen da tingene blev flyttet
Brudekjole sælges - str. 38, stropløs med flot slæb, broderier og perler på. Springsadel sælges, Kieffer Aachen, rigtig pæn og velholdt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
26-11-2007 11:15 |
|
TAK Karina! Hvordan øver man den med brystesrne? *GGG* Du må lige smide nogle tricks ud til os der også kunne trænge! *LOL*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Karina |
|
|
Åh fortæl fortæl - hvis du har svaret på denne ellers umulige drøm: hvordan laver man knibeøvelser med brysterne? (Og her skulle der så indsættes en smiley, der kigger forventningsfuldt og troskyldigt op på dig med store, naive øjne).
Kh Maria Errare humanum est - sed perseverare diabolicum est... Mor til skønne Kathrine, født 24.08.06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Tro mig vidste jeg det, ville jeg ikke lave andet OVERHOVEDET 24-7  Nu bor jeg jo i midtjylland, her er ret fladt i forvejen, så jeg falder fint ind med naturen :9
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
26-11-2007 11:25 |
|
Ahahaha hvor er I sjove! Kom piger, så kniber vi! *LOL*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Og hvis man |
|
|
forbarmer sig og sluger, hvordan skal man laver knibeøvelserne der...?? Gabe 500 gange hver dag..?? Måske derfor vi kvinder snakker så meget - for at holde mundtøjet i gang..?? Måske man kunne komme op i eliten hvis man istedet for at bruge almindelig toiletpapir skulle anvende en pashmina-tøøøørklæde og tørre kalourius og kalouriusine i...Jeg mener en dame her på HN reklamere med at sælge sådanne...?? En in natura colour, og absolut ikke en farve svigermoderen kunne falde for og vil låne...uh skræk og ve...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
det tror jeg alle, som har læst i tråden, gør i forvejen  Det er bare sådan, at så snart emnet falder på knibeøvelser, kan man se samtlige kvinder omkring sig, sidde og prøve på, at se uanfægtet ud - men velvidende at nu knibes der altså i kor 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det findes da... |
|
|
Jamen man kan GODT lave "knibeøvelser" med brysterne. 1 Løft armene op i vandret position, bøj albuerne og læg håndfladerne fladt mod hinanden, så fingerspidserne peger opad. (lidt ala hvis man skal bede eller som hinduistiske figurer) 2 Pres nu håndfladerne mod hinanden, med al kraft, så det spænder i brystmusklerne (inde i armhulerne og ud mod brystet). 3 Gør dette 10-12 gange om dagen - skiftevis pres og slap-af i et par sekunder. ...det giver større og stærkere brystmuskler, hvilket giver lidt større og fastere bryster - fordi det løfter hele brystpartiet. Selve brysterne - altså fedtvævet og huden - sker der jo desværre ikke så meget med, da de ikke består af muskler - men underlaget for dem bliver mere fast. Anissi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
26-11-2007 11:32 |
|
Anissi - Har du et råd til hvordan man kommer op i en A-skål så? *GG* Karina - Ih det var det med at være en flue på væggen, det kunne være nok så sjovt lige nu i div. HN-pige-hjem! *GG* M - Det kan godt være derfor vi ævler så meget! *G* Men arh, det gælder heller ikke helt.. Ok måske man bare skulle ty til tørklæderne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| man skal bare |
|
|
passe på hvis svigeren låner omtalte tørklæde uden man har nået og vaske den først...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
26-11-2007 11:37 |
|
Idrk nej fy for poker da!!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Husket |
lilleulv |
26-11-2007 12:04 |
|
svigermor at vaske jeres munde med gønnsåbe?? Det sa min mormor bestandig at var effektivt mod beskidt sprog!!!  Og, nei, ingen kommer ind i mitt soverom unntatt mig og manden (og leilighetsvis kattene). der imot er mon mor snill og stryger alt mitt strygetøj hver gang hun er på besøg. Det setter jeg umådelig stor pris på!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
26-11-2007 12:18 |
|
Årh, jeg synes da vi taler pænt i koder!  Uha ja den med strygetøj dét lyder også bare lækkert!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bombom |
|
|
Hej igen  Jeg så jeg havde forvekslet dig med en anden bruger - jeg beklager meget 
Mvh Christiane  Gør livet til en fest køb en .. islandsk fårehund  Ridemakker søges i Sorø Allways look on the bright side of life - Monty Python - 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen øh... |
|
|
Jeg må da tilstå at jeg i en alder af 22 og stadig uden afkom sådan set tager et bad efter hver omgang Jeg har altså ikke slappe nedre regioner - må jeg dog være fri! Jeg vist temmelig normal, og sådan en omgang mande-saft bliver da ikke hængende deroppe i grotten indtil man beslutter sig for at lade det sive langsomt ud på dasset.  Eller hvad? Er det bare min mand der skyder uendeligt meget ud? Ja I må have mig meget undskyldt, men det er da vist minimalt hvad der bliver siddende - eller hvordan? Resten kommer da ud igen, sådan relativt hurtigt. Men okay - for lige at vende den med svigermor - min bor heldigvis flere timer herfra, så den slags vil ikke ske, og det siger jeg TAK for Vi har nemlig lige pt sort sengetøj på, og så er det altså underordnet med toiletpapir for det sitter sgu fast Så det fancy sorte sengetøj bliver ikke på særlig længe - af gode grunde. Men du lyder til at have en dejlig svigermor, og så pyt med resten 
Vickie The line between wrong and right is the length of a thread from a spider's web The piano keys are black and white but they sound like a million colours in your mind
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svigermor |
|
|
Min svigermor er heller ikke bange for at svinge støvsugeren, men jeg ved nu ikke, om jeg ville have tiltro til, at der var gjort grundigt rent... Jeg ved nemlig, hvor "rent" der er hjemme hos mine svigerforældre. Det er ikke lige hver uge, der bliver gjort rent... Men søde, det er de nu . Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|