Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Mine katte kradser i tæppet.
Forfatter: 
Dato:  18-11-2007 19:08

Mine katte er begyndt at kradse i mit tæppe under sofabordet selvom de har kradsetræ stående,jeg har klippet de værste flossede tråde af men de fortsætter skisme,jeg har sprøjtet Feliway/gå væk kat på men det lærer de hvist ikke rigtig af de gør det når jeg ikke er hjemme nogle som har en fiks ide til hvad jeg gør ? knuzz

0
0
Svar på denne tråd

køber sådan noget
Forfatter: 
Dato:  18-11-2007 19:13

dufte-noget og sprøjter på kradsetræet -dog ingen garanti for at det virker -vores ene kat elsker det og den anden hader det

Hilsen
Sanne
0
0
Svar på denne tråd

Sanne.
Forfatter: 
Dato:  18-11-2007 20:59

de bruger så godtnok deres kradse træ os.

©Yrja og Prins©

Medlem af Huginn & Muninn

0
0
Svar på denne tråd

Overgiv dig...
Forfatter: 
Dato:  18-11-2007 21:08

Overgiv dig og accepter, at kattene bruger dit tæppe som kradsebræt eller fjern tæppet

Sådan er det at have dyr.

V.H. Rikke

*~* Den person, der snakker om alt det, han ved, vil også snakke om alt det, han ikke ved *~*

0
0
Svar på denne tråd

forskel
Forfatter: 
Dato:  18-11-2007 21:12

... nogle katte foretrækker at kradse på noget der ligger, fremfor noget der står.

Tine

Hestens Urtehave

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og vind

0
0
Svar på denne tråd

Francis
Forfatter: 
Dato:  18-11-2007 21:46

arhh der vi nu ikke helt enig dyrene skal ikke styre ens hjem he he.mvh katrine

©Yrja og Prins©

Medlem af Huginn & Muninn

0
0
Svar på denne tråd

min gør det også
Forfatter: 
Dato:  19-11-2007 11:59

hun bruger også både sit kradse træ og gulvtæppet under sofa bordet, nogle gange er det for at få opmærksomhed = skæld ud.

Med venlig Hilsen
Mette og Chanel
0
0
Svar på denne tråd

Tjah...
Forfatter: 
Dato:  19-11-2007 13:16

Jeg vil give Rikke ret - accepter, det er det nemmeste.

Jeg ville have adskillige grå hår i hovedet hvis ikke jeg bare tog vores Luna-mis som hun er - potteplante-væltende, beskidt-pote-aftrykkende/tværende på alle hvide flader og tidlig-morgen-larmende (vælter ting og kører dem rundt på trægulvet, hvis ikke vi har hørt hendes første vræl før lysets frembrud...).

Hun kradser også i tæpper (og på bukseben)i muntre øjeblikke. Og nyder hvis vi vil lege (= skælde ud).

Har opgivet at opdrage hende - tror hun er døv på alle måder.

Vh. Maiken

Husk at smile før du sover

så går dagens surhed over.

- Piet Hein.

0
0
Svar på denne tråd

pulver
Forfatter: 
Dato:  19-11-2007 14:19

Man kan få sådan noget "gå væk kat" eller "stop" tror jeg det hedder, det kunne man jo prøve at drysse ud på tæppet og se om det hjælper.

Vi har opgivet mht tapeter og dørkarme...kradsetræet kan da bruges, det store "rundetårn" kan også i en snæver vending, træerne i haven er fine nok, men det er nu stadig ret belejligt lige at kradse kløerne op af trappegelænderet, dørkarmene eller tapetet når man nu alligevel lige er der... hm ... hm... .tja... man har vel dyr...

0
0
Svar på denne tråd

Enig med Rikke
Forfatter: 
Dato:  19-11-2007 14:24

Vi forsøgte i mange år at opdrage på vores katte, men har opgivet det nu.. Vi har tre stk. og selv om de har mulighed for at gå ud og ind som de vil, bruger de da gerne en dørpanel, læderstol, måtter, badeforhæng m.m hvis lysten lige skulle kommer over dem .. Vi har kradsetræ som er sprøjtet med noget der skulle lokke dem til at bruge det, men det kæler de kun af - hihi..

Ja, altså vores dyr styre utrolig meget her, og det er helt ok for os.. Men lad være med at lade dig irritere over at det måske ikke helt lykkedes at opdrage kattene til det i lige ønsker, for måske det ikke lader sig gøre... Og det at kratte er jo en helt naturlig ting for dem, også selv om de af og til vælger at gøre det på ting vi ik lige syntes er så smart at bruge ..

Mette & Miss I´Will

Nok har den der nøjes.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider