|
|
| hvem sidder og ser valg ??? |
| Forfatter:  |
visna ♥Smilla♥ |
| Dato:  |
13-11-2007 20:38 |
|
Hvor mange af jer sidder lige nu og følger med i valget??? Er det en vigtig dag for jer og hvordan fejrer I den?? Har hørt fra mange at de får en lækker middag, inviterer venner og sidder klistret til fjersynet hele aftenen. Jeg gør intet ud af valg aften, det er en aften som mange andre. Hvad gør I???
Hvad er livet uden en islandsk hest. Smil til verden og den smiler igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe... |
|
|
sidder her... og nej det går ikke som det skal. men vi har skam fået valgflæsk her
¤Sara¤.
-It's nice to be important, but it's more important to be nice! Måtte desværre sige farvel til Toronto sep. 2007. Nu pinto-araber-dulle og welsh-låne-hest. Billig opstaldning tilbydes ved Haslev
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Miiggg... |
|
|
... om lidt. Og dagen er blevet fejret med lektier og et par timer på arbejde. Hep hep hep! 
Tine & Tulle Det klinger!  It's not always easy and sometimes life can be deceiving I'll tell you one thing; it's always better when we're together
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| valg 2007 |
|
|
Jeg sidder hjemme alene med en spandfuld klemmentiner (aftensmaden) og er klistret til skærmen.. Desværre ser det ikke ud til at gå som jeg gerne så...
M.V.H. Maria L. Nielsen www.lykkepoms.dk ...gør ikke kun dit bedste, men gør hvad der skal til...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Valg... |
|
|
Jeg følger det absolut - kom op fra hestene for en god time siden og fjernsynet har kørt lige siden. Jeg fejrer det ikke med noget specielt eftersom jeg er på suppekur og har 50 sider der skal læses til i morgen Men jeg håber inderligt på at vores VKO regering får lov at blive siddende.
Mvh Juliette Salg af OX-hingste af høj kvalitet. Bedækning ved avlsgodkendte hingste tilbydes
Sygepleje + kemibøger sælges Se Her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg følger med! |
|
|
Jeg ville gerne have set den med en masse andre, men efter en lang løbetur ned til mit valgsted, hvor jeg endte med at stå i kø i sammenlagt 45 minutter - hvoraf de 30 foregik udenfor - sidder jeg stadig herhjemme og forsøger mig med at få varmen. *BRRR* Men det er bestemt ikke en aften som alle andre Det er jo vigtigt og spændende og alle har en eller anden form for personlig interesse i det. Jeg sidder og jubler over SF's fremgang og krydser fingre for at rød kan få de afgørende mandater, selvom det ikke ser sådan ud. Desværre.
Vickie The line between wrong and right is the length of a thread from a spider's web The piano keys are black and white but they sound like a million colours in your mind
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her ser vi valg |
Xmille *Lion King* |
13-11-2007 20:43 |
|
jep jeg gør og jeg håber det går den rigtig vej, synes det ser sådan ud vi har ikke gjort noget vildt ud af det, hygger os bare med lidt kaffe, og brunkager.
Hilsen Camilla. hø købes nær roskilde gerne med mulighed for levering.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| valget |
smukke-ped |
13-11-2007 20:50 |
|
Manden er lige kommet hjem,med pizza,så vi spiser pizza og ser tv2 news...det bliver vi ved med hele aftenen.
BIRGER BORTLØBET. Min grå og hvidstribede Birger er forsvundet fra Koglevej. Den har halsbånd på med telefonnummer, og læser Statskundskab på 4. år. Dusør gives
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fjersynet er tændt |
visna ♥Smilla♥ |
13-11-2007 20:51 |
|
ja, selvom jeg ikke gør noget speciel på valgaften kan jeg ikke lade være med at følge med. Håber selvfølgelig at det går den vej jeg synes det skal 
Hvad er livet uden en islandsk hest. Smil til verden og den smiler igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mig... |
|
|
jeg vil dog lige se lidt Bones nu, men jeg kommer nok til at zappe lidt rundt mellem TV2 og TV3..
HESTEKLIPNING TILBYDES I JYLLAND se præsentation for mere info..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Yes det følges nøje her og JUBIII det ser jo bare for godt ud. hende Helle får vidst det dårligste valg for hendes parti nogensinde det syntes jeg sku hun har fortjent!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| valg.. ;P .. |
|
|
Jeg sidder og ser valg (hører det i baggrunden og ser en gang imellem på skærmen). Det ser godt ud, venstre fører 
Kram Katrine Har MSN bar' spørg !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Sidder ikke ligefrem limet til skærmen, men surfer lidt rundt på nettet og tvét kører i baggrunden.. VI fik faktisk valgflæsk til aftensmad Men det er nu ingen tradition...
I ved ikke hvad i har, før i mister det - Pas godt på jeres dyr! Kender I Shannons fortid? Købt af tidligere ejer i Nordsjælland, men ved hun kommer fra Nordjylland (Nykøbing Mors)! Se præs. for bille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her er |
|
|
det også med tv'et kørende, så man kan følge med, hvis der sker noget vigtigt... Meeen de der journalister er altså noget trælse...
Zamangah Flere heste til salg eller udlån, se præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helle... |
|
|
Helle har meget tydeligt vist sig som 100% mere intelligent end Hr. Fogh - det er løftet om skattelettelser der driver folk mod blå. Trist trist. Men det kan jo ikke rigtig komme bag på nogen. Danskere i en nøddeskal: "MIG MIG MIG". Jeg glæder mig over at jeg ikke selv er faldet i 
Vickie The line between wrong and right is the length of a thread from a spider's web The piano keys are black and white but they sound like a million colours in your mind
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wauwww |
cecilie 2 |
13-11-2007 22:16 |
|
Er Helle virkelig 100% mere intelligent end Fogh? De virkelige "MIG MIG MIG" er dem som arbejder sort eller betaler sort, for det bidrager da overhovedet ikke til velfærd!!! /Cecilie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cecilie... |
|
|
Jeg mener bestemt at Helle er langt mere intelligent end Fogh er. Han er en dygtig politiker, men i denne valgkamp har han været så dum at høre på, at jeg har krummet tæer i mine sko. "MIG MIG MIG" er dem som vil have. Dem der arbejder sort vil have. Nu snakkede vi valg og ikke sort arbejde. Hellere bedre sygehuse, flere af dem - ja og det samme med daginstitutioner - end skattenedsættelser. Men nej, folk vil bare have flere og flere penge. Hvad nytter de, når alt det vigtige mangler.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vickie |
cecilie 2 |
13-11-2007 22:49 |
|
Tjahhh - hvis folk ikke arbejdede sort - og hvis folk stoppede med at supportere sort arbejde så ville der komme flere penge ind i statskassen og derved flere penge til velfærd. Så når du nu siger at sort arbejde ikke er en del af valget men velfærd er? Dem som supporterer sort arbejde vil også have - og taberen er veldfærdet. /Cecilie - som gerne vil betale sin skat men som er rigtig træt sf folk som skriger velfærd og samtidig udfører sort arbejede eller køber sort arbejde.(generelt og ikke møntet på nogen person)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øv øv... |
DawnStreak |
13-11-2007 23:04 |
|
Ja her har vi også fået valgflæsk!! Men desværre gik det ikke så godt for det radikale venstre, synes ikke de har fortjent at gå så meget tilbage. Håber de kommer stærkt igen til næste valg...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lektier.. |
|
|
Jeg ser det samtidig med lektierne .. og sidder og bander over hvordan i alverden DF har fået alle de stemmer ! Men hvor er det fedt med SF 
-Veo Stald Nordlund www.LeoGio.dk Tinkeren Coco Ismulen Halla fra Hejelte Ismulen Ljufá fra Vestergaard Venter føl efter: Coco & Lillevangs Gigant og Ljufá & Spoi fra Tyvekrogen . *Ungeren 69 lever stadig*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg kan altså kun være super glad dejligt valg!!! Hele er simpelthen for meget åhhh jeg var død af grin under hendes tale hvor hun siger: Af hjertet tak. Ha ha nej nej kan ikke tage hende seriøst. Og jo jeg tror nu nok at der kommer bedre sygehuse og bedre forhold til de offentlige ansatte det jeg slet ikke i tvivl om!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er netop |
Tine85 |
13-11-2007 23:51 |
|
kommet hjem efter at ha siddet ved en kammerart og set valg hele aften efter at vi havde været over og stemme  Og må nok erkende at jeg personligt syns at det er den rette vinder 
M.V.H Tine ***Vær dit eget ikon*** (") (") ('.' ) (")-(")
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jubii.. |
tinkergaarden |
14-11-2007 00:45 |
|
Det var et godt valg!!.. det gik som det skulle.. måtte simpelthen vride mig flere gange når de var/er på tv , over Helles totalt tåbelige opførsel, især sammen med de radikale.. at sidde og fnise og lave ansigter, og komme med tåbelige kommentare, når andre taler.. det var da som at se min teenager datter på 12, med en veninde.. gaaab.. Det kunne sku da blive godt at ha hende på skamlen.. .. nej Helle kan jeg nu heller ikke ta seriøst.. skulle jeg stemme rødt igen, så skal Anker tibage.. 
TINKERGAARDEN ******** "De brogede perler" ** 2 smukke dejlige tinkerperler sælges ** med rødt pas The truth will always be stronger than a lie...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har næsten ondt af ... |
Lisbeth Sejberg |
14-11-2007 01:13 |
|
... Naser Khader (næsten) ... hvorfor har han så svært ved at fatte, at Anders Fogh IKKE behøver en dronningerunde ?? Mvh. Lisbeth
Alle der føler sig ramt af janteloven, er folk, der ikke kan noget og er kede af, at andre har opdaget det. Anders Lund Madsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Spender |
14-11-2007 06:10 |
|
åh Lisbeth, jeg tror det er fordi han endnu ikke har accepteret at han ikke har "kuppet" regeringen og ikke behøves for et flertal på højrefløjen. Tror han havde forventet at få væsetligt flere mandater og meget mere indflydelse. Men jeg, som anser mig selv som nogenlunde godt begavet, har ikke fattet hvad NA vil, og tror det er det generelle problem. Først blev folk glade ved udsigten til at DF måske kunne holdes ude i kulden, men så blev NA ved med at være uklare og ville alligevel gerne arbejde med DF, måske- synes det har været en riiigtig dårlig valgkamp for Naser der ikke har vist sig at være voksen nok til opgaven.
Kærlighed giver livet mening
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|