Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Godmorgen alle sammen
Forfatter: 
Dato:  25-11-2007 07:53

jamen sover i stadigvæk, nej ved i nu hvad, kan i så se at komme ud af den varme seng, det er jo SØNDAG og så er det da bare tidligt op og igang.

Gemalen stod op kl 4, en skurvogn skulle flyttes og et læs jueltræer, skulle holde parat i roskilde kl 9.

Nu var jeg jo så vågen og selv om jeg forsøgte at få min krop til at forstå at det var søndag og så skulle man da sove lidt længerer end til kl 4, ja så måtte jeg over give mig, da klokken var 5:30.

herman syntes det var dejligt, at få tidligt morgenmad, han stod med hele hovedet ude af staldvinduet og ryntede godmorgen. Jeg var nu lidt i tvivl, om han nu også havde tilgivet mig 100%, at jeg havde brugt min lørdag eftermiddag på at klippe ham.

Men åbenbart så det ud til, at en spand med dejlig morgen mad, godt kunne skabe forsoning imellem os.

Men sikke dog en stald at komme ud i. Den store bunke med heste hår, som jeg ikke orkede at feje ud på møddingen, lå nu ikke mere i en pæn stor bunke, nej den havde staldkattene muntret sig med at sprede rundt i hele stalden. To spande med opblandet foder, lå væltet ud over hele gulvet og små fine kattepoter, viste tydeligt at her havde de også hygget sig godt.

Jeg kunne jo også bare, ha smidt heste hårene på møddingen i går og husket, at når der var blandet olie i heste foderet, ja så lukke man for bøtterne.

så når hypperne om lidt bliver smidt på fold, ja så skal der knagmer gang i staldkosten.

det lysner uden for og fuglene hygger sig med brødet i foderhuset. Det første rådyr, har været inde og guffe for sig af retteren. det hygger når man får besøg af et par rådyr, der lige skal se om jeg nu også har lagt brød ud, som de kan stjæle fra fuglene.

nå, jeg må vist hellere se at komme igang. Hestene skal ud og stalden ordnes. sturehuset skal ha en omgang og så er det ellers afsted til købmanden i st.merløse. der skal købes ind til lagkage, som meget gerne skulle stå parat kl 15, for da kommer der venner på besøg. Min kære gemal fylder nemlig år i dag, ja ja den kære mand, fejres skal han da.

Kan i nu alle sammen ha en herlig lang søndag, når i på et tidspunkt finder ud af at stå op af den varme seng.

MOBBEN IMC.
Regn/overgangsdækken sælges.
0
0
Svar på denne tråd

sovetryner
Forfatter: 
Dato:  25-11-2007 07:56

Nej vi sover da ikke overhovedet, vi skal ud at ride.

Tillykke til Per.

:Pia

*

billig "lammefætter" (sadel) str. PONY købes

0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen til dig Inger
Forfatter: 
Dato:  25-11-2007 08:03

Jo jeg har da været vågen i par timer, datteren vågnede første gang kl. 4 , men faldt heldigvis i søvn igen, men kl. 6 gik den ikke længere, så måtte vi jo ud af den dejlige varme seng... Min krop gør utrolig ondt, jeg malede loft, vægge og paneler i går, så kan godt mærke, at jeg har stiftet bekendtskab med nogle muskler, jeg ikke troede, jeg havde... og i dag ja der skal der males det sidste og så skal der ellers gøres rent og så flyttes på 1 sal... det bliver så dejligt...

Rigtig God Søndag Til Alle

Knus Nanna

som sørger over tabet af Brian Dyret

Udstyr m.m. sælges, se præs eller på markedspladsen

Mine dejlige drenge

Brian R.I.P 19/10 2007

Sejr R.I.P 4/1 2007

0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen..
Forfatter: 
Dato:  25-11-2007 08:19

jeg har været oppe siden 03.25 og nu vil jeg tage ud til hesten og ride den.. Også tager jeg direkte hjem i seng, sover et par timer og skal så på arbejde igen i eftermiddag..

HESTEKLIPNING TILBYDES I JYLLAND se præsentation for mere info..

0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen
Forfatter: 
Dato:  25-11-2007 08:29

Godmorgen..Er skam også oppe. Jeg havde glemt at jeg havde bedt mobilen vække kl. 5.30 igår og glemt at slå det fra... så vi var også meget tidligt vågne..

Det er nu ikke særlig godt vejr at stå op til . Det blæser og regner. Øv

Og tillykke med manden.

Bimsemor

Velholdt rideudstyr sælges

Besøg vores hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/mabepe

0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen til jer..
Forfatter: 
Dato:  25-11-2007 08:43

Hestene er fodret og på fold kl 8.. Så får de lige et par timer inden de skal ind og strigles. Vi er nemlig 3 vogne der skal afsted til juleoptog med køreforeningen i dag. Så vejret er heltigvid godt her på sjælland Vogne skal udsmykkes og nissehuen findes frem.

Vi bliver nok omkring 7-8 vogne denne gang så det bliver noget af et syn "byboerne" oplever i dag og trafikpropper

Bare vejret holder som nu, ingen blæst, blå himmel og tørt 4,1 g.

Hilsen Malena

Motorcykelsæder ombetrækkes!

Klik ind på www.ombetraek.dk
0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen..
Forfatter: 
Dato:  25-11-2007 08:46

Jeg har også været oppe i lang tid efterhånden.. Bor ude hos Camilla(Greve)´s hus og passer alle dyrene, så Muffe syntes han skulle ligge og snakke fra kl halv 6 til kl 7 hvor jeg så stod op og gav ham mad:) Så fik hestene mad og jeg hoppede under dynen igen så de lige kunne spise i fred:)

Nu er de på fold og den store stald på rideskolen er også fodret og ved at komme ud. Nazal står dog inde fordi jeg har planer om at han skal totureres med en gang ridning her til formiddag:)

Fortsat god dag til alle, og god fødselsdag til Per:)

Inger: Jeg prøver og melde til julestævnet og så bliver han skridtet varm på en lille tur og travet ganske let på udendørsbanen hvis den er våd, og så må resten klares inde på banen inden jeg får start signalet... Håber det går:)

Jette Nielsen

- Ingen er perfekte,
men alle gør deres bedste.
0
0
Svar på denne tråd

godmorgen til allesammen.
Forfatter: 
Dato:  25-11-2007 08:54

.. Ja, jeg sover skam heller iik.

Jeg har været oppe siden kl.4, (aner iik hvorfor? - men jeg kunne virkelig bare iik sove) .. Og her kl. 9.42 skal jeg med toget fra Vejle til Odense, skal over og besøge kæresten på Odense Universitetshospital <3'

- også videre derfra, og hjem at ride på hyppern :D

Lasse mitliv - (LL)

Jeg tror på lægerne kan gøre noget ved din leukæmi!

Du er noget af det bedste der er sket for mig.

Linka - Vi glemmer dig aldriig !

Vestergaards In-zeit! - Tico - Calypso - Tulle

0
0
Svar på denne tråd

godmorgen
Forfatter: 
Dato:  25-11-2007 08:54

Godmorgen og ha en god dag,, Her er vi 2 som skal til ud at ride..

knus lene

Rytter søges til 2 er pony på 140.. går m. dressur og s spring

www.lenes3d.dk

0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen
Forfatter: 
Dato:  25-11-2007 09:34

Jeg er også oppe og skal på arbejde lige om et øjeblik.

God søndag

- Yuki

Med salathesten

Hjælp søges til Blomsterbutik på Amager. Skriv for nærmere info

Med billeder på www.rigola.dk

0
0
Svar på denne tråd

godmorgen
Forfatter: 
Dato:  25-11-2007 09:39

til dig også og hils gemalen herfra og ønsk ham tillykke med dagen...

hestene er fodret og lukket ud nu trods deres store protester.. ja hvor er jeg dog ondt at smide dem på fold i dette vejr.. de har jo også KUN dækkener på samt hestehuset hvor der som altid er frisk stråfoder... ja sikke da et ringe hesteliv...

nu vil jeg gå ud og ordne bokse og bagefter skal huset have en kærlig hånd samt jeg skal have malet nogle vindueskarme...

så rigtig god dag til jer alle...

Dressurtante med de 2 stjerner !!

* Hannibal & *Morning Star - /nu uden Lord De luxe/.

EN KRONE OG EN BØLGE ER DA EN SELVFØLGE....;o)

ww

0
0
Svar på denne tråd

Sidder lige og nyder regnvejret
Forfatter: 
Dato:  25-11-2007 12:09

... mens jeg læser og læser!

Har lige et par der ska samles op på, og så skal jeg måske oss kigge lidt på en kemi-rapport, men gerne inden 14.45!

Kamilla König
*Stud. med. vet.*

Hest søges! Jeg leder efter en hest at ride 1-2 gange i ugen i Københavns området!

0
0
Svar på denne tråd

ihh jeg gik først i seng
Forfatter: 
Dato:  25-11-2007 12:41

kl. 6.30 synes godt nok jeg har lidt ømme hårrødder her til morgen fy for den da en bytur...

til gengæld var der slet ingen ballade i byen, helt igennem bare ren hygge ja indtil man kigger på kl. og tænker f.u.c.k. nu skal du sku hjem og sove...

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  25-11-2007 17:43

Hihi.. Jeg sov til kl. 10:35 Så jeg stod ikk tidlig op

Hilsen Helene

Nu med:

Dværghamster Speedy gon charles

og

hunden Mie

R.I.P. Martha 4. feb. 07-9. maj 07.

Stald Hesselbjerge - et godt sted at være...!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider