Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Gyser fortællinger
Forfatter: 
Dato:  17-11-2007 20:08

Jeg sad lidt på youtube og fandt lidt forskellige gyser video'er Og det fik mig til at tænke på om i måske havde lidt gyser oplevelser i vil dele? .. Som i bl.a selv har oplevet eller hørt om?? ;b ..

Jeg kan da starte ud

Min mor kom hjem en dag og fortalte mig at to af hendes kollegaer skulle på forretnings rejse til Sverige i nogle få dage. De skulle så bo hos en familie (en lille en, kun en mand og hans kone) .. Den familie boede i en hytte lige i kanten af skoven. Da den ene kollega havde bestemt sig for at gå i seng, mens de andre sad ude i køkkenet, lagde hun sig selvf. ned i sengen og begyndte så småt at falde hen da hun mærkede nogle aje hende på armen. Og da kiggede hun selvf. op for at se om der var nogle - Hvilket der ikke var. Derefter åbnede døren sig ind til værelset og så lukkede igen - Helt af sig selv. Hun skyndte sig ind til de andre for at fortælle dem det. Konen og manden der boede i hytten fortalte hende at der havde boet en skorstenfejer i den hytte. Han døde så også i den. De fortalte at det var ham der spøgte.

- Jeg ville ikke kunne klare at bo i den hytte efter det da!

Live Life

*WI T H ' H O R S E S*

0
0
Svar på denne tråd

Ahem..
Forfatter: 
Dato:  17-11-2007 20:15

Det skal lige understrejes at min mor har hørt det fra selve sin kollega der oplevede det

Live Life

*WI T H ' H O R S E S*

0
0
Svar på denne tråd

kamilla-_-
Forfatter: 
Dato:  17-11-2007 22:19

at du tror på det? x) men så kan jeg glæde dig med at fortælle at jeg ikke er bange.. så længe det ikke spøger i vores hus x)

hm. der er jo denne:

jeg red rundt inde i ridehuset sammen med 2 veninder. pludselig slukker lyset. vi hopper af hestene og skynder os over for at tnde det igen. det var IKKE sikringen som var gået. hm. underligt. vi rider videre. så tænder vandet pludselig, og vi skynder os hen for at slukke det ( det skal siges at der skal ret så mange dingenoter som skal skrues på for at vandet tænder ) vi bliver mega bange og smutter ud af ridehuset.

det er ikke første gang vi oplever sådan noget. Vi ved ikke hvem det er som spøger, men vi kalder hende 'fru ellen marsvin' da hun ejede Thurø engang, og rideskolen eropkaldt efter hende.

Nanna

0
0
Svar på denne tråd

uh.. kan også hoste op med lige o.o
Forfatter: 
Dato:  18-11-2007 09:18
Jeg elsker at skrive historier!! (VIRKELIG MEGET) og jeg vil rigtig godt være forfatter når jeg bliver voksen! 8-)

Men alså.. mig og min mor kendte (han er død nu :{-( ) der hed Johnny som kan kontakte ånder.
Og arbejde med f.eks at jage ånder ud af huse osv.

Men alså! Min mor er taget ud for at besøge ham (han var meget syg..)

Imens sidder jeg og skriver en historie her hjemme! ;-D imens jeg høre musik!
også pludselig bliver lyden skuret op og ned og op og ned.. jeg syntes selfølig det er underligt .. men så ringer telefonen og det er min mor!
Hun spørger om jeg har hørt noget underligt!!! o.o
jeg siger så det med lyden og hun fortæller at Johnny kan mærke der sidder en mand bag mig!!! o.o

Det viser sig så at han er gammel forfatter... mere underligt!!

jeg ved ikke om i tror på det !! men det må i jo selv om! :-)
men jeg har alså oplevet det ;-)
0
0
Svar på denne tråd

skummelt
Forfatter: 
Dato:  18-11-2007 10:53

tjo, det er godt nok lidt tid siden.

jeg var på ferie med ponyen ved en veninde. vi skulle så ud og spise ved min venindes mormor. da vi kommer tilbage står døren åben til stalden.Hunden som plejer være meget rolig, er fuldstændig oppe at køre. den ryster og er helt ude af den. nå. nok om det. Næste morgen står hestene (det skal lige siges, det sommer så de går ude )meget underligt. en en ponyerne står på en anden fold. hegnet er ikke i stykker eller noget, og min lille elskede pony har fået et X på røven. altså en sår.

jeg tager hjem oppe fra veninden og da jeg kommer tilbage på rideskolen, synes jeg at jeg burde lige få en dyrlæge til at se på såret.

Han konstaterede at det sår ville en hest helt sikkert ikke kunne have lavet

så der er en som havde skåret i min bette dreng.

hvis jeg mødte det svin, så.

Der gik en lille shetter sammen på folden også. den var blevet skæret under maven. ej, så er man sku da sindssyg.

Det var virkelig skummelt.

Saik og starring Spid

- det noget der rykker .

0
0
Svar på denne tråd

Halvparten
Forfatter: 
Dato:  18-11-2007 11:13

Da jeg var ca. 14 år, havde jeg halvpart i en elevhest, som desværre gik hen og døde( den lå fast i sit spiltov, og brækkede ryggen, da den prøvede at rejse sig. Nå, men året efter at den var død, på selve dagen, gik jeg hen til det spiltov hvor den havde stået. Jeg havde hunden med, den plejer bare at gå løs rundt på rideskolen, men i dag, gik den direkte ind i spiltovet, snusede, til ingenting, og pludselig begyndte den at gå og ryste helt vildt. jeg kunne slet ikke kalde den til mig, og jeg måtte ind i spiltovet og løfte den rystende hund ud. Sådan har den aldrig reageret hverken før eller siden.

Alle kan lære at ride

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-11-2007 13:09

Så har jeg jo en til .. Nok ikke så uhyggelig, men lidt historier skal der jo skrives Det hus jeg og min familie bor i nu, har vi boet i, i ca. 4 år vil jeg tro. Jeg elsker at flytte til nye steder, men jeg har tit svært ved at falde til - Ang. alle de lyde man skal vænne sig til osv. Så jeg lå så der om natten og kunne ikke falde i søvn pga. jeg ikke kunne vænne mig til at vores køleskab stod og lavede lyde der larmede helt vildt!

Nå men så ligger jeg jo der og kigger ud i luften indtil jeg hører fodtrin på gangen .. Og når man ligger der kl 12 om natten og alle har lagt sig til at sove bliver man jo lettere bange. Så ligger jeg der og lytter til de der fodtrin og spekulere over om jeg skal ud og kigge hvad det var - Det turde jeg ikke. Skulle jeg så kravle ned under dynen? Nej for så kunne jeg jo ikke se hvis der kom 'noget/nogle' ind på mit værelse. De fodtrin kommer så nærmere og nærmere og det var helt somom det var lige uden for min dør. Så går det så lidt væk igen. Efter det var stoppet og jeg havde ligget en halv time mere for at hører om der stadig var noget, faldte jeg endelig i søvn.

Næste nat bliver det jo så bare endu mere perfekt når jeg ved samme tid høre lyde nede fra stuen. Altså; Forstil jer der ligger en bunke papir og der så bliver hevet et stykke papir ud fra midten - Sådan en lyd var der dernede. Men dengang havde jeg min kat at skylde, skylden på .. .. (man skal jo altid have en syndebuk, ikke sandt?)

KAMILLA

- LIVE YOUR LIFE WTIH HORSES

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider