Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Lam på foden
Forfatter: 
Dato:  18-11-2007 15:33

Ja nu er det sørme nogle måneder siden jeg er bleven trådt på foden af en hest (uden sko på) - Det er vel over et halvt år siden. Jeg fik selvf. et stort blåt mærke der den trådte mig. Og så blev jeg også nærmest lam det samme sted. ''Det går nok over'' tænkte jeg, men nu, over et halvt år efter er jeg stadig lidt lam?? .. Har nogle af jer prøvet det samme og ved i om det går over?

KAMILLA

- LIVE YOUR LIFE WTIH HORSES

0
0
Svar på denne tråd

lam.. ?
Forfatter: 
Dato:  18-11-2007 15:47

altså lam og lam, vil jeg ikke som sådan sige jeg er.

jeg lavede den gode med at vælte med en hest, så den lå på min højre fod. så om aftenen trak jeg en pony på fold. så var der er snor den sad fast i og det resulterede i at jeg væltede, hesten trådte ikke bare direkte med DIREKTE på mit skinneben.

slæbte hoven over mit krage ben, fik at 30 cm. langt sår og så som prikken over i'et snittede den lige min kind så den blev blå.

nå anyway, hesteskoen jeg fik på mit ben, hævede . og huden blev total følelsesløs. jeg kan virkelig sidde og skære i det. ikke fordi jeg har lyst. men det er ogs ved at være godt 3-4 måneder siden. det er blevet lidt bedre, men benet er faktisk stdaig hævet en anelse.

ved ikke om det hjalp.

Saik og starring Spid

- det noget der rykker .

0
0
Svar på denne tråd

Spidi-saika
Forfatter: 
Dato:  18-11-2007 15:58

Lam er måske også lidt overdrevet. Tror jeg formulerede det forkert. Men ja, som du siger føltesløs. Og der skal også noget til hvis jeg kan mærke noget der, men dog, hvis man træder mig på den 'dårlige ford' - som i dette tilfælde er foden jeg blev trådt på, kan det gøre rigtigt ondt da jeg stadig er lidt øm

KAMILLA

- LIVE YOUR LIFE WTIH HORSES

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-11-2007 20:31

Ja, jeg blev også engang trådt ret så kraftigt på den ene fod. Jeg fik den røngentfotograferet, men der var ikke noget brækket. Blot en forstuvning. Men foden havde en blålig farver i over ½ år. Og jeg havde også en følelsesløs fornemmelse nogle steder på foden. Og haltede i flere måneder. Men foden fungerer tip-top i dag.

*Snepony*

"A woman travels the world over in search of what she needs

and returns home to find it"

*

0
0
Svar på denne tråd

av /: . .
Forfatter: 
Dato:  18-11-2007 22:06

engang faldt jeg af på en udendørs bane fordi min pony faldt, og jeg fik benet ind mellem gitteret, den fik lænet sig godt op af hegnet, og dermed mit ben. det hævede ret voldsomt op, og dunkede og gjorde ondt i ca. en måned. men jeg har stadig ondt hvis folk kommer til at ramme mig lige så stille på benet, avs.

Nanna

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider