Ja som overskriften siger, så fik jeg altså set en blotter. 
Min veninde og jeg havde lige fået fri fra skole (i går), går op på skolens parkeringsplads, og venter på hendes søster kommer og henter os.
Min veninde står og kigger lidt omkring, og kigger pludseligt på mig helt mærkeligt og siger "Der sidder altså en mand inde i bilen og ona***" -Troede ikke på hende, så tog lige to skridt til siden, kiggede forsigtigt ind i bilen, og ganske rigtigt, fuldt udsyn til en st** tisse*** 
5 meter fra os holdte der sg* en syg stodder og rev den af!
Vi var helt chokerede, vidste nærmest ikke om vi skulle grine eller græde, i 3-4 min stod vi bare og gloede på hinanden. - Men vi fik da taget nr-pladen.
Så tændte han bilen, og kørte.. Men han forlod ikke parkeringspladsen, for vi stod ved ind -og udgang, og ud kom han ikke.
Jeg sagde så til min veninde, jeg ville finde en lærer på parkeringspladsen, og fortælle ham det og udpege bilen. Finder så en lærer, og ser så også hvor manden nu holder, og udpeger bilen. Fik besked på jeg skulle ringe til polititet og fortælle det.
Mens jeg står og ringer kører han så sin vej, og forvinder ud af syne. Vi bliver hentet af storesøsteren og kører hjem ad (prøver stadig af komme igennem til politiet). Nå men, mens vi kører fordi noget der hedder Naturskolen, kan vi så se at han er kørt ned at holde på den sti, hvor alle børnene kører for at komme hjem.
Endelig kommer jeg igennem til politiet, og får fortalt dem hele historien, giver nummeret på nr-pladen, signalment på fyren osv.
-De ringer så til mig idag og får historien igen, og de vil så snakke med min veninde i morgen. Vi har også fortalt det til vores rektor, som vil gøre noget ved sagen også.
- Har det egentligt fint nok med det, selvfølgelig føler jeg mig da krænket og min veninde ligeså. Men det er gør mig "nervøs" er altså at der går mindre piger og drenge fordi der, ned til 6.klasse, og de kan måske ikke tåle at se det, på samme måde som to på 18 år.
Men hold op en "oplevelse"!
Og håber da jeg har gjort det rigtige, - med at melde det.
Det står også i vores lokal avis i dag, der står ovenikøbet, at der for et par måneder siden også har været en anmeldelse omkring en bil magen til den vi så, dog havde de ikke nr-pladen på den der, men det har de så nu!
Undskyld hvis det blev lidt langt, skulle bare lige ud med det.
-Ditte