Nu vil jeg heller ikke lyde ALT for lille-trunte-agtig, men er der andre end mig, der ikke kan finde ud af at skifte en pære?? Hehe. Til mit forsvar vil jeg sige, self. kan jeg finde ud af alm. pærer, men jeg har sådan nogle spots etc., og nu har jeg kigget på det i flere måneder og har nada idé om, hvad man skal gøre.
Oog nu er det røget 3 pærer, så jeg har gang i en jævn strøm af stearinlys
Plus jeg har fundet en for lav watt-mængde til 2 andre lys, så det kører knap så fint for mig. Lad os bare sige, dagslyset er værdsat her..
Hvor er HAN, når man har brug for ham. Ham håndværker-kæresten.. nogen, der kender en single-elektriker, hehe.
Ej, ikke bare der.. Jeg savner også en gartner til at slå min græsplæne.. Mine 2 naboer kom her i sommers og sagde, hvaa Lone, har du ingen plæneklipper - skal vi slå den? Havde dog heller ingen på det tidspunkt.
Nogle mener, jeg må have sået græs på mine fliser i stedet for at ramme plænen. Hmpf!
Mine planter er ved at dø flere gange om måneden. Jeg må prøve at undgå at købe planter, der "ikke kan tåle udtørring.."
Muge ud hos hesten kan jeg åbenbart heller ikke finde ud af, stald-udlejeren kommer, "lone, du er for langsom" og begynder at muge for mig. 5 min. senere er hele boksen ryddet. I en anden stald rådgav en 14-årig pige mig om udmugning, Jeg sagde tak, hvorfor sagde du ikke det noget før. "jeg troede lissom, du ku' finde ud af noget" (kys til dig, Duni-pige). Hvilke kostelige talenter folk har!
Min veninde var på besøg for nylig, og mente, jeg var en kylling. "Aaej altså! Når du får DVD'en, får du et scar-stick med, som du sætter i HER. Ikke også.. HER. Det er det eneste sted, den kan sidde". Og allerede der var øjnene begyndt at trille forvirret rundt i hovedet
"Okaay, du ringer, når du får den..!"
Jeg har aldrig set mig som anti-håndværkertøs, men jeg må indrømme, det begynder at snerpe derhen ad. Jeg burde selvfølgelig tage et kursus eller ydmyge mig på TV i de der fancy'e programmer, men det sidder bare ikke fast. Jeg har haft nogle meget pædagoiske kærester, som har forsøgt at forklare mig om motorer, matematik og kunsten at sætte et skab sammen (forkert, hihi!), og ørerne har været slået ud, intentionen var der.. Men jeg bliver bare lullet i søvn af teknik på alle måder. Nøj, hvor kedsommeligt..
Nå ja, et suk og et støn herfra. Nu er det afsløret. Jeg stinker til en del ting. Tænk at det skulle komme så vidt med mig. Familiens håb. Men hva, det siger jo en del om familien, hi.
Lone