|
|
| Lørdagsmiddagen |
|
|
Hvad står den på hos jer?? Her skal vi rigtig smovse. Det var meningen vi skulle ha haft gæster, men de ringede i morges og meldte afbud pga sygdom. Så vi skal selv fortære en stor indbagt oksemørbrad med små kartofler der har været i ovnen, lækre grønsager og en helt fantastisk maderiasauce. Til dessert skal vi så have nøddekurve med hjemmelavet chilli-appelsin sorbet... Behøver jeg skrive, at vi skal have en god rødvin til?? *total savle smiley" her... 
Pernille
Super lækker Mulberry taske sælges billigt. Se præsentation. Sød og stabil part/ridepige søges til frisk arabervallak.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Manden er på |
| Forfatter:  |
Illum |
| Dato:  |
17-11-2007 13:30 |
|
Jagt, en af de store så maden er der sørget for. Jeg har købt 1,5 kg af de bedste brun kager fra coronet  Så dem guffer jeg nok en del af til min the ( ægte) God fornøjelse med koen og druen 
Illum Jeg undskylder IKKE for stavefejl . manglende tegn eller tegnsætning. Deal with it!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi skal |
|
|
have rester fra igår, hvor vi holdte fødselsdag for min mor. Så det er pindemadder og andet lækkert.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
smukke-ped |
17-11-2007 13:34 |
|
Vi skal til søvlbryllup nede i borgerhuset...så hvad maden består af ved jeg ikke. Jeg har ikke lyst til at skal til sølvbryllup...suuuk...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Suppe steg |
Illum |
17-11-2007 13:35 |
|
Og is, SP og en orgelklamper i hjørnet der synger skåle sange 
Illum Jeg undskylder IKKE for stavefejl . manglende tegn eller tegnsætning. Deal with it!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Og så en |
Jasper |
17-11-2007 13:38 |
|
masse taler og en rask svingom med Svend  Vi har endnu ikke besluttet hvad middagen skal bestå af - dyret som manden skulle pille overtøjet af, det er der gået spy i så det bliver ikke vildt i dag.
Pia Glæd dig over hverdagen - dem er der flest af Nu mega frelst og meget mere oplyst
Citronmåne er bare sådan en taberkage
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| suppe steg |
smukke-ped |
17-11-2007 13:40 |
|
Illum...nej det er nok nærmere en buffet eller sån noget...og så kommer de fleste i træsko og overalls...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spy så er |
Illum |
17-11-2007 13:45 |
|
Den godt hængt, nem at få mør 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Illum... |
Jasper |
17-11-2007 13:52 |
|
Pia Glæd dig over hverdagen - dem er der flest af Nu mega frelst og meget mere oplyst
Citronmåne er bare sådan en taberkage
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pulled pork |
|
|
Vi skal have pulled pork burgere (nakkefilet der er har været på grillen i 10 timer ved ca 100-120 grader) med coleslaw og blandet salat. Det kommer forhåbenlig til at se sådan her ud:   Der er også lidt hotwings. Desserten bliver min fantastiske æbletærte.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
bimsemor |
17-11-2007 14:35 |
|
Maja er hjemme på besøg hos os, så vi skal have hendes livret.. Gammeldaws flæskesteg med brunede kartofler, rødkål og brun sovs..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lammekølle |
tove vestergaard *lund* |
17-11-2007 14:54 |
|
her står den på lammekølle med noget kartoffel tilbehør lavet i ovn + noget salat af hvad man nu har
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg skal mødes |
|
|
m fire piger fra folkeskolen og børnehaven. Jeg kommer bare m værtindegaven, og så er der nogle af de andre, der sørger for maden. Smart for mig  PiaR - din mad ser altid SÅ lækker ud. Hvem der bare gad kokkerere sådan for mig... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aftensmad |
Elsker Katla |
17-11-2007 15:27 |
|
Jeg har ingen idé om hvad jeg skal have i dag.. for jeg skal hjem og spise hos en veninde i dag. Det skulle ikke undre mig hvis den stod på pizza håber jeg ikke, for det fik jeg i går..
♥ Elsker 'min' ismule Katla <3 , Du er ALT ♥ - Nu med China House Donatello I'm Cool ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chili con carne.. |
|
|
Min dejlige kæreste har gang i den lækreste chili con carne.. Den står og simrerer på komfuret nu, så den glæder jeg mig til! Med ris, creme fraiche og tyrker-brød. Mums! Marianne
Gud sidder i himlen og ler af os mennesker fordi vi ikke tror på ham Jostein Gaarder "Kabalemysteriet"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pizza og tærte m rester... |
|
|
Hej Jeg har lavet en pizza m rester af kødsovsen fra den anden dag, og så har jeg også lavet en tærte med porrer-ringe, tomater og skinketern... Lene
Lækkert hestested sælges i sdr jylland - se markedsplads!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lasagne |
Gitte C (Gila) |
17-11-2007 16:56 |
|
Opvarmet lasagne, som vores søn og en kammerat lavede igår. Den var rigtig god - og er nok endnu bedre idag! 
Gitte C Heste-julekalendere og kalendergaver Breyer modelheste 1-& 2-hestes trailere udlejes i Smørum
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lisbethdue |
|
|
God mad tager jo ikke længere tid at lave end knap så god mad 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heyhey... |
|
|
Jeg havde tænkt mig at jeg bare skulle have kartoffelmos og bacon med noget salat til. Men så blev jeg inviteret ud at spise, så jeg ved det ikke længere  God lørdag alle sammen 
Malle - med Honeyburst/Raja 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her i huset... |
|
|
... står kødsovsen og simrer og om lidt skal jeg ud og lave bechamelsovsen. Det skulle gerne ende med en herlig lasagne - mmm hvor er jeg også bare sulten!
£isbeth & Baloo * Sælges - Griffin Distancesadel m. e. bred bom - 17,5 "
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er lige kommet |
|
|
hjem fra hestene... Manden skulle køre en kammerat til byen og vi har spist frokost med forældrene, så vi var helt enige om, at vi under ingen omstændigheder var sultne til aften  Virkelig dumt, for nu sidder jeg bare og har lyst til alt muligt rigtig aftensmad 
Med præmietøserne lille limer og lille Lichi - hvor heldig kan man være Bitches have more fun En af tosserne Gelenegle laves.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det blev til |
Illum |
17-11-2007 18:29 |
|
En kæmpe bakke pomfritter med 2 gange salatmayo på vej hjem fra job.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
|
|
Grsæk inspireret farsbrød med masser af feta, oliven og brasede kartofler
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uhmmm |
|
|
fritter og salatmayonaise... det smager daaajjjliiigt... Vores pragtfulde middag er nu indtaget og vi sidder nu i hver vores sofa og slår mave. Desserten bliver indtaget senere, for jeg tror at vi fik lige lovligt meget ko og tilhørende sauce... 
Pernille
Super lækker Mulberry taske sælges billigt. Se præsentation. Sød og stabil part/ridepige søges til frisk arabervallak.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja man kan |
Illum |
17-11-2007 18:53 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hos os... |
|
|
står den på grillet kyllinger, ris og noget sovs... Lige nu ligger hønsene stadig på weber´n, risene er lige sat over så om ca 25 min skal der smovses...
Freedom rides....on a Quarterhorse www.dkqha.dk/ " You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uhm... |
|
|
Vi fik fisk til forret... Filet til de kræsne, og jomfruhummere til de voksne (jeg hører til blandt de kræsne ). Til hovedret nogle lækre bøffer med små krydrede kratofler til, og salat, hvidløgsflutes og god vin. Til dessert skal vi have islagkage, og til kaffen den kage min søster og jeg bagte i formiddags. (Den du ved nok - chokoladeudgaven af drømmekagen) Puha puha
Tine & Tulle Det klinger!  It's not always easy and sometimes life can be deceiving I'll tell you one thing; it's always better when we're together
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Koteletter |
|
|
Her stod den på Paprikakoteletter i fad, gemalens yndlingsret. Dækket med bacon og dertil masser af ris.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mad i dag |
HeidiZ |
17-11-2007 19:11 |
|
Vi fik kalkungryde med ris, som kæresten lavede. Smagte vældig godt! 
-HeidiZ 
The trust between horse and rider creates a unique partnership
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
En frostpizza fra Brugsen - den var ok.
*Snepony* "A woman travels the world over in search of what she needs and returns home to find it" *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|