Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ham der har skabt dårlig samvittighed..
Forfatter: 
Dato:  19-11-2007 14:10

Hvem er det?

Arrh hvor er det altså frusterende at have den dårlige samvittighed på sine skuldre! Man kan ikke andet end, at tænke på den/det .. Øv altså ..

Ja hele pointen i dette indlæg er, at jeg lige har været nede og tage min hest ind.. NU KL. 13.30 Fordi jeg ikke kan komme derned senere og tage ham ind.. Så nu skal han stå inde resten af dagen .. Han har dog fået massere af halm og wrap, men det fjerner altså ikke den dårlige samvittighed, når man ved, at hesten elsker at være ude, og især når han ikke bliver redet pga. halthed (selvom han faktisk er god igen, men skal lige have lidt tid) og fordi jeg har dårlig ryg ..

Kan I ikke ligefrem høre/læse jer frem til MEGET dårlig samvittighed?

Ved ikke rigtig hvad jeg ville med det her indlæg .. Hehe ..

Kærlig hilsen Sofie.

Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony -

Zobell og Lisa.

Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3

0
0
Svar på denne tråd

Jeg skal lukke tidligt
Forfatter: 
Dato:  19-11-2007 14:14

Ind på onsdag, kl. 14.30, skal til Helsinge ( hente mit nye bagtøj JUBIII ) skal være der kl. 16, så det vil være meget mørkt når jeg kommer hjem, hvilket IKKE kan forenes med Smukke Ganger og fold.

Men de kommer ud kl. 07.30 så de får masser af tid :-)

Faktisk er vi bare fjollede ;-)

Illum

Jeg undskylder IKKE for stavefejl

.

manglende tegn eller tegnsætning.

Deal with it!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-11-2007 14:18

Jeg kender godt problemet, for hvor min står for øjeblikket er jeg også nødt til selv at sørge for han kommer ind - og inden det bliver mørkt.

Og han kommer ikke ud specielt tidligt fordi der ikke er noget vand på folden, når det er frostvejr :(

Så han går ude en 3-4 timer max for øjeblikket, og det er træls, men jeg må leve med det :/

Men så kan man jo bare glælde sig over at mine forældre kikker på en gård og så kan han stå opstald hjemme hos dem sammen med den unghest jeg gerne vil købe - så jeg kan tilride min første hest.

Også et meningsløst indlæg herfra

Kieffer Lech Profi 17" sælges:
Mellem bom men smalt kammer og forsvidsel.

Yderst velholdt.

Kik annonce på præs. for yderligere informartion.

Skriv for billeder.

0
0
Svar på denne tråd

Illum..
Forfatter: 
Dato:  19-11-2007 14:22

hvad f... er "bagtøj"..

Er der slet ingen mulighed for at hjælpe hinanden med at lukke ind? Jeg "bor" også i en selvpasserstald, men vi er da flinke til at hjælpe hinanden med at lukke ind, give wrap m.v., hvis en af de andre ikke har mulighed for at komme en dag eller to.

Men du skal ikke have dårlig samvittighed - hesten overlever ;-)

Mvh

Line

Frelst... heldigvis ;-)

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenti

0
0
Svar på denne tråd

Bagtøj
Forfatter: 
Dato:  19-11-2007 14:36

= Bagaksel, bla. der hvor kadanaksel gå på og hvor baghjul sidder fast i.

Skal hente den i trailer.

Så nu har jeg taget skillerum helt ud, fået manden til at lave 2 lange bomme, en til for og en til bag, så nu har Smukke Ganger masser af plads at stå på ;-)

Illum

Jeg undskylder IKKE for stavefejl

.

manglende tegn eller tegnsætning.

Deal with it!

0
0
Svar på denne tråd

Samvittighed..
Forfatter: 
Dato:  19-11-2007 14:36

Illum: JA vi er netop fjollede, men det kan vores samvittighed ikke "regne" ud.. Det må den til at lære..

Min hest skal ligeså tidligt ind på onsdag også .. Men jaa han overlever forhåbentlig! Heldigvis kommer min hest også ud ved 7.30-8.00 tiden ..

HorsemanshipFan: Kan virkelig godt forstå din dårlige samvittigthed .. Ville jeg også have hvis min hest kun var ude 3-4 timer om dagen .. Men sådan må det jo være engang imellem ..

LineG: Det er kun en selvpasser stald fordi MIN hest har gjort den til det .. Hende der har stalden har haft brækket nakken, og vil ikke gå med heste der er dumme, og min hest kan (meget sjældent) godt finde på at være en smule dum at gå med .. Hendes mand kan dog sagtens gå med ham, men han har taget ind et par gange sidste uge, så kunne ikke lide at spørge igen Og det næste "minus" (det er som man tolker det) er, at der kun er to bokse og to heste i den stald min hest står i (Ejeren har en nyere stald til sine egne) og hende der ejer den anden hest er på efterskole, så den hest passer jeg også ..

JAA der er massere undskyldninger ..

Kærlig hilsen Sofie.

Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony -

Zobell og Lisa.

Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider