|
|
| se hvad jeg fik af min mand igår |
|
|
  er han ikke bare sød, og jeg vidste slet ikke noget om det, han er bare så sød til og overaske.. har i fået noget af jeres mænd/kærester???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dejligt |
|
|
Hejsa Sikke en skøn overraskelse  Jeg fik engang en bamse og nogle blomster af min daværende kæreste.. Næh du.. Singlelivet er så meget nemmere *GGG*
Mvh Christiane  Gør livet til en fest køb en .. islandsk fårehund  Ridemakker søges i Sorø Allways look on the bright side of life - Monty Python - 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nææeee... |
|
|
...hvor er den fin. Det er så dejligt med blomster. Hmm ja for ikke så længe siden, lånte min kæreste min bil...og han skulle per automatik til at tænde radioen, men sådan en var der ikke i min bil...jamen så drejede han da lige ud og købte en, samt installerede den til mig, så nu bliver der spillet musik for fulde hammer når jeg er på landevejen. En lidt anderledes gave, men en dejlig en...ligesom ham 
-Anja- Nu med den grå fjordhest Figgo www.nybolig.dk Hulhøjvej 13 - Forlev - 4241 Vemmelev - sagsnr. 3160205
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øjjj... |
|
|
Hvor er du heldig. Meget kan man sige om min mand, men god til at overraske med blomster og gaver - ja det bliver han sgu nok aldrig.  til gengæld er han mægtig flink til at fodre hestene om morgenen og om aftenen, når det er bidende koldt, og jeg hellere vil blive indenfor i varmen med min kaffe. 
Kh Maria
Dressurunderviser søges på Stevns! Errare humanum est - sed perseverare diabolicum est...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aldrig... |
|
|
får jeg noget og jeg vil nok tænke hvad dælen har han så lavet hvis han kom med en buket  tilgengæld er han sød til at give kys og kram i det daglige 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja det får |
|
|
Hejsa. Blomster får jeg nok en gang om mdr. Han kører tit ind forbi en blomsterhandler i forbindelse med hans arbejde og bestiller en buket. Smiler. Så jeg har næsten altid en dejlig smuk buket stående. Det er bare så dejligt
Live to ride - Ride to live.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Biotur! |
| Forfatter:  |
Kristina König |
| Dato:  |
13-11-2007 11:04 |
|
Jeg var også heldig i går. Manden min inviterede i bio til aften med alt hvad der hører til Super dejligt med en hverdagsoverraskelse! Kristina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor er de fine! |
|
|
Hvor er de bare fine  Jeg fik 3 små roser af min ekskæreste, da vi var sammen... Det var nogen han lige havde fået af sin bedstemor, som han ved en fejl glemte hjemme ved mig - de er lige røget i skralderen, selvom de somend var fine og tørre og hang på væggen. På vores halvårsdag fik jeg en sms om, at han synes vi skulle slutte forholdet, nu inden han flyttede. Jojo, han var en rigtig gentleman, dét var han. 
Tine & Tulle Det klinger! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg var også heldig... |
|
|
igår...for min kæreste kom hjem med en lille gave som han havde pakket pænt ind. Det viste sig at være tre farvede kuglepenne som jeg har "Ønsket" mig i lang tid (har bare ikke fået dem købt selv). Jeg mangler dem nemlig når jeg sidder til matematik og tegner grafer og andet "spændende". I onsdags kom han hjem med den syvende Harry Potter bog (også pakket ind). Det var en lille "før-fødselsdagsgave". (ja...jeg fik den på dansk før den udkom i butikkerne på - man har vel gode kontakter ) Så jo..min kan også!  Sara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej med dig |
mussei ♥cecilia♥ |
13-11-2007 13:03 |
|
det er bare så dejligt, når de overrasker.. min kærste kom også hjem igår, men en buket røde roser, samt en lysserød rose til vores datter, på 11 måneder  hun var nu mere intreseret i og kikke på papiret
hilsen ninna mor til Cecilia 31-12-06 se præs for billeder rideudstyr sælges se præs hus ønskes til leje i randers søger en hest at ride på se præs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life Elsket eller hadet, intet midt i mellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Røde roser |
|
|
Her for ca. en uges tid siden,fik jeg en buket røde roser. Dejligt 
Savner dig min elskede pony, aflivet d. 4/1-07. Her er et minde om min elskede pony media.putfile.com/sputniksminde Helt nyt Horsepower pony dækken str. 115 og med 300 gram fyld sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min mand |
Dandi |
13-11-2007 19:12 |
|
havde en fin julestjerne med hjem til min i går.
Gammel Nok, Bette Røv og Lordi styrer. Altid med på en lytter, eller et god råd. Bare spørg og jeg skal hjælpe hvis jeg kan 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg var også heldig for 2 uger siden... |
|
|
Pludselig stod der et bud på kontoret med en buket blomster fra kæresten - ikke ligefrem noget han tit gør, men så er det jo så også bare en større overraskelse  Der gik totalt hønsegård i den og alle tøserne på kontoret var meget misundelige 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sødt.. ;) |
|
|
Gud hvor sødt og betænksomt..  De er godt nok smukke
Maja og kaninusen- Forever
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det er vist som man tager det |
katrunte |
14-11-2007 17:54 |
|
Tjaa..min exkæreste gav mig engang en ny bagskærm til min bil, fordi jeg selv havde bakket den gamle i stykker. En anden gang fik jeg en lommekniv, fordi han ikke kunne vælge mellem to han gerne ville have, så han købte den ene til sig selv og den anden til mig. Er skam stadig da superglad for både bagskærm og kniv. Og bruger da også flitiigt gearingssaven, som jeg fik af ex-svigerfra i julegave.  Meeennn... håber nok at min næste kæreste vil prøve at matche nogle af de feminine sider, som jeg trods alt da også kan byde på. mvh. katrunte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja da... |
|
|
Jeg får tit blomster mm. det er når han får dårlig samvittighed over han ikke er nok hjemme. Hende her har jeg også fået, da jeg fik aflivet hendes fætter.  Så jo jeg har en dejlig mand.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| næææ |
|
|
blomster har jeg altid måtte købe selv. det har været meget langt imellem buketterne og hvis så for at undskylde for noget... nu er jeg alen med mine unger så det er stadig mig der køber blomster til mig og det er såmænd også fin nok. så får jeg i de farve jeg elsker...
mvh hilsen SUNFLOWER Marsvin unger sælges ) INDSIGT GIVER ANSVAR
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mænd og gaver.. |
Gitte (Tyran) |
15-11-2007 10:02 |
|
det er en rigtig fin buket du har fået dig det  ..det eneste min kæreste har givet mig er ting som HAN ønsker sig .. bla. fik jeg alu-fælge i fødselsdagsgave sidste år,(fordi han mente min bil var grim uden, og den var pinlig at låne når jeg nu skulle drøne rundt i hans med hestetrailer efter) ..og en printer i julegave, -i år fik jeg en køletaske i fødselsdagsgave som han skulle bruge når han var på fisketur.. nå ja, jeg fik også et sportsrat som impulskøbs-gave.. for hans lange ben kunne ikke være i min lille golf når man har standardrat i.. og sænkningsfjedre, forstærker, bas og bedre højtalere.. -han har så i mellemtiden skrottet min bil fordi han ikke gad lave rust i den.. -men han skal nu alligevel have ros for at han gider køre ud og lede efter heste kl. alt-for-sent når jeg ikke selv kan, at han glædeligt hegner for mig, og laver hø til mig.. .. alt i alt er jeg egentlig ret godt tilfreds..
mvh. Gitte & Julie & Tyran.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blomster |
|
|
Hvor er den flot  For ikke længe siden fik jeg denne buket af én af mine beboere, som tak fordi at jeg havde været en uge på ferie med ham på Tenerif, jeg må da godt nok indrømmet at jeg blev meget overrasket :  Min egen mand har blomster med hjem til mig igennemsnit én gang om ugen Men han har også et ordvalg der siger : blomster én gang om ugen holder fugt i fuen  Meen jeg tror nu også at det er fordi han selv godt kan lide at der er friske blomster på bordet 
Ingen dag, uden morgenkaffe i stalden  Husk tavshed er sommetider det bedste svar ( Dalai Lama ) Bon Ami´s Lafayette, den smukkeste stjerne på himlen.......
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sikke heldige i er.. :) |
|
|
Godt nok har jeg en dejlig kæreste.. men jeg tror aldrig jeg opnår at få blomster eller små overaskelser i hverdagen, det er mere mig der kommer hjem med små gaver i ny og i næ og forkæler ham.. tilgengæld betalte han min rejse til tyrkiet som vi skulle på med hans familie.  Han havde længe spurgt om jeg ikke skulle med, men havde simpelhen bare ikke pengene til det..  så kom han 14 dage før de skulle afsted at han havde en lille ekstra julegave til mig... jeg skulle bare have mit pas i orden ( hvilket jeg ikke havde da jeg ikke havde råd til rejsen jo) og lidt lommepenge for min billet var beslilt til mig for længe siden...  det var skam en god gave 
Hilsen Christina - nu med en lille blybber i maven <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dgfasdgaeg |
|
|
IHH sikke en flot buket, det bare så dejligt når de overrasker. Jeg plejer af få blomster på min fødselsdag og årsdage. Men jeg køber selv et par gange om ugen for hans penge  Men jeg skal ikke klage, da vi flyttede sammen, manglede jeg noget i min hverdag, havde solgt mine 2 daværende ponyer, så vi kunne få sparet sammen til et sted at bo og møbler. Men havde et kedeligt liv uden mine heste. Og da jeg havde savlet over stjarni i et par uger, tog han lidt ekstra arb og sagde ring på den, så ham fik jeg af min mand- så han forsømmer mig ihvertfald ikke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aldrig blomster |
|
|
jeg får aldrig blomster af Jørgensen, men det er såmænd fordi han ved, at jeg sætter større pris på en pose vingummi! Og dem spiser han ikke selv, for han kan ikke fordrage vingummi.
KH Pia Gratis opstaldning (u/foder) tilbydes mod hjælp til ridning af 4-års hoppe. 10 km fra Grenaa. Du skal være over 18 år. Skriv PB for info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Sødt... ...fine blomster. Elsker når min kæreste overrasker mig...  Men blomster nej tak, det skal han ikke overraske mig med og det ved han.
Charlotte Baptized with a perfect name The doubting one by heart Alone without himself Tidligere RS-navn: Chamiz100(Coniston)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øv øv øv |
linda |
15-11-2007 21:33 |
|
bare det var som havde sådan en kæreste men det har jeg ikke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jo da det gør han.. |
Buusser |
15-11-2007 21:51 |
|
Misund ingen hans tilsyneladende lykke Du kender ikke hans hemmelige sorger. (indisk ordsprog)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|