|
|
| Gad vide hvad der gik galt.. |
|
|
..da jeg for et par timer siden gik igang med at gøre rent og flytte hele stuen rundt.. Alle sofapuder er nu vasket og hænger til tørre, alle nullermænd er væk og stuen har fået et nyt look.. Som om det ikke var nok så fik jeg pludselig lyst til mælk og har nu drukket ca. ½ liter - jeg kan normalt ikke lide mælk... 
M.V.H. Maria L. Nielsen www.lykkepoms.dk ...gør ikke kun dit bedste, men gør hvad der skal til...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du er gravid |
|
|
Tillykke med graviditeten. Det er redebyggertendenser kombineret med et øget behov for kalk.
Mvh Tina, desværre uden Turpin (Her skulle der have stået en signatur, som skulle vise hvor belæst og dybsindig jeg er....) Til Dick Turpin: "When a loved one becomes a memory, memory becomes a treasure."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tina *Turpin* |
|
|
Nej nej, det kan umuligt være det der gik galt.. 
M.V.H. Maria L. Nielsen www.lykkepoms.dk ...gør ikke kun dit bedste, men gør hvad der skal til...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stuen... |
| Forfatter:  |
smukke-ped |
| Dato:  |
14-11-2007 00:10 |
|
He He...det lyder spændende...du bygger rede og har underlige lyster til mad,
BIRGER BORTLØBET. Min grå og hvidstribede Birger er forsvundet fra Koglevej. Den har halsbånd på med telefonnummer, og læser Statskundskab på 4. år. Dusør gives
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tøser... |
|
|
Ej, kan I nu lige opføre Jer pænt!! Altså  Jeg er ikke gravid, faktisk skal "min periode" starte her en af dagene.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| flip flop |
Tine85 |
14-11-2007 00:33 |
|
De der underlige tendenser rammer også mig på de mest underlige tidspunkter...tit meget sent om aften, men tilgængeld utrolig nyttigt til tider Og NEJ jeg er heller ikke gravid 
M.V.H Tine ***Vær dit eget ikon*** (") (") ('.' ) (")-(")
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tine85 |
|
|
Jamen så tillykke til dig også. I kan snart lave en mødregruppe. P.s Læste i en undersøgelse at hjernen ikke forstår ordet ikke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| framtid |
Tine85 |
14-11-2007 00:59 |
|
nu spiser du lige lidt brød til...sikker på at du ikke læste i et hesteblad? 
M.V.H Tine ***Vær dit eget ikon*** (") (") ('.' ) (")-(")
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så skal der findes |
|
|
på navne. Pige HN´s Amalie HN´s Caroæone Drenge. HN´s Mads HN`s Mikkel. 
Mona Den der har evnen, forpligter sig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skovsgaard |
|
|
Det kan godt være, at de andre er gravide, men du er da vist fuld, og så fra morgenstunden.  Caroæone??? Stakkels pige!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Caroæone... |
|
|
Det er da et meget pænt navn... Ud med Ole, Pia og Rut - det skal være NYT OG MODERNE! Caroæone, wauw, det skal min første søn også hedde 
Tine & Tulle Det klinger!  It's not always easy and sometimes life can be deceiving I'll tell you one thing; it's always better when we're together
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| redebygger |
pjemm |
14-11-2007 08:55 |
|
Nå, det er derfor der roder sådan herhjemme, jeg er steriliseret... :Pia
* billig "lammefætter" (sadel) str. PONY købes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I er skøre... |
|
|
ej, altså nu synes jeg I strækker den lige voldsomt nok med navne ... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Caroæone... |
Jasper |
14-11-2007 09:12 |
|
Sikke et moderne og sprælsk navn. Tillykke Maria - og tænk så tideligt i forløbet, allerede at vide at det bliver en pige.  Vores alle sammens HN baby 
Pia Glæd dig over hverdagen - dem er der flest af Nu mega frelst og meget mere oplyst
Citronmåne er bare sådan en taberkage
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| griner... |
|
|
Det var vist en Omér (nej det ikke et navn)  Der skulle stå HN´s Caroline. ( for dem der ikke lige fangede den) 
Mona Den der har evnen, forpligter sig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|