|
|
| Hvem vinder vild med dans? |
| Forfatter:  |
Maibritj ♥Helle Faurholt♥ |
| Dato:  |
15-11-2007 11:23 |
|
Ja jeg er en af dem, der sidder klisteret til skærmen hver fredag kl. 20.00 Men vil endelig bare høre hvem i tror vinder vicki eller Robert?? jeg tror s.ku det bliver vicki og steen, de er sku goe.. Men nejj hvor Robert har overrasket mig, troede ikke han kunne lære og danse..
Fjordheste er også dressurheste..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vicki og steen |
|
|
mener jeg! Desværre holder vi stor 60 års fødselsdag, så jeg for ikke set det  Håber det bliver genudsendt lørdag...for søndag rejser vi!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| klart... |
|
|
Det bliver da Robert og Marianne...synes de fortjener det fuldt ud. Han har udviklet sig så enorm meget i forhold til da de startede
Brudekjole sælges - str. 38, stropløs med flot slæb, broderier og perler på. Springsadel sælges, Kieffer Aachen, rigtig pæn og velholdt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tror også |
|
|
Det bliver Robert og Marianne!
Mange venlige hilsner
Maria ღ OBS: HJEMMESIDE: www.123hjemmeside.dk/LauraVanB ღ ღ Billeder af Van Basten, Laura & Papaya på min præsentation. Husk GB ღ OBS: Salg af 2 DV'er - se hjemmeside for mere info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vil med dans |
|
|
Forhåbentlig bliver det Robert og Marianne. De får klart stemmerne her ved os
Hilsen Mona Ejer af den dejlig DSP hoppeføl Hyldtoft´s Kika Bredager. Se hende på min præsentation : )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg håber |
Tine (Bimboe) |
15-11-2007 12:23 |
|
MEGET, at Steen og Vicky vinder! De er knald dygtige, og Steen hamrende charmerende. Tror desværre bare, at det bliver Robert og Marianne, men de er nu også dygtige. Tine
*La Luna de Primavera * Madame Freja * Surprice * Ticco* -Rigtige kvinder har horn på sadlen-
-Der hvor volden går ind, går forstanden ud-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er faktisk |
|
|
ligeglad med hvem der vinder, for jeg syntes at det er de bedste to par som er tilbage 
ÈN GANG HESTEPIGE - ALTID HESTEPIGE endelig tilbage i den rigtige verden igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| robort |
Trymur |
15-11-2007 12:56 |
|
MVH Line ......Gør livet til en fest, rid islandsk hest......
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det gør |
Illum |
15-11-2007 12:58 |
|
Illum Jeg undskylder IKKE for stavefejl . manglende tegn eller tegnsætning. Deal with it!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Vicki og Steen |
|
|
Jeg hepper på Vicki og Steen. Vicki har et vildt dansetalent...Robert kan også danse, men han "lever" også en del på sin charme! Men er enig med jer andre om at det er de 2 bedst hold der er tilbage! Go Vicki og Steen! Lene
Lækkert hestested sælges i sdr jylland - se markedsplads!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vicki og Steen |
MJE |
15-11-2007 17:36 |
|
Jeg håber at Vichi og Steen vinder  Som en anden skriver er det de to bedste par som er tilbage. Men Vichi gør det altså bare lige lidt bedre, så håber at hende og Steen får 1. pladsen. Hilsner fra Mette 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvem end der vinder |
OleCoco |
15-11-2007 17:38 |
|
er sejren velfortjent. Men jeg tror på Robert og Marianne. I morgen får vi se, om min prognose holder...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Synes begge par er super gode. Er glad uanset hvem der vinder. Det er de to par, der har fortjent det, der er tilbage. Men tror det bliver Robert og Marianne. Tror der er flere der ved hvem Robert er end hvem Vicki er.
Venlig hilsen Cathrine - Savner Zeppelin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Robert og Marianne |
Britthn |
15-11-2007 17:45 |
|
Jeg stemmer som regel kun til sidst. I fredags fik min stemme til Robert og Marianne...Og det gør den nok også igen i morgen  Jeg synes, at Steen ikke er lige så god i år. Ved godt, at han sprang til, meen...jeg synes faktisk ikke, at der er den bedste kemi mellem Vicki og Steen...Der synes jeg, at der er meget mere mellem Robert og Marianne...
Kh. Britt Welsh Partbreed og Welsh Cob - mit valg Maglehøj Knightley og Valhallas Abigail Et par af verdens smukkeste heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
LineFedders |
15-11-2007 18:01 |
|
jeg føler mig så klemt, for de andre år har jeg holdt med Marianne, og der er jo ikke helt fair, hvis hun skal være nr. 2 for 3. gang. Men omstændighederne taget i betragtning, holder jeg med Vicky og Steen. Mht. deres kemi forstår jeg ikke... de har da netop utrolig meget kemi, men den er venskabelig, hvorimod Marianne og Roberts virker mere seksuel. Den er mere "wrauw". Det tror jeg PS handler om, at det er kvinden, der er den prof. danser hos dem - hun er mere vant til at spille vilddyrets rolle. Vicky er i mine øjne mere sjov og sød end sexet. Steen har faktisk takket programmets producere for at have trukket ham ind for at danse med Vicky - han har fået "en ekstra lillesøster" 
Askari, Pompadeur & Line - an unbeatable combination
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| selwyn |
|
|
Robert og Marianne 
Catrine Sørensen'&'Maylie Selwyn
Vi samler røde rosetter næste år.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| håber på |
|
|
Vicky Berlin og steen Lund. han er hot, og hun er tæske morsom! og sørme om de ikke også kan danse 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 67897689 |
Aiida |
16-11-2007 11:08 |
|
Jeg håber Vicky & Steen vinder.  Jeg var inde at se det første gang Steen dansede med Vicky Jeg skulle have taget billede med Steen, men min mor er ikke så intelligent med mobiler , såå det blev desværre ikke noget billede.
- Aiida Med Laron 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er mig faktisk |
|
|
Det er mig fuldstændigt ligegyldigt hvem der vinder - begge par fortjener det  Jeg tror Robert og Marianne vinder.
Tine & Tulle Det klinger!  It's not always easy and sometimes life can be deceiving I'll tell you one thing; it's always better when we're together
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gad vide hvem vi |
Illum |
16-11-2007 12:47 |
|
Skal se på i næste omgang af VMD ???
Illum Jeg undskylder IKKE for stavefejl . manglende tegn eller tegnsætning. Deal with it!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Illum.. |
Annette Kray |
16-11-2007 12:53 |
|
du må da være kendt nok til at vi ser dig på gulvet?  Altså som studivært!!  Annette
Det er IKKE ulovligt at køre bil i bare tæer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Annette Kray |
|
|
er det ikke lige en spydig bemærkning du der fik listet ud mellem sidebenene??
Pernille
Super lækker Mulberry taske sælges billigt. Se præsentation. Sød og stabil part/ridepige søges til frisk arabervallak.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hov fik lige |
|
|
trykket på godkend ved en fejl... Ja for jeg vil da meget hellere se og høre på Illum frem for skabekrukken Andrea... Og hvem der vinder... Jamen det gør Vicky og Steen selvfølgelig... 
Pernille
Super lækker Mulberry taske sælges billigt. Se præsentation. Sød og stabil part/ridepige søges til frisk arabervallak.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overhovedet |
Annette Kray |
16-11-2007 13:19 |
|
ikke! Jeg mente det!! Må man da ikke spørge om det?  Annette
Det er IKKE ulovligt at køre bil i bare tæer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
kathrine »kathrineelfort« |
16-11-2007 13:48 |
|
Jeg tror Robert og Marianne vinder..
Hilsen Kathrine Alle vil i himlen, men ingen vil dø'! Jason ღ Raija ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ROBERT!!! |
Caro |
16-11-2007 18:00 |
|
Jeg stemmer helt klart på Robert og Marianne... Håber virkelig de vinder!!! De er simpelhen så gode og man bliver så glad af at se dem danse... Robert lever sig fuldt ud ind i dansene og det er det jeg sys er så herligt ved ham... ALLE STEM PÅ ROBERT OG MARIANNE VED AT SENDE DEM EN SMS... SMS SKRIV: ROM OG SEND DEN TIL 1234
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|