Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Udlånere - kom ud af busken...
Forfatter: 
Dato:  23-11-2007 16:51

Kosrs man hvor er det vanskeligt at finde en lånehest i disse tider... Der er ikke rigtig nogle steder man kan annoncere, det eneste sted er hestegalleri, og det virker mega useriøst...

Sgan er den at min veninde søger lånehest, og jeg har tilbudt at hjælpe med at finde den rette, da jeg ved hvad hun søger. Hun er 19 år, og rigtig dygtig til at ride, og har før redet heste op fra nulpunktet.

Problemet er bare at hun er en rgtig høj pige, og derfor søger en høj hest. Der er masser af heste på ca. 1.60 men så snart vi kommer op i nærheden af de 1.70-75 er det faktisk håbløst. De få der er svarer ikke på vores henvendelser, eller også skal hesten pludselig ikke lånes ud alligevel...

Det er så useriøst...

Gode råd til hvor man kan annoncerer modtages med kyshånd...

Venlig hilsen Nanna

Madiken India

Irish Cool Kaiza

Er den ikke rød - er det bare en hest!

0
0
Svar på denne tråd

steder
Forfatter: 
Dato:  23-11-2007 19:40

synes da ellers der er en del steder. Jeg har selv annonce på hesteinfo og dba. Så det er da også et forslag.

Men skal hesten være over 170? tror ikke der er mange af den str. Ofte kommer det jo meget an på hesten bygning også.

hilsen

katarina

(som har en unghest på ca 165 til udlån)

Mor til det dejligeste hjertebarn (HLHS)

Beatrice

0
0
Svar på denne tråd

låne hest
Forfatter: 
Dato:  24-11-2007 13:03

Jeg har tideligere lånt to heste. Den 2/12 kommer min nye lånehest. En 7 års DV efter BH Cavan på 166 cm i stg.

De gange jeg har lånt hest, er det hos DV avlere jeg allerede kendte i forvejen. De kender mig, mit rideniveau og min håndtering af heste, og jeg har kendt hesten i forvejen. Det giver tryghed for alle parter.

Jeg har aldrig annonceret efter lånehest, men det tror jeg nu der er mange der har held med.

En enkelt gang har jeg selv overvejet at låne en 5 års hest ud, men jeg ville ikke låne hende ud til fremmede, kun til nogle jeg kendte i forvejen. Det endte dog med at jeg solgte hende ( det eneste hestesalg jeg har fortrudt...snøft).

Jeg håber i finder en god lånehest.

0
0
Svar på denne tråd

jjjhhh
Forfatter: 
Dato:  24-11-2007 17:53

Jeg låner skam gerne mine heste ud, men skal helst kende lidt til persones ridning. Derudover forlader de ikke min stald men kan rides herfra. Jeg tør simpelthen ikke risikere at blive udsat for de grumme ting der til tider bliver beskrevet herinde.

Når de står her har jeg styr på hvordan de har det...

Jeg synes ikke rigtig det er til at finde nogen til de heste jeg ikke bruger... så jeg har modsatte problem

0
0
Svar på denne tråd

udlån...
Forfatter: 
Dato:  24-11-2007 18:07

Hej Pullemor.

ÆV, selvom du bor i Nordjylland er der vist lige langt nok over til dig... Pokkers... Hun kunne ellers sagtens være interesseret i din frieser hoppe. Dem har hun vist en svaghed for...

Kan godt forstå du ikke vil låne hoppen ud, har selv min den ene lånt ud. Og er så lykkelig for at låner bor rigtig tæt på mig... Min står stadig her, men bliver flyttet om lidt tid.. Ville aldrig tilgive mig selv hvis der skete hende noget... Får også helt dårlige nerver over at læse skrækhistorier, heldigvis har jeg en super kontrakt skrevet med min låner...

Venlig hilsen Nanna

Madiken India

Irish Cool Kaiza

Søger LÅNEHEST:

min.1.68, helst højere.

Dressurtalent.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider