Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

NetBilletter JBK
Forfatter: 
Dato:  22-11-2007 17:55

Panik Panik!

Jeg har i august måned købt billetter via billetnet til på JBK i Odense på søndag. Jeg har fået billetterne som netbillet og skulle så hente billetterne på søndag i Odense Kongrescenter.

Men da jeg fik læst bekræftelsen, stod der at de skulle afhentes før arrangementet gik igang. Jeg ringer så til Billetnet og får at vide, at jeg skal henvende mig til kongrescenteret. På kongrescenteret får jeg så at vide, at de skam ikke udleverer billetter, så de henviser mig tilbge til Billetnet.

Efter en del ringen rundt frem og tilbage ender det med at Billetnet siger, at der er sket en fejl. Og man skulle egentlig slet ikke kunne købe netbilletter til JBK, hvorefter de så sender mig 3 stk. billetter.

Men har andre bestilt billetter på samme måde, så vil jeg råde Jer til at få styr på hvor I skal afhente billetterne, da man ellers kan risikere slet ikke at kunne komme ind til arrangementet...

0
0
Svar på denne tråd

Også her
Forfatter: 
Dato:  22-11-2007 18:26

jeg købte i første omgang 2 billetter til lørdag og 2 til søndag, derefter 1 mere til hver af dagene. Jeg fik de to enkeltbilletter tilsendt og også de to billetter til søndag men lørdagsbilletterne udeblev. Da jeg så ringer får jeg også beskeden at der er sket en fejl og at jeg slet ikke skulle have haft nogen af billetterne tilsendt. Oh well de sendte de sidste to da det var deres fejl og jeg havde dem allerede dagen efter.

Mvh Anja

Nul tolerance overfor Snydere, fuskere og tyvagtige

mennesker!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider