Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ridepiger og fyre der rider
Forfatter: 
Dato:  24-11-2007 16:36
Hvordan har pigerne herinde det med fyre der rider?

Jeg synes ikke det er nogen speciel fordel. Synes nærmere der bliver holdt lidt afstand. Måske er ridepiger generelt lidt generte.

Men har flere gange mærket at nye piger lige "studser" over en fyr i stalden - der ikke bare er en af de andre pigers kæreste.

Jeg har også et par gange lige måttet bekræfte at jeg altså ikke er bøsse. Ikke fordi de direkte har troet det - mere fordi "det er fyrene jo tit".

- Den forvirrede
0
0
Svar på denne tråd

Helt ok
Forfatter: 
Dato:  24-11-2007 16:39

Jeg har det helt fint med det. Jeg har flere mandlige venner der rider og har ikke på noget tidspunkt været i tvivl om deres 6uelle orientering.

Det er ikke lige en fordom jeg selv har...

Nu med Høffedyret i en ny og forbedret udgave!

----------

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  24-11-2007 16:48

det er egentligt mig lige meget- jeg har prøvet begge dele. Men tror der er fordele og ulemper ved begge dele. Dog ville det for tiden ha været rart hvis min var en heste mand*GG*

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet, intet midt i mellem

0
0
Svar på denne tråd

fyre der rider
Forfatter: 
Dato:  24-11-2007 17:00

Jeg synes heller ikke, der er noget mærkeligt ved det. Mange af de ryttere, der rider på internationalt plan er jo mænd...

0
0
Svar på denne tråd

bummelum (:
Forfatter: 
Dato:  24-11-2007 17:39

.. Jeg kan heller iik se noget 'forkert' i at fyre rider.

Selvom man jo siger det er en pigesport.
hvilket jeg iik helt forstår. Da den jo er mindst lige så krævende som f.eks. fodbold.

Lasse mitliv - (LL)

Jeg tror på lægerne kan gøre noget ved din leukæmi!

Du er noget af det bedste der er sket for mig.

Linka - Vi glemmer dig aldriig !

Vestergaards In-zeit! - Tico - Calypso - Tulle

0
0
Svar på denne tråd

Fyre der rider
Forfatter: 
Dato:  24-11-2007 17:42

Nej, jeg synes nu heller ikke det er sært. Har da haft to kærester der red... Og de var da bestemt ikke homoseksuelle...

Så, nej det er der da ikke noget unormalt i at en fyr rider. Jeg vil faktisk helst have en fyr der rider eller ihvertfald kan lide heste, da hele familien interesserer sig for dem...

Mvh. Lisa

0
0
Svar på denne tråd

Kan kun bekræfte...
Forfatter: 
Dato:  24-11-2007 18:53

Der hvor jeg har part, er der ganske få mænd. Er selv en af de få.

Kan i øvrigt se folk stirre på mig, når jeg handler ind efter ridning, iført ridebukser. (Sidder lidt snert).

Lugter sikkert også godt...

Det skal gøre ondt før det gør godt! -

Måske derfor så mange mennesker har ondt i livet?

0
0
Svar på denne tråd

Fyre der rider...
Forfatter: 
Dato:  24-11-2007 19:08

Jeg syntes det er fedt, at der er fyre i stalden. Det giver et pift i stalden, og gør også, at der er ikke er al den her "snop" ting.

Så det kan jeg kun sige.

Dog er jeg ikke enig, med at ridepiger er mere generte. dette gæder ihvertfal ikke mig.

Men der er jo ikke mange fyre der rider i forhold til piger, så de kigger måske lige en ekstra gang. :D

Kærlig Hilsen Camilla

Ejer af araber hoppe, Jasmin født 29/4-2002

^^Elsker hende^^

En rigtig pige rider. <3

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  24-11-2007 19:25

Kender faktisk ingen homoseksuelle fyre der rider, de er alle sammen til piger

Det er rart med lidt forandring og de er jo desværre i undertal!!

Om kæresten skal være til heste??? Tjae intet krav, bare han er klar over, hvor meget tid hesten tager!!! Selvfølgelig en fordel, hvis han ikke er alt for bange for krikken

Kender I Shannons fortid? Hun kommer fra Nordjylland (Nykøbing Mors)! Se præs. for billede og mere info!

Overgangsdækken str. 155 til salg www.heste-nettet.dk/lodge/55615/ billeder/599099/

0
0
Svar på denne tråd

jeg er lige kommet hjem
Forfatter: 
Dato:  24-11-2007 19:39

fra et stævne idag og var eneste mand der deltog...i ren demostration stillede jeg op i lyserød skjorte...og jeg er bestemt ikke bøsse...

Trist at der ikke er flere mænd som nyder samværet med hesten...

Freedom rides....on a Quarterhorse
www.dkqha.dk/

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"

0
0
Svar på denne tråd

lsdfkjbglkxnf
Forfatter: 
Dato:  24-11-2007 20:56

Jeg synes kun det er rart med mænd i stalden Det gør at pigefnidderen, som regel, handler om fyrene og ikke så meget pigerne imellem.

Og ja jeg har set mange bøsser, men mest ved dressuren, ved springningen er det mere de der "her kommer jeg"-typer med det hele i kæften, men de er nu som regel søde nok på 2-mandshånd

Med venlig hilsen Laila

Kan man tabe noget man ikke kan have mellem hænderne??

Varmblodsvallak til salg, Mor: Cheri FF: May Sherif MF: Rambo se præs.

0
0
Svar på denne tråd

ih jeg ville
Forfatter: 
Dato:  24-11-2007 22:20

ønske at vi havde nogle fyre i stalden. Nogle gange kan der godt gå lidt rigeligt hønsegård i den .

Jeg vil bestemt ikke kalde ridepiger generte, faktisk har jeg oplevet at de steder jeg har været igennem tiden, hvor der rent faktisk var fyre i stalden, at der var der stor rift om fyrene, de kunne næste ikke være i fred (hvilket fyrene udnyttede til fulde, men det er jo så en anden sag).

Mvh. Louise O.P.

Fanatisk tilhænger af arabere, bomløse sadler og akademisk dressur-

det er det eneste der dur.

0
0
Svar på denne tråd

trist trist
Forfatter: 
Dato:  24-11-2007 22:45

Det er trist at danske rideklubber nærmest er nogle ponytøseklubber. Tror der ville være flere hankøn som ville ride, hvis det blev gjort mindre tøset.

Som det er nu, så er der ikke engang nok mænd til at danne et hold ret mange steder.

Men det kræver at rideskolerne forsøger at gøre noget ved det.

Hvis jeg skulle modtage holdundervisning på en rideskole, så skulle det være på et mandehold med en mand som underviser og så skulle det gøres på en anden måde. Der er nu altså en anden jargon og syn på tingene hos mændene.

Tror gerne der er mange mænd som ikke vil ifører sig det tøj af frygt for at se for bøsset ud. Der er også mange der synes de ser fjollede ud i ridetøj inklusiv mig selv.

~ Greven og Luke ~

Man skal aldrig sige nej til en fristelse. Man ved jo aldrig hvornår den kommer igen. - Garfield.

0
0
Svar på denne tråd

Sådan var det heller ikke ment
Forfatter: 
Dato:  25-11-2007 13:16
Nu er jeg ikke specielt bange for at pigerne tror jeg er bøsse. Jeg lider ikke af bøssefobi.

Men synes bare ridepiger er lidt reserverede. Man skulle jo tro fyre der rider var vildt eftertragtede ;-) Men jeg synes nærmest der bliver kigget lidt underligt på os :-)

Måske har det noget med tøjet at gøre. Jeg nu synes det er ganske pænt. Men jeg ved ikke om I piger i al hemmelighed griner af os når vi render rundt i ridetøj og ridestøvler :-)

Det er vel som med alt andet tøj - nogen klæder det og andre klæder det ikke. Der er ved gud piger det heller ikke klæder.
0
0
Svar på denne tråd

Jeg ved det ikke
Forfatter: 
Dato:  25-11-2007 13:36

Hejsa.

Måske er pigerne simpelthen bare for at bekræfte fordommen: når der kommer en fyr i stalden kaster alle hestepigerne sig over ham.

Derfor kan det være de holder lidt afstand.

Ellers er der jo også meget tøsefnidder på en rideskole, og når man sådan sidder på høloftet og snakker om drenge eller hvad man nu snakker om, passer en dreng ikke altid ind.

Der har aldrig været drenge, der hvor jeg red, så jeg kan ikke lige snakke med med erfaringer, desværre.

- Heidi

... what is and what should never be...

0
0
Svar på denne tråd

min version
Forfatter: 
Dato:  25-11-2007 13:39

Jeg er kun én gang blevet spurgt om jeg var bøsse, og det var ikke i forbindelse med ridning.

Fyren var overbevist om at jeg var bøsse fordi jeg har forholdsvist lange øjenvipper...!!! Måske lidt bøsset, men nej jeg er ikke bøsse.

Jeg har aldrig haft noget problem med at være fyr i rideverdenen.

Startede godt nok også min ridekarriere i galopsporten, hvor der jo er en lidt anderledes kønsfordeling end i ridesporten.

Men nu er jeg jo også springrytter, så det kan da godt være at det er derfor der ikke er nogen der fejlagtigt tror at jeg er bøsse.

Og ja ude i den "virkelige" verden, kikker folk nok lidt mere på os fyre i ridetøj end de gør på pigerne - men lad dem dog kikke hvis de vil - jeg tror det er fordi de er missundelige på vores gode røv i ridebukserne...!!!

0
0
Svar på denne tråd

Hørt...!
Forfatter: 
Dato:  25-11-2007 13:51

Den gode røv i ridebukserne...!!!

Mit indtryk er nu også, at pigerne er ganske gode til at fokusere på hesten og derefter lukke resten af verden ude.

Det åndsfællesskab kan vi som mænd ikke rigtigt stille noget op i mod...

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  25-11-2007 14:00

Altså nu er min kæreste jo rytter, og enda på et noget højere og mere seriøst plan end mig Så jeg synes absolut ikke der er noget mærkeligt i det. Jeg kender en hel del mænd der rider, men kender ikke en eneste bøsse Jeg synes faktisk vores drenge har nydt RET godt af at være i rideverdenen - og specielt hvis de er dygtige..! Beridere og gode undervisere er altid ombejlet

Der var nu en af de andre fyre der en overgang var i tvivl om han var bøsse, men det var fordi han havde en supergod ven der også red og de tog en del i byen sammen og sån (og havde ingen kærester på daværende tidspunkt ). Men jeg kan skrive under på han er hetero Og han er ret så træt af at have en vis mandlig dommer løbende efter sig når han er i vores klub for at dømme

Mvh. Cat - Stud.med.vet

"Gratis" fotografering tilbydes - se præs.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-11-2007 14:08

Jeg er ligeglad med om dem jeg rider med er mænd, kvinder, piger på 10, akrobathunde eller en dygtig papegøje. Så længe der i "friridningstiden" (hvis der er en sådan) IKKE er forskel på papegøjen og pigen på 10.

Jeg kan blive i så dårligt humør over dem der tror de ejer hele ridehallen, højre/venstre skulder er lige meget når de er der. De skridter naturligvis også af på hovslaget, og gør generelt lige hvad der passer dem.

Et sted jeg red var der en pige der nok havde 3 heste at ride, hun var altid sød til at passe på og ikke være i vejen for de andre.. Men den mandlige berider ejede da hele stedet- man kunne bare komme af vejen kunne man.

Dog har jeg meget ondt af fyrene når de får vedhænget i klemme- det ser frygteligt smerteligt ud.

Grunden til der ikke er så mage fyre på "normal" niveau kunne jeg forestille mig er at de aldrig har opdaget hvor dejligt det er at tilbringe en dag i stalden og hvor skøn sådan en tur på hesten kan være?

0
0
Svar på denne tråd

fnolde
Forfatter: 
Dato:  25-11-2007 21:05

Syntes at det er et godt indlæg du kommer med, det er ikke så tit at det er oppe her på nettet. Personligt syntes jeg det er svært for os hestefyr at finde en ""hestepige"". Personligt ville jeg da være glad for en med samme interesser. Ang ridebukser syntes jeg at det er ensvalg hvad man vil gå i. Her i dag, da jeg kørte fra stævne har min kammerat og jeg da været på herford beefstone og spise iført vores hvide pikeur ridebukser. Kan ikke se at det kunne skade.

Rigtig mænd rider hver dag,og går i RIDEBUKSER.
0
0
Svar på denne tråd

Rød grød med fløde...
Forfatter: 
Dato:  25-11-2007 21:20

Jeg har ærlig talt aldrig nogensinde forbundet ryttere af hankøn med homoseksuelle - det er da noget underligt noget.

Derudover synes jeg ikke fyre er særlig fikse i ridebukser ;D , men jeg ville da vildt gerne have en kæreste som red - det kunne være helt vildt hyggeligt :)

Tine & Tulle
Det klinger! :D

It's not always easy and sometimes life can be deceiving
I'll tell you one thing; it's always better when we're together

0
0
Svar på denne tråd

Altså...
Forfatter: 
Dato:  25-11-2007 21:27

jeg har heller aldrig hørt, at mænd indenfor ridesporten bliver opfattet som homosexuelle. De mænd, jeg underviser har da alle været heterosexuelle med koner og børn, og helt almindelige mennesker derudover.

Hvis nogle tænker sådan, skulle det da lige være fordi en del af de mænd, man ser, er høje og tynde og går i stramme bukser

Jeg ville afsindigt gerne have en kæreste med interesse for heste - det ville gøre mange ting nemmere (så ville den stakkels fyr måske kunne forstå, at hestene kommer først).

Jeg tror dog godt, det kunne blive problematisk, hvis begge parter er relativt seriøse, og den ene er på et højere niveau end den anden. Jeg ville personligt have svært ved at "blive belært" af min kæreste.

/Line

Askari, Pompadeur & Line -

an unbeatable combination

0
0
Svar på denne tråd

ingen...
Forfatter: 
Dato:  25-11-2007 21:28

problemer med ridefyre herfra, uanset om de er homo eller hetero det er dejligt med fyre i stalden.

0
0
Svar på denne tråd

nemmerlig (:
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 12:55

de ridefyre da bare rigtig dejlige, nubegyndte min kæreste først at interessere sig for heste da vi havde været sammen snart et år, men jeg blev SÅ glad da han begyndte at snakke om det. jeg synes det er mega fedt han er blevet så glad for det igen.. (han red da han var helt lille), det er tit ham der spørm ikke liige vi kan tage en tur (: DET er bare herligt, jeg elsker at have en fra det andet køn at snakke med, og de fyre der rider får al min respekt.

MVH Marie Pahuus

med de 2 trunter Tess og Bella <'3 :)

0
0
Svar på denne tråd

ridende mænd...
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 13:19

jeg ser ingen problemer i at drenge/fyre/mænd/what so ever rider.. men må nu alligevel indrømme at jeg har en smule af den der: "nå ja, fyre der rider er bare SUPER snobbede, og total dengser som gør ALT for at vinde stævner.." -selvom jeg godt ved det ikke altid er tilfældet, men jeg har bare endnu tilgode at møde en hestefyr som ikke er interesseret i heste enten fordi de er for dårlige til fodbold, eller fordi hestepiger er er lækre. (generalisering er en god ting)

..dermed ikke sagt at hestefyre er uinteressante, men man får ofte et indtryk af at de er "lidt til en side" eller også er de så opslugte på at få sløjfer med hjem at det hele går op i fag-snak, -og hvorfra skal jeg som fjord-skovturs-rytter vide noget som helst om hvor fedt det er at vinde en MA-et-eller-andet på internationalt plan?! -når jeg personligt i bund og grund er ligeglad.

mvh. Gitte & Julie & Tyran.

0
0
Svar på denne tråd

Heeej...
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 13:54

Jeg finder det helt naturligt når jeg ser en fyr i stalden, bliver lidt overrasket hvis der pludselig er en fyr i stalden som man ikk har set før og som skal ud og ride, men ikke noget jeg tænker videre over..

Men nu har min kæreste jo osse redet så længe som jeg har kendt ham, og det er da klart kun en fordel, for man har noget fælles og noget at lave sammen osv.
Jeg tænker ikke "bøsse" når jeg ser en dreng i ridetøj, men har respekt for dem som der tør det med ridningen!

Hilsen Jose & Raffe <3
En Rigtig Hest Er En Dansk Sports Pony Ligesom Min ;)
En "Lille" Hest Med Et Stort Hjerte <3
Og Med Selvtilliden Iorden (Y)
Kåret Som JHNs Bedste Ekvipage- Hest 2006 :)
0
0
Svar på denne tråd

Så nu...
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 18:56

.. er det vist på tide jeg rydder nogle fordomme af bordet

LineFedders: "Jeg tror dog godt, det kunne blive problematisk, hvis begge parter er relativt seriøse, og den ene er på et højere niveau end den anden. Jeg ville personligt have svært ved at "blive belært" af min kæreste"

Hvad er "relativt seriøse"? Vi rider da begge stævner.. Jeg har redet t.o.m. LA6, og havde også gerne haft springningen oppe i det niveau hvis jeg havde haft en hest med kapaciteten til det - det kommer nok engang Kæresten har redet en del MB i dressur, lidt "George" og Intermediaire. I springning står den på LA og i military har han redet middelsvær. Han trænet ret seriøst og er seriøs stævnerytter.

Vil mene vi er et eksempel på to forholdsvis seriøse ryttere på hvert vores niveau..??

Han er dygtigere end jeg, så jeg har intet imod at lære fra ham. Han giver den mest kvalificerede undervisning jeg kan få, så hvorfor ikke tage imod det Jeg kan sagtens acceptere han er dygtigere end mig Det hjælper måske også lidt at jeg allerede fik undervisning af ham inden vi begyndte at komme sammen Og så er det såå rart man kan tage til stævne sammen, og starte nogenlunde samme klasser - så ikke den ene rider om formiddagen og den anden om eftermiddagen

Gitte (Tyran): Tjah... Min kæreste er nu ganske glimrende til fodbold Han startede med at ride fordi hans søster gjorde. Hun skulle ikke kunne noget han ikke kunne, så selvom han var ved at sk*de i bukserne de første par år(!), holdt han ved

Senere måtte han så droppe fodbolden pga knæskade...

Andre fordomme der skal have et spark?

Mvh. Cat - Stud.med.vet

"Gratis" fotografering tilbydes - se præs.

0
0
Svar på denne tråd

Helt fint...
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 18:59

Jeg har det helt fint med fyre der rider, de behøver jo ikke være bøsse.

Har dog heller intet imod bøsser ;)

Malle

- med Honeyburst/Raja :D

0
0
Svar på denne tråd

Så så Birkus,
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 19:00

ikke prale - det mås man ikke...

Mie

0
0
Svar på denne tråd

lige en fra endnu en fyr...
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 19:18

hej med jer.

nu vil jeg lige blande mig lidt i debatten...

jeg er ogs en af de "sjældne" fyre der rider,føler mig dog ikke overbegloet på rideskolen,men næremere en forsigtig undren fra de andre ryttere,dette går dog hurtigt over i respekt for at jeg som fyr tør kaste mig ud i det.

men ja,det er stadig lidt tabu belagt at ride som fyr. Faktisk en skam for det er fuldtus en sport som enhver anden sportsgren.

så er der det med tøjet... ja folk glor og???

jeg ville også glo hvis en fodbold spiller i fuld uniform kom gående gennem netto???

mvh Bo

søger en at ride sammen med i midtjylland.

0
0
Svar på denne tråd

har siddet og læst
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 19:34

Nu har jeg siddet og læse denne tråd i flere dage, syntes den bliver mere og mere interessant. Men stusser stadig over hvad der er med os fyre i Ridebukser. HVORFOR er der mange der syntes at vi ikke er så spændende i ridebukser??? Bare lige en tanke fra en fyr i ridesporten.

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 19:40

Jeg har det fint med fyre/mænd der rider.. Og bøsser er også helt okay... Som min mand siger man kan jo bare side ned imens de er der så sker der ikk noget hi hi

Ej har det helt fint med bøsser. Min store har fået undervisning af 2 af slagsen, alletiders fyre...

knus lene

Rytter søges til 2 er pony på 140.. går m. dressur og s spring

www.lenes3d.dk

0
0
Svar på denne tråd

xxx
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 20:48

Ja jeg er så en af de ridepiger der faldt for ridelæren og sørme om vi ikke også er blevet gift og har fået børn.

Jeg syntes det er rigtig dejligt med en eller flere af det modsatte køn i stalden. Det tror jeg iøvrigt også, at min bedere halvdel syntes, så der også er andet en kvindelig fuglekvidder i stalden.

I mindre tal vil I sikkert altid være. Til sidste stævne, syntes jeg, at antallet af mandlige ryttere er okay. Tror at der var 4-5 stk i klasserne.

Hvad ang fordomme mht til undervisning imellem kærster så kan de i vores tilfælde manes til jorden. Jeg kan godt høre, at tonen af og til er skærpet lidt over for mig i forhold til hans andre elever men det er helt iorden fra min side af.

Super godt med en sparingspartner.

Hvad ang. homoseksuelle indenfor ridesporten, så tror jeg at det kommer sig af at der er nogle af de ¨kendte¨ryttere der er homoseksuelle. Men derfor skal man jo ikke kæmme alle over en kamp.

Mvh Christina

0
0
Svar på denne tråd

Tja nu rider min
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 20:52

badre halvdel jo også - så for mig er det jo hverdag.

Men ja - der er mange bøsser - specielt i dressurverdenen. heldigvis for mig er jeg mere til springning

Dejó *Kilinga*

Former known as Linse *Dejó*

Gud give mig klarsynet til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre, modet til at ændre de ting jeg kan, og klogskaben til at skelne mellem dem.

0
0
Svar på denne tråd

lige en til fra mig...
Forfatter: 
Dato:  27-11-2007 07:51

hej igen.

kommer lige med endnu en kommentar.

mht. til det med bøsser så tror jeg det er fordi,at mange har desværre den fordom at det at ride er deget af det der "pigepussenussenoget" altså stå og nusse om hesten hele dagen,og være fortrolig med den.

men sådan er det jo slet ikke skruet sammen,og her tror jeg den hopper af for mange.

for mit eget vedkommende kan jeg kun sige at det slet ikke er mig det der. Jeg vil op på hesten også bare have noget ud af undervisningen eller turen,det andet er slet ikke mig.

Tror også det er en bremse for mange fyre at begynde at ride,netop det med der er så mange piger. der hvor jeg har redet var jeg f.eks. den enseste fyr..hvor fedt er det at høre al den tøse fnidder?

Men jeg holdt på og så går det jo alligevel...

mvh Bo

søger en at ride sammen med i midtjylland.

0
0
Svar på denne tråd

hvor...
Forfatter: 
Dato:  27-11-2007 10:33

Hvor er det altså bare skønt at høre jeg ikke er den eneste som der faldte for min ridelære

Og lige ang. det med begge parter rider på hvert sit nivou, altså.. som overnævnt underviste min kæreste mig inden vi begyndte at komme sammen, og jeg har intet imod han retter på mig, og belære mig om hvordan jeg skal gøre, hans undervisning har ført os langt allerede og han er den bedste hjælp, og den eneste underviser der virkelig kan få noget seriøst ud af mig. så hvorfor ikke?

Han har redet lands stævner i både dressur, military & Spring, så hvorfor tage skyklapper på bare fordi man pludselig er sammen som par? det ville da være dumt! Det fungere rigtig godt for os, og jeg er utroligt glad for hans støtte i hverdagen og til stævner, han gør jo alt for at hjælpe og støtte mig i min ridning, så hvorfor skulle man afvise den bedste hjælp man kan få?

Og ang. det med fyre i ridebukser, så syntes jeg da at det er ligeså godt at se en fyr i som et par jeans.

Hilsen Jose & Raffe <3
En Rigtig Hest Er En Dansk Sports Pony Ligesom Min ;)
En "Lille" Hest Med Et Stort Hjerte <3
Og Med Selvtilliden Iorden (Y)
Kåret Som JHNs Bedste Ekvipage- Hest 2006 :)
0
0
Svar på denne tråd

Den eneste?!?!!
Forfatter: 
Dato:  27-11-2007 10:43

Det er da vist mere reglen end undtagelsen, at mandlige undervisere er ret eftertragtede blandt deres kvindelige "elever"...

Zamangah

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa...
Forfatter: 
Dato:  27-11-2007 10:44

Den med at være bøsse synes jeg ikke jeg kan genkende, jeg tror ikke jeg kender en eneste fyr der er, så den tanke vil ikke strejfe mig.

jeg synes tilgengæld at mange af de proffesionelle rytter er mænd, og vidt som jeg ved er de ikke bøsse, jeg har da set foto af dem med deres kvindelige kærster

Jeg synes mange gang piger holder når pony årene er slut, og drenge bliver mere interessante.

og når de så for børn går det mere over i hyggeridning, det kender jeg selv til, og hvor er det irreterende jeg savner konkurrance livet, jeg håber det vender tilbage engang.

Jeg vil også sige at tøsseslader på en rideskole kan være strid, det kan jeg godt huske da jeg startede, de lod ikke nye komme ind i deres område, hvis man ikke selv havde en hest eller kunne noget, så der kom jeg også bare for at ride og hjem igen, det var ikke hyggeligt men det var rart at få redet og jeg rider stadig bare ikke på rideskole.

0
0
Svar på denne tråd

woopwoop
Forfatter: 
Dato:  27-11-2007 15:41

Jeg tænker ikke rigtigt over, om det er en dreng eller en pige - men jeg kan sagtens forstå, at man drenge ikke gider alt det tøsepladder på en rideskole.

Min egen kæreste er ikke ligefrem konkurrencerytter, men han vil da gerne ride med på en tur, og forstår, at hesten er vigtig for mig og støtter mig deraf. Dét synes jeg er det vigtigste.

Fyre i ridebukser.. Jeg er faktisk heller ikke helt med på den. Det ser bare forkert ud : D

Kia med Gabriel

at the end of the road, you'll find what you've been longing for

I know 'cause my feet have the scars to show

0
0
Svar på denne tråd

fyre der rider...
Forfatter: 
Dato:  27-11-2007 16:00

jeg kender personligt et par stykker,, og eftersom de begge lagde lidt an på mig og de andre tøser så tvivler jeg på de er bøsse

synes ikke der er noget galt i fyre i ridebukser... ligesom jeans

...Ann Helene ~ med superstjernen Bo

Heretique Beaux og ponydyret Simba

0
0
Svar på denne tråd

Meget velkomne
Forfatter: 
Dato:  27-11-2007 16:33

Jeg synes da, at mænd er mere end velkomne i stalden. Og jeg er ligeglad med, hvilket køn de tænder på ;-) Dér, hvor mine heste står nu, er der nu ikke så meget sladder, men ellers giver en blanding af mænd og kvinder ofte en god dynamik.

Jeg har både oplevet, hvordan samtlige tøser fuldte undervisningen, når den unge mandlige berider underviste en gang om ugen. Og så har jeg i en kort periode haft part et sted, hvor der var fire rigtige dejlige mænd, der havde deres heste samme sted - Det var to par...Og de var ret ligeglade med pigerne i stalden ;-)

Jeg bruger mine heste og ridning til et fristed. Er ikke sikker på, at jeg ville dele det med en mand, som også red. Drømmemanden er dog aktiv, så...Det vigtigeste er vist, at kemien bare er der...Så kan man vel leve med et par ekstra ridebukser/heste/mv. i budgettet.

Kh. Britt

Welsh Partbreed og Welsh Cob

- mit valg

Maglehøj Knightley og Valhallas Abigail

Et par af verdens smukkeste heste

0
0
Svar på denne tråd

grev axell
Forfatter: 
Dato:  27-11-2007 19:58

han god forstå at du skriver sådan. FOR DU SER SKU fjollet ud. generalt

0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  27-11-2007 21:53

Jeg kender så en hestefyr, der er bøsse, men han er også gået hen og blevet professionel.(mht. Christina og Carsten ´s indlæg) Men de andre har der været ret stor rift om blandt pigerne i klubben...

Men ellers synes jeg det er fint med en fyr i stalden, grunden til at pigerne kigger er ikke ensbetydende med at det er en fyr der kommer, tro mig enhver ny m/k bliver studeret fra top til tå :) Sådan har det i hvertfald været de steder jeg har holdt til.

Generthed, tja, ved ikke om hestepiger er mere generte end andre, men jeg må sige at jeg havde bestemt ikke noget imod at ende med en hestefyr, så vil der måske ikke blive klaget over den tid jeg bruger på de firbenede :)

Stine

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-11-2007 22:05

Jeg har intet problem med det, de er da velkommende i vores "pige-verden". hehe

Ligesom piger også skal være velkommen i "drenge-verden".

M.V.H

evA med sin Aslan

...One girl will fight to find the HERO within!

0
0
Svar på denne tråd

Ridebukser...
Forfatter: 
Dato:  27-11-2007 22:30

Jeg benytter selv ridebukser der sidder lidt snert og får da nogle sjove blikke ind i mellem.

Men det opvejes af de piger der går rundt i den selvsamme type ridebuks.

Et par ridebukser klæder simpelthen enhver kvinderøv bedre...!

Så er det sagt.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider