Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

fjerne ar med laser
Forfatter: 
Dato:  20-11-2007 11:36

er der nogen der har erfaringer med at få et ar fjernet med laser? Evt sted og pris? Vil meget gerne se billeder af resulatet hvis det er muligt.

Har fået et operationsar på ydersiden af albuen, som jeg meget gerne vil have væk engang når det er muligt. Hvor lang tid skal der gå efter operationen?

Hjælp kære ænder..

Fjordhest er bedst!
0
0
Svar på denne tråd

tjah det kommer
Forfatter: 
Dato:  20-11-2007 11:48

vel an på hvor stort det er ? jeg ved ik noget om det og jeg har aldrig tænkt på at få fjernet mine , jeg har et på underarmen på 15 sting og ca 9 sting på selve håndledet , det er jo det livet fører med sig , så de må bare blive hvor de er ..

0
0
Svar på denne tråd

det er
Forfatter: 
Dato:  20-11-2007 11:50

vel ca 8 cm langt..

Fjordhest er bedst!
0
0
Svar på denne tråd

jamen er
Forfatter: 
Dato:  20-11-2007 11:53

det ik lavet pænt? mine bliver kun til hvide streger om sommeren , den lange på min under arm er ca 11 cm , og det er fra den 9/7 i år , og det er ud til det også kun bliver en hvid streg..

jeg har dog fået den tossede ide at høre min tatovør om han lave det så det ligner en lynlås , når jeg har fået skinnen ud igen... så det kan jo ik laves før at det har været åbnet igen..

0
0
Svar på denne tråd

hmmm..
Forfatter: 
Dato:  21-11-2007 08:50

det ved jeg ikke præcist endnu, da det kun er 14 dage siden. Det er stadig plastret til med sommerfugle, der skal sidde ti dage endnu.. Den med tatoveringen lyder også som en ide.. Mit skal heldigvis ikke åbnes igen (satser jeg da ikke på!). Generelt danner jeg ikke pæne ar, og ville jo helst at det var "ikke eksisterende" om muligt..

Fjordhest er bedst!
0
0
Svar på denne tråd

ardannelse..
Forfatter: 
Dato:  21-11-2007 10:45

Jeg er også meget interesseret i at høre fra folk, der har erfaringer med at få fjernet ar.

Jeg har en ret arret ryg (acne, hvide runde pletter over ALT)og jeg viser aldrig min ryg pga. det. Jeg er ret ked af dem og så har jeg også en lidt arret hud i ansigtet (også pga. uren hud).

Ville være skønt at kunne rende på stranden osv. uden make up og ikke føle at alle stirre på ryggen og ansigtet.

/Lindis
Tidligere kendt som L.H. Paradico
Lejlighed i Odense V,C eller NV søges omkring februar 2008
min. 40 kvm, maks. 3000 kr. i husleje
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider