Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Så fik man da også set en blotter
Forfatter: 
Dato:  20-11-2007 21:10

Ja som overskriften siger, så fik jeg altså set en blotter.

Min veninde og jeg havde lige fået fri fra skole (i går), går op på skolens parkeringsplads, og venter på hendes søster kommer og henter os.

Min veninde står og kigger lidt omkring, og kigger pludseligt på mig helt mærkeligt og siger "Der sidder altså en mand inde i bilen og ona***" -Troede ikke på hende, så tog lige to skridt til siden, kiggede forsigtigt ind i bilen, og ganske rigtigt, fuldt udsyn til en st** tisse***

5 meter fra os holdte der sg* en syg stodder og rev den af!

Vi var helt chokerede, vidste nærmest ikke om vi skulle grine eller græde, i 3-4 min stod vi bare og gloede på hinanden. - Men vi fik da taget nr-pladen.

Så tændte han bilen, og kørte.. Men han forlod ikke parkeringspladsen, for vi stod ved ind -og udgang, og ud kom han ikke.

Jeg sagde så til min veninde, jeg ville finde en lærer på parkeringspladsen, og fortælle ham det og udpege bilen. Finder så en lærer, og ser så også hvor manden nu holder, og udpeger bilen. Fik besked på jeg skulle ringe til polititet og fortælle det.

Mens jeg står og ringer kører han så sin vej, og forvinder ud af syne. Vi bliver hentet af storesøsteren og kører hjem ad (prøver stadig af komme igennem til politiet). Nå men, mens vi kører fordi noget der hedder Naturskolen, kan vi så se at han er kørt ned at holde på den sti, hvor alle børnene kører for at komme hjem.

Endelig kommer jeg igennem til politiet, og får fortalt dem hele historien, giver nummeret på nr-pladen, signalment på fyren osv.

-De ringer så til mig idag og får historien igen, og de vil så snakke med min veninde i morgen. Vi har også fortalt det til vores rektor, som vil gøre noget ved sagen også.

- Har det egentligt fint nok med det, selvfølgelig føler jeg mig da krænket og min veninde ligeså. Men det er gør mig "nervøs" er altså at der går mindre piger og drenge fordi der, ned til 6.klasse, og de kan måske ikke tåle at se det, på samme måde som to på 18 år.

Men hold op en "oplevelse"!

Og håber da jeg har gjort det rigtige, - med at melde det.

Det står også i vores lokal avis i dag, der står ovenikøbet, at der for et par måneder siden også har været en anmeldelse omkring en bil magen til den vi så, dog havde de ikke nr-pladen på den der, men det har de så nu!

Undskyld hvis det blev lidt langt, skulle bare lige ud med det.

-Ditte

Smil når du vinder, og le når du taber.

To billige sadler sælges, Kieffer og no name. Billeder på præsentation. Kontakt over Pb.

0
0
Svar på denne tråd

Adr adr
Forfatter: 
Dato:  20-11-2007 21:21

I har gjort det helt rigtige, det lyder som om I har taklet det rigtig godt

Og underlig fyr med en klam lyst

Maria

Hesteløs

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-11-2007 21:22

Ej, føj Sådan en klam stodder!

Godt I tog nummerplade og fik meldt ham

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-11-2007 21:30

Åh altså mænd og deres mærkelige hobbies

For et par år siden var jeg en tur i skoven med et par ponyunger på 11-12 år, og hvad kommer der hoppende ud af busken- nemlig en eller anden idiot med den klassiske "blotterjakke" (cottoncoat) og fan'me om geniet ikke giver sig til at tage en spiller foran snotten på os..

Jeg kunne godt se på de 2 tøser at de da bestemt ikke var trygge ved situationen, så de gode dyr var lige lidt rådne, for syns ærligt talt ikke at tøserne skulle ha sådan en oplevelse med i bagagen pga sådan en idiot.

Så jeg valgte den rigtigt upædagoiske løsning og lærte tøserne en ting eller 2 om selvtægt..

Sjovt så hurtigt sådan en idiot lige pludselig kunne løbe ind gennem skovbunden da han pludselig blev jagtet af mig på futtedyret( det lille pus var jo trods alt 1,80 ) og 2 hjujende ponypiger i kampstemning...

Tror på att idioten lavede en "kipketer" og vi valgte da også at indstille jagten efter han var væltet tilpas mange gange til at jeg var sikker på at han da havde adskillige tvivlsomme blå mærker på meget underlige steder- pøj pøj med aat bortforklare dem dit kryb.

Resultatet af dette var at tøserne fik den rigtige opfattelse af at den slags skal man sgu ikke blive ked af men tværtimod latterliggøre..

Og gud nåde og trøste den næste blotter der krydser deres vej, for nu kender de skam den korrekte fremgangsmåde til at tage sig af den slags ..

Sejt nok at du, Ditte havde ro og overblik til at kontakte politiet og anmelde ham.. Det burde vi nok også ha gjort, men desværre møder man sjældent det danske politi i skoven

MOD DUMHED KÆMPER SELV GUDERNE FORGÆVES......

Belgisk varmblod- En hest med personlighed.

0
0
Svar på denne tråd

Blotter
Forfatter: 
Dato:  20-11-2007 21:35

Hvor er det rart at vide, at vi taklede det bare nogenlunde. Tusind tak.

Smil når du vinder, og le når du taber.

To billige sadler sælges, Kieffer og no name. Billeder på præsentation. Kontakt over Pb.

0
0
Svar på denne tråd

Marianne
Forfatter: 
Dato:  20-11-2007 21:48

Hold fast hvor du lige fik mig til at grine Kan lige se det for mig. Fed måde at takle det på.

Griner stadig.

Mvh. Anne

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-11-2007 22:09

Er da altid glad for at kunne levere lidt underholdning ...

Det sjoveste ved hele den historie, var så de opkald jeg fik fra tøsernes forældre da de serverede historien om at de havde jagtet en nøgen mand i skoven sammen med Marianne...

Øh, den skulle da lige forklares på den rigtige måde, men gudskelov var forældrene eninge i min måde at tackle den sag

0
0
Svar på denne tråd

Marianne
Forfatter: 
Dato:  20-11-2007 22:12

Det nemlig rigtigt! Stik alle piger en hest i 180 klassen og se antallet af anmeldelser om blottere og voldtægter dale

Håber at jeg ville have åndsnærværelse nok i samme situation.

Jeg har set 2 blottere. Den ene sad på bagsædet af en bus i morgenmyldretiden i Odense. Måske nåede han det bare ikke hjemmefra. Den anden var en lørdag nat i gågaden i Odense. Han sad i en opgang med en trøje over hovedet og ona...

Jeg gjorde ikke noget i nogen af situationerne andet end at samle underkæben op.

Men foran børn. Føj. I gjorde det rigtige krusedulle. også til jer

højsgaard hestecenter
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-11-2007 22:22

Jep, men i stedet for at begynde endnu et hovedløst avlseventyr i DV regi, så skulle man måske overveje at indføre en eller anden form for obligatorisk selvforsvar i folkeskolen??

For fakta er at vi lever i en syg syg verden, og lur mig om det ikke bliver værre endnu..

Men indrømmet, futtehesten var et effektivt våben imod de fleste ting..

Fnis, kom lige til at tænke på den gang han skræmte livet af en overivrrig strisser med nypudsede eccosko- blev stoppet fordi jeg red og snakkede i mobil, uden håndfri( OG DET SKAL MAN SGU OGSÅ HA TIL HEST), men slap for bøden, fordi futtefyren ikke lige havde tid til at stå stille og derfor begyndte på ynglingsdiciplinen- "småhop" på stedet..

Tryllebum så sad strisseren inde i sin bil og råbte( gennem vinduet) at jeg bare skulle huske det til en anden gang

Dygtig ponyfyr ikk -- Mor var meeeget stolt..

0
0
Svar på denne tråd

Smart...
Forfatter: 
Dato:  20-11-2007 22:28

Jeg rider islænder. Men her kommer du da med det bedste argument til dato for at konvertere

Jeg går stadig ind for det du kalder

endnu et hovedløst avlseventyr i DV regi

Det lader til at have ubegrænsede fordele!

højsgaard hestecenter
0
0
Svar på denne tråd

1223456
Forfatter: 
Dato:  20-11-2007 22:31

Hmm måske skulle man genopfinde de hedengangne buffalosko, nu bare i en ismule udgave???

0
0
Svar på denne tråd

Blottere
Forfatter: 
Dato:  20-11-2007 22:40

Da jeg havde min gamle hest, som var ½russikkavalari hest og absolut ikke bleg for at tromle folk. Ja der var også en blotter i vestskoven som sprang frem og greb fat i de små pigers tøjler.

Det ærger mig den dag i dag jegaldrig mødte ham. For nøj hvor var han kommet på bedre tanker efter at blive tromlet at 700 kg hest.

Mvh.

Kiki

Med misserne Oscar og Maddox

0
0
Svar på denne tråd

marianne
Forfatter: 
Dato:  20-11-2007 22:56

du oser sgu af humor for filan da...

Har aldrig mødt en blotter men er blevet ringet op af en stønner engang efter 2 gange tog jeg tlf og sagde "Skive politistation" han ringede kun en gang mere og fik samme besked så hørte jeg ikke mere fra ham LOL sjovt nok mente han ike politiet skulle ha en stønner i røret hehe...

Mænd og deres hobbies ja guderne må vidde hvordan blodtilførslen til hjernen kan gå dirkete i pilleren på få sek??

Think for yourselves and let others enjoy the privilege to do so, too.
~ Voltaire ~

0
0
Svar på denne tråd

eller:...
Forfatter: 
Dato:  20-11-2007 22:57

Nu en god grund til at lade sneen klumpe under hovene

Hvor skrækindjagende er man lige når hesten vælter rundt?

Flyt dig blotter/strisser eller vi skvatter over dig!!!

højsgaard hestecenter
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider