|
|
| Desperate Housewifes (Bree) |
|
|
tja mit spørgsmål er hvor er Bree blevet af i serien??? Jeg synes at jeg har set alle afsnittene og kan ikke huske andet end at hun faldt ned fra en stige og kom på hospitalet. Er der nogle af jer der kan huske mere end mig??? Jeg ved at skuespilleren der spiller Bree, blev gravid under optagelserne, og desværre fik bækkenløsning eller sådan noget så nogle at afsnittene skulle optages hjemme i hendes hjem, men nu er hun jo bare forsvundet!! LIge lidt undren her fra mig.. MVH
MVH Doodie. Nu som gift kone med to skønne hunde og en vidunderlig hest
Et dyr er et dyr Og det skal man ikke lave om på!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bree... |
|
|
Hende og Orson tog på bryllupsrejse, og fordi Danielle, (Brees datter) var blevet gravid, tog de hende med, for at "gemme" hende og bortadoptere barnet når det kom til verden. Derfor er ingen af dem blevet set længe. Maria.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hun er nok |
|
|
bare hevet ud i nogle afsnit, mens hun får overstået graviditeten. Sidst jeg så hende lå hun på sygehuset. Mvh Line
Frelst... heldigvis 
Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenti
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg tror... |
|
|
ja de er på bryllups rejse, og jeg håber rigtig meget at han bliver afsløret så snart de kommer hjem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| arh ja |
|
|
Det er rigtig de tog på bryllups rejse. Det passer jo fint med min teori med at det kan være hendes graviditet, for så er hun jo ude i temlig nogle afsnit; hvis Danielle skal gennem hele "graviditeten" for vi får den familie at se igen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bree... |
| Forfatter:  |
smukke-ped |
| Dato:  |
14-11-2007 20:41 |
|
Marcia Cross blev skrevet ud i nogle episoder pga barsel.
BIRGER BORTLØBET. Min grå og hvidstribede Birger er forsvundet fra Koglevej. Den har halsbånd på med telefonnummer, og læser Statskundskab på 4. år. Dusør gives
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Fjernsyn.. |
|
|
Jeg håber altså et Susan og Mike finder sammen igen.. Og så kommer det ikke engang på Onsdag.. Øv... Så skal vi vente i hele 14 dage..
Rigtige ryttere rider Oldenborg.... Man kommer ikke først, hvis man går i andres fodspor...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Doodie |
|
|
Sjovt vidste ikke du var en lidelsesfælle *GG* Anyway, har lige fået box'en med 1 sæson, 3 sæson har jeg, og en del af de nye afsnit i 4. Du giver bare et pip, så laver vi en helaften, med lidt sjove sjusser til *GG*.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja Tjo |
|
|
Uhada sikke et tilbud... Det kunne godt være at det kunne blive aktuelt her en af det kolde vinter weekender!! Og jo jeg lider også af DP *GG*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bree... |
|
|
Hun vender snart tilbage  Har set 7 afsnit af sæson 4, ser et nyt afsnit hver uge. Glæd jeg piger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| glæd jer |
smukke-ped |
14-11-2007 22:51 |
|
Jani Pedersen...nå virkelig.
BIRGER BORTLØBET. Min grå og hvidstribede Birger er forsvundet fra Koglevej. Den har halsbånd på med telefonnummer, og læser Statskundskab på 4. år. Dusør gives
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| fortæl fortæl |
|
|
blir da lidt nysgerrig nu Jani lol 
Think for yourselves and let others enjoy the privilege to do so, too. ~ Voltaire ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hun vender tilbage |
|
|
Men de bliver ikke afsløret lige med det samme. Og for Edie bliver får det hele snart en tragisk udgang.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej kan i... |
|
|
Ej kan i så holde jeres mund, nu troede jeg lige den dumme Edie var begyndt at blive lidt normal, og så sker der hende bare noget trælst.. Ih altså tøser, ikke afsløre noget..! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pjat med edie |
|
|
... hun gør kun som om... man kan læse om afsnittene på nettet.
mvh hilsen SUNFLOWER Marsvin unger sælges ) INDSIGT GIVER ANSVAR
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej, der sker |
|
|
Ikke noget trælst for hende, hun er selv herre over det der sker men tragisk er det alligevel..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456789... |
|
|
Min mund er lukket  Næsten synd og afsløre noget, for dem der endnu ikke har set de nye afsnit.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hun skulle |
Illum |
15-11-2007 13:03 |
|
Illum Jeg undskylder IKKE for stavefejl . manglende tegn eller tegnsætning. Deal with it!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jani P |
|
|
hvor ser du de nye afsnit?
Think for yourselves and let others enjoy the privilege to do so, too. ~ Voltaire ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hemmelighed |
A-Burman ♥Amanda piiqen♥ |
15-11-2007 17:58 |
|
jeg har en lille hemmelighed ! jeg ved hvad der sker med mike og susan !  har set helt op til de sidste afsnit i denne season ! på en hjmmeside kan bare ikke huske hvad den hedder :'( men skriv til mig hvis i vil vide hvad der sker med dem xD 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hahahahahah |
|
|
Jeg ved også hvad der sker, Sverige er længere fremme i DH og i Betty Så det er super fedt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Desperate |
|
|
Nu vi er ved DH, hvornår bliver afsnittet fra i går genudsendt? - Var til koncert og gik glip af Desperate, mååå se det  Fik også set enkelte afsnit på en svensk kanal, så nogle af de afsnit fra nu på den kanal, øøøv. Jeg elsker DH 
Mvh. Julie Rollo - Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt... | Krogens.com - opdræt af marsvin | RolloPigen.dk - min hjemmeside |
R.I.P. ♥ 08/07-88 - 27/04-06 † Alme'ti Z; My soulmate...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789... |
|
|
Bree skal ikke have tvillinger ihvertfald ikke i serien. Tanja - jeg henter dem på nettet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jani... |
|
|
"Bree" fik tvillinger i virkeligheden...læser du aldrig sladderbladsforsider i supermarkedskøen? /minski
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jani din luskebuks |
|
|
LOL nu er nettet jo pææææææææææææænt stort hehe lidt mere info tak fnis
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg vil gerne til helaftens forestilling med DP og sjove sjusser 
Lykkelig ejer af Smukke Muffe, den skønneste fuldblod ..  Lev livet og nyd det, for du får kun dette ene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg vil også rigtig gerne vide, hvor man kan se afsnittene på nette? 
Knus fra Anna & Vanilla Ice
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| min mand |
|
|
er lige vendt hjem med en DH-box med samtlige afsnit ! Og siden har tøserne siddet klistret til skærmen hver gang muligheden byder sig... KH:)
Annette rigtige piger rider hver dag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|